geniet van je vrije dag morgen suus! Lkker even met Lisa en dan even zonder kids... heeft er al een kijker gemeld? Zal wel niet zo'n vaart lopen nu met de "komkomertijd" Ik ga naar de creche,....2 peuters oppikken
Gecondoleerd Monique! Bezoekje aan Inky gaat vandaag niet door Heb onwijze keelpijn en begon gisteren koorts te krijgen. Vannacht niet geslapen, moet nogal hoesten en bij elke hoest komt er boel maagzuur mee omhoog, heb dus hele nacht rechtop gezeten met 2 kussens in mijn rug en ben af en toe wat weg gedoezeld. Gisteravond al met oppas afgesproken dat Lotte vandaag ook mocht komen, ze bood zelfs aan dat ik Lotte in haar pyama bracht en dan zou zij haar lekker badderen en verder verzorgen. Heb ik het onwijs mee getroffen. Gelukkig komt R. vanavond laat weer thuis.. Ik duik mijn bed weer in en schrijf later bij..
Nogmaals beterschap Wen, voel met je mee hoor. Maagzuur is echt niet leuk! Hopelijk gaat het snel beter met je. Wat een super oppas heb je zeg, heerlijk. Hier een topnacht. Niels werd pas om half 8 wakker en Lars om 7 uur. Heb dus flink kunnen bijtanken. Hopelijk was dit weer geen eenmalige actie van Niels want hij heeft me al vaker hoop gegeven. Ik heb wel heerlijk liggen genieten hoor. Lars naast me in bed met een eierkoek naar Sesamstraat kijken en NIels lekker een flesje drinken bij mij. Hoewel ik echt heeeeeeel erg uitkijk naar mijn werk ben ik ook wel blij dat ik zo nog lekker kan genieten vna mijn mannetjes. @suus, geniet lekker van je vrije dagje. Oh pas trouwens weer 2 broeken van een hele tijd geleden. Zit nu op min 6 kg en Remon min 7 kg.
Beterschap Wendy! Gisteren schreef ik dit op zenz: Vorige week zondag is Herman heel ziek geworden: een verstopping. Maandag naar het zh (ze hadden al n afspraak staan) en daar moest ik opgenomen worden, omdat ie inmiddels zn poep aan het uitbraken was. Zn verstopping kon dagenlang niet verholpenworden en uiteindelijk is ie woensdag weer geopereerd en bleek ie een verkleving te hebben. Dat hebben ze hersteld. Sindsdien is er geen vooruitgang. Mn schoonvader is onwijs zwak en kan niet eens zitten. Praten met n bibberstem, terwijl ie een stoere vent is die altijd een fantastische conditie heeft gehad (nog tot de laatste operatie aantoe, want zn artsen complimenteren hem er steeds mee.) Hij klaagt vooral over pijn. De pijn is ondraaglijk en hij krijgt niet meer pijnmedicatie omdat dat zn herstel in de weg zou zitten. Volgens mn sch-ouders (die echt zelf de dingen invullen, zodat wij geen idee hebbenwelke info juist is en welke zelfverzonnen) gaan zn darmen weer verkleven als ie meer pijnstilling zou krijgen. Gisteren had Herman mn sch-moeder gezegd, dat het zo erg was, dat ie gistermiddag wel uit het raam had willen springen. Als mijn schoonvader zoiets zegt, gaat t alarm bij mij wel af. Zo ook bij Elmar. Hij vroeg mij of ik vandaag wilde bellen naar het zh, dat heb ik gedaan. De hoofdverpleegkundige zei datdit echt nieuw voor haar was. Ze vragen Herman over de dag heen hoe het gaat en specifiek naar de pijn. Maar steeds geeft hij aan nergens last vante hebben. Gisteren hebben ze in overleg met Herman de morfine afgebouwd. En hij vond dat voorstel om af te bouwen prima. Nog n heel verhaal, hoor. Maar ze ging nog es met Herman praten. Direct ook trouwens. Ik heb daarna mn sch-moeder gebeld om te zeggen dat ik gebeld had en wat de hoofdverpleegkundige mij vertelde. Zij kon niet begrijpen dat Herman zo "stoer" doet tegen het zh-personeel. Maar zoals ik Herman ken, klopt het psies. En eigenlijk gaf mn sch-moeder dat zelf ook wel aan. Ze zei: ik zal Herman maar niet zeggen, dat je gebeld hebt, anders wordt ie boos. Ik zei: je hoeft er niet over te liegen als ie ernaar vraagt, want ik denk dat hij het inmiddels wel weet. Ik ben van alle kanten heel duidelijk geweest, dat ik niet op eigen initiatief gebeld heb, maar dat Elmar zich zorgen maakt. Maar ik vreesde wel n beetje de reaktie van mn sch-vader, hoor.... Maar achteraf was ie niet boos (gelukkig). Nu: Gekke ochtend,wordt gekke paar dgn. sch-moeder belde net dat sch-vader vandaag naar huis gaat.... Onbegrijpelijk! Ikke niet snap. De arts zegt dat ie thuis beter zal herstellen. Ik zei tegen mn sch-moeder dat ze haar twijfels moet aangeven in het zh, maar dat doet ze toch niet. Want de arts zegt... Dan kan ik er ook weinig aan doen, dan zullen we in t beroerdste geval maandag "opa" weer laten opnemen. Nouja daar moeten we niet vanuitgaan. Maar ik baal als n stekker van dit soort gekke dingen. Elmar snapt t ook niet. Mn zusje, moeder en nichtje komen t/m vrijdag. Dus veel puinruimen hiero. Net "klaar". Vanochtend misselijk wakker geworden, maar binnen n kwartier was t helemaal weg. Moet ik hier blij van worden? Geen idee. Ik baal er vreselijk van dat ik mn zoon steeds op de laatste plaats zet. Ikwil iedereen helpen, maar mn kind heeft ook aandacht nodig. En tussen het helpen door lijkt er alleen maar tijd over voor huishouden. Ik voel me een heel slechte moeder die ongeduldig wordt als Giul aandacht vraagt en dr kind steeds achter n filmpje zet om hem te vermaken. Het moet nu maar es anders worden. Ik ben er, denk ik, zaterdag pas weer.
Jeetje Minni.. wat een raar verhaal dat je sch. vader nu naar huis mag.. erg vreemd. Misschien denken ze wel dat hij depri word van het ziekenhuis en niet van de pijn.... daarom zal hij naar huis mogen denk ik. Ik hoop wel dat ze hem nog goede pijnmedicatie meegeven! @Sabrina: tja idd komkommertijd... nog geen kijkers gehad, voor zowel het huis als de auto niet. Onze tijd komt wel! Vanmorgen met Lisa wezen stadten..hihi..Hebben verschillende dingen gekocht, waaronder het parfum" DKNY-Be Delicious" En nog een ijsje na gegeten. Was gezellig.. Lisa zei ook steeds dat ze lief was, want ze weet dan dat ze een ijsje krijgt..haha slimmerik! Nu ligt ze op bed. En ik ga wat was wegvouwen. @Monique: wat goed van Kim dat ze erbij gebleven is. Ik zou het zelf niet kunnen.
jee minni wat een naar verhaal. Zo verrekt hij van de pijn en zo mag hij naar huis. Pff moeilijk hoor. Maar net wat Suus zegt, mss herstelt hij thuis sneller. Hopelijk hoeft hij niet weer snel naar het ziekenhuis. Hier ben ik verder gegaan met de foto's. De albums van Niels zijn nu helemaal bijgewerkt alleen die van ons en van Lars moeten nog bijgewerkt worden met de vakantiefoto's dat ga ik zo doen. Lars ligt al in bed en Niels gaat om half 9. Ik duik er dan ook weer in dat is me gisteren goed bevallen. Morgen even met de kids een stuk wandelen want van dat binnen zitten word ik ook maar gek.
Zooo net Lisa weer weggebracht naar Oma. Ik duik ook zo mijn nestje in. Ben van 1 vrije dag niet bijgekomen.. jak...
Wendy: je hebt ook weer geen geluk he....weer een virus opgepikt...blehhh...beterschap voor je meid. over virussen gesproeken: Paar weken gelden was Lauraatje ziekjes, niet doodziek, maar wel koorts en uitslag...een virus ...zei de dokter....Daphne kreeg hetzelfde virus nu 10 dagen geleden. Nu beginnen de handen van Daphne te vervellen, ook Laura had dit na ong. 10 dagen ...daarna kwamen haar voeten...dat zal bij Daphne nog wel volgen... Het enige wat ik herken wanneer ik internet er op na sla: roodvonk! wel in een lichte vorm...denk ik arme wijffies...gelukkig zijn ze dus beiden weer beter... Zou vanavond weer mooie tekeningen van architect zien..helaas is de afspraak verzet naar as. maandag...de tekeningen waren nog niet klaar... Minni: Ik zou echt een gesprek aanvragen samen met Elmar bij de arts, alleen hij kan duidelijkheid scheppen lijkt mij... Inky: super hoor....slanke den!
daar heb ik ook aangedacht en dat zou n reden kunnen zijn idd. Hopelijk hebben ze gelijk dat ie zo snel opknapt. Ze hebben geen thuiszorg, willen zulks ook niet aanvragen (want: niks vragen, niet klagen-types.)
lastige situatie hoor Minni. gaat het wel goed nu thuis? Hier ben ik echt heeeel erg verdrietig. R.en ik hebben een super vakantie uitgezocht op Tenerife om in Oktober een weekje met zijn 2e weg te gaan. Maar nu wil mijn moeder niet oppassen een hele week. Ik sta echt perplex! Met de kinderen van mijn broer die echt veel lastiger zijn heeft ze dat wel gedaan en bij ons nu niet. We hebben het zo hard nodig nu! Ik weet wel dat het onze keuze is om kinderen te hebben en dat we er helemaal niet vanuit moeten gaan dat ze zomaar op wil passen maar ben wel heel erg teleurgesteld. Zit hier echt ff flink te huilen. pfff
Minni......En gaat het nu beter met je sch vader nu hij thuis is? Inky........Vervelend......dat is hier ook vaak een probleem. Een dagje en een nachtje gaat nog prima maar om een hele week mijn kids onder te brengen wordt ook vaak lastig. Hebben je ouders ook aangegeven waarom ze het niet willen doen? Mijn moeder vind 1 ok maar 2 te veel en te druk? Ik hoop dat jullie een oplossing kunnen bedenken? Misschien iemand een weekje in huis? Hier is het echt hondeweer.....het regent en we wilden eigenlijk naar de markt. Misschien klaart het vanmiddag op en gaan we dan wat leuks doen.
he wat vervelend Inky! zeker nu jullie er zo aan toe zijn! soms kun je ouders ook niet pijlen..... hopelijk vinden jullie een oplossing! Monique, sneu zeg van de hond, maar ze was ookal wel heel oud... ohh ik zie dat het al 11 uur geweest is, ga er 1wakker maken voor een flesje. tot later
Ahhh dit vind ik nou zo ontzettend sneu! Iemand anders in je omgeving die op kan passen of eventueel oppas mee naar vakantie? Het is dat wij er straks een pasgeborene bij hebben.. Jemig Minni je schoonouders zijn ook wel een soort apart. Goed bericht iig dat Herman naar huis mag, thuis knap je toch altijd sneller op. Bij jou al ongi of andere kwaaltjes in zicht? Nancy je bent er weer! Hoe was de vakantie? Suus..echt bijkomen zit er voor jou ook niet vaak in he? Moest nog even denken aan het aanbod van je ouders om tijdelijk bij ze in te trekken. Heel lief van ze..zou je het zelf aandurven? Haha slim meisje die Lisa Monique..is de rust wat wedergekeerd na het verlies van Mandy? He jakkes roodvonk...gelukkig hebben Laura en Daphne er geen ernstige variant op gehad.. R. is vannacht thuis gekomen en heeft zich kostelijk vermaakt daar in Cannes. Voor Lotte heeft hij een opblaasbaar Transavia vliegtuig meegenomen en voor mij 300 gr Toblerone chocolade...had ie nou niet moeten doen Voel me alweer een stuk beter, die nare keelpijn is gelukkig weg. Hoest me nog wel een ongeluk en dat voel ik ook aan mijn buik. En jasses maagzuur om gek van te worden! Heb net bij H&M wat dingetjes besteld voor na de bevalling (mooie pyama, voedingstops, broek) en een voedingsbeha bij Hunkemoller. Gek eigenlijk, Lotte heeft haar papa best gemist. Elke avond zei ze "papa tolven (golven) in buitenland en vanochtend vond ze het harstikke leuk om R. te zien maar dan kleeft ze weer als een gek aan mij..Hihi moet gelijk aan gisterochtend denken. Lotte zat even bij me in bed en zag papa natuurlijk nergens, toen concludeerde ze maar 'papa hoefe niet slapen'....lekker ding is het ook.
Owh Ink nog even complimenten hoor met je dieet resultaten! Heb eens wat gespeurd naar het Cambridge dieet en spreekt me erg aan. Er zit ook een consulent hier in Hillegom...3 x raden waar ik naar toe ga na de bevalling
haha echt doen hoor Wen, het is ff pittig maar de resultaten mogen er dan ook zijn. Je mag pas 3 maanden na de bevalling beginnen maar sommige consulenten doen niet al te moeilijk. En tegen die tijd kan ik je vertellen wat lekker is en wat niet. Ik denk dat ik een andere oplossing heb gevonden. Mijn vriendin wil wel oppassen maar kan niet op woensdagavond. Dus vraag ik mijn moeder voor vr-za-zo en mijn vriendin voor ma-di en wo overdag. Dan hebben we 6 dagen. Mijn vriendin kan, mijn moeder durf ik ff niet te vragen dat doe ik van het weekeind wel. Ze zijn op vakantie maar ze komen pas over 4 weken terug en dan is het zo laat om te boeken.
WAT pas 3 maanden na de bevalling? Dan ben ik alweer aan het werk en wilde voor die tijd toch al slank zijn hoor.. Hey da's een goede oplossing, hoop dat je moeder hier voor in is!
@nancy, de eerste 2 weken is soep en shake. Daarna mag je ook repen en mousse ipv een shake of soep. Na 3 weken heb je een eetweek. Dan moet je naast je shakes en soep 100 gram kip of witte vis eten of 2 eieren en bepaalde groenten