Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Ik heb ook eens gekeken naar dat dieet.......( heb het gelukkig niet nodig) Petje af hoor Inky het is best wel afzien!

Ik heb mijn ouders vanmiddag eens even getest! Ik zei dus dat Marco en ik er wel eens een weekje tussen uit wilden met zijn 2en......mijn moeder reageerde met LEUK en mijn pa zei dat we dat moesten doen....leuk voor de kids. Toen ik dus zei dat ik de kids dan bij hun zou willen laten werd het minder.....mijn moeder vond een week te lang. Kim kon ze nog wel handelen maar met ook nog eens Isa erbij leek het haar wel heel erg druk! Zo zie je maar Inky dat ook mijn ouders er niet omstaan te springen......voor een weekendje ok maar een week iseen beetje teveel van het goede........Marco en ik willen ook niet weg met zijn 2en naar het buitenland maar een weekendje met zijn 2en lijkt ons ook wel weer eens fijn.......voorlopig zijn we nog druk met de verbouwingen

Wen! Ben je alweer opgeknapt. Wel lief van de oppas dat Lotte extra mocht komen......

Minni is druk........haar moeder en zus zijn er

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ow... maar zo gaat het hier ook hoor!

Vandaar dat Tim nu in brabant is en Lisa hier in Limburg bij oma.
    Mijn schoonmoeder vindt het ook te zwaar om voor allebei een hele week te zorgen.
    Vooral omdat Tim dus niet doorslaapt. En ze dus gebroken nachten heeft.
    Tja zo ziet ze ook eens hoe wij het hebben. De ene periode slaapt Tim netjes door.. nu weer een tijdje niet... gaat straks wel weer beter.. maar kost best veel energie!

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    SUUS...ik moest wel even lachen om je stukje "Tja zo zien ze ook eens hoe wij het hebben"........
    Ik denk dat ze dat nog wel weten....we zijn immers zelf ook kind geweest.........hahahahahahaha

Eigenlijk hebben we niet echt iets te klagen......wij hebben voor kinderen gekozen net als onze ouders destijds...ik denk dat je tegenwoordig al blij mag zijn met de opa`s en oma`s........volgens mijn moeder ging dat vroeger allemaal heel anders en werd er alleen opgepast in nood en niet voor een weekendje weg!

Ik heb het in iedergeval best getroffen met mijn ouders en klaag er dus ook maar niet over......ze zijn lief voor de kleinkinderen en beide meiden gaan er graag heen........

Ik ga naar de kapper...........morgen en het weekend en maandag werken en dan nog een lange dienst en een avond en dan eindelijk VAKANTIE

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Geniet van je vakantie Monique! Heb een zakje chocoladetruffels gekocht voor de oppas omdat Lotte dag extra mocht komen. Ze heeft hier zelf haar vrije ochtend voor opgegeven en is wel wat lekkers waard ;)

Heb vanmiddag de acryllaag van mijn nagels laten halen, vind het de komende periode teveel gedoe om elke keer bij te laten werken. Het resultaat mag er zijn hoor, wat zijn mijn eigen nagels mooi lang geworden! Gelukkig zijn ze ook helemaal niet poreus.

Brengt me gelijk op een uitdaging...ik heb nog nooit van mijn leven mijn nagels gevijlt/gelakt :oops:

Haha Lotte kijkt teveel Teletubbies en Dora, horen de hele dag door Oh Oh en OWH NEE :)

5. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Monique: ik weet niet of dat nu waar is wat je zegt over vroeger.....mijn ouders gingen wel 1 weekje (of 2 zelfs) op vakantie....Mijn broer en ik waren dan bij oma....

Nu ik kinderen heb is dat geen optie. A) de kinderen kennen oma niet goed genoeg. B) oma zou al na 4 uur gek worden van de drukte.

Ik denk dat het ligt aan de leeftijd. Mijn moeder was jonger toen ze kinderen kreeg dan ik dus mijn oma was destijds jonger dan mijn moeder nu is. Hoe ouder , hoe sneller een stel kinderen te druk is ....

Bij mijn broer (die zelf ook 2 kinders heeft) slapen ze erg graag. Ook verbleven ze 1 x bij mijn schoonouders, maar dat werd geen succes. Daffie kreeg heimwee en zo waren we na 4 dagen al weer terug.....

Ik hoop idd dat je moeder wel jouw oplossing ziet zitten! Inky!

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Nou eigenlijk niet Monique.. mijn schoonmoeder werkte niet toen de kinderen klein waren (mijn moeder trouwens ook niet)Dus wij hebben het toch echt wel drukker dan zij , toendertijd.
    Of zie ik dat verkeerd?

Wat ga je doen Monique? Knippen of een kleurtje? Of beide dat kan natuurlijk ook!

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Vroeger hadden ze vaak geen auto voor de deur en geen droger.......hahahahahahaha......en full time moeder is ook een job opzich.......en vaak hadden ze meer kids....nu ga ik teveel terug in de tijd.

Over een jaar of 15 zijn ze oud genoeg en kunnen we allemaal vollop genieten van vakantie`s alleen.....duurt nog wel even........

Neemt natuurlijk niet weg dat een weekje er op uit op dit moment ok wel een prettige bijeenkomst kan zijn

Ik heb het alleen laten knippen........kort.....kleurtje doen we na de zomer weer

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik wil er nog wel es n discussie over opengooien, hoor.
    Tegenwoordig zijn mensen veel drukker, er moet meer gebeuren. (leggen we gedeeltelijk onszelf wel op natuurlijk, maar de wereld ziet er echt wel anders uit tegenwoordig)

Ik zou ook wel teleurgesteld zijn als mijn ouders me nee zouden verkopen als ik ze zoiets zou vragen. Maar ik kan me niet voorstellen (nog) dat ik n week weg zou gaan zonder kids.
    Potdorie, je weet als grootouder hoe moeilijk het kan zijn, dan zou je toch op die manier mensen ontzettend ontlasten en dan slaap je daarna toch lekker een maand uit ofzo?
    Maar dat neemt niet weg dat ik in het allerbeste geval mijn schoonouders nog niet voor een weekend zouvragen met 1 kind, laat staan 2.Die redden dat niet. (en dan spreek ik over t beste geval,dat iedereen dat gezond is en in piekfijne conditie)

Maargoed. Hopelijk is deze oplossing geen probleem. En misschien dat ze er zelfs wel op terug komt en je toch wil helpen door de hele week op te passen.
    Je vraagt wel wat, natuurlijk. En miss schrok ze er gewoon van en bedenkt ze zich nog.

Drukte hier joh. Vertel er later (miss) nog wel over.
    Mn moeder en ik wilde naar mn sch-vader, ziekenbezoek, maar hij lag er voor 8en al in vanavond. Hij voelt zich heel ziek en heeft vrij veel pijn. Ff kijken of we morgen heen kunnen.

9. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    nu blijkt ook dat ze niet genoeg vrije dagen meer heeft. Ze werkt ook gewoon hoor meiden tis niet dat ze zomaar thuis blijft. Ze zou dan 3 dagen vrij moeten nemen voor ons.
    Ik ben al over de teleurstelling heen en geef haar ook wel gelijk. ze smste net dat ze graag van vrij tot ma op wil passen zodat we iig snel een lang weekeind weg kunnen.

Nu dus morgen op zoek naar een leuk hotel. Ik denk het Ibis hotel in Schevening. Dan gaan we in Oktober daar lekker ene lang weekeind naar toe en doen we Tenerife met zijn 4e.
    Ik ga ook naar bed.

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    :oops: Ehm... Had je nog gependeld?
    Of wil ik het niet weten? Dan w8 ik nog wel n paar dgn af en zie ik wel of ik ongesteld word. :( (hoop t niet, maar ik vrees... Echt spannend dus!)

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    weltrusten trouwens.

12. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Een weekendje Scheveningen Inky dat klinkt ook top........

Misschien heb je wel gelijk minni......tegenwoordig hebben we het veel drukker en ditkomt omdat we dit ook zelf willen en dan willen we na zo`n drukke periode rust.

Ik heb ook heel veel bewondering voor de moeders die full time moeder zijn.......ik zou echt gillend gek worden.....

Ik heb de laatste maanden wel geleerd om toch weleens de boelde boelte laten en te genieten van ons gezin.........en dat bevalt me prima

We hebben vanavond de vloer van de zolder uitgezocht.........echt een plaatje.......

13. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    dankje, vat ik op als compliment.;)

Persoonlijk ben ik liever fulltime moeder, dan fulltime schoondochter (zoals nu) hahahaha! Dat is pas echt vermoeiend.;)

14. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    full-time moederen kan ik wel als het zou moeten maar gelukkig heb ik opvang en kan ik werken. Want dat wil ik toch ook graag.

Minni ik heb nog niet gependeld.
    Pm me ff je geboortedatum en je meisjesnaam dan waag ik een gokje voor je.

@wen, als je bv geeft kan je dit dieet niet volgen hoor. Dan kunnen ze je de eerste week van de vloer schrapen.

Hier is de score inmiddels 7,5 kg eraf. Ik vind het wel super maar nog steeds mis ik het eten enorm en zie ik meer in Southbeach of Sonja. Maar goed eerst dinsdag naar de consulente en dan repen ipv de soep dat scheelt mss ook wel. Het slimste is om echt die 15 kg met cambridge te doen en de laatste 5kg kan je afvallen met het afbouwen.

Ik ga eens even kijken naar Scheveningen of Noordwijk aan zee.

15. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    leuke plannen Inky: die slanke lijn mag gezien worden in bikini!

Monique: jouw woorden over fulltime moeder en daarna die van: de boel de boel kunnen laten zouden ook zo uit mijn mond gekomen kunnen zijn....

Ben ik de enige die af entoe gewoon "bijkomt" op kantoor? en dat terwijl ik toch echt wel een drukke baan heb....

Natuurlijk geniet ik volop van de kinderen ......maar 1 dag kinderen is idd vermoeiender dan 1 dag werken....

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Sabrina je bent niet de enige die bijkomt op het werk......hier nog 1......ik vind het echt relaxen op mijn werk......hahahahahahahaha

Ik moet wel zeggen dat Isa tegenwoordig makker is.......ze is wel aanwezig maar niet meer alle minuten van de dag......

Morgen met Kim kittens kijken...ze mag van Marco en mij een poesje uitzoeken in het Asiel! Ik heb vanmiddag gebeld met het asiel en gevraagd of het wel mogelijk was om de kitten na de vakantie op te halen...en dat was geen enkel probleem........

17. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    aah leuk een poesje. Heeft ze al een naam bedacht?

Ik kom ook bij op mijn werk hoor. Al zijn de kids nog zo druk, een klas vol gillende kinderen daar draai ik mijn hand niet voor om. Die luisteren. een gillende dreumes van 2 is dodelijk vermoeiend en luistert niet.

We hebben lekker ene groene salade met gerookte kipfilet gegeten vanavond. Ik was zo chagie en het zo beu maar wil toch niet opgeven. Nu heb ik dus een verantwoorde maaltijd op die binnen het dieet past maar officieel pas over een week mag.
    Ik zie wel wat de weegschaal doet. Morgenavond eten we nog een keer echt en dan zondag er weer tegenaan.

Niels slaapt trouwens sinds 2 dagen helemaal zonder bakerzak. Hij had koorts en dan mag ie niet in de zak. En het ging wonderbaarlijk goed. Hij huilt nog wel na ene uurtje maar dat is heel even en dan valt hij zelf weer in slaap.

Op mijn hyves heb ik trouwens alle foto's van Niels staan die ik zelf heb gemaakt (die jullie zo mooi vonden)
    http://ingvild1979.hyves.nl

18. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    2,958
    0
    0
    ooooooooo spannend, hoe is het met minni?

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    We zijn vandaag hier in Brabant bij mijn ouders in de buurt wat rond wezen rijden . Op zoek naar een leuke woning. Nu hebben we er 1 gevonden die zo op het oog wel leuk is!
    Op internet gekeken.. ligt nog in ons budget! En ook qua indeling vinden we het leuk. Maaaaar.... eerst moet ons eigen huis verkocht worden.... boehoeeee straks is dit huis al verkocht als wij echt kunnen gaan kijken/kopen.

Hopelijk staat het huis nog te koop als ons huis verkocht is... zoniet... dan hebben we pech. We gaan ook bewust pas naar de woning kijken als ons eigen huis verkocht is... anders ben ik straks enorm teleurgesteld als het al weg is!

Verder heb ik een rare pijn links in mijn onderbuik. Vooral als ik er op druk doet het pijn. Maar ook als ik ga zitten dan voel ik het op die plek pijn doen.. vreemd vreemd.. heb dit al een paar dagen en ik verwachtte eigenlijk wel dat het weg zou gaan.. Maar mocht het maandag niet over zijn, dan ga ik toch maar even naar de HA. Is niet echt heel pijnlijk , maar ik voel het wel het grootste gedeelte van de dag!

20. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Moet je es goed poepen. Heb je genoeg gedronken de laatste dagen?

Ben benieuwd naar dat huis, Suus. Hoop dat de jouwe snel verkocht wordt.

Ik ga ongesteld worden.

Share This Page