Ja ik ben ook wel benieuwt. Zoo ook staat onze auto nu te koop. Nu afwachten of iemand hem wil kopen! Verder niet veel te melden. Morgen gaan we de foto's die gemaakt zijn door Portrait Place bekijken. Gelukkig gaat Mischa mee, dus ik kan niet de hele collectie kopen (was ik ook niet van plan, veel te duur) Eens zien wat er van de foto's geworden is.
zo dan ff wat blz bij moeten lezen. Maaar Da bin ich wieder! We hebben maar 1 dagje regen gehad en verder lekker weer. Niet in de zon liggen bakken maar gewoon droog en een zonnetje. Lars zullen we moeten heropvoeden want die is enorm verwend door zijn oom en tante en is een echte donderstraal geweest. Gelukkig ging het slapen super en heeft hij geen kik gegeven 's middags en 's avonds. Wel is hij 1 keer uit bed gedonderd haha. Ook is hij naar de kapper geweest in Duitsland. Prachtig vond hij het. Niels slaapt sinds 1 dag zonder bakerzak. Hij rolt nu om van rug naar buik en dat vind ik wat eng in een bakerzak. Alleen komt ie nu weer rond 3 a 4 uur 's nachts voor een voeding. We hebben 246 foto's gemaakt dus er zitten vast wel leuke tussen. De koffers zijn uitgepakt en de was zit er al in. Morgen wordt het warm en gaan we lekker in de tuin hangen. @becaatje, gefeliciteerd met je meisje! Ik hoop dat het ene leuke dag is geweest vandaag. @minni, wat super voor je dat jullie voor een 2e gaan. Ik hoop dat het snel raak is! @semmie, laat Sjoerd een voorbeeld nemen aan Remon. 7 jaar een eigen bedrijf en 7 dagen in de week werken, daar ga je dus echt wel kapot aan! @sabrina, ben erg benieuwd naar de tekeningen van het huis. En wat goehoed dat je meisjes al droog zijn zeg. Hier is het nog gillen en krijsen als ik over potjes en wc's begin. @wem, je hebt ene prachtige buik zeg. En ik weet precies hoe eenzaam je je kan voelen. Gewoon een dagje weg gaan is idd het beste. Alleen zou ik het niet in de hitte doen. @nancy, Mannen haha. Remon zegt ook altijd dat hij op woensdag op moet passen. Oppassen doe je dus niet op je eigen kinderen denk ik dan. @ suus, ik maak het geld morgen over voor je. Hopelijk is je huisje snel verkocht!
heee.inky: leuk zeg...die vakantieverhalen, lekker dat je droog weer gehad hebt. Nu maar hopen dat het weer idd erg mooi wordt daar in Nl en dat je nog ff kan nagenieten in de tuin. Zoveel foto's gemaakt? wij willen wel eentje zien! Heropvoeden...? ach....volgens mij is dat aan jou wel besteed..hihi...anders dat tv programma "schatjes" inschakelen? hihi Daffie bleek toch niet schoolziek te zijn. Vandaag heeft ze echt koorts. Ze storte in in de dierentuin. Gelukkig was ik met de wandelwagen, want ik voorzag het al, en kon ze lekker luierend de dieren bekijken. Nu kijken ze beiden met duim in de mond tv (barney...hun echte favoriet) zelfs nu ze toch echt ziek is, wil Daphne overdag op het potje en geen luier meer om....lieffie! Laura verzorgt Daffie op haar manier: ze geeft daphne steeds haar knuffel aan, ook neemt ze voor daffie alles mee, koekjes, schone onderbroekjes, drinken.....echt een lieve zus!
Hee Inky klinkt allemaal fijn. Ik had je nog n smsje willen versturen zomaar om te laten weten dat we aan t klussen zijn. (geen details hoor) Wat goed dat ie al rolt! Jammer dat het je nachtrust kost. Wat betreft heropvoeden: de babyfluisteraar komt naar NL en je kunt je opgeven. Hier al n paar dgn n hangkindje, dat steeds ineens weer onwijs zelfstandig is. Vooral ook heel makkelijk en erg lief.Schattig zelfs. Hij voelt van tijd tot tijd erg warm en nu zit ie onder de bultjes. Sommigen zijn gevuld met vocht en ik hoop dan ook maar op waterpokken. Zn luiergebied is helemaal rood gebobbeld. Ik heb sinds gisteren te maken met n loaded gun en Giul is erniet bang voor om m tegebruiken. Maw: ik dweil me n ongeluk en sleur m steeds naar de wc, na de daad.... *zucht* Ik ga es kijken of ik m naar bed kan krijgen, want volgens mij zijn we allebei even moe. Ik kan echt wel 20 uur slapen de laatste week. @Inky, zou je nog es willen pendelen voor me? Ben nieuwsgierig!
Laat je nog even weten wat het is? Als het waterpokken zijn of andere bultjes ziekte dan verzet ik onze afspraak liever even..
Je hebt gelijk Wen. Vooralsnog weet ik t niet. Op dit moment zijn alle bultjes in zn gezicht alweer verdwenen. ik denk nu toch sterk aan warmte bultjes. Het was hier vannacht echt smoorheet. Nu is t zelfskoel tot koud. Flinke wind en geen echte zon. Giul vindt het iig koudhihihi.
We zijn de foto's wezen halen. sjeee ik dacht dat ze niet mooi geworden waren. Van de 11 foto's hebben we er toch 6 genomen. En dan alle kleine fotootjes nog. Zegt Mischa toen we de V&D uitliepen.. maar goed dat je het van je eigen rekening betaald hebt , ik vond het veel te duur Tja dat had hij in de winkel moeten zeggen, maar toen zei hij niks toen ik maar bleef uitzoeken.. Ik zal kijken of ik er een foto van kan maken, en dan hier plaatsen (van de mooiste) want ik heb geen scanner meer. Fijn Inky, dat jullie het zo naar je zin gehad hebben . Jullie hebben ook erg geboft met het mooie weer. Leuk joh.. in Duitsland naar de kapper.. is weer eens wat anders! Agossie Sabrina... maargoed dat je zo'n lieve meiden hebt, die voor elkaar zorgen.. lief joh!
Minni, waterpokken zie je duidelijk "vocht" in de blaasjes zitten, anders zijn he geen waterpokken. Inky, fijn geweest dus lees ik wel! enne ja succes met het heropvoeden van je knullie...
Hier de foto's. Kan even duren voor ze geladen zijn! http://s7.photobucket.com/albums/y271/mamavanlisa/?action=view¤t=4132581e.pbw
Die eerste 2 foto's van Lisa en Tim zijn super! Ik bedenk me nu pas dat het klinkt als Isa en Kim. Die 2 namen hoor ik dehele dag door. Ze hebben blijkbaar grote indruk gemaakt op Giul.
Ja prachtig! Op de eerste foto kijkt ie onwijs stoer. Op de 2e lijkt ie heel erg op Lars. Ik vind dat we hier in dit groepie mooie kinders kunnen maken! (zo dat staat hihihi)
Mooie foto's meiden! wij gaan lekker BBQ-en .. hmm bij mijn moeder, dus hebben we ook geen rotzooi en afwas...hihi
Goed geregeld. gve,rmnxc;ozp9t/gpqr.,jsqzxcqk zo dat moest ik ff kwijt. \ Moeizaam aan t tikken zonder spatiebalk. Enregelmatig verdwijnt dan toch mnhele tekst. Kan niemand n laptop aanraden! Maargoed, we hebben vandaag wat achtergebleven klusjes gedaan en ik ben weer tevreden over t resultaat.