Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    hmmm. nou ja, dan wacht ik nog een maandje :D

2. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    he Minni, is je familie er nog? Ik heb nog niet gependeld want heb nog gene PB met info van je gehad.
    Hoe is het met je schoonvader? Gaat het goed zo thuis of heeft hij nog veel pijn?

Suus, hoe is het bij jou met de pijn? Hopelijk wordt jullie huisje snel verkocht.

Zo onze consulente is terug van vakantie en heeft ons ff op onze kop gegeven omdat we hadden gegeten haha. Ze heeft echt gelijk we hadden nog een weekje vol moeten houden en dan hadden we een week lang kunnen eten. Gelukkig ook veel bemoedigende woorden waardoor de motivatie er weer is. Ik ben wel blij met zo'n goede consulente hoor zonder haar zou ik dit dus echt niet kunnen.

Is het bij jullie ook rotweer? Hier blijft het maar regenen. Echt niet leuk voor Lars. ik denk dat we straks maar even naar joepie rijden.

3. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ja rotweer...hier ook...regen regen....ach..lekker voor de plantjes enzo...maar volgens mij hebben jullie plantjes al genoeg water gezien.....

Ehh.. Minni: weet je het zeker?....Juist ongi pijn kan ook zwangerschaps pijn zijn hoor.....

Ik weet toch echt niet meer pcies wanneer mijn laatste ongi was....ergens begin juli....dus wie weet samen testen begin aug? hihi

Ik hoop wel dat de regen zo voorbij is zodat we lekker naar het strand toe kunnen.

Suus: je kan af en toe gekke dingen voelen he? Ben benieuwd naar de mening van je HA....wel gaan hoor! (vriending had ook van die klachten en dat bleek een vleesboompje te zijn.......de boom is inmiddels omgekapt.

becca: zoek je lotgenoten?:)

pfff...wat heb ik het warm...regen houdt op...geen wind.....sjeee...niet te harden!

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Sabrina.........geniet maar van het mooie weer....vanaf vrijdag komt jou zon deze kant op.......

Minni.......balen maar na 1 maand niet gelijk in paniek raken.......

Suus........ik zou ook even langs de HA gaan.......

verder weinig te melden.....het weer hier wordt echt balen.......mijn vriendin en ik hebben maar een flesje wijn open gerukt.......en nu moet ik nog koken.....

5. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    het lijkt er op he? :) Valt mee hoor, in ons oude JJAS groepje zijn er meer die weer in verwachting zijn. Maar ik kan me voorstellen dat als je (minni) wat wilt (zwanger dus) en de vorige keer heel snel was je dat stiekem nu ook wel verwacht....

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Becca.......hoe is het eigenlijk met de JJAS meiden?

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik baal niet hoor. Dat betekent gewoon nóg n maand wilde seks.
    Moet welzeggen dat ik me bedrogen voel: dit is in de hele fam een zwangerschap die op zich laatwachten.:D (oma en opa behoefden geen oefenrondes, mn tantes en mn ouders niet, mn zussen niet...) Dus ik gooi nu wel onze reputatie te grabbel.

8. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @minni: jij zwart schaap!
    @monique: ja prima, allemaal net jarig geweest (jj) of bijna jarig (as). Druk hoor, wij zijn best met een klein groepje en toch meer dan 21-duizend berichten gepost :D. Kletsmiepen

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Feliciteer ze maar van me......Becca......

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @Minni: Jammer dat je ongi gaat worden... maar zolang je geen ongi ziet is er nog niets!
    Ik duim nog steeds voor je!

@Sabrina: Ik heb even gespeurd op het WWW en daar vind ik alleen maar dat vleesboompjes in de baarmoeder of net daarbuiten zitten.
    Ik heb pijn links onder in mijn buik.. ter hoogte van mijn heup/bekken..
    Gisterenavond was de pijn weg, maar vanmorgen was het er weer.
    Ik ga morgen een afspraak maken bij de HA. Hopelijk kan ik dan nog komen en anders dinsdag maar.

Lisa is overigens in Brabant gebleven. Mijn vader stelde voor om haar nu te laten logeren. Tja eh.. prima!
    Ze komt nu woensdag weer terug.
    Tim hebben we wel weer mee naar huis genomen.. Die heeft net bijna een 45 min. in bed liggen huilen. Ik denk dat het weekje wat druk is geweest..achja... nu slaapt hij tenminste met een speentje in zijn mond. (en dat doet ie anders nooit!)

Net heerlijk ons bed verschoont, ik ga zo in bad... en dan in een schoon en fris bedje... ow... heerlijk is dat ook altijd!

Ik heb net mijn agenda er bij gepakt. Heb nog 9 avonddiensten en 3 halve vroege diensten en dan heb ik vakantie!
    Ik werk normaal altijd hele dagen maar dooor de drukte van de zomervakantie nu dus ook halve dagen.
    Deze week moet ik 3 halve avonddiensten en 2 hele avonddiensten werken. Volgende week weer 3 halve die week daarop 1 hele avonddienst en 3 halve ochtenddiensten.

@Inky: jee wat heb je idd goede begeleiding zeg.. super dat ze jullie zo kan motiveren!

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ja idd Inky,ik vind hettrouwens een geweldige prestatie tot nu toe!
    Geweldig!

Hee Inky, volgens mij had je vorig jaar gependeld en kwam er augustus uit... Zou dat dit jaar augustus zijn? Ik heb nog altijd heel veel vertrouwen in jouw pendel.

Lekker zeg Suus, paar dgn met 1 kind. Makkie.:D

Ik geloof niet dat ik zwanger ben, ookal heeft er nog niks echt doorgezet. Ik heb namelijk nog steeds zin in seks en dat is iig iets wat ik met al mn zwangerschappen vooral níet had! hihihi
    Werd kotsmisselijk bij het idee, vanaf het moment van de bevruchting.:D:D:D (ja echtzo vroeg)

Suus ga je morgen naar de ha voor die pijn?

12. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    gus...bij mij zowat omgekeerd....normaal gesproken ben ik niet zo van de snelle....maar tijdens mijn zwangerschap (na de 14de week dan) was ik niet te houden...hihi....ben jaloersssss

13. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    pff willen jullie echt een 2e? Je mag de mijne wel lenen. Tis dat ze net het vuilnis hebben opgehaald anders had ik hem erbij gezet.
    Meneer slaapt dus gewoon niet meer door. Om 3 uur is ie wakker en zonder fles valt hij niet in slaap, daarna gewoon om 6 uur weer en om 9 uur heeft hij genoeg van zijn bed gezien. Halleluja op 5 uurtjes slaap red ik het echt niet.
    Gelukkig ligt hij nu lief in de box te spelen en is Lars "Ome Pillem" aan het kijken met de "parason" van de kinderwagen in zijn handen.
    Ik denk dat ik dat weekeindje weg maar naar voren haal haha. Ik heb net wel in Oei ik Groei gekeken en meneer zit midden in zijn donderwolkweek en dat duurt nog 3 weken.
    Een tweede is dus geen garantie dat ie ook zo goed slaapt als de eerste, naïeve ik.

Minni als de kids slapen ga ik voor je pendelen dat lukt nu toch niet.

Lekker Suus ff Tim alleen. Ik mis mijn ouders ook zeg. Een dagje zonder zou voor mij al genoeg zijn om even bij te tanken.

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @Inky.. hier gaat het ook zo.. Tim slaapt nu ook niet meer door..hopelijk ook een fase maar ik betwijfel het!
    Elke nacht wordt hij wakker en zonder een flesje warm water gaat hij niet meer slapen. Ik ben dus ook hardstikke moe.

Ik heb net de HA gebeld. Ik kan morgenochend al om 8.00 uur terecht. Gelukkig ook bij mijn eigen HA. Hopelijk is het niks en ben ik na morgen van die onzekerheid af!

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ben mezelf al 2 jaar mentaal aan het voorbereiden op n kindje wat nooit zo makkelijk kan zijn als Giulian. Miss dat het dan meevalt.;)
    Lastig hoor Inky. Ik ben blij dat we dat pas volgend jaar hebben. Dan kan jij weer schrijven: Godzijdank hebben wij dat weer allemaal gehad.:D

Vandaag had ik n bakkie willen doen bij mn enige buuv die thuis is (is al op vakantie geweest), maar toen ik er kwam gingen ze net met de fam weg: nog n paar dgn camperen in n tentje bij de boer. Hierbegint het net tegieten, maar ik hoop voor hen, dat het in Brabant beter weer is. Het is trouwens tamelijk koud hier. Wilde mn fiets gaan wassen, maar er staat n gure wind en ik hoor zojuist zelfs de verwarming aanslaan.

Giulian is net met n klein stoeltje omgevallen. De stoute stoel hebben we in de gang gezet.

Hoop dat Semmie het naar haar zin heeft met die vriendin.

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    @ Minni.........regen? Hier niks gezien alleen het is wel fris buiten.

Als alle beebs zo zijn als Kim zou ik er zo 10 willen maar helaas is Isa precies het tegen over gestelde......ook zij heeft ons nachten uit onze slaap gehouden en zo nu en dan gebeurd dit nog......Wel een groot voordeel is dat Isa pas tussen 08.30 en 09.00 wakker wordt en Kim werd elke ochtend om 05.30 wakker........

Suus succes bij de HA

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Per saldo slapen ze dus evenveel?;)

Zo hier kwam het echt ff met bakken tegelijk uit de hemel.

Ik heb de schroten weggehaald en ben op n flinke lekkage gestuit. Kutzeg, we zaten echt niet om werk verlegen~!
    Ff ander plan uitbroeden dan maar. Heb wel n ideetje, zodra de lekkage zelf verholpen is uiteraard.

Ga de boodschappies voor mezelf en mn sch-fam halen. Tot later!

18. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao

deze zijn vanmorgen genomen...gezellig net uit bed....

19. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao

was toch weer ff tijd voor een fotootje? hihi..

20. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ohhhh Sabrina, wat staan je meiden er weer prachtig op!
    Was nou vanavond de afspraak met de architect?

Inky, wat klote dat Niels zo aan het rommelen is 's nachts..kom je nog wel aan jezelf toe? Wanneer moet/mag je eigenlijk weer aan het werk?

Ik duim nog steeds voor je Minni, erg spannend deze maand..je NOD was toch zaterdag? Nog niet ongesteld? Hoe is het nu met je schoonvader, is hij al weer thuis?

Suus..lekker zo even de kids uit logeren! En jij nog maar even werken en dan alweer vakantie..heerlijk!

Waar is Nancy gebleven?

Beccaatje, hoe voel jij je? Al tekenen van kwaaltjes? Hoop dat je er niet al te veel last van gaat krijgen..

Monique, al helemaal gewend aan de dakkapel? Hoe is het verder met je en met je meiden?

Vergeet ik nog iemand? :oops:

Ik ben op wat hoestaanvallen na weer helemaal boven water en heb verder weinig bijzonders meegemaakt. Doe natuurlijk ook niet veel op een dag. Wij hebben afgelopen weekend de voorgevel laten restaureren, zaterdag hebben ze alle voegen uitgehakt en de stenen gezandstraalt...man o man wat een takkeherrie! We zijn maar gevlucht naar de Ikea en hebben daar een meegroeibedje voor Lotte + toebehoren gekocht. Lotte voelde wel erg warm aan en bleek bij thuiskomst 39 koorts te hebben.. haar in bed gelegd en ze heeft door alle herrie heen geslapen.

Morgen komt er nog iemand om de gevel opnieuw te voegen en dan is het klaar. Moet R. alleen het houtwerk nog gaan schilderen, we willen mooi donkerblauw gecombineerd met wit. En dan kunnen we aan de voortuin gaan beginnen..zal blij zijn als alles klaar is en we niet meer in de puinhoop zitten.

Lotte's nieuwe kamer kan nog niet afgerond worden, heb allemaal verschillende soorten behang besteld en 1 ervan was niet op voorraad..vanwege vakantie kan die pas in week 34 geleverd worden..tja is niet anders. Maak me ook niet zo'n zorgen meer of het nou wel of niet af komt..

R. en Lotte hebben gisteren haar nieuwe bed in elkaar gezet, Lotte heeft geholpen met de schroeven aangeven en aandraaien ;) en vanmiddag heeft ze er voor het eerst ingeslapen en ligt er nu ook in, echt geweldig!

Had trouwens vandaag soort van ongigevoel en uitstralingspijn naar mijn heup/been...2e kind daalt meestal niet in toch? (Lotte is overigens pas tijdens persen ingedaald).

Deel Deze Pagina