Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow Minni.. als je wil kan je dat eens aan addy vragen of dat erg is als hij het nog steeds niet zelf kan.. ik weet dat elk kind zijn eigen tempo heeft, maar ik vind het toch wel erg lang.. hij is al bijna 1 jaar en ik heb nog nooit gehoord dat het zolang kan duren!

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    wat mij betreft gaan we ervoor.
    \vandaag zei mn therapeut ook dat we niet langer moeten klooien, maar er gewoon voor moeten gaan. \blijkbaar heb ik er toch echt last van, want nu moet ie steeds de boel losmaken. \hij zei dat ik er waars van zou opknappen, dus ik zei dat ie t maar aan "de baas" moest doorgeven hihihi.

Nou El kom maar op!

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Addy is op vakantie, maar help me herinneren over ruim n week, dan zal ik t vragen.

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Oh trouwens, je zou haar natuurlijk elk half uur op de wc kunnen zetten en als ze n plas doet een sticker geven (op n papiertje plakken). Dat schijnt volgend dr Phill al vanaf 2 jaar te werken. \maar ik heb geen wekker en denk er ook niet aan. Dus Giul gaat alleen naar de wc als ie er zelf om vraagt.

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik vind het steeds zo stil hier...

Vandaag naar mn ouders: familie BBQ.

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Tja.. Weekend misschien?

Ben net met Lisa naar de markt geweest. Even nieuwe sokjes voor haar wezen halen.
    Mischa is nu naar de stort.. hij heeft al een gedeelte van de zolder opgeruimd. We gaan zo auto's kijken .... wil even in een matiz rijden om te bepalen of ik daar mee uit de voeten kan.

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    veel plezier dan met die matiz!

8. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    zeker stil hier......

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    De matiz zit lekker maar er was vanalles mis met die auto..
    Hij stotterde steeds onder het rijden.. dus ik ben snel omgedraaid. Toen ik dat tegen de verkoper zei (een autohandelaar) zei hij dat hij daar zo op verder ging .. ik moest maar even binnekomen en een kop koffie drinken... ze waren nl net aan het eten..(lees: Schransen)
    Dus hij wilde eerst zijn broodje opeten.
    BELACHELIJK!
    Ik was sowieso niet van plan om de auto daar te kopen, was alleen voor te testen of de auto goed genoeg was.
    Maar had ik vandaag die auto willen kopen dan had die verkoper de auto kunnen stoppen daar waar het donker is!
    Zo ga je toch niet met klanten om! Als je een auto wil verkopen ga je niet eerst je broodje verder opeten.
    Heb vriendelijk verzocht mijn paspoort terug te geven (die ik in moest leveren voor de proefrit) en heb vriendelijk bedankt!

Ik heb dus nog niet een goede proefrit kunnen maken. Maar qua ruimte in de kofferbak is het net voldoende. Dus ga gewoon verder speuren op internet voor de matiz!

Agossie...

Net was Lisa hard aan het huilen. De babyfoon staat op Tim zijn kamer maar we konder haar erdoorheen horen.
    Wij naar boven... had ze alles onder gespuugt.. Dat moest ook haast wel.. ze was ook zo druk geweest bij opa en oma vanavond!
    Heb haar maar even lekker gedouched en wat geknuffelt. Nu slaapt ze.

10. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ag gos...arme Lisa, hopelijk wordt ze niet ziek...Wat een rare verkoopmethode......ongelofelijk!

Hier wordt vaak geplast...mama hoeft nix meer te doen....behalve het potje schoonmaken...poepen dus gewoon in de luier....dat duurt ff wat langer....

heb tekening van het nieuwe huis binnen, maar weet nog ff niet hoe ik hem moet verkleinen tot een formaat zodat ik hem ergens kan plaatsen....ook dat duurt nog ff
    Waardebepaling van huis verliep erg goed. Makelaar zat wel behoorlijk hoger dan we dachten....ach..als ze een koper ervoor kunnen vinden, vinden wij het best!

11. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ow ja: Harry heeft altijd wel opmerkingen over mijn koopgedrag...ik geef toe: ik geef veel geld uit aan kinderkleding. mp wordt afgestruind, alle winkels hier kennen mij en de dames...dus heb ik in de 2,5 jr. tijd al een behoorlijke reputatie opgebouwd waar harry wel een zijn vraagtekens bij zet.

Gisteren waren we weer eens op een kinderfeestje. De dames waren in hun nieuwe "marrokaanse tuniekjes" en zagen er super uit. De complimentjes waren niet van de lucht...en ik zie harry er van glimmen. In de auto zei hij uit zichzelf dat ook hij het ook wel erg kon waarderen. Hij was zo trots als een pauw op zijn eigen meiden!....nu moet ik wel toegeven dat ze zich gedroegen als prinsesjes....dat scheelt!

We zijn qua gedrag weer in een makkelijke periode beland: gewoon doorslapen en geen gezeur, goed eten en weinig ruzie.....heerlijk!....en ze luisteren...wat een genot (da's weleens anders hoor!)

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou en hier wij dus ook!
    Gisteren 1groot feest en alleen maar complimenten over mn kind.
    Vandaag de hele dag in A'dam (en niks gekocht, nouja... afgezien van n "nieuwe" klassieker voor mij) met hond, man en kind en zo perfect!
    Giul is weer als n engeltje geweest, de hele dag in de buggy. De hond merkten we ook bijna niet dat die mee was. En Giul loopt nog steeds in dezelfde luier. Tussen 12 en half 5 alles opgehouden en om half 5 zei ie dat ie nara de cee moest en heeft ie in n restaurantje een plas gedaan waar je U tegen zegt. Ik ben zoooo trots! Dat moest ik eerst ff kwijt.

Ik ben wel benieuwd naar hoe de oosterse prinsesjes eruitzagen: foto!
    En nog es n vraagje over je schoonzus, Sabrina.
    Zij had zo'n prachtige suede zomerjas. Weet jij hoe lang ie was (tot dr knieën, of dr kuiten/enkels)?
    Ik heb n mooie gezien tot mn kniën, maar ik zoek me te barsten naar zo'n jas tot mn enkels.

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wil er nog ff aantoe voegen, dat het plasje wat ie om half 5 in n wc in n restaurant gedaan heeft echt dubbel zo goed was, want wij zeiden dat ie dat in zn luier moest doen en hij zei toen: lau? Nee cee! (niet in de luier, maar in de wc dus) Na een min of 10 kwam ie er weer op terug en toen gingen we pas n wc voor hem zoeken. En dus droog,he!

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
  15. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    goedemorgen allemaal,

hier een heerlijk weekend gehad, vol leuke uitstapjes en visites....

mijn kids doen het super, zijn alleen zo verdikkemes vroeg wakker, sjeeminee, vanaf 6 uur is het hier tralalalalalalaa in huis!

Leuk minni dat je voor een tweede kindje gaat, veel klus plezier meis!

Heb niet alles terug gelezen want ik heb haast haast haast...laters....fijne dag allemaal!

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nouzeg!
    Giul is ook altijd van de vroege vogels, maar hij slaapt nu nóg!
    Ik ben er maar uitgestapt en ga n broodje maken, heb honger.

Lekker Semmie, dat het zo goed gaat met je kids. Jammer van je ochtendrust;).

Hier is het zomer, hoor!

Vannacht met Elmar gesproken, om misverstanden te voorkomen. Hij staat erachter (hihi op zn hondjes, zei ie) en had t hoogstens nog wat maandjes willen uitstellen ivm verbouwingen hier in huis, maar zei er gelijk al achteraan dat het dan zo overdreven plannen wordt. En hij vindt dat je ook maar moet zien dat het gaat lukken.
    Met Giulian hebben we er weinig over gesproken, hij wilde en ik niet. En later wilde ik en zijn we er 100% tegenaan gegaan. maar ik bleef zelf n gevoel houden dat Elmar er toch nog niet aantoe was. Tot Giulian 1 jaar was heb ik me daar knap rot onder gevoeld.
    Nu ben ik zo relaxed. Ik ga zo in de tuin zitten en mezelf onder dompelen in vakantie-gevoel.

17. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    goh minni, wat gaaf. Nu hopen dat het snel raak is he? Was het de vorige keer snel raak?

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ja
    alle keren hoefden we er maar aan te denken (of zelfs niet eens hihihi).
    Maar das geen garantie natuurlijk.

19. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    nou veel suc6, hoop dat je heeeeel snel zwanger mag zijn!

20. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    na een stralende zonnige ochtend, regent het nu al een half uur pijpenstelen...pffff heel frustrerend want ik moet nog een paar boodschapjes doen..

resultaat 1 week sonja bakkeren -5 kilo! nog 10 te gaan! of gaan we toch voor de 20 kilo whahah dan moeten er nog 15 af!

Deel Deze Pagina