Kan me niet voorstellen dat het dat is. Hoewel, je doet wel steeds korte berichtjes .... dan kan er natuurijk wel snel over heen worden gelezen. En ook geen banner, waardoor je bericht groter wordt ... (heb ik ook hoor, ik stop zo een klein stukje tekst 'ergens tussen'. ) Maar monique, hoe is het meid? En met de kids? En met je verbouwing?
Ik kan wel hele verhalen gaan tikken maar daar wordt ook niet op gereageerd...... Hoe het met mij gaat. Op dit moment eigenlijk wel goed. We gaan er weer voor en zien alles weer een stuk positiever in..... Met de kids gaat het ook goed. Isa is erg ondeugend en daagt je momenteel erg uit. Kim is de rust zelf en gaat haar eigen gang. Als het weer het toe laat gaan we volgende week naar de zaanse Schans......en willen we een speeltuin opzoeken. De verbouwing! Vanavond gaan ze alle materialen halen en morgen beginnen met de afwerking....volgende week behangen en schilderen en dan hopelijk snel daar slapen.....
Ik kan wel hele verhalen gaan tikken maar daar wordt ook niet op gereageerd...... Hoe het met mij gaat. Op dit moment eigenlijk wel goed. We gaan er weer voor en zien alles weer een stuk positiever in..... Met de kids gaat het ook goed. Isa is erg ondeugend en daagt je momenteel erg uit. Kim is de rust zelf en gaat haar eigen gang. Als het weer het toe laat gaan we volgende week naar de zaanse Schans......en willen we een speeltuin opzoeken. De verbouwing! Vanavond gaan ze alle materialen halen en morgen beginnen met de afwerking....volgende week behangen en schilderen en dan hopelijk snel daar slapen.....
haha, doe je nu voor straf dubbele tekst, zodat er niet over heen wordt gelezen? anyway, goede berichten dus. ik zal zo even de foto's checken, kijken of ik er nog een intelligente opmerking over weet te maken.
geen probleem hoor Wen als Lotte meekomt, gezellig juist. Monique, ik denk ook niet dat je genegeerd wordt hoor.
Zo en nu eindelijk een moment om bij te schrijven. Allereerst Beccaatje van harte gefeliciteerd! Hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben. Hoe was het verjaardagsfeestje van je dochtertje? Monique..heb niet de indruk dat je genegeerd wordt. Jammer dat je het zo ervaart. Is de dakkappel helemaal of en waterdicht nu? Minni...was leuk je weer te zien en de lunch was heerlijk Wat balen dat je een hoop spullen bent vergeten, is het helemaal goed gekomen? Suus, hoe staat het met de verkoop? Al bezichtigingen geweest? Jammer van de schade aan jullie auto, is weer hersteld? Had je nou al een auto voor jezelf of is het bij alleen kijken gebleven? Inky, wat een prachtige foto's van Niels! Zou denken dat ze door een profesional zijn gemaakt.. Hoe is het met je knullen (alle 3) en jezelf? Zo te lezen ben je goed op weg met afvallen. Leuk streven om naar Curacao te gaan! Wij gaan volgend jaar als het goed is ook en hoop dan ook weer een mooie bikini aan te kunnen. Sabrina...hahahaha ik spreek graag met je af hoor. Helaas pas ik met mijn dikke buik niet meer in de beamer anders had ik mezelf even overgestraald Vind het zo spannend de verkoop van jullie huis! Hoe vinden Laura en Daphne hun nieuwe kamer eigenlijk? Was het erg wennen de overgang van ledikant naar gewoon bed? Semmie hoe is het bij jou? Hoop dat je alsnog kan genieten van een eventuele vakantie.. Nancy, als het goed is ben je dit weekend weer thuis? Even denken wat ik zelf nog te melden heb..ehmm owh ja, heb afgelopen dinsdag die echo gehad van mijn nieren en blaas. Zoals verwacht was alles in orde en de radioloog heeft ook nog gezellig naar 'Truus' gekeken. Verder zijn we eindelijk uit de namen (het worden er 4) en de proefdruk van het geboortekaartje is ook allemaal in orde. R. heeft deze week vrij genomen om te klussen in huis. Het toilet beneden wordt nu betegeld en is dit weekend af! Verder is de vloer in Lotte's kamer gelegd en daar kan ook het houtwerk van geschilderd worden. Ik heb 5 verschillende soorten behang besteld, we gaan zelf een patchwork maken op 1 muur en dat komt volgende week binnen. Dan kwestie van inrichten en klaar is Kees. Lotte vindt het helemaal geweldig, wil telkens naar haar nieuwe kamer kijken. Maandag vliegt R. naar Cannes om daar te gaan golfen en die is woensdagavond weer terug. Dan mag ie gelijk weer aan de klus in het weekend. Lotte blijkt pseudo kroep te hebben en is er vooral 's avonds en 's nachts behoorlijk benauwd van..jeeh wat kan zo'n kleintje hoesten.. erg sneu. Verder is ze haar vrolijke en eigenwijze zelf.. Met de zwangerschap gaat het verder goed, nog wel regelmatig harde buiken maar met mijn bekken valt het gelukkig mee. Moet geen hele rare dingen doen maar de laatste tijd staat het ook niet meer scheef en heb ik alleen wat bij-pijnen. Nou ik ga aan de kook, krijgen vanavond een eter en moet nog een 3 gangen diner in elkaar flansen. Wordt een Italiaanse avond.. Voorgerecht: gevulde eieren met pesto op bedje van tomaat en bruchetta erbij Hoofdgerecht: lasagne Nagerecht: Gevulde perzikken met bitterkoekjes en amandelspijs.. Hoop dat het lukt..lasagne kan gelukkig niet veel aan mis gaan..
sow Wendy, da's veel tekst! Verjaardag was leuk, veel gesmeer met taarten en zo, dat zul je begrijpen. Volgend jaar doen we het nog eens eten klinkt heerlijk...kun je nog wat eters gebruiken?
Jaah was het slagroomtaart? Kan me nog herinneren dat Lotte het helemaal geweldig vond, dit jaar mogen we weer Je weet wat ze zeggen..hoe meer zielen hoe meer vreugd..
we hebben bananentaart gedaan (ik hou niet zo van slagroom) en het was haast hilarisch. Eerst voorzichtig de taart aaien, toen het hoofd er naar toe om een banaan te pakken. Een paar keer met de vork lopen klooien en toen duurde het te lang. 'graai ' en hap hap. Hele gezicht geel met bruin (chocola, niet een overrijpe banaan ). Wel een smeerbende, maar gelukkig scheen de zon en zaten we buiten
idd een hele lap tekst Wen! Ik heb inmiddels een autootje gevonden. Een collega van me heeft een peugeot 106 en die doet ze weg. Het is wel een oudje (1994) maar hij heeft net pas 100.000 gereden. Onze eigen auto staat nu ook te koop, maar daar hebben we nog geen reakties op gehad. Ook hebben we nog geen kijkers gehad voor het huis, maar het staat dan ook pas 1 wk te koop. Monique.. wat de anderen ook al gezegt hebben... we negeren je niet hoor! Lezen misschien gewoon over je korte stukjes heen. Fijn dat alles bijna geregeld is bij jullie en dat jullie snel fatsoenlijk kunnen slapen.
lekker weer bijgelezen; ..Monique: ik schrok van je gevoelens...ik lees graag jouw berichten...over het wel en wee van Isa en Kin...haar afvallen, en alle dagelijkse dingetjes erom heen....Ik kan niet voor iedereen spreken, maar voor mij gelden jouw gevoelens zeker niet! Ik hoop echt dat je gezellig hier aal blijft tikken, want ik lees het met veel plezier.. Je foto's heb ik gezien...ik heb de indruk dat je nu in de kamers veel meer licht krijgt, want de ramen zijn volgens mij een stuk groter....en extra ruimte natuurlijk....Het huis wordt zo meer waard....goeie investering dus! Wendy: leuk zo'n lang bericht van je!...pseudo crop...ik heb gehoord dat zoiets best eng klinkt 's nachts...want dan hebben ze er het meeste last van he? Leuk dat lotte een nieuw kamertje krijgt. Ik ben benieud naar het Patch work behang...leuk idee! Daphne en Laura hadden geen gewenning nodig toen ze van ledikantje naar bedje veranderden. Ze vonden het super stoer. Ik heb ooit Laura weleens van de grond geraapt, maar verders zijn ze er nooit uitgevallen. Ik moet er wel bij zeggen dat ze wel al gewend waren om op zelfs grote bedden te slapen. Ik leg ze, wanneer we bij mensen op bezoek gaan, altijd op bed neer. Daar ben ik heeel snel mee begonnen, want ik werd gek van het gesjouw met campingbedjes. Suus: geduldig blijven he! Zo komen er vanzelf wel mensen voor auto en huis...misschien bied iemand zich aan die beiden hebben wil? Heb je al in de auto van je collega een proefritje gemaakt? Minni: veel plezier op de bruiloft......hoop dat je qua kleding geslaagd bent...echt een Minni actie hoor! 't Zou mij ook zo kunnen gebeuren! Becca: bananentaart?....dat heb ik nog nooit geproefd, maar het lijkt me heerlijk! Ik ben zelf ook niet gek op slagroom. Inky:...je bent altijd welkom voor tips hoor....heerlijk dat R. ff lekker eruit gaat...golfen!...dat zou ik ook wel weer willen oppakken...dat mis ik nog altijd...stom he? Ben net met vele ouders en de kinderen van de creche naar het strand geweest. De kinderen hebben zich super vermaakt natuurlijk. Heerlijk gezwommen en gespeeld. Ze liggen nu uitgeteld op bed...hihi Vanavond vast de hort op....gezellig! Fijn weekend iedereen!
peugot rijdt altijd lekker hoor. Wij hebben ene 205 gehad die was al oud toen we hem kochten en we hebben er nog 5 jaar zonder ook maar 1 probleem in kunnen rijden. Hier al lekker wat geklust. Remon heeft plakplastik op de ramen gedaan boven en is nu met de horren bezig. Straks alleen nog de buitenlamp voor en de boekenplank en dan zijn alle klussen geklaard. Morgen weer even wegen, mijn broeken zitten al veeeel fijner maar wat is het zwaar zeg. We denken erover om na de eetweek af te bouwen en dan op Southbeach over te gaan. Maar goed we zijn de eerste week nog niet echt door, dat eerst maar afwachten. Woensdag gezellie Wen op visite. Deboor heeft het trouwens enorm naar haar zin op vakantie. Het begin was minder, zonder benzine gestaan, met de caravan vast in de modder gestaane en in de file voor de Tour. Maar nu genieten ze echt, ze hebben een hoge berg beklommen met de kids op buik en rug. Dus die zal ook wel lekker slank terug komen. Beccaatje, ga jij eigenlijk nog op vakantie?
volgens mij ben jij echt giga afgevallen....South Beach dieet? Klinkt aanlokkelijk! Leuk dat debor 't erg naar haar zin heeft...
hihih Nou mijn R. die golft niet hoor. Dat is de R. van Wen. Wat heerlijk dat je zo leuke dingen kan doen met de ouders en kinders van de chreche. Eerst dierentuin en nu strand. Gezellig hoor. Ik duik met een kopje thee en de Esta op de bank.
Mijn eerste auto was ook een 205 en die vond ik idd ook heerlijk rijden. Dus gaat vast goedkomen met deze 106. Sabrina.. nee heb geen proefritje gemaakt.. de auto zag er erg netjes uit voor zijn leeftijd en mijn collega rijdt zelf graag in het autootje terwijl ze een Passat en een Audi gewend is... dus dat zegt genoeg! Ik ga zo nog even wat betalingen doen en dan douchen en lekker op bed tv kijken..
Mooie dakkappel Monique, zal idd ook waarde vermeerderend zijn voor jullie huis! Peugeot rijd altijd goed Suus, vind het een van de meest betrouwbare auto's! Gevoelsmatig zou ik hem ook liever van een collega kopen dan van een vreemde.. Vroeg me al af hoe dat dieet vol te houden was Inky..als je er zoveel van afvalt moet het wel een zwaar dieet zijn...ben wel benieuwd naar de verdere resultaten want ik moet/mag straks natuurlijk ook weer! Jeeh Sabrina, toe maar lekker naar het strand! Zucht...emigreren zouden we stiekum toch ook wel willen..Goed te lezen dat de overgang naar het grote bed geen problemen heeft gegeven! Ja vooral 's nachts veel last van die kroepaanvallen..heb paar keer gedacht dat Lotte er in bleef. Minni hoe was de bruiloft van Renske? Hopelijk niet helemaal in het water gevallen! Suus heb jij drijvende flessen in je keuken kastjes of viel de wateroverlast mee bij jullie? Owh mijn 3 gangen creatie van gisteravond was een succes! Geef maar een gil als je de recepten wilt hebben.. Vanochtend helemaal brak wakker geworden, ben verkouden, Lotte ook weer neusverkouden en R. voelt zich ook niet op en top. Elke avond neem ik me voor vroeg naar bed te gaan en elke avond ben ik gewoon niet moe genoeg. Ik slaap daardoor wel erg weinig omdat ik er gemiddeld ook 2 x per nacht uit moet om te plassen
Hallootjes allemaal, sjees wat een lappen tekst allemaal,ben de helft alweer kwijt.. Becca, van harte meis met je zwangerschap! Zohey Ink 4 kilo, goed man! Suus Sonja is goed te doen, stand na bijna 3 wken is bijna 8kilo! Euhm.....sjees wat had ik allemaal gelezen. pffff Monique ziet er goed uit je dakkapel! Nou jullie zien me voorlopig even niet, na 50 jarige trouwfeest van mijn ouders ga ik met een vriendin en kids op de camping, lekker rust....haar vent moet ook werken en wij nemen het er lekker van DUS ALLEMAAL EEN FIJNE VAKANTIE EN TOT OVER EEN PAAR WEEKKIES! DOEGGGGGGGG!