Wat een mooie foto`s van 2 prachtige meiden. Wen.......met mijn meiden gaat het super......Isa is erg druken heeft het praten ondekt...ze lult de oren van je kop en dit gaat maar door en door...ze gaat om 20.00 naar bed en om 22.00 uur is ze nog poesje miauw aan het zingen........ Verder doet ze het ook super en mogen we niet klagen. Maandag krijgt ze een echo van haar lever en nieren....wordt weer spannend en 10 augustus op vakantie Kim doet het super en blijft prima op gewicht......zit op de helft van haar vakantie en is door het dolle heen omdat haar vriendinnetje mee gaat.....dit hadden we maanden terug al besproken met de ouders waar we prive ook mee omgaan maar hebben het nu pas verteld........en wat Kim niet weet is dat ze in februari met hun meegaat op winter sport.........ze waren zo blij........\ Thea en fam komen maandag tot vrijdag en nu even duimen op mooi weer......... Nog meer goed nieuws..........Marco heeft een nieuwe baan....samen met een vriend gaan ze als zelfstandig ondernemers aan de gang........
Zo heedat zijn ff berichten Monique! Gefeliciteerd! Spannend altijd weerdie echo's. Wendy, bij een 2e hoeft t kind niet in te dalen, kan dus wel (d8 ik tenminste). Ik wil snel bij je komen kijken. Ben benieuwd! Is je wc nuhelemaal klaar?
zo daar ben ik weer, meer levend dan dood. Niels werd om 4 uur wakker. Ik heb R. naar beneden gestuurd en ben om de 10 min gaan troosten. Om 5 uur sliep hij pas! Om vervolgens om 6 uur weer wakker te worden. Nou 6 uur kan ik nog wel hebben. Dus om 6 uur een fles, half 7 klaar en weer in bed en toen was Lars wakker. Mis dus weer een paar uur. Gelukkig gaf de weegschaal aan dat ik een kilo ben afgevallen dus dat was een meevaller. Nu maar zo plannen dat Lars en Niels straks samen naar bed gaan dan kan ik ook mee. Gisteren heb ik zo ook nog 2 uur kunnen pakken. @sabrina, mooie foto's zeg. Ik blijf het zeggen maar wat hebben ze toch een mooie ogen die meiden van jullie. @wen, NIels daalde in en floepte weer terug. Om de week was hij een beetje ingedaald en dan weer terug geschoten. Het kan dus wel maar komt niet vaak voor hoor. @minni, ik ben gisteren met de kidsmee gaan slapen heb dus nog niet gependeld. Ben vandaag ook weer van plan om mee te gaan slapen. Als Niels nu weer eerder wakker is en Lars slaapt nog doe ik het dan. Ben je trouwens al ongi of niet? @monique wat leuk dat Kim een vriendinnetje mee mag nemen. Daar zal je dan geen last van hebben in de vakantie. En mee op wintersport is natuurlijk helemaal geweldig. En Marco zelfstandig, leuk hoor. Ik weet nog wel dat jee een paar maanden terug riep dat je zo blij was dat Marco niet zelfstandig was, hoe komt het dat jullie toch de beslissing hebben genomen? @suus, ben je al naar de HA geweest? @nancy, alles okè met je? Ik ga ff ene beetje poetsen hier voordat Niels wakker wordt.
Prachtige foto's,Sabrina!Wat n schatjes, joh! Inky doe maar rustigaan hoor. Met zulke nachten zou ik ook kiezen voo n slapie ipv pendelen,want dat kost je dan dubbel je rust. Ik vind het echt onwijs dat afvallen van jullie. Goed zeg! Inmiddels ben ik knetter ongesteld, dus mn nieuwe NOD is bepaald (24 aug, geloof ik). Dan ben ik begin mei uitgerekend. Moet Elmar wel raak schieten, natuurlijk. Maar mei klinkt erg mooi. (juni, juli, september en oktober ook. Augustus trouwt mn zusje en die zou t me niet vergeven als ik er niet bij zou kunnen zijn.)
Inderdaad een hele verandering dat Marco als zelfstandige aan de gang gaat.......maar hij doet het niet alleen.Ze zijn met zijn 2en en dat scheelt denk ik weer.......Marco loopt al heel lang rond met deze plannen en na heel veel praten zijn we er dan toch uit.....vrijdag maakt hij het bekend aan zijn baas en na de vakantie gaat zijn ontslag brief de deur uit. Marco vind dat hij beter kan en met zijn ervaringen ook meer kan dan zijn baas op dit moment doet.......Marco gaat voor kwaliteit en zijn baas ziet alleen euro tekens.......allemaal erg spannend maar we gaan ervoor....... Ik ga eerst een opruimen en als het weer mooier wordt een stuk fietsten. Vanmiddag gaan we een poesje uitzoeken......
Oh wat leuk een poesje! Ben benieuwd hoor. Giul heeft net weer n "ongelukje" gehad en hij moet t tegenwoordig zelf opruimen.
Jaa hier ben ik weer! De HA heeft me vanmorgen gerust kunnen stellen. Ik blijk een prikkelbare/geirriteerde dikke darm te hebben. Daar komt die stekende pijn vandaan. Het was nog geen ontsteking gelukkig , maar dat zou het wel kunnen worden als ik niet meer vezels ga eten. Dus net bij de boodschappen maar flink wat fruit in geslagen. Hij kon me zoiezo vertellen dat het niks met mijn baarmoeder en eierstokken te maken kon hebben. Pfew! @monique: wow gezellig dat Thea langskomt! Doe haar maar de groetjes! @Inky: whaa alweer een gebroken nacht.. ik zou idd ook vanmiddag nog wat uurtjes meepikken.. doe ik hier ook regelmatig hoor.. lisa tim en mama gaan dan op 1 oor! @Sabrina: Wat een mooie meiden heb je toch! Echt schitterende foto's. Ze zien er trouwens 's ochtends fris uit joh... moet je Lisa eens zien als die net wakker is.. haar hele gezicht in een vouw en haar haren recht overeind! Ik ga nu even Tim wat te drinken geven.
jee sabrina, wat een mooie meiden zeg! Zijn ze een-eiig? Een tweeling lijkt me ook zo gaaf (nu niet meer hoor, maar bij de eerste zeg maar). Verder gaat het hier zijn gangetje, ik ben weer bloed aan 't verliezen dus de termijnecho is verzet naar aanstaande vrijdag. Heel vervelend, die onzekerheid. @minni: mei is een mooie maand! @suus: wat krijg je nu met die darm dan, een aangepast dieet of zo? @monique: spannend, echo. Ben benieuwd. Waarom spannend eigenlijk, en wat zijn de resultaten? @wendy...ik weet 't niet meer, van 't indalen....Oh jawel. Ineens was het gebeurd. De vk zei óh ze is ook mooi ingedaald' en daar had ik niks van gemerkt, maar ik had toen al vrij veel last van harde buiken overdag.
De echo is spannend om te kunnen zien of de nieren meegroeien en om te kijken of de cysthes in de nieren niet groeien......en hoe het met de verstopte nierbuizen is........daarna bloedprikken en dan de uitslagen......
o oke. Spannend inderdaad. Maar ze heeft dus cystes in de nieren zitten begrijp ik? Gaan die nog weg? Wat een moeilijk verhaal eigenlijk he. Verstopte nierbuizen klinkt ook niet lekker. Komt dat nog goed?
Helaas komt het niet meer goed..........ze krijgt nu verschillende medicijnen om de nierfunctie optimaal te houden en het dyaleseren heel lang tegen te gaan.......
Vervelend Becca. Mijn vk zei dat ik bedrust moest houden als ik weer bloed verloor. Dus doe ajb heel voorzichtig aan, kan je jezelf iig niks verwijten. En ga je eigen gevoel na: als je denkt dat t goed zit, dan denk je dat niet voor niks. Veelsucces vrijdag!
he Becca, ik kom af en toe even meelezen hier maar heb toch echt gemist dat jij weer zwanger bent! Gefeliciteerd! Spannend wel allemaal lees ik.
Nee hoef geen speciaal dieet of zo.. heb ook geen medicijnen. Gewoon zelf opletten wat ik eet. Dat is het enige wat nodig was. Dus nu gewoon veel vezels en veel water drinken!
Oef pijnlijk Suus..meer drinken scheelt idd een hoop! Beccaatje..lekker rustig aan en succes vrijdag! Monique..als ik het goed begrijp zal Isa op den duur dus wel aan de dialyse moeten? Jeeh.. Ff buikfotootje van vandaag