ja ja, het is opletten en scherp blijven he! En ach, spannend...het is vooral onzeker. Al dat bloedverlies steeds, je kunt er niks mee he. Dan heb ik liever - als het mis is - gewoon één keer en dan klaar. Dit schiet zo ook niet op, steeds maar de gedachte dat het mis zou kunnen zijn...en ze geven je ook niet iedere week een echo dus blijft de onzekerheid. Naja, vrijdag maar eens zien.
Haha ja haar vinger zat vast gelijmd aan de toets speciaal voor de foto Ze heeft echt zitten spelen en vond het erg leuk..bleef maar terug lopen naar die piano!
@ Becca het is inderdaad aangeboren.........Zo heel erg klein is ze niet meer........ Kim is uit.......gaat vanavond naar Circus Rens en is rond de klok van 00.00 thuis.......... Wij bestellen Pizza.......even geen verantwoordelijk voedsel Wen.......ook al zo`n schatje
ik snap wel wat je bedoeld.......heeft ook zijn voordelen Becca......maatje 86 is goedkoper dan 92........hahahahahahahaha
zo net terug van de consulente. 8,5 kg afgevallen in 2 weken. Vanaf nu zal het langzamer kunnen gaan maar dat hoeft niet. De repen zien er heerlijk uit die gaan we morgen meteen proberen. Ook heb ik chocolademelk meegenomen, kant en klaar die schijnt verslavend te zijn. Ben weer helemaal gemotiveerd. @becca, wat rot zeg die onzekerheid ik zou gek worden. Ik had met NIels met 6 weken bloedverlies op vakantie dat was zwaar kl*te. Maar meteen toen we thuis waren kreeg ik een echo. Succes vrijdag. @wauw wen wat een super mooie buik. Volgens mij ben je ook alleen bij je buik aangekomen. En Lotte staat er ook weer prachtig op hoor. Het echte meisje meisje. @monique hmmmm Pizza, jaloers. @aman, alles goed? Ben je al op vakantie geweest?
Ja, dat zei ik ook al. wat n geweldige buik en verders zie je er ook geweldig uit! Prachtige foto ook van Lotte. Leuk dat ze pianospelen leuk vindt.
alles onder controle hier (behalve Jill) thanks! vakantie komt er nog aan.....m'n zus trouwt 18 aug en daarna gaan we lekker naar Zuid Frankrijk. Nog 2 weekjes werken maar we hebben het dus nog lekker tegoed. Hadden jullie toen massaal niet dat boek gekocht van die Nanny? Ik moet hier een drakencursus gaan volgen ofzo met Jill in huis, wat een onuitstaanbaar ding is het af en toe zeg
haha en dat gaaaaaaaaat maar door. Lars heeft vandaag voor het eerst in tijden heel de dag superlief gespeeld. Hier is het echt consequent zijn en de gang. Dat werkt het beste. Ook voor mama want die wil nog wel eens flippen als ze met zijn 2e gaan krijsen.
wen...mooie buik....ook de kleding vind ik trouwens erg leuk!...en je meisje...wat een plaatje..... Aman: heel normaal hoor...gelukkig wordt zo'n periode meestal gewoon weer afgewisseld met een periode waarin ze juist heel braaf en lief en sociaal zijn...echt waar! Net wat Inky zegt....duidelijkheid geven door consequent te zijn....maar 't blijft altijd zoveel energie vragen he! Monique: heeft Kim het leuk gehad? Ze was zeker helemaal total loss toen ze thuis kwam? Daphne is trouwens ook zo'n kleintje hoor die past ook nog best veel van mt. 86 hihi..Bij laura wordt 92 al te kort...lange darm.... Mei maand Minni maand ja hoor dat voelt goed! ...maar ehh....maand aug raak dan kan het ook nog een april baby worden.... 8,5 kilo...sjee wat knap..wat gaat dat vreselijk hard zeg....geniet maar van je chocolademelk....die heb je dik verdiend...(of dun verdiend) Gisteren zijn de architecten weer geweest...het huis wordt steeds mooier....waarschijnlijk zijn alle veranderingen volgende week klaar en dan wordtr het tijd om alle vergunnigen aan te vragen. Ondertussen zijn de aspirant kopers in zwitserland druk bezig hun geld te tellen (lees: hun hypotheek te regelen) zolas het er nu naar uit ziet zullen we echt ons mooie huis eind oktober verlaten...tss..raar idee hoor
jee Sabrina, zeker een raar idee. Maar je krijgt er je droomhuis voor terug natuurlijk. Hebben ze enig idee hoe lang de bouw gaat duren?
potverdrie de HA is op vakantie. Ik wilde met Niels vandaag gaan omdat zijn ontlasting nog steeds kei en kei hard is en er gisteren slijm en bloed bij zat. Vrijdag komen ze pas terug. Ik wacht nog maar even 2 dagen want wil wel mijn eigen arts die is vroeger consultatiebureauarts geweest dus die kan hopelijk goed helpen. Ow Gups is trouwens vandaag met As naar het ziekenhuis om de neusamandelen te laten verwijderen en oren door te laten prikken.
Ik mag zelf wel op de gang gaan staan om af te koelen! Jill klimt dan de trap op en onze trap is helaas niet af te sluiten met een simpel hekje. Sabrina het is idd ook wel met vlagen maar helaas duurt die van drakerigheid altijd het langst Agos, die Astrid. Hopelijk valt het haar mee!
Ik weet niet of je dr in de tuin kunt zetten? we zijn nu voor aan t verbouwen en dan kanGiul niet in de gang, dus zetten we m in de tuin. Hij weet dat dat voor straf is en het helpt. En daarna is ie vergeten wat ie aan t doen was (dubbele functie evengoed dus). Maar Giul heeft ook tijden in n hoek van de kamer gestaan, iets moeilijker, maar ook dat hebben ze snel door. Hier straf ik ook met water,gewoon nat spetteren. Hij speelt toch nog graag met water, maar als ik boos ben is het verschil erg duidelijk. Hij schrikt ervan en is dan vergeten wat ie aan t klooien was. (vooral als ieblijft hangen in een boze bui werkt het perfect. Dan is de gang echt niet meer afdoende)
Kim heeft een top avond gehad.....en was rond 00.15 thuis. Die ligt nu nog te slapen en zal voor 11en niet wakker zijn........ En het is mooi weer....vandaag dus lekker in de tuin een beetje bjkleuren.....
Even snel tussendoor want moet zo weer weg.. We vieren Lotte's verjaardag vroeg dit jaar en wel op zondag 26 augustus. Uitnodigingen volgen nog.. Wie zin heeft is van harte welkom natuurlijk!