Hier kan je altijd terecht, hoor. Heb alleen geen belgische patat. Ja wauw die buik van je, ik vind je echt prachtig zwanger hoor. Ik zal Inky es vragen voor me te pendelen als we weer thuis is. Ik kan gewoon de eerste maand al niet afwachten hahaha!
Sem...ik werd warm bij het lezen van jou verhaal...warm van boosheid....ow..ik kan je onmacht en de frustraties hier voelen.... Ik denk dat jullie samen eens deze week om de tafel moeten gaan zitten en kijken wat de mogelijkheden zijn. Misschien een korte vakantie (weekend) nu en dan in hefstvakantie? Wen: mooie buikfoto's...zo'n lief buikkie die voor zoveel ellende zorgt...Balan van die urineuitslag....sterkte meid
Goh jeetje Semmie! Adem in ... adem uit ... Leuk is anders, en inderdaad, je moet er met z'n beidjes uit proberen te komen. Maar ja, als je gedrag benoemd en er veranderd niets dan kan een mense een beetje moedeloos worden. Daar heb jij niks aan natuurlijk.
Ja ik ben al wat minder doodop van mijn werk. Maar nu wel weer van de hele dag was weg werken. Vanmorgen de auto naar de garage gebracht. De bumper wordt vervangen en de airco nagekeken. Toen naar de notaris voor een kopie van Akte van Eigendom van ons huis. Heeft de makelaar morgen nodig. Daarna even naar mijn schoonmoeder geweest, Koffieleuten. Toen besloot Lisa dat ze het leuker vond om bij oma te blijven ... kwam dat even goed uit.. ik had(heb) nog een hoop te doen. Toen dus naar huis... en tot 16.00 uur ben ik met de was bezig geweest. Pffff 5 manden was en nu draait de machine nog! Tim is de hele dag heerlijk lief geweest. Omdat ik dus boven met de was bezig ben geweest, heeft hij diezelfde tijd in zijn ledikantje liggen spelen/slapen. Heerlijk. Natuurlijk even als beloning even lekker met hem geknuffeld..hihi lachebekje. Ow en kwam er nog achter dat hij er weer een tandje bij krijgt... joehoeee tandje nr 7! Vanavond als de kids op bed liggen beneden nog even alles aan kant maken en opruimen. Zodat de er morgen fatsoenlijke foto's kunnen worden gemaakt door de makelaar. Morgenavond staat dan ons huis al op hun site te koop! Jee Semmie.. zelfs ik voel je woede hier in limburg. Maar wat de andere ookal zeggen.. heeeel begrijpelijk! Minni: is El nu thuis? Is je auto nog heel? Wen: Je hebt een mooie buik zeg! Echt een tuut naar voren! *op dit soort momenten heb ik weer heimwee naar mijn buik* Kreeg idd ook een sms van Ink. Ze hebben het erg naar hun zin. Becca.. ook alles oke? Ik ga er weer vandoor... Zo even snel nog Tim in bad doen.. en dan nog een toetje en naar bed. Lisa kan er dan ook meteen in.
Ikzal mn mobiel es aanzetten, hihi. Elmar is iig thuis. Auto is okay. Hij was m aan t showen aan zn collega's en zn werkgever, dat werd een tijd ouwehoeren natuurlijk. Ook goed. Ik moet ook nog wat ruimenb hier. En dan mn hypertje op bed leggen.
hier net een apart telefoon gesprek gevoerd. Ik heb de potentiele kopers (die dus in Geneve wonen) gebeld met de mededeling dat het huis toch iets meer waard is dan we aanvankelijk dachten. Ik heb de prijs genoemd waarvoor zij het huis kopen kunnen. Dit bedrag ligt iets onder de marktwaarde zoals gesteld door de makelaar. Meer er van af doen willen we niet, want dan kunnen we beter het huis via de makelaar te koop aanbieden. Ik had eigenlijk verwacht dat het huis voor hun dan te duur zou worden, maar dat is dus niet zo. Wel moeten ze proberen de financiering rond te krijgen. Ze vroegen mij wel of het mogelijk was het huis in NOVEMBER al te betrekken...sjee....tsss....dat wordt improvisatie... (da's wel mijn hobby) Afgesproken dat zij ons zondag bellen met een eerste reactie....ik kan mij voorstellen dat er in geneve nu druk overlegd wordt..hihihi Grappig is dat jullie dit nieuws eerder horen dan Harry. Die zit op zijn werk in bespreking en weet nog van nix (ach...huizen verkopen gaat me altijd alleen beter af..hihi) Morgen weer een afspraak met de architekt. De 3d tekening is dan klaar..... In alle huizendrukte zou je nog vergeten dat je kinderen hebt....die moet ik zodadelijk van de creche af plukken. Ze hadden vandaag "badjesdag" iedereen mocht zijn eigen badje meenemen om lekker in de tuin te badderen!...nou daar houden lauraatje en daffie wel van! Ook nog naar de kapper geweest. Mijn haar is nu hazelnootbruin. Hightlights eruit...dan heb ik nog 2 paar nieuwe schenen gekocht en een nette zwarte tas. Ook onderbroekjes voor de meiden (die verbruiken er wel 5 op 1 dag) en dan vanmorgen nog gewerkt....gos...wat kan een dag druk zijn hihihi als laatste: Goeie vriendin van mij is zwanger van nr 3. (nadat vorige week ook een andere vriendin zoiets kenbaar gemaakt had) ....ik wacht nof ff, maar dit zet me wel weer aan het denken hoor!
Ik vermoed dat Harry t toch eerder weet dan wij. Iedereen lag al op bed, blijkbaar. Tja mij is het niet aan te rekenen, I'm on a mission. Vooralsnog gefeliciteerd trouwens, Sabrina! 2pers-bed uit de logeerkamer laten takelen gisteravond. Nu moet ik ff kijken waar ik alle andere troep ga laten. En dan ga ik beginnen met Giul zn nieuwe kamer. Heb er zin in!
Ik gebruik op het moment geen anticonceptie.... maar niet omdat we een beeb aan het maken zijn hoor... hihihih (die hormoonhoudende anticonceptie is lichamelijk niet mijn ding) maar we hadden het erover tja wat nu? mijn man een knoopje? oops dat kwam wel heel dichtbij voor hem toen ik dat zo vroeg of hij dat überhaupt zou laten doen.. hij zei ook, nog niet zeker te weten of zijn gezin (hahahah het onze dus) compleet was, of dat hij toch nog heel graag een broertje/zusje wil voor Fee (ja en voor de andere tuurlijk, maar je snapt me wel)
Jeetje... Nancy.. misschien nog een.. ik moet die man van jou eens met die van mij laten babbelen.. misschien dat ik er hier dan ook nog 1 bij kan krijgen...hihih Vanmorgen is de makelaar geweest. Heeft foto's genomen en alles opgemeten. Vanavond staat ons huis dan al op hun website. Ow Mischa heeft gisteren een mail naar zijn baas gestuurd dat hij per 1 okt. bij een andere baas gaat werken. tja ..zijn huidige baas heeft vakantie, dus kon hij het niet persoonlijk vertellen. En hij moest wel omdat hij er anders achter komt via iemand anders , als die weten dat ons huis te koop staat. Hij was er niet zo blij mee ( uiteraard ) maar hij kan hem niet tegenhouden.
zohey lekker bekkie vol tandjes! ohw leuk nancy nog een beeb, echt een groot gezin dus! Ga een brulaapje uit bed halen...Sem!
Hoi meiden......... Hier alles goed. We zitten weer in een zonnige periode.......Isa eet als een bootwerker en is wat meer alleen aan het spelen....... Suus........succes met de verkoop met je huis en ik hoop dat het snel verkocht is...... Sabrina.........klinkt allemaal goed bij jullie.....geeft het geen problemen als jullie al in november moeten vertrekken uit jullie huis....... Semmie........ik zou ook flink balen.......hier hebben we ieder een avond voor ons zelf.......en dat is ook echt nodig. Wen.........mooie buik.........nog 10 weken. Spannend. Sterkte met de laatste loodjes....... Becca als ik het me goed herinner wordt je meisje 1 deze dagen 1 jaar.........van harte gefeliciteerd alvast en succes met de voorbereidingen Nancy.........leuk nog een kleintje erbij....... Ik ga even wat doen.....vanmorgen de markt bezocht en straks gaan de meiden naar oma.....lekker een avondje met zijn 2en.......
He monique, wat leuk dat je dat nog weet. In inderdaad, morgen is de dag! Een jaar alweer..... *zucht* Hoe'st het met de meiden dan?
Vrijdag de 13de.......nou dat wordt dus echt een groot feest...... Wat krijgt je dochter? En gaan jullie een groot feest geven?
We kunnen toch wel 2 maandjes bij jou slapen?......Leuk voor ISA! Meestal komen dat soort zaken wel op hun pootjes terecht......ik heb iig al een reservering voor een huurhuis vanaf 1 jan. wellicht kan dat eerder.... Geniet van je avondje saapmjes.... Hier een spugend kind. ...Daffie.....ag gos...