Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Tim heeft nog steeds uitslag. Het zit alleen maar op zijn knieen en in zijn liesstreek. Verder nergens. Hij heeft vandaag geen verhoging of koorts gehad. Gelukkig maar , want ze gaan straks allebei bij oma slapen.

Ja Elena.. waar ben je?

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Elena was op vakantie en zit nu thuis stevig te balen van de ellende daar.

Ik ben zo ontzettend moe en op.
    Giul hebben we meegenomen, want opa belde en zei dat ie ervan baalde dat Giul gisteren niet mee wasnaar t zh, want mocht ie dood zijn gegaan had ie iig Giul nog t laatst gezien.
    Lief he, dat mijn schatje voor opa ook zoveel betekend.
    Ik heb grote foto's van zn kleinkinderen in zn kamer gehangen afgelopen maandag en dat lijkt me nu achteraf een ontzettend goeie zet.

Opa is al lekker opgeknapt en hij wilde me zn stoma laten zien. Ik kreeg er meer van te zien, dan ik me ooit had kunnen inbeelden. (ik wilde hem ook niet afwijzen daarin, maar jeetje) Hij rolde zn dekens naar beneden, en lager, en lager... En toen ik zn stoma had gezien en die zak die naar eigen zeggen groter was dan de zijne (hahaha wel humor), rolde ie de dekens nog lager om de hele wond te laten zien... En lager...
    Toen zei ik: jahoor es, ik hoef niet al je stompen te zien. (wat ook wel gewaardeerd werd)

3. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    hihi..opa neemt je dus wel in vertrouwen....pff wat een opluchting dat de operatei goed verlopen is minni!

Suus: 1 jr voor verkoop van je huis lijkt me iets aan de lange kant hoor...zelfs hier gaat dat sneller.....! Het idee zal wel wennen ...dan kun je weer slapen.....ik word juist rustig van dat soort projecten, maar ik spoor ook niet helemaal op dat gebied....

Monique: jeetje wat een gedoe zeg in zo'n ziekenhuis. Gelukkig ben je al wel wat gewend en laat je je niet afschepen. Hoe is het nu met Isa?

Inky: petje af voor jou meid! Ik heb het idee dat je nu je hele gezin draaiende houdt. ...niet jezelf voorbij lopen he? .......hoewel...zo met deze drukte vallen de kilos' er ook af.

Wendy: hoe's met 't verven?

Minni: die deur binnen vind ik prachtig! ....

Semmie: niet ziek worden! Vitamine C bij de hand?...en die 3 -ling...ach...met 1 heb je het eerste jaar druk, met 2 heb je het eerste jaar druk en met 3 dus ook.....je verdeelt alleen je aandacht wat meer......en hopelijk heb je meer hulp. ...(da's mijn idee maar hoor)

hier geen bijzonderheden. Binnenkort krijg ik de tekeningen van huis per mail. Ik zal ze dan laten zien...erg mooi!

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ohh ben erg benieuwd naar de tekeningen hoor.

Minni jij kan nog lachen met je schoonvader dat is hier niet zo hoor.
    Is de stoma permanent of tijdelijk?

Wij hebben een hele dag lekker ingepakt en aangekeuveld. OP de kleding van Remon en mij na zijn we al helemaal klaar.
    Straks komt Remon zijn broer en dan gaan we laden.
    Ik heb voor LArs 3 kadootjes voor in de auto. Een fototoestel van Nijntje, 3 autootjes (brandweer, ambulance en politie) en een knijpballetje. Hopelijk hebben we er dan geen kind aan.

5. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    goede voorbereiding is het halve werk inky!...het wordt vast appeltje-eitje!

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    @ Sabrina met Isa gaat het goed al laten de bloeduitslagen een ander beeld zien......snap er niks van......als je haar ziet en ziet hoe ze bezig isverwacht je alleen maar goede berichten.....

Zit er dus even door heen en heb weinig zin om mee te mailen.........de fut is er uit en heb niet het gevoel dat ik hier echt mijn verhaal kwijt kan......

Nog 1 half dagje en Kim heeft vakantie...nog 4 lange weken en ik heb ook vakantie...ben er echt aan toe......

Prettige avond allemaal..........tot later......

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
  8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Inky. kan je me mailen wanneer jullie gaan... dan kijk ik of ik de dvd nog op tijd bij je krijg!

Ben net nog snel met Tim naar de HA geweest ivm die puntjes op zijn benen.
    De assistente vertrouwde het niet en ik kon binnen 30 min. al bij de huisarts terecht.
    Gelukkig is het geen een of ander ernstig virus, maar het word wel veroorzaakt door een virus... Het moet vanzelf weer overgaan.
    Die plekjes in zijn mondje zijn waarschijnlijk toch aften.. agossie...geen wonder dat hij geen fruit wil eten.. dat zuur wat in fruit zit, bijt natuurlijk..

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    pm mij ook ff, miss kan ik K3 nog optijd bij jullie krijgen, want het is echt n topper!
    En dat nijntje fototoestel, kan hij die zelf makkelijk bedienen? Die van Giul moet je zo hard drukken op de knoppen, dat redt hij helemaal nog niet.

Kut voor jullie Monique.

Mn schoonvader heeft n tijdelijke stoma en met 8wkn zal ie ongedaan gemaakt worden.

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ow dat valt nog mee Minni. 8 wkn is zo voorbij.
    al zal het voor je schoonvader erg lang lijken.

De dvd's liggen klaar om verzonden te worden Inky.
    Als jullie terugzijn van vakantie dan stuur ik ze naar je op.

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat voor dvd's? Ben heus niet nieuwsgierig, hihi

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    de dvd : laat je baby lachen en een dvd met piet piraat, samson en gert, k3 en kabouter plop.. een meezing/karaoke dvd.

13. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    dank jullie wel!
    Tot snel weer

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ben t zát!
    Alles duurt me te lang!
    Ik wil de schroten van t plafond van de logeerkamer trekken, maar elmar wil dat echt nog niet hebben.
    Ik wil aan de slag!
    Okay, we zitten al midden in een verbouwing, maar dit kan ik doen met Giul erbij en ik kan hopelijk zelf aan de slag in die kamer. Dan zou ik graag al opschieten daar, terwijl Elmar het grove werk met de uitbouw van de keuken doet.
    Ik zal al dat er board boven de schroten zit. Dus ik vrees dat dat wel veel werk gaat worden.

15. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ik vind dit verschrikkelijk! dit ontzettende K*T weer

mijn dochter zei gisteren "mam, ik heb helemaal geen zomervakantie gevoel"
    nee dat snap ik!

die kinderen moeten toch lekker aan het zwembad kunnen liggen? of op zijn minst lekker buiten spelen....

blegh, ik vind dit niks en wil de zon! en desnoods wel 30 graden

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    30 is wel veel hoor, maar 24 zou ik ook niet om klagen.
    Daarom wil ik ook aan de gang. Stom weer en zometeen is t miss te heet om te klussen.

17. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    hihi..ik begrijp nix van jullie geklaag....

hier loopt het klussen op zijn einde...nog alleen de schoonmaak van tegels enzo en dan is de klus geklaard....gisteren al een eerste makelaar over de vloer gehad. Die vroeg zich af of ik binnenhuisarchitecte was ofzo....ze vond het huis super. Ze komt vandaag met een waardebepaling. Ben benieuwd.

net waarschuwde ik Laraatje dat ze lief moest doen want anders moet ze de hoek in...wat denk je? dacht ze dat ze al de hoek in moest en liep richting hoek en ging heel zielig zitten....ag gosss

Om misverstanden te voorkomen heb ik haar toch maar even laten zitten en toen kwam ze weer een kus brengen.

Ze hebben met wasco een mooie tekening gemaakt voor een vriendinnetje Amber die morgen jarig is en een feestje geeft.

potjestraining gaat gesmeerd, alleen poepen doen ze nog niet op het potje...iemand tips?

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    laat maar lekker zitten dat poepen.
    Hier hebben we vele drama's gehad. Hij vindt poep in de luier vies, maar de wc erg eng. Resultaat: uren drama (soms), janken gillen en brullen en 100 kleine plasjes tot ie ergens in de kamer n poep gedaan heeft. Best sneu, want ik vind t allemaal best,dus ik push m niet tot n poep.
    Maar deeerste poep gaat meestal toch in n luier, daar wordt ie mee wakker 's ochtends.

19. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    goh he, minni, is 't serieus? Ik weet dat je al een hele tijd 'er aan toe bent' zeg maar, maar is de kogel door de spreekwoordelijke kerk? Of is dit hormonaal :)

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Sabrina: Ik heb helaas geen tips voor je.. Lisa wil nog steeds niet op het potje. Vraag het elke dag een paar keer.. soms wil ze wel, dan plast ze heel soms ook.... poepen gaat hier ook gewoon in de luier...

Ach onze tijd komt nog wel..hihi(pfff wat heb ik eingelijk toch een rare kinderen.. lisa wil niet op het potje/wc en tim kan nog steeds niet zelf gaan zitten en over een week of 4/5 word hij alweer 1 jaar!

Deel Deze Pagina