tssss..minni...wat lijkt Giul op de foto op jou zeg! (ik schrok ervan...in positieve zin natuurlijk) wat is er nu lekkerder dan met je luiloe (laura's woord voor luier) in awa (papiaments voor water en dat woord gebruiken ze allebei hier) te zitten? dushiiiiiiii hihi...
We zijngisteren om 10 uur naar bed gegaan, omdat ikstierfvan de pijn in nek en kop (ongelukkig ongelukje gehad gistermiddag). We hebben liggen kletsen tot na 12 uur en daarna konden we niet slapen, due hebben we nogn wippie gedaan. Ik heb nu voor t eerst n goed gevoel dat ik wel zwanger zou kunnen worden. Weet niet of dat aan het gesprekje van gisteravond ligt, of aan het "toetje". Ik werd wakker met n bigsmile en ik kan niet stoppen met smilen. Ben wel reuze nieuwsgierig hoor.
http://img.photobucket.com/albums/v722/minnima/juli18zenz.jpg ik vind hem hier zo onwijs leuk opstaan. Zou dat dan komen,omdat ie hier op zn mama lijk? Ik vind het wel n compliment voor mij zeg. Dankje!
Beccaaaa wat leuk! Gefeliciteerd! Minni.. Ik kan de foto's niet zien.. Vandaag moet ik de auto wegbrengen. dan word er een nieuwe voorruit in gezet. Morgen, zaterdag, zondag, maandag en dinsdag moet ik werken.... bah.. ik werk normaal maar 3 dgn in de week.. en nu al 5 achter elkaar. Dan 1 dag vrij en weer 2 hele dagen werken.. Dus ik denk niet dat ik heel veel online zal zijn...
werk ze suus, Nou minni ik ben rg benieuwd of je zwanger bent en een wippie is altijd mooi meegenomen toch? Hier is de score 4 kg. Ik moet zeggen dat het best goed gaat. Ik heb geen honger maar mis het gewone eten zo. Zo merk je wel dat eten echt een gewoonte is hoor. Maar goed 4 kg is niet niks dacht ik zo. Mijn truitjes zitten ook al lekkerder. Vandaag naar de Beekse Bergen geweest. Lars vond het prachtig. Hij vond vooral de jeepsafari het leuks omdat hij bij papa op schoot mocht sturen. Verder was het best heet. Niels heeft niet geslapen zo warm was het, die ligt nu nock out in bed. Op de terugweg ff langs de prenatal gereden en een zooi rompertjes zonder mouwen ingeslagen. Nu lekker uitrusten op de bank met een watertje.
potverdrie Lars past met zijn 94 cm niet meer in de rompertjes. Waarom maken ze die dingen niet tot grotere maten? Hij heeft ook wel ondergoed maar dat zit lang niet zo lekker met een luier erin. En in zindelijk worden heeft meneer dus echt geen trek.
Inky.. er zijn ook grotere maat rompertjes hoor! ZOHEE.. die score van 4 kg is geweldig! Ik heb dat met die shakes ook gedaan voor ons trouwen en was ook 4 kg kwijt. Alleen dan van Herbalife.. Nu wil ik het weer gaan proberen met Sonja B. Ik voel me weer echt een rolmops! De autoruit is weer vervangen. Als vervangauto kreeg ik een Smart for Four mee.. rijdt best lekker.. jammer dat het een auto van kunstof is... het lijkt net een overdekte bromfiets!
owja.. pap en mam hebben aangeboden om zolang bij hen te gaan wonen, als we nog geen eigen nieuwe woning kunnen vinden. Op zich erg lief van ze.. maar of dat zo slim is? Nouja..we zien wel.. wie weet is het niet nodig en kunnen we meteen nadat ons huis verkocht is, een ander huis vinden.. Ondertussen wachten we af of er uberhaubt wel iemand komt kijken hier. Een collega van me had het gevoel dat het best nog wel eens snel kon gaan... laten we het hopen!
aaah suus ik zou het met beide handen aannemen. Ik kan dan wel goed met mijn paps en mams overweg maar ik zou niet zo lang zonder mijn vent kunnen. Lijkt me ook heerlijk voor de kids. In Brabant is genoeg te koop dus wie weet is het maar voor kort. WAAR kan ik dan grotere rompers vinden?
Bij de Hema verkopen ze rompers in grotere maten Inky! Ik ben er wel maar ook weer niet, Lotte ziek en erg moe dus ik schrijf morgen even bij. Kan ik volgende week woensdag toevallig iemand verblijden met een bezoekje?
ja hoor...wendy: ik ben thuis...hahaha. Lotte wil vast wel zwemmen met Laura en daffie! Jammer dat dat zou niet zo werkt he? Inky:...ow heerlijk een HEMA! Wij genieten nu van de opening van de Prenatal. Ik heb 2 leggings met polkadots, 2 nijntje pijama's en een wc verkleiner gekocht....suc6 met de romper...op mp verkopen ze ook weleens nieuwe rompers... hier makelaar van kopende partij op bezoek gehad. Na een klein telefoontje heb ik bericht dat de taxatie waarde nog eens boven ons gevraagde prijs ligt...hihi.....vraag me niet hoe ik dit doe.....(beetje invloed uitoefenen) ...maar ben er erg blij mee. Nu maar hopen dat kopende partij de financiering rond krijgt. Ook daar "help"ik mee....da's wel fijn van een kleine gemeenschap. Je kent bij iedere instantie de juiste personen......
Gaat lekker bij iedereen, lees ik. Ik weet ook dat ze van de hema rompers hebben in maat 104. (104-110, geloof ik of 98-104) Giulian heeft van mn schoonmoeder, toen ie n maand oud was, 3 rompers gekregen in die maat. Interesse? Hij heeft ze niet aangehad, maar ze liggen we gewassen ergens in de kast. (moet ik ff zoeken) Ben nu bij mn ouders. Gisteren vreselijk druk geweest om alles mee te nemen voor Renske dr bruiloft. Komen we er bij aankomst bij mn ouders achter, dat ik mn freubel werkje (waar de nodige manuren in zitten) en onze pakken vergeten ben. Net alles wat we nodig hebben dus. Ik ben er beroerd van! Moet ff n oplossing gaan verzinnen. Voor kleding moeten we zometeen gewoon gaan shoppen.
ja hoor wen kom maar langs, altijd gezellie. Kunnen we samen aan een watertje haha. Hier regent het keihard. Ik wilde eigenlijk ff op de fiets het dorp in om snel wat kleine boodschapjes te doen, parkeren is hier echt een drama af en toe. Minni, wat knudde zeg. Kan je Elmar niet op en neer laten rijden? Wanneer trouwt Renske? Hoop niet vandaag wat het giet hier enorm. Jeetje Sabrina als wij ooit ons huis verkopen kom ik voor tips. Wel lekker zeg dat je overal zo dicht op zit, lekker strak houden die handel!
Hier valt het weer mee........af en toe wat regen meer niet...maar wat niet is kan nog komen? Ligt het aan mij dat er over me heen wordt gelezen door bepaalde mensen? Voel me niet erg welkom meer hier?