Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    http://www.cambridgediet.nl hier staat alles op.

Pfff LArs heeft ook zijn drakenperiode nu denk ik.
    Ik herken je verhalen nu ook echt Minni. Wat een gevecht om de dag door te komen.
    Hij jankt, brult, gilt, lacht, schreeuwt enz. Slapen is ene drama. Hij is gewoon om 5 uur wakker en begint te gillen dat ie eruit wil. Ook 3 keer per nacht roept hij. Ik word gekkkkkkkkkkkkkkkk. Haha nee hoor valt mee nu.
    Remon kan het alleen ff niet aan. Ik was vanmorgen met Niels even weg en hij flipte nognet niet door. Hij zei ook dat ik het echt ff over moest nemen omdat hij anders ging flippen.

Nu liggen alle 3 de mannen op bed.

Nou NIels is nu 6700 gram en 64cm. Lang en smal dus. Hij is nu naar het gemiddelde aan het zakken. In verhouding was hij niet genoeg aangekomen voor de curve maar niets om ons zorgen over te maken.
    Wel hebben we het advies gekregen om de S fles van Difrax te proberen. Omdat Niels na een uur nog maar 100 ml op heeft. Die heb ik nu gekocht en 100ml gemaakt en die was er in 7 min in. Hopelijk gaat dit nu zo door. Anders moeten we naar de HA om mss toch het tongriempje te laten doorknippen.

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hier ik ook weer......vanmorgen inhet ziekenhuis geweest en helaas waren ze niet te spreken over Isa haar gewicht......te weinig aangekomen maarwel 5 cm gegroeid.....bloeddruk weer te hoog....K*T......vanmiddag bellen ze op hoe ze nu verder willen gaan....wordt er echt ff niet goed van.....Ook het bloedprikken was een drama......in Alkmaar doen ze zo moeilijk wat prikken betreft en moet ze liggen op een mega grote onderzoektafel....Isa helemaal in paniek...ik heb er op gepakt en ben op een stoel gaan zitten en heb zemee gedeeld dat ze of op die manier prikken en anders prikken ze maar niet......andere prikdokter erbij die we wel vaker hebben en die deed er niet moeilijk over.....Kwamen zemet een mega naald aan? Ikvroeg dus watze daar mee ginden doen en toen zei die muts ja wat denk je bloed prikken......ik gelijk in de vlek.....bloedprikken doen ze via haar vinger en dat loopt mega goed door dus geen naalden in armen en handen graag....uiteindelijk is het toch nog goed gekomen.....

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat goed dat jeje mannetje zo hebt gestaan, Monique. Vind ik echt knap van je. De volgende keer dat wij iets hebben,vraag ik jou wel mee.

Ik denk wel dat het scheelt dat Remon ervan gaat flippen voor jou. Want op de momenten dat Elmar er klaar mee is, ben ik ineens eenstuk milder en kan ik veel meer hebben. Maar wat n ellende soms, he. Echte draken!
    Mn moeder belde en ik had veel te vertellen en zij ook. Dus n uur aan defoon.
    Zo was Giul al 10 minaan t krijsen in degang voor ze belde en hij heeft t bijna t hele gesprek volgehouden, afgezien van n paar min dat ie op de wc zat en daarna.
    Ik merk ook dat ie t ergst is als er n poep aan zit te komen. Ik denk dat ie daar ook erg tegenop ziet ofzo.

4. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0

INKY, hihih Phaedra is 63 cm en 5340 gram, nog smaller dus..hihihiihi
    enne over dat niet genoeg aankomen, ach je weet wat je tegen mij zei daarover he....

ik heb de S-fles van difrax en de small speen, ben er erg tevreden over! had eerst de avent flessen.

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    hmm ik vraag me af wat Tim nu heeft.
    Ik heb hem net getempt.. hij heeft 38,6. Is wat hangerig en jengelig de hele dag en zag net op zijn tong dat hij 2 blaasjes (?)daar op heeft.
    Ook heeft hij hele kleine rode spikkeltjes in zijn liezen en op zijn beentjes zitten..
    Heb hem een zetpilletje gegeven en hem maar in bed gelegt. Eens kijken hoe het morgen is, anders even naar de HA.

De makelaar komt zo.. eens kijken wat deze te vertellen heeft.

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    zonneallergie kan het niet zijn, denk ik. Volgens mij heb je daar tenminste daglicht voor nodig en hier zijn de lampen weer niet uitgeweest vandaag.

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    haha nee pcies.. hier net zo.

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wendy, alles goed met je?

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Oh jee hopelijk word Tim niet ziek.
    Gaat het nu al wat beter met hem?

Minni, gillen is hier ook favoriet!

Wij hebben voor 3 weken de cambridge spullen in huis. Een rib uit ons lijf maar we zullen er al snel een stuk gezonder uit zien.
    Nu maar afwachten of het ook te eten is anders hebben we echt een probleem.

10. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihihi daar heb je met sonja geen last van,alles is even smakelijk en het zijn normale procucten die niets meer kosten gelukkig...ik houd het bij Sonja hihihihi.

Tjee wat hebben jullie Ink en Nancy lange smalle kindjes...ik heb een kort dik propje geloof ik. Gister naar de kinderarts geweest en ze weegt 5890 en is 58 cm bij cb was ze 60 cm....pfff naja zal er wel tussenin zitten hihihi
    Faye haar spier is met kleine schokjes soort elektroschokjes geprikkeld, ze voelde er gelukkig niets van, werd er alleen wakker van...en haar nekspier is bevoeld en dat vond ze echt niet fijn, ook haar armpje trainen we op dezelfde manier, hopelijk gaat het snel beter. Verder is ons meisje erg tevreden en drinkt goed, slaapt wat minder, is vaak s'nachts wakker, voor een speentje.
    Gister had ik haar op haar zij gelegd (moet ivm nekspier) en ik kwam na 10 minuten terug...schrok me wezenloos, ze lag bovenin haar wiegje tegen de spijlen en op haar BUIK!

Nou Luc komt zo thuis van het logeren en dan gaan we lekker een bakkie doen bij mijn vriendin en haar koters van 4 2 2 2 (drieling) is altijd dikke pret voor de jongens! Hebben een waar speelparadijs in de kelder en in de achtertuin...zal vandaag wel kelder worden, het regent hier pijpestelen!

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou dat geloof ik, Inky: een rib uit je lijf.
    Ik ben zelf niet voor zulk soort dieten, maar mn moeder doet t zelf goed met zoiets en heeft er ook haar levensstijl van gemaakt.
    Ik vind vooral andere levenstijl erg belangrijk. Moet er maar weer es aandacht aan besteden.

Ik w8 vandaag de uitslag van de operatie af. Hij is nu al 1,5 uur onder t mes en we weten niet hoelang het duren gaat. Spannend hoor.

Ik ben vandaag wakker geworden met onwijze ongi krampen en heb aangekondigd dat het wat mij betreft de laatste x is. Ik ga n nieuw potje foliumzuur halen (slik ik al n tijdje hoor). Ben er klaar mee. :D
    We gaan boodschappen doen, ik kan de pijn vaak weglopen. En dan is de ochtend gelijk al sneller voorbij.

Als ik Giul zeg dat ie zn crocs moet pakken gaat ie gelijk hyperen. Dat vindt ie super hahaha!

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeetje trouwens: een 3ling? Ik moet er ff niet aan denken!

Hopelijk gaat t met Faye nu snel beter, Semmie.

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    haha ja leuk he Minni.... hier vraag Lisa zelf aan me of ze de crocs aan mag..hihi

Zo ik kom net uit mijn bedje rollen.
    Kon vannacht niet slapen en heb nog een tijdje op de pc gezeten.
    Het verhuizen bleef maar door mijn hoofd malen..
    Waarschijnlijk gaan we met de makelaar in zee die gisteren geweest is. De vraagprijs blijft hetzelfde als van de eerste makelaar.
    volgens hem zou ons huis toch wel na 4 a 5 maanden verkocht kunnen zijn.
    Nouja we zien wel.. we houden zelf nog steeds een jaar in gedachten.. dan valt het altijd mee als het wel eerder is.

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Nou dat was een bliksem bezoekje, een van haar koters viel een tand behoorlijk door de lip en daar moest ze mee naar de ha, maar ach na even geleuterd te hebben komt ze maandag alweer bij mij..hihihih

En ja een drieling, tjee dat was wat de eerste anderhalf jaar pfff wat een drukte.....nu gaat het beter ze worden ouder....en ohw het was een spontande drieling! Meerlingen kwamen aan weerskanten NIET in de fam. voor.

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    daT soort dingen houden mij 's nachts wakker. Als we ermee bezig zijn, dan he.
    Ik hoop dat t sneller gaat, Suus.

Hier 5 huizen verderop heeft iemand zn huis binnen 2 wkn verkocht en voor de vraagprijs. Hij zei: dan had ik blijkbaar toch meer moeten vragen.
    En het huis wasal 10000€ meer dan wij d8en dat ons huis nu waard is en zij hebben t niet zo uitgebouwd en afgewerkt als wij. Dus ook goed nieuws voor ons hihihi.

Ff de orde van de dag:
    Mn sch-vader is goed door de operatie gekomen en ze zijn geen extra kanker tegen gekomen. Alles is goed.
    Pfff pak van mn hart.

Mn buuv, die van die 3 kids, wil wel op Giul passen vanavond (bezoekuur tot half 8), maar wil Giul dan wel om half 7 op bed leggen.
    Dat gaat haar nooit lukken!

Ik zei: we zijn om half 9 thuis, dus je mag m ook wakker houden. Maar ze zei ze wil wat aan haar avond hebben.
    Ik heb er gemengde gevoelens over, want ik heb toch de laatste tijd vaak op haar kinds gepast en heb nergens moeilijk over gedaan. En zij stelt al gelijk eisen.
    Ze stelde ook voor omGiul niet te lang te laten slapen (eigenlijk helemaal wakker te houden) vanmiddag, zodat hij vanavond makkelijk slapen gaat. Dat werkt met Giul alleenmaar averechts.

Ik weet dat ze een hele drukke avond gaat krijgen als ze hem zo vroeg op bed gaat leggen en ze geen kind aan hem heeft als ze hem gewoon zn gang laat gaan bij hun in huis.

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ieeeks wat n nachtmerrie!

17. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    whahahah...

lekker dan zo'n veel eisende muts...sorry hoor, maar zo zie ik het, wat heb jij niet allemaal voor HAAR gedaan!

brrr wat is het koud, ik twijfel of ik de kachel aan zal doen, tis hier 19 graden binnen...loop met fleece vest aan! jak....tis zomer....halllo!

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hier ist lekker. Ik loop in mn hemd en n langebroek, omdat ik liever niet helemaal naakt ga hihi

19. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw das lekker toch...lekker naaktlopen whahahaha
    nou dat laat ik wel, heb de kachel even aan laten springen...heb steenkoude vingers en voeten....hmmmm moet wel erg vaak niezen...zou ik verkouden worden....hoop van niet...tis ook zulk raar weer, de ene dag loop je zonder jas, de andere dag in een dikke trui...pffff

20. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    zo jullie hebben weer lekker gelult haha.

Minni wat goed zeg dat ze niks buiten de kanker konden vinden. Ik neem aan dat ze alles weg hebben kunnen nemen?

Suus kan je geen valdispert slikken voor het slapen. Wel fijn dat je nu ene makelaar hebt dan kan het allemaal echt gaan beginnen. Hoe is het nu trouwens met de uitslag van Tim?

ELENA waar ben je? Die had toch maandag al van vakantie terug moeten zijn?

Wij hebben er een lekkere dag opzitten.
    Niels en Lars zijn vanmorgen naar oma gegaan zodat wij konden shoppen.
    We hebben bij Ikea opbergboxen met wieltjes en deksels gekocht voor Lars zijn speelgoed. Mamoet stoeltjes en een groot kussen met lucht erin waarop Lars heerlijk kan loungen.
    We hebben heerlijk gelunched en nu liggen de mannen weer plat.

Ik ga het eten voorbereiden.

Deel Deze Pagina