http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... enz003.jpg hihiGiul wilde niet slapen, was niet moe. Zo vindt Elmarhem zojuist: tegen t traphekje aan op de overloop.
wow cool carretje minni! euh suus ik volg het boek bereik je ideale gewicht voor het hele gezin. Te koop bij Kruidvat voor een kleine 9 euries. Er staan 4 weekmenu's in. Een boek met 9 weekmenu's kost ongeveer 21,95 en te koop bij de boekhandel, maar al die weekmenu's komen ongeveer overeen en je kunt er je eigen draai aan geven, lust je bv geen andijvie neem je prei of wortelen of iets anders, staat er allemaal in!
en je mag echt best veel eten, ik eet van mezelf echt niet zoveel, zat hem in de snoep, koek, chippies en wijntjes whahahaha!
SEMMIE, geniet je van de vakantie van de kids? tjeemp dat die 2 knullen van jou zo vroeg wakker zijn zeg...
Het is zeker rustig hier! Semmie is het weer goedgekomen met Sjoerd? Lekkere actie zeg..zou er zeker ook niet van gediend zijn. Hoe is het verder met je? Inky is lekker met vakantie en heeft het goed las ik in een sms. Minni, een coole chick in een cool karretje Haha Sabrina weer lekker aan het shoppen geweest! Suus al wat minder doodop? Hoe gaat het op je werk? Nancy, al wat kunnen regelen voor je sportavondjes? R. en ik hebben daar ook duidelijke afspraken in hoor, hij een sportavond en die wil ik straks ook. Heb welliswaar een hekel aan sporten maar wil echt 1 of meerdere avonden voor mezelf. Verder ben ik in een zwaar klote humeur, zelfs anderhalf ons chocolade truffels hebben daar geen verandering in kunnen brengen. Heb verdorie en maand lang antibiotica achter de rug en nog steeds heb ik ontstekingscellen in mijn urine + bijbehorende klachten. Moet volgende week een echo laten maken van mijn blaas en nieren om een eventuele niersteen uit te sluiten. Volgens uroloog zijn de klachten heel vervelend en enige wat helpt is bevallen...tja lekker opbeurend als je pas 30 weken zwanger bent. Verder verveel ik me te pletter, vriendinnen wonen allemaal niet binnen handbereik en door de BI kan ik niet te lang in de auto. Dus ik verander zo langzamerhand in een chagerijnige walvis. Degene die beweerd dat zwanger zijn zo geweldig is kan een klap voor zijn *** krijgen
wow gave fotoos wen! Nou ik ben nog linker als gister! Sjoerd belt een kwartier geleden en verteld doodleuk dat onze zomervakantie niet doorgaat, hij zou 3 weken vakantie hebben en nu hebben we niets....belangrijke klus blah blah blah... tot overmaat van ramp noemt me eigen broer het ook nog kinderachtig dat ik zo over de pis reageer en is hij teleurgesteld in mij dat ik zo reageer...pfffff naja zeg, na de geboorte van Faye is hij 1 dag thuisgeweest, hoorde je mij niet zeiken en nu ben ik over de pis ja....godver de godver alsof het normaal is om geen vakantie te hebben, als je dat het hele jaar nog niet gehad hebt....ohw soms denk ik ik ga alleen verder met mijn koters....bah... dus nee ik heb geen leuke vakantie en ik voel me klote! Shit man ik baal echt zit gewoon met tranen dit te tikken, ben zo leeg op het moment....geen vakantie...mijn mannetje heeft 6 weken vakantie en papa is niet 1 week thuis....sjonge jonge zeg, wat een domper!
Ohw en Wen NEE het is dus niet goed gekomen met Sjoerd.... ik barst van de opgekropte woede en kwaadheid....ben heel teleurgesteld in hem en nog meer in mijn broer....die notabene zelf ook een gezin heeft....maar mijn schoonzus gaat helemaal haar eigen weg, doet ze altijd...leven compleet naast elkaar in plaats van met elkaar! Ohw bah wat voel ik me K*T! Ik weet ook wel dat het ondernemerschap rennen en stilstaan is...maar dit....dat had ik niet verwacht...helemaal niets....en ook later in het jaar lukt vakantie niet...waarschijnlijk pas met kerst......als er dan niets tussenkomt....bah bah bah sorry voor mijn klaagzang maar ik voel me zo...verschrikkelijk!
Jeetje Semmie! Logisch dat je teleurgesteld bent en jammer te lezen dat Sjoerd zijn prioriteiten wat anders indeelt.. Gatverdegatver, zou er niet aan moeten denken om geen vakantie te hebben. Is het een optie om voor jezelf en de kids te kiezen en lekker met zijn 4-tjes wat te gaan doen? Ik blijf met verbazing lezen hoe jullie relatie is, lijkt me voor jou niet gezond om telkens met zoveel woede en kwaadheid te zitten. Maar wat vind Sjoerd er nou zelf van dat hij geen vakantie neemt? Dikke knuf!
tja die baalt ook wel, maar het is zijn eigen bedrijf en het is een grote klus die voor de scholen weer beginnen af moet zijn. Is op een ROC college! Ik zal eerlijk bekennen dat ik soms ook erg twijfel aan mijn relatie, soms sta ik op het punt om een hutje op de hei te nemen en daar met mijn kids ALLEEN verder te gaan. Heb het gevoel dat ik overal alleen voor sta, en Sjoerd is het wel met me eens maar doet er verder ook niets aan. het gezin is op deze manier altijd de tweede viool, de reden dat ik bij hem blijf......tja ik hou gewoon van die vent...ondanks dat ik zo mezelf helemaal wegcijfer want dat zie ik nu wel in....vooral omdat iedereen dat ook zegt....maar we hebben samen voor deze situatie gekozen en zullen het samen moeten oplossen....maar ik wou gewoon even zeuren....mag wel toch? Soms zou ik willen dat hij even gewoon weer timmermannetje was en even niet die sores om ons heen....
Heb je Sjoerd dit wel es verteld? Kan je dat zonder hem zn kop eraf te bijten (ik nl niet als ik zo vreselijk kwaad ben)? Anders moet je es kijken of je het hem niet op n andere manier kan laten weten. Jij moet echt laten weten hoe het overkomt. Tuurlijk snap jij het dat veel dingen niet anders kunnen als je n eigen bedrijf hebt. En hij heeft vast het gevoel op zn allerbest voor zn gezin te zorgen, als hij voor het inkomen zorgt. Maar je hebt meer nodig dan geld! Schrijf n brief oid, want zo gaat het bergafwaards met je relatie en met jou. @ Wendy, ik had morgen mn chick-bak willen komen showen, maar Elmar neemt m morgen mee. Kinderachtig he?! Ik zal es mn best doen om snel langs te komen. Nu schoonpaps thuis is, is er minder druk bij ons (mij) en nu mn sport voorlopig ook vakantie heeft,heb ik meer vrijspel.
@ Minni, gezellig! Iig zie ik je maandag! @ Semmie, nooit toestemming vragen om te zeuren/klagen. Mag uiteraard zo vaak je wilt Ik snap het ook allemaal wel vanuit Sjoerd gezien, kan me alleen zo plaatsvervangend kwaad maken..
thankx meiden, minni...ja hij weet hoe ik erover denk, heb hem dat al duidelijk gemaakt, en dat heeft hem niet zijn kop gekost...hihihihihi nadeel in dit alles is gewoon dat ze met zijn tweeën zijn, en je op de een of andere manier toch verantwoording naar elkaar af moet leggen...en tegen een klant eenmaal a zeggen, kan je er geen b of c van maken, helaas.... Gelukkig is sjoerd ook wel van mening dat het zo niet langer kan, nu kijken of hij er ook daadwerkelijk iets mee gaat doen...heb hem namelijk voor een duidelijke keus gesteld....we shall see.... Inky....hoe is het bij jou? Lekker aan het genieten meis!
Sjee Semmie, wat een vervelende KUTZOOI zeg, geen vakantie bah bah, natuurlijk zal di eklus wel belangrijk zijn... tja ENNNNN je kinders vakantie 6 weken lang en geen papa... ohhhhh ik zou bloedje link zijn! had het er gisteren nog met wen over, mijn sportsituatie dan... jee die mannen denken ook dat het hele gezinsleven om hun draait... mijn man zei, ja zeg dan ben ik weer de hele avond met 4 kinderen (lees ik ben een kleine 2 uur weg..) uhhh ja dat ben ik de hele dag. > kinderen.... ja papa, mama doet hier zoveel en jij bijna niks.... OOPS.. hihih
WEN, ik zou ook wel willen dat je wat dichterbij woonde.... hihih konden we wat vaker afspreken, want ik vond het erg gezellig laatst. JEEZUS MINA wat een buik heb je meid! (ohh en je moet nog een weekje of 10..) * Ben gewoon gaan sporten hoor en ga vrijdag weer...
Good for you! Overigens zit ik wel te denken om volgende week richting Brabant te gaan...R. is hele week vrij om te klussen en dan zit ik toch alleen maar in de weg. Daarnaast riskeer ik graag een dag hevige pijn voor een Belgisch patatje met tartaarsaus