zo klario, hehe...nu zit het laatste paar vitrage in de machine en dan is het klaar, pffff ga Faye flesje geven! En dan de kattenbakken verschonen hahahah lekker detail...toch!
sjee voor iemand met zo weinig slaapuren ben je aardig actief Semmie! Waar komt die energieboost vandaan? Hier een rustig ochtendje op kantoor....ga eens koffie drinken..hih...normaal gesproken kom ik daar niet aan toe. Prenatal is hier geopend. Na mijn werk ga ik eens op verkennig uit. Ik zoek een wc verkleiner....da's nu echt wel nodig! nog 44 dagen......VAKANTIE!
Je bent zwanger? Hoe was de verjaardag van je kleine meid Becca? Hier nog steeds een jubbelstemming.........het is boven zo mooi geworden ik kan niet wachten om te beginnen met de opbouw......hahahahaha......
ja inderdaad! verjaardag was top, natuurlijk het ouderwetse smeren met de taart, want dat hoort erbij. Nooit geweten dat je met 1 gebakje zo'n zooi kon maken Veel visite gehad, dus was ook druk, ook druk voor de kleine meid. Die niet goed wist wat ze met al die mensen en kado's aanmoest, maar ja. Ballonnen en slingers vond ze helemaal geweldig. Ach, nog maar 360 nachtjes en dan wordt ze al weer 2 Hmm, heel niet leuk, zo snel al. Wanneer gaat de opbouw gebeuren?
ik ben aan de andere kant van de wereld nog steeds aan het wachten op je nieuws becca! net wat Monique zegt..zwanger? Monique: FOTO! lekker hoor! is tekening van Isa klaar?
GEFELICITEERD BECCA! Ik hoop dat ik je snel achterna kom. Leuk joh. Hoever ben je? Ben je lang bezig geweest? (haha minder dan n jaar iig)
6 weken, en nee, niet lang bezig geweest. De bedoeling was om in juli voor 't echie te gaan, maar onveilig vrijen in de laatste cyclusweek in juni was al genoeg. Dus dit telt nog niet eens als eerste ronde, volgens mij . Vandaag echo gehad, hartje doet 't. Wel (net als de vorige keer) bloedverlies, nu al 4 weken, maar dat zegt dus niks.
sjee....gefeliciteerd meid!...onze berichten kruisten elkaar....die van mij kwam als mosterd na de maaltijd...hahaha Wat snel zeg!...misselijk enzo?
mosterd na de maaltijd....nee, ik moet daar nu even niet aan denken! ha, flauw. Nee, niet misselijk, maar ik had de vorige keer ook nergens last van, behalve dan bloedverlies. Hoewel dat nu belachelijk lang duurt maar ja, kloppend hartje is al weer een mijlpaal, niet dan? Kijken of ik je nu weer kruis
Van harte Becca.........geniet van deze zwangerschap al zal deze sneller gaan dan bij de eerste.............
Dank je wel. En sneller is niet erger, mán, als ik iets ben is het ongeduldig....ik weet nog, vorige keer, bij 30 weken was ik al wel klaar hoor
Niet teveel te snelafvallen dan mop.Dan ga je je beroerd voelen. http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... 18zenz.jpg Giul wilde niet wachten en ik draaide me om en toen was ie zelf al in bad geklommen.