Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Maar doet hij ook aan beton maken e.d.?
    Hier al wat rond gebeld, maar nog niemand kunnen spotten...

2. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    haha, nee dat zal wel niet.

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    nee wij hebben een mannetje daarvoor haha en die heeft wel bouwvak. Balen zeg voor je.

Hier ben ik stik trots op R. Hij heeft de hele dag keihard gewerkt en heeft nu nog een offertegesprek en heeft niet gezondigd. Alleen maar zijn shakes en water op en hij heeft geen honger. Echt knap hoor. Ik denk ook wel dat hte makkelijker is als je werkt maar hij doet natuurlijk wel zwaar werk.

Minni, als je bij google, naambordjes intypt krijg je een hele zooi sites met bordjes. Maar wat zijn die krengen duus zeg pff

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Naam bordjes zijn zeker duur.........

Marco is vanavond met de hond naar de dierenarts geweest.......Mandy is op......eet niet meer,drinkt weinig en kan niet meer poepen.......zijn bulten groeien met de dag en ze heeft een abces in zijn bek.......er moeten 3 kiezen getrokken worden en komt bijna niet meer overeind.......morgen avond om 19.15 nemen we afscheid van onze trouwe viervoeter...in december zou ze 12 worden. Kim wil graag mee en heeft dit duidelijk gemaakt bij de dierenarts. Kim is volgens hem oud en wijs genoeg om mee te gaan........

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Sterkte en ikdenk dat het ook goed uit kan pakken als Kim wel mee is. Gaan jullie dan met zn3en (of 4en)?
    Isa zal er niks van maken, maar Kim heeft julliebeiden wel nodig, denk ik. Ik denk dat het goed is om te zien dat ie echt dood is. Maar wel moeilijk hoor.
    Verwen hem nog maar extra!

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Marco en Kim gaan met zijn 2en. Ik vind Isa te jong. Ook al zou ze het niet begrijpen je weet maar nooit.

Extra verwennen heeft geen zin........eten wil ze niet en ze heeft net de hele bijkeuken onder gekotst. Heel vervelend en ook erg triest maar nu weten we zeker dat dit een goede keuze is.......

7. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    gossie, zo'n arm beessie ....
    Is ze ook al bijna 12 jaar bij jullie?

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    aah wat sneu zeg. Maar langer zo aan laten modderen met pijn is ook geen optie natuurlijk.
    Sterkte!

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Becca.........we hebben Mandy al vanaf zij 8 weken was......

10. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ach jeetje. Dat maakt het allemaal niet makkelijker, een hond is toch een echt onderdeel van het gezin dan he.
    Maar net wat je schrijft, voor 't beestje is het echt beter, lijden is ook zo wat natuurlijk.
    Veel sterkte, ook voor de kids.

11. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Laten we eerlijk zijn........het gaat om een hond en gelukkig niet om een mens......11en een half is voor een hond een hoge leeftijd. Het zal stil zijn en best wel kaal maar oude honden hebben ook nadelen. De kids zullen Mandy erg missen en Kim is in ene super lief voor mandy maar deed ook vaak moeilijk als ze Mandy moest uitlaten. Isa roept de hele tijd AAI ZIEK......verder denk ik niet dat zij het beseft....al zal ze Mandy wel erg gaan missen.....aan wie moet ze dan snel haar brood geven?

12. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ha ha, ja, dan zal ze het misschien zelf wel opeten? Of kan ze kim niet voeren :D

13. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    sterkte vanavond Monique.

Hier een lekker relaxdagje. Doordat Niels nu eindelijk een speen in kan houden heb ik geen fles hoeven geven om 6 uur. Speen erin en toen pas om 7 uur een fles.
    Lars werd om 8 uur wakker en die heeft lekker bij mij in bed tv gekeken met een pakje drinken.
    Om 9 uur werd Niels weer wakker en zijn we met zijn 3e naar beneden gegaan.

Lars speelt weer wat vaker alleen en staat minder op de gang. Hij is nu weer helemaal van de Duplo. Niels is wat minder vrolijk maar zeker niet vervelend.

Ik heb de hele administratie gedaan (geloof me dat was echt een hoop) en de foto's uitgezocht voor de albums (lars, niels en de onze). Ook is NIels zijn babyboek weer up to date. Ik vind dat altijd erg leuk om te hebben maar vergeet het zo vaak in te vullen. Gelukkig gaan ze maar tot een jaar en is die van Lars al een tijd af.

Oh Lars wordt wakker. Ff lekker puzzelen met mijn knullie.
    Tot vanavond

14. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    och babyboek. Ben ik ook aan begonnen maar vrij snel verwaterd. Gelukkig hebben we de foto's nog ... :D

15. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Monique: heel veel sterkte toegewenst......Mandy verdient de rust....zware beslissing, maar wel de juiste.....

Isa: eendjes buiten lusten ook graag brood....opsparen dus, in een zakje doen en mama meenemen....

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Mandy is vredig ingeslapen in het bijzijn van Kim en Marco........

17. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    het zal wel zwaar zijn maar toch ook een bepaalde rust geven denk ik.

@minni, hoe is het met je schoonvader? Is hij nog in het ziekenhuis?

Hier een drammerige Niels. Veel huilen en zonder reden. Zal wel een sprongetje zijn.

Als Niels naar bed gaat om half 9 duik ik er ook lekker in. Ben moe!

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Gecondoleerd dan nu.
    Wat maakt Kim ervan?

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Kim is er redelijk rustig onder......ze heeft ook gezien hoe Mandy de laatste dagen was en vanavond kon ze niet meer op en af........de dierenarts vond Mandy heel hard achteruit gegaan in 1 dag tijd........

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jee sterkte Monique..Hopelijk vind Kim het niet eng!

Hier ben ik helemaal op! Heb nu 5 dgn gewerkt.. pff ben echt kapot. Maargoed.. ben morgen vrij dus kan een dagje bijkomen.

Tim heeft vannacht bij mijn ouders lang gehuild toen hij wakker werd om 1 uur.
    Ze hebben tot 3 uur met hem rondgewandeld.... daarna is hij tussen mijn ouders in, in slaap gevallen en daarna heeft hij geslapen tot 7.30 uur.
    pff snap niet waarom hij s'nachts zo wakker word en gaat huilen... hier valt hij na een half flesje warm water weer in slaap.. daar dus niet.

Lisa is nu thuis, die gaan we morgenavond weer naar mijn schoonouders brengen en dan komt ze vrijdag ook weer thuis.
    We gaan Tim vrijdagavond weer ophalen...

Heb verder wel vanalles van jullie gelezen maar er is niet veel blijven hangen.. sorry.. Ik duik zo lekker mijn bedje in!

Trusten!

Deel Deze Pagina