hmmm is vaak de eerste week, dan vliegen de kiloos eraf....hoop de tweede week weer zo'n resultaat, moet zeggen dat ik me er ook strikt aan houd!
sjeee.5 kilo! da's een goed begin zeg!. Met 5 kilo zou ik klaar zijn, maar helaas gaan die kilo's bij mij er niet zo gemakkelijk af..... minni: volgens mij as die jas idd langer...tot kuit of enkel....ik zie haar in sept. weer, dan zal ik goed kijken (of vragen als ze de jas niet aan heeft) Heerlijk he als kind en hond meewerken!? Als het maken van een 2de ook zo soepel zal gaan.......hihi hier zijn veel meiden zwanger van nr. 3......ik wacht nog ff...hihi
Oh joh, vraag es tussendoor. En waar ze m vandaan heeft. En welke hier bedoel je, Sabrina? Heb ik iets gemist?
Minni gefeliciteerd met je plannen voor een 2de.....ik hoop dat het snel raak zal zijn...... Hier verder weinig te melden.......
hier stilte voor de storm...ik ben....PISLINK....ik heb verdomme nooit wat en ik had met een vriendin afgesproken om bakkie te doen, haar man heeft late dienst en ze moet dus bij haar kids blijven we hadden elkaar lang niet gezien. En nu heeft SJoerd een afspraak gemaakt wat hij zoals hij zegt niet onderuit kan....grrrr mannen....de enige verzetjes die ik eens heb gaan 9 van de 10 keer om zijn wil niet door.....klaag niet hoor maar ik ben laaiend! Als hij ***verdomme verstandig is komt ie niet thuis vanavond voor dat ik in bed lig....
wow Minni.. super nieuws zeg.. hopelijk is er snel een broertje of zusje voor Giul in de maak.. Klus ze! Semmie: Welk boek van Sonja ben je aan het volgen? Ik wil er ook weer aan beginnen ... (volgende week)
zeg 't 'm Semmie! Mannen altijd, kunnen nooit wat afzeggen, nee, echt, is onmogelijk, kan niet. Gek toch, dat dat voor jouw afspraak niet geldt.... Had je dat niet kunnen zeggen? Ja hoor 's, ik kan nu niet meer afzeggen? Belangrijk belangrijk?
Oei, ik wil nu niet graag in Sjoerd zn schoenen staan. Gaat ie t wel goed maken? Hier komt mn "nieuwe" auto zometeen. De zon is doorgebroken en hopelijk worden de kinderen van de buuv snel opgehaald, dan kunnen Giul en ik n rondje rijden. Ik sta op t punt om mn principes over boord te gooien. Een vreselijk irritante vlieg valt me lastig. Gisteravond ook al. Ik doe letterlijk geen vlieg kwaad, maar deze maakt t zo bont, dat ik erover nadenk een vliegenklapper te kopen. Grrr! Wat betreft t kindje knutselen: aan de toewijding zal het niet liggen. (ik heb zo nog 9mndn nodig om teherstellen van deze n**kmarathon.)
weet je ik kan ook boos worden hoor op mijn man! ben ik eindelijk weer aan het sporten gegaan, sinds vorige week, krijg ik commentaar dat ik tevaak ga.... GVD, zegt ie, ja wat denk je nou 2/3 keer per week te gaan sporten en mij met de kinderen te laten zitten..... (UHH pardon!? ik "ZIT" de hele dag elke dag met die kinderen.... en ik ga pas 's avonds... om 19.45) nouja zeg ik ben er nog van over de flos... zegt ie zo gisterenavond in bed, heb er maar niet op gereageerd.
...van over de flos... Wat n geinige uitdrukking ook. hihihi, ik lig echt in n deuk whaahahahaa. Maar neemt niet weg dat het echt n mannen-ding is waar vrouwen een vrouwending van krijgen. Hier heb ik zulke dingen ook vaak gehoord. Lekker laten lullen, zou ik zeggen. Mn karretje is er! Gaaf ding joh! Zo eerst n middag oppassen en daarna hopelijk n stukkie karren met dat bakkie.
volgens mij was ze al aardig aan het oefenen.....klussen is een grote hobby... Ow Sem...ik zou ook KOKEN als mijn man zo'n aktie heeft. Vorige week is mijn sporten ook niet doorgegaan door afspraken die hij gemaakt heeft. Alleen waren die afspraken ook in mijn belang, eerst de architect en toen de makelaar....ja...erg vervelend, maar kon er nix van zeggen deze keer. Wat hier werkt: 1 duidelijke afspraak over 1 avond die van mij is (de donderdag!) wil manlief zelf ook weg, dan kan hij mij vragen om een dag te ruilen of anders dient manlief oppas te regelen. Dze afspraak was echt nodig, anders was ik ter plekke gek geworden (manlief werkt vaak over ) Wie weet ook een ideetje voor jou? He wen...hoe'st daar? Nancy: ik moet altijd hard lachen om dat soort opmerkingen. Mannen schijnen wel vaker het idee te hebben dat ze oppassen...en ons een gunst dan doen. Terwijl het toch echt ook HUN kinderen zijn!...heel bijzonder.....af en toe irritant ja. Gisteren weer jurkjes binnengekregen van MP zoooleuk: 1 stoere van Chipie (die draagt Lauraatje nu naar creche) 1 lieve van Oilily (die draagt Daphne nu) en 1 hele mooie van Jottum (zo'n echte zwierjurk......super wijd)
haha ja klussen is mn grootste hobby! En alles knapt ervan op. Ik denk trouwens dat ik de 25e mn NOD heb, maar nu net uitgerekend nu heb ik n gekke cyclus. Zou dat wijzen op n dubbele eisprong? Whaahaaha! Elmar zou niet lekker worden! Leuk zwierjurkjes! Ben ik ook gek op! Ennuh... Ik wil niet opscheppen, maar ik heb n nieuwe auto! (nouja nieuw?) http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... strand.jpg http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... zenz27.jpg
gaaaaaaaaaaaaaaaf Minni! die wil ik ook wel hebben! heerlijk hoor! echt een mooi modelletje! gefeliciteerd!....leuk die foto met jou, Giul en de hond!