Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Die van 5 jaar geleden is de man van mijn vriendin.......liet 2 jonge kids achter.....

Ben echt super vrolijk.......dakkapel staat........

2. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ow monique: de kamer lijkt vast heel veel groter nu? maar:.....wat snel....ze zijn toch pas begonnen?

al die ongelukken....hoewel ik een motor erg mooi vind, houdt dat mij tegen om daadwerkelijk te gaan rijden.....je hoort het zo vaak dat als het fout gaat, het goed fout gaat.

Wie gaat morgen de vierdaagse lopen?

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Ze zijn om 07.00 begonnen en om 18.00 was het zo goed als klaar.....wind en water dicht......al hoewel....waterdicht! De hoosbui van gisterenavond kon hij nog niet aan.......nu zijn ze het dak aan het plakken en de binnen kant aan het afwerken.......aan de voorkant gaan ze nu een dakraam maken van 120 bij 115.....morgen komt het goede glas en dan kan Marco van het weekend aan de gang! hij heeft 3 weken de tijd om het af te maken de 4de week gaan we een week weg en als we terug komen komt het bed en toebehoren............

4. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Jee wat ging ttekeer he. Ik ging Giul halen bij debuuv. Toen ik naar huis zou, begon t zo te regenen. Ik was op die 50m (rennend) tot op de laatste draad nat geregend met mn jas nog wel aan ook. Giul ook natuurlijk, we moesten wel lachen en de regen was nog warm ook.

Ik ga zo es bellen met mn sch-moe, horen hoe t met mn schoonpa gaat.

5. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    hier even een korte update.
    We genieten nog steeds van de vakantie.
    Na een loddzware 1e dag cambridge dieet ben ik al wel 2,5 kg afgevallen.
    Het is wel vol te houden maar wat zijn die shakes goor zeg!

6. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0

ze ruiken het!
    m'n nichtje merkt het nog als je het pas hebt gegeten en ze komt bij je in de buurt. SOKOLAAAAAAAAAAA!

7. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    oh Inky wat een kanjer is Niels. En een erg mooie foto!

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hier een baaldag.

Nadat we vorige week een schade aan de auto hebben laten maken, moest ik vandaag wederom de verzekering bellen.
    Deze keer omdat Lisa de spiegel van de voorruit van de auto eraf getrokken heeft en dat heeft voor het gemak maar een grote ster in de ruit achter gelaten. Ik baaaaaal!

Autoruit kan donderdag vervangen worden. Het enige + puntje is dat we gelukkig niet in No Claim achteruit gaan.
    Dit omdat ik de ruit laat vervangen door een bedrijf wat bij de verzekering aangesloten is.
    Pff scheelt weer... want van 2 schades op 2 wkn tijd wordt je niet vrolijk!

@Inky: Ja het bord zit nu op de keukenraam geplakt. Volgnes de poetshulp zie je het al hangen zodra je de straat in komt rijden!

Ow.. we hebben het autootje van mijn collega nu gekocht! We gaan hem deze of volgende week zaterdag ophalen.

Vanmorgen met Tim naar CB geweest.
    Hij weegt nu 9175 gram en is 76 cm groot!
    Doet het verder prima. Loopt wat achter met het zelf gaan zitten (tja dat wisten we al) maar dat was niet zorgwekkend.
    We kunnen proberen om met hem te oefenen door het voor te gaan doen.. (hihi zal dat een raar gezicht zijn) hij moet eerst leren om zijn knieen en voeten te gebruiken.

Verder weer 2 prikken gehad. En alleen bij de laatste heeft hij wat zitten jammeren.

Ik ga nu grasmaaien... tot later!

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ohja is waar ook: Addy is er weer,Suus,hihihi.
    KLinkt goed allemaal. Dat zitten kan ie altijd nog;). grappie.

Goed zeg Inky.

Mn schoonvader ligt weer in het zh sinds gisteren, verstopping. Het loopt nog steeds niet door. Al sindszondagochtend. Drama zeg.

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @Minni,

Addy is misschien weer op het forum, maar ngg niet aan het werk op het CB. Er was vandaag een andere Arts. Maargoed, we moesten vandaag bij de verpleegkundige zijn.

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Balen van je baaldag zeg. Beter nu?
    Goed dat je zo afvalt Inky, onwijs gewoon!

Net bij Herman geweest, sjonge die is beroerd. Ik baal er onwijs van. Jewenst je familie toch alleen het allerbeste toe,niet waar?
    Met moeite tovert ie n glimlachje op zn grauwe koppie als ie Giul ziet. Ik vond het echtzo sneu om te zien. Bah!

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja alweer iets beter! Heb me kunnen uitleven met grasmaaien..

Ga zo lekker nog even ontspannen in een warm bad en dan ben ik weer tot rust gekomen.

13. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    hoi hoi..iedereen ligt weer op z'n bedje....ik moet het weer alleen doen....hihi...niet alleen hier op het forum, maar ook hier thuis. Manlief gaf me zondag de mededeling dat hij geen enkele avond thuis zou zijn (behalve mijn sportavond natuurlijk) dus gaat het kinder ritueel van: creche ophalen, even eten, badje doen, tv kijken, nog 1 glas melk drinken, zelluffff tv uitdoen....Barney kus geven, liedjes zingen, kuss aan mama geven en slapen zonder papa...grappig is altijd dat ik dan stukken eerder klaar ben. Om 19.15 uur had ik alles op bed......

Vandaag is onze hypotheek aanvraag goedgekeurd. Dus in principe kunnen we gaan bouwen. Toch wachten we totdat we dit huis verkocht hebben. Op donderdag zal de makelaar voor de kopende partij een taxatierapport opmaken. Ik ken de makelaar goed, dus ik verwacht niet al te veel problemen;)

Ondertussen heb ik een vriendin aan een leuke baan geholpen, een vriend blij gemaakt met een niuewe klant, kortom.....zakelijk ben ik erg sociaal en geliefd deze week..hihihi

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    goedesmorgens....

sjees inky 2,5 kilo na 1 dag.....ik vond voor de eerste week 5 kilo al veel, maar dit is helemaal super! Hoe lang doe je dit dieet, en kom je niet weer veel aan als je weer normaal gaat eten zeg maar!

hier K-nacht....er was er elk uur wel 1 0f 2 wakker..pfff ben gebroken...en om 5:00 maar opgestaan van ellende en pijn in mijn kop! Om 6:30 nog even terug en om 7:15 weer opgestaan voor het flesje van Faye, toen waren de jongens ook weer wakie wakie....pfffff

Ga vandaag niet zoveel ondernemen....heb de boodschappen al in huis en doe verder niets...alleen de bovenboel krijgt een flinke beurt...is dat maar klaar....vanmiddag komt mijn vriendinnetje een bakkie doen met 2 van de 4 kids...andere 2 zijn logeren bij omi.

15. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb niks te melden, afgezien van dat ik nog niks voel van n mogelijk beginnende zwangerschap. Als Inky dit 10 dgn volhoudt zo, dan is ze zoveel kwijt dat er ook weer watmag aankomen. Sjongejonge zeg.
    Ik ben esruim n jaar aan het afvallen geweest met WW en was toen 10kg kwijt.
    Ik heb dan wel n schildklierprobleem (gehad?), maar anders had ik er evengoed wel hee; lang over gedaan,denk ik. (en ik ben er heel fanatiek in, hoor. Net als nu met dat suikerloos)

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Zo........2en een halve kilo in een dag? Dan ben je wel zo klaar met dat dieet....

Isa is aan het tekenen......erg lief......

Verder niks te melden.......

17. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    haha het is niet zo dat je iedere dag zoveel afvalt hoor. Maar de eerste week kan je 5 kg afvallen en dat blijft zo ong een maand. Maar dat is zo verschillende per persoon.,
    Remon is nu 3 kg kwijt na 3 dagen. Het is wel heftig hoor maar ik moet zeggen dat het vandaag al een stuk beter gaat, precies zoals iedereen zegt.

Semmie, je gaat nadat je je gewicht hebt bereikt afbouwen met het dieet. Dus je gaat per dag ene beetje eten. Dit moet je in 3 weken doen. Dan kan je gewoon gaan eten en blijf je op gewicht. Natuurlijk moet je dan wel gezond eten net als normaal, om niet aan te komen.
    Ik ken nu 5 mensen die er veel mee zijn afgevallen en die nu nog slank zijn.

Sabrina wat een heerlijke vriendin moet jij zijn zeg. Voor je vriendin een leuke baan en een klant voor een vriend. En wat betreft het peuterritueel dat ken ik ook wel. Gelukkig nu wat minder maar anders komt het ook op mij aan.

Nou wij vertrekken zo naar een grote speeltuin in Roosendaal. Lekker met de kids van mijn broer en mijn ouders en andere broer buiten spelen met ze.

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    klinkt goed...veel plezier!
    Hier spelen de boys buiten in de zandbak, heb mijn kamer in orde spik en span, lekker met groene zeep gedweild...mmmm ruikt zo heerlijk!

ga nu naar boven, daar mijn vertrekken doen!

laters....zonnetje breekt hier door.....wasje hang te drogen!

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hier ook lekker schoonmaakweer.
    Ik heb net weer wat geruimd op Giul zn nwe kamer. Pfff veel te doen!

Giul en ik houden pauze: we vreten veels te harde rijstechippies die nog n beetje oud zijn ook. We klagen niet, want het is zout en daar hou ik van.:D
    Vanavond eten we pizza, dus lekker gezond. Alles van de schijf van 5 zit erop: kaas (melkprod) vet vlees deeg en groenten (uien en paprika). Whaahahahaa! Zo kan je alles goed rekenen en zeggen: wij eten verantwoord hihihi.
    Nog maar weer verder ruimen...

20. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    nou mijn boven huissie ook weer bijna in orde....in betweens gewassen en gezogen, gedweild, gestoft, raampies gelapt en....bedjes schoon.....alleen de overige in betweens (vitrage) wassen en de badkamer beurtje geven...dan alles rotje knotje....ga eerst even broodje eten...Sem ligt met flessie pap in bed....was om vroeg wakker en slecht geslapen.....laters

Share This Page