Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    2,958
    0
    0
    jazeker! Wij gaan na het hoogseizoen naar buggy-island (menorca) voor een weekje

2. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    whoehahaha..Buggy island! ......goeie opmerking!

(idd....in begin periode van mijn vliegcaiiere toen ik nog in NL woonde vloog ik weleens naar da eiland. Aan boord altijd heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel kleine kinderen...hihi...echt zo'n creche met vleugels....

wij gaan deze zomer naar centerparks...zouden ze daar ook kinderen hebben?

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Cp? Nee, bejaarden.;)

Monique, hoelaat kunnen we dinsdag komen?
    Ik moet Elmar 's ochtends om half 8 naar zn werk brengen.

Tering wat vallen jullie gigantisch af!
    Wauwie!

Wen, wij doen volgend jaar wel n short-cut: lipo hier en daar en wij zijn ook klaar.:D

Ik ben erweer. Idiote dagen achter de rug.

Mn sch-vader is woensdag zomaar weer geopereerd.
    Mn sch-moeder ging met haar zwager op visite, toen zijn bed ineens wegwas. De zuster zei: Oh, bent u niet gebeld dan?
    Hij had toch n verkleving in zn darmen. Hij is nu heel zwak, kan niet zelf eten en krijgt nog altijd voeding via zn aderen. Hij heeft heel veel pijn, omdat ze hem niet méér pijnmedicatie willen geven, dat zou de vooruitgang belemmeren. (geen idee hoor, ik hoor t van mn sch-moeder)

Gisteren Renske getrouwd: een geslaagde dag. Echt zo leuk!
    We hebben Gio, Renzo en hubby leren kennen en ik denk dat we elkaar echt nog wel n x gaan ontmoeten. (die Renzo is van 3 tot 8 als n engeltje geweest, geen kik gegeven)
    We hebben echt genoten en toen we in bed lagen (en steeds tussen t feest en naar bed gaan in), zeiden we: geweldig zeg, wat n heerlijke dag!
    In allerijl weer naar huis gegaan gisteravond laat.

Vanochtend een begrafenisvan de collega van Elmar (38). Pfff de manier waarop ie gegaan is. Zo onnodig: met een snorfiets tegen een stoeprand aan gereden, van de snorfiets afgevallen en lullig terecht gekomen. Té simpel.
    Heel emotionele plechtigheid van ruim 2,5 uur.

Zojuist weer uit het zh, zorgen om schoonpaps. Hij isecht heelberoerd en kan nauwelijks praten, mede door n slang in zn neus naar zn maag die de boel weer leeg zuigt daar. Drama hoor.
    1 minuutje met Giul binnen geweest en daarna zijn Giul en ik weer (zingend) doorgelopen. Elmar kwam ons vrij snel achterna.
    Pfffff, gekkenhuis!
    In de tussentijd is Elmar bezig met de fundering van de keuken.

Zo'n gek idee, met allerlei emoties tegelijk bezig. Het voelt echt alsof je heen en weer geslingerd wordt.
    (om dan nog tezwijgen over: zwanger ja of nee?)

Hee Sabrien: jij ook golf?
    Gaaf!
    Maar opBlue Bay kan je golfen. Kan volgens mij met een witGVB (was n paar jr geleden zo tenminste) en dat moet n heel gaaf parcours zijn. Tripple A. Ik weet het nog van mn NGF tijdperk.

4. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    38 jaar dus

5. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Goedemorgen.........wij zijn weer thuis.

Weekendje bij mijn vriendin geweest. Isa is stront vervelend.......werd vannacht om 01.00 wakker en bleef wakker...uiteindelijk viel ze om 07.00 in slaap en ik ook......ik heb haar om 09.00 wakker gemaakt...tja bij nacht een man bij dag een man.......

Minni......07.30 is wel erg vroeg. Danliggen we hier allemaal nog plat.

Sibrine........CP is voor bejaarden en jonge kinderen........

Semmie..........prettige vakantie........

Elena? Nog geen internet verbinding

Lees later verder en reageer overal nog op........ga Isa in bed leggen en zelf een uur inde de douche staan........

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Nee, hier geen natte voeten!

5 km verderop was het hardstikke hard aan het regenen en wij zaten nog heerlijk buiten (op mijn werk)

3 collega's van me wonen in Hoensbroek. Daar waar de Aldi onder water stond en het dak van de AH op instorten stond. Gelukkig hadden zij ook geen wateroverlast. Maar het heeft toch flink gehoost hier in de buurt.

Vandaag weer werken.. (dag 3 van de 5). Morgen gaat Tim voor een weekje naar brabant en Lisa naar mijn schoonmoeder. Zo nog even wat spullen bij elkaar pakken zodat ik dat vanavond of morgenochtend niet meer hoef te doen.
    Ik moet morgen om 9.00 uur alweer naar mijn werk vertrekken en Tim en Lisa gaan rond 11.00 weg. Dus ik zie ze morgenochtend alleen nog bij het ontbijt! Pfff zal een lange week worden!

7. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    zeker een lange week zonder kids, maar ook wel lekker lijkt me hoor.

Minni, jeetje idd wat een rare gebeurtenissen allemaal en zeker vol emoties. Ik kan daar echt 2 dagen kapot van zijn dan omdat ik die emoties dus niet uit.

Wen, hoe laat kom je woensdag langs?

Hier na 6 dagen lijnen een score van 5,5 kg. Morgen officieel wegen en dat schrijven we op. eigenlijk moet je dat bij de consulente doen maar die is op vakantie. Ik krijg wel steeds bemoedigende smsjes. Gisteren een goede dag gehad. Geen honger en ook gene behoefte om te eten.
    Vandaag de 3e verjaardag van deze week. Ik mag mezelf toch wel een bikkel noemen met dit strenge dieet en meteen 3 verjaardagen. Ben wel enorm trots dat we het zo goed volhouden. Ik denk dat het makkelijker is om vol te houden als ik werk. Nu zit je af en toe de tijd vooruit te kijken.

Ik ga eens het internet afstruinen naar een site waar ze leuke naambordjes maken voor bij de voordeur.

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Ing, als je een leuke site gevonden hebt,tip medan. Wij moeten ook nog steeds iets hebben.

Elmar is lekker aan tgraven geweest.
    Ik ben ook redelijk gesloopt. Zo vreselijk moe! Gisteren om 10uur al inbed en om half 9 pas wakker. Vanmiddag ruim 2 uur gepit en nóg kan ik alleen maar slapen. *gaaaap*

Jammer dat Isa je nachtrust verstoord heeft, maar wel er lekker ff tussenuit geweest?

9. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    hoi iedereen....

Ne ff lekker de tour de france gevolgd....da's een van de sporten die ik echt leuke vind om op tv te kijken.....

golfen...ja dat moet je zelf doen..op tv vind ik dat een beetje saai...minni: idd speelde ik ook op Blue bay. Je hebt hier nu 2 golf banen...er komt er ook 1 bij vlakbij ons ( nieuwe) huis Als de kids naar school gaan en ik een beetje meer tijd over hou, wil ik weer golfen. Mijn handicap was 32.....niet zo waarzinnig goed, maar ik speelde 1x per week en dan is hoger wat lastiger.

veel sterkte mer je schoonpa....klinkt niet lekker allemaal...hopelijk is de operatie goed verlopen.

Monique: pfff...lastig hoor zo'n helse nacht....is dat omdat ze in een ander bed slaapt (je was toch bij je vriendin?)....ga je nog binnen kort naar scheveningen?

Suus: nog 1 goeie reden om naar Br. te verhuizen....wateroverlast

de dames hebben vandaag de skippyballen herontdekt.....het springt gezellig door de kamer met af en toe BOEM...hihihi...gekke meiden!

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hier ligt een draak in bed......etentje was erg gezellig alleen een meisje die de sfeer kon verpesten......wat een draak. Gelukkig kon het in dit eettentje wel maar ik zou me hebben gestoord als ik daar zat te eten......ik ben om 18.45 naar huis gegaan....

Sabrina......Isasliep in haar eigen camping bedje en ik had haar eigen deken mee.....de eerste nacht ging prima maar zoals Isa al zei: Niet moe......ben nu dus echt gebroken en heb tijdens het etentje alleen maar water gedronken.
    We vertrekken 10 augustus richting Scheveningen.....heerlijk een week eruit. Thea komt vanaf 13 augustus tot 17 augustus met man en kids.....

Inky......knap dat je het dieet zo goed volhoud! Hoeveel wil je eraf hebben?

Ik ga despullen van Isa klaarzetten en duik mijn bed in........

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Toch maar geen wijntje vanavond, Monique?
    Dan was je vast voorover in je bord in slaap gevallen.;)

En ik vind het ook goed zeg Inky. Sjeminee! Echt veel ook in zo'n korte tijd.

haha, ik ben tussen mn schoonouders en alle andere gekte in toch nog wel redelijk bezig met: wel of niet zwanger. Spannend, hoor. En dan is dit nog maar de eerste serieuze poging.:D

12. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    2,958
    0
    0
    het zou maar zo raak kunnen zijn he....
    over 6 dagen weten we meer !

13. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    spannend hoor Minni, zou wel super zijn hè zo snel. En wel leuk als het tegelijk met Beccaatje is.

@Beccaatje, leuk hoor Menorca en wat ze zeggen is waar....... als je kind het naar zijn zin heeft op vakantie dan heb jij het ook.

@monique, ik wil er zeker 20 kg af hebben en mss 25 maar dat wil Remon niet haha. Ach de eerste 5 zijn er al af.
    Lekker zeg naar Scheveningen. Hopelijk zit het weer dan mee. Ik moet dan weer beginnen met werken dus het zal wel stralend weer zijn.

@sabrina, hier word de tour ook gevolgd door R. Hij kijkt niet veel tv maar de Tour iedere avond, de samenvatting dan.

Nou morgen gaat R. voor het eerst weer werken en zonder personeel. hij werkt meteen over. We hebben net afspraken gemaakt dat hij 2 avonden over mag werken met uitzondering 3 en dat hij dan op zaterdag de hele dag thuis is. Hij heeft iig zin om te gaan werken dus dat zegt al veel.
    Morgen naar de HA en ik ga mee. Ik wil wel eens vertellen hoe ik het allemaal zie. Want ik vind dat de medicijnen niet werken en ik wil dat ie naar ene psych. gaat zodat we weten waardoor het komt en we het een volgende keer kunnen voorkomen.

Zooooo ik barst echt van de energie. Er werd me al verteld dat je na een week lekker in je vel ging zitten en veel energie kreeg en dat merk ik nu echt. Ik heb de benedenverdieping gesopt, gezogen en gedweild en de was gevouwen en gestreken. R. heeft de schuur helemaal opgeruimd en gereorganiseerd.
    Lekker zeg als je weer zin hebt om dingen aan te pakken.

Heeft iemand trouwens het nummer van Elena? Begin me nu toch wel zorgen te maken om haar hoor. Vooral na haar rampenvakantie.

14. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ze heeft problemen met haar pc. Ik neem aan dat ze daarom ook nu weg blijft.
    Balen hoor.

Ik heb mn zwangerschapsdagboek van Giulian erbij gepakt. En veel komt overeen met toen.
    Dus het zou zomaar kunnen, maar ergens geloof ik er niet in. Aan de andere kant ben ik juist heel zeker vanwel.
    Word wel beïnvloed door een test die die osteopaat gedaan heeft (daaruit kwam dat ik niet zwanger ben) en natuurlijk door mn eigen wens.

15. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    spannend minni, wanneer is je NOD?

Hier een goed bezoekje aan de dokter. R. heeft andere medicijnen gekregen waardoor hij waarschijnlijk niet heel de dag moe is en een telefoonnr. voor een psych. Als ik niks had gezegd was hij ongedane zaken weer met dezelfde medicijnen thuis gekomen. Woensdag moet hij al terug.

Ennnnn ik krijg mijn zomerjas van 2 jaar geleden weer dicht! Wat een heerlijk gevoel zeg. Hopelijk val ik deze week nog 3 kg ofzo af, dat zou al mooi zijn.

Voor NIels hebben we ook een oplossing gevonden. Hij pakt ene speen van 6 maanden wel. Hij huilde zo veel de laatste tijd en was niet goed te troosten. Zijn vingertjes vond hij maar even lekker en dan was het weer krijsen. We hebben alle merken spenen geprobeerd maar geen een kreeg hij vast gezogen door zijn tongriempje. En nu dus gisteren een speen van 6 maanden en die pakt hij wel. Nu ligt hij heerlijk te slapen in bed.

16. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    @ Inky, ik denk dat we hier rond 11 uur wegrijden en tussen 12 en 12.30 uur bij jou zijn.. is ok?

Ik duik nu mijn bed weer in...flink verkouden en lamlendig...schrijf later weer bij..

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat grappig: een grote speen is wel lekker. Fijn alser n simpele oplossing voor is, he?!

Hoop dat de medicatie aanslaat.
    Mn NOD is de 28e. Dus al vrij snel, maar dit soort dagen lijken 2x zo traag te verlopen.

Wann is de bouwvak bij jullie over?
    We waren vergeten dat die hier vandaag begonnen is. Bummer. We moeten beton laten storten.
    Zelf doen is 10x zoveel werk en 5x zo duur.

18. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    2,958
    0
    0
    nog maar 5 dagen ....
    ha ha, ik ben er niet mee bezig hoor :D

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hahaha, vast niet zo erg als ik, Becca.;)

20. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    minni, hier hebben ze net 1 week bouwvak dus nog 2 te gaan. Maar niet alle bedrijven zijn dicht in de bouwvak hoor. Hier igg niet. Remon is ook aan het werk en 2 collega bedrijven van hem ook.

Share This Page