Heeee Inky, jij bent echt goed, he, met dat pendelen. Wauwie meid, van harte gefeliciteerd met dit prille nieuws van jouw kant. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe.
Ik heb er nog een digitale clear bleu tegenaan gegooid (haha kon echt niet tot woensdag wachten hoor Deboor) en die zei ook zwanger!!! Ben dus echt wel zwanger jipppppppppppieee. Nou ja de misselijkheid zei eigenlijk al genoeg voor mij. Hopelijk gaat dat snel weg. Na de vakantie bel ik de vk en gaan we met Lars op visite in in zijn : hoera ik krijg een brusje" t-shirt" Hebben we een goeie smoes dat we de vakantiefoto's komen laten zien en dan komt Lars met dat shirt binnen. ALs ie het lopend zou doen zou het feest compleet zijn haha. Ik heb voor Remon een reep chocolade waarop staat: "voor de beste papa" gekocht. En een kaartje. Op dat kaartje staat: Ik krijg een brusje het zit in mama's buik ik geef de buik een kusje want ook al ben ik nog klein een brusje krijgen is heeel fijn. xxx Lars Lars mag het geven en ik zeg erbij dat hij dat krijgt omdat hij 6 dagen in de week overdag en 's avonds moet werken met dit weer. Dan valt het niet meteen op. Daarna geef ik hem de 2 tests. Heb er nu al zin in. En daarna onze vrienden in Hongarije bellen. Hihi die zijn daar op vakantie en komen morgne terug maar die mogen het ook meteen weten. Maar nu is eerst remon aan de beurt.
ahh leuk idee inky... ben benieuwt hoe Remon reageert! ehh snapt hij het woord BRUSJE wel? Ik denk nl dat als ik dat tegen Mischa had gezegt dat ie er geen idee van had waar ik het over had... Succes enne... vooral veel plezier!!
gefeliciteerd inky wat een geweldig nieuws en ook al zo snel vruchtbaar groepje hier zeg Noah heeft vandaag zijn eerste ongelukje gehad is echt hard gevallen tand door de lip en bloeden het zweet brak me uit . hij trok zich op aan de campingstoel maar op het verkeerde punt topzwaar en hij viel achter over met de campingstoel boven op hem zijn lip zwelde meteen op hij heeft zowel sneetje aan de binnenkant van zijn lip en een klein puntje aan de buitenkant waar de campingstoel tegen aan is gekomen hij is zo zieling zijn kiezen zitten al te pesten en nou ook nog dit , heb flink gekoeld en hem op een ijklontje laten sabbelen ik ben benieuwd hoe ik hem morgen uit bed haal ik denk dat het blauw is wat kun je je als moeder dan schuldig voelen ik zat er bij en zag het gebeuren maar kon hem niet meer opvangen. verder niet zoveel te melden
he dat had ik hier vandaag ook.. alleen had lisa geen tandje door de lip, maar iets in haar voetje gekregen.. we zagen een bloedspoortje achter haar aan lopen.. meteen schoongespoeld en er betadine opgedaan..is ook de eerste keer dat Lisa echt een wondje had..(op een bloedneus na dan)
jeetje..Inky...Super zeg!! In hoeverre is die babyboom besmettelijk???? Ik toch wel de kriebels van de verhalen hier....leuk leuk leuk
gelukkig valt het mee je kunt het nog zien maar het is niet blauw geworden, hij heeft er gelukkig geen last van was gewoon de oude vanacht op 2 uur wel een enge droom gehad even geknuffelt en toen ging hij gelukkig weer slapen
Even een update van hier......... Alles gaat prima........Isa doet het prima ondanks de warmte. Ze is op het moment erg ondernemend. Verder hier druk druk druk met de vakantie die eind van de week ....pakken en nog eens pakken.........Kim moet nog 2 en een halve dag en kan dan genieten van 6 weken vakantie. Marco nog 3 en ik nog 1.......heerlijk. Helaas heb ik maar 1 week omdat ik door mijn dagen heen ben.....
wat is het rustig hier. Bij mij is de twijfel toegeslagen. Ik krijg een enorme pukkel en heb lekker buikpijn bne ook niet misselijk meer geweest vandaag. Nu ga ik dus denken dat ik niet zwanger ben. Dat ik gewoon te vroeg heb getest!! Ik heb wel 2 super duidelijke positieve testen hoor maar goed. Ik heb nog 1 cb test liggen voor donderdag maar ik wordt ff gek van mezelf. Is ook zo warm he. Kan ook de planten niet sproeien. De waterdruk is zo laag dat de sproeier niet zo ver komt. Verder moet ik nog zoveel doen voor de vakantie en het wordt alleen maar WARMER!!! Pff heb medelij
hee meid maar twee keer positief Inky zal het toch wel positief zijn hoor...kan ook gewoon de warmte zijn waar je wat last van hebt.. ik ben ook aan het eind van mijn latijn zeg met die hitte...verschrikkelijk...al dagen last van mijn maag..vier dagen te vroeg ongi bwehhhhhh...lekker zeg..dus niet... vandaag weer een hitte dag uitzitten... ahh en de vierdaagse afgelast..heb te doen met twee buren hier uit de straat...en met al die andere natuurlijk...ze hebben een heel jaar getraind en zich te barsten gelopen en deden dan dit jaar voor het eerst mee en nu is het afgelast..wat sneu...maar goed is wel wat voor te zeggen natuurlijk...uit respect en gezondheidsredenen...nu maar hopen dat het dan volgend jaar wel meezit.. eva is hier heerlijk ontdeugend iedere dag...zit iedere middag in haar badje buiten en vind het geweldig...ze ligt nu wel een half uurtje later op bed 's avonds omdat haar kamertje om zeven uur de zon krijgt...maar goed ze slaapt dan wel gelijk en ook lekker lang.... ze eet nu wel wat slechter maar wie niet denk ik dan
goeiemorgen allemaal Lars eet ook veel minder hoor, die eet nog gene boterham en 's avonds is het al helemaal niks. Maar hij drinkt wel goed. Ach ik heb zelf ook geen trek in warm eten. Nou nog steeds buikpijn hoor. Tjees wat een gedoe dat had ik bij Lars helemaal niet. Ik kijk wel 10 keer per dag of ik bloed zie. Dadelijk boodschappen doen, dan nog naar Etten-Leur ding van fietsstoel terugbrengen en een ventilator kopen. Daarna naar mijn ouders mijn vader krijgt tests voor zijn hart en dan kan ik ff de uitslag horen. Ik moet nog wassen en naar de slager whaaaaaaaaaaaaaaaaaa tussendoor moet Lars ook nog slapen. Nou ik ga om 5 min voor 9 maar voor de winkel staan dan kunnen we snel door. Morgen huis poetsen, inpakken en bbq-en en dan vrijdag lekker weg...............