wat een heldere foto's......zo lekker zichzelf! fotogeniek.... ow Monique;....eindelijk je dakkapel, daar heb je al lang op zitten wachten! Daffei was nog wel een beetje ziekejs vandaag, maar desondanks dat wilde ze toch wel heel graag mee naar AH. Ze heeft de hele winkel (een 5 sterren jumbo formaat winkel) door gesjouwd met haar karretje en 1/3 van de boodschappen.....zo ziek is ze dus niet......hihi...nog een plakje worst gekregen en een heel groot stuk kaas, dus de meiden hadden een prima middag. op terug weg zaten harry en ik te "genieten' van een snicker in de auto, zegt Laura: Laura wil ook chocola eten....hoe WEEEEEEEEEEEEET ze dat ? Wij eten nl. nooit van die repen!
Daphne aan de beterende hand, dus. Krijgen ze ook nooit chocola? Giul heeft een paashaasje gekregen waar ie nog mee bezig is. Ik denk ervaakniet aan en ben sowieso niet van de snoepers. Maargoed die weet zo alles vanchocola of met chocola aan te wijzen: láá! We gaan vandaag naar aviodrome.
ow...lekker Monique...ff samen ergens eten? Minni: Aviodrome..? da's toch met al die vliegtuigen? was het leuk? Hier een bijzonder saai weekend, We hebben wat rustiger aan gedaan vanwege Daphne. Gelukkig gaat dat steeds beter, maar wil ze nog wel vaak bij mama hangen. Dat gaf nix, want mama was ook een beetje gaar. We zijn vrijdags uit geweest en zo'n korte nacht was ik eigenlijk nog niet te boven. Inky: al een beetje in je ritme? Semmie: hoes't nou?
hallootjes, lekker weekend gehad? wij wel, lekker naar het bos en gister gebbq! hmmm niet echt volgens sonja maar goed! Zal zo eens wegen ben benieuwd wat nu het resultaat is na 2 weken! Inky klinkt allemaal goed en wat een onwijs mooie foto van je kereltje. Suus wat een geweldige fotoos van Lisa en Tim.... zaterdag nog even naar mijn schoonouders op de koffie geweest, maar had het idee dat we niet echt welkom waren.....was allemaal te veel en ze wilde Sem drinken geven uit een glas, toen ik om een beker vroeg sneerde ze....een beker heb ik niet, dan moet je maar zelf een beker meenemen...ga niet alles zelf kopen ohw gos ja was een spontane ingeving om een kop koffie te komen drinken, had verder niets bij me......jullie snappen al...eens maar nooit weer!
Hier ben ik ook weer even. We genieten nog lekker van de week vakantie die R heeft. Het gaat supergoed me hem dus dat is wel lekker. We zijn nu alle kleine klussen aan het doen in huis die al een tijd zijn blijven liggen. De kids slapen ook weer als vanouds en Lars heeft de gang al een paar keer gezien. Vandaag beginnen we met het Cambridge dieet. Ik ben erg benieuwd. We moeten nu elke dag wegen. Tot woensdag zal het zwaar zijn maar daarna moet het beter gaan. Vanmiddag met Lars en Niels naar het cb toe. Remon gaat mee. Gisteren zijn we lekker uit eten geweest in België. Heerlijk op het tuinterras kunnen zitten tot laat in de avond. We hebben besloten dat we 2 weken naar curacao gaan als we op ons streefgewicht zitten. R. moet er 20 kg af en ik 20-25 kg. Als dat lukt dan gaan we volgend jaar naar Curacao. @sabrina, gelukkig is Daffie aan de beterende hand. Straks weer lekker volle weekeinden met bbq's en feestjes. @monique, eindelijk de dakkappel. Ben benieuwd of het mooi gaat worden. @minni, al zwanger? Ik ga over een week wel voor je pendelen. Deze week is het nog vakantie hier in huis! @semmie, wat een muts zeg die schoonmoeder. Ik had het glas genomen en heeeel hard gehoopt dat ie het kapot liet vallen. @suus, leuke foto's hoor. Staat het TE KOOP bord al in de tuin? @beccaatje, goed gefeest?
hmmm psies Ink, ging mij niet zo om dat glas, maar meer omdat Sem in glazen bijt, en dat vind ik eng!
resultaat na 2 weken sonja bakker -7 kilo...hmmmm en dat na die bbq van gister....toppie al zeg ik het zelf! Zal nu wel minder hard gaan denk ik!
Sjee zeg wat n schoonmonster. Ik zou Elmar dan wel zeggen dat ie met zn moeder praten kan. Als ze zo tegen medenkt te kunnen praten.En ik zou gevraagd hebben: vind je het wel leuk dat we spontaan langs komen? Wat n tut zeg. Spannend Inky. Ik vind het allemaal wel spannend, want ik weet niet eens of ik mn ei al heb gehad. Normaal ben ik ergregelmatig, maar deze keer was ik al raar ongesteld en nu weet ik ff helemaal niks. hihihi wel n leuk avontuur. Vanaaf gaan we weer op keukenjacht. We zagen n aanbieding en dan ff laten uitrekenen of het echt n aanbieding is.
ik kom ff met nieuws. (don't kill the messenger) Elmar zn pa ligt weer in het zh. Verstopping van zn darmen. Een collega van Elmar is of inmiddels dood, of nog hersendood. Hij heeft n lullig ongeluk gehad met n bromscootertje en is stom terecht gekomen. Hetstelt allemaal net niks voor en normaal zou je er n schram aan overhouden. Pure pech dus.
Die collega's van elmar hebben er n handje van om jong en op met lullige ongelukjes te overlijden. 5jr geleden 1met de moter, vorig jaar 1 doordat een stukje beenmerg los geraakt was en een prop in zn bloedvat vormde na een beenbreuk (ook van znmoter gevallen) en nu dus 1 die uitglijdt met n brommertje op t gras en raar op de straat terecht komt.