Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

hahaha.. inky.. het is dus echt zo he... hihi. Geniet je ervan?

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @Elena: thanks!!

Hihi Inky.. heb je nu genoeg bevestiging?? hahahaha

3. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    haha ja ik doe mijn best. Ik heb nog 3 testen liggen. Ik had bij die andere digitale 1 die het niet deed dus had nog 1 digitale voor vandaag maar ik wil eigenlijk morgen ook nog testen pfff gek word ik van mezelf. Maar goed heb er nu nog 3!

Nou ik ga maar weer eens de hort op. Boodschappen doen, Lars naar oma brengen en ventilator ophalen. Lars ophalen en dan de zooi opruimen hier en de nieuwe adapters op remon zijn fiets maken voor het zitje.

Tot laters.

4. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

May 15, 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    héé inky, die test zegt genoeg hoor!!
    ik had ook die digitale van clearblue, geen gedoe met streepjes, maar meteen hoppa!

hoe was de reactie van Remon?

5. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ...Ik ga vanmiddag met spoed naar Nederland vanwege ernstige familieomstandigheden aldaar....Laura zal met mij meegaan. Rest blijft voorlopig even hiet thuis.

Waarschijnlijk zal ik volgende week donderdag weer op curacao zijn, maar dat is niet met zekerheid te zeggen.

Ik weet nog niet waar ik blijf slapen, maar zal vast weleens ff online zijn, maar natuurlijk minder dan nu...

Zullen jullie voor mij duimen...Heb het nu heel hard nodig!!

dank je!
    ( voordeel bij een groot nadeel...ik vlieg eens businessclass KLM...;)

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Wat nu Sabrina!!!!!!! Het klinkt namelijk niet best.........ik wens je veel sterkte toe....

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ook hier wens ik je sterkte.. en blijven mijn duimen voor je draaien.

8. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Zo wij zijn klaar voor vertrek.........alles is gepakt en bezakt. Helaas moeten we beiden nog 1 dag werken en Kim nog 1 dag naar school.......vrijdagmorgen rond 11en vertrekken we voor een week naar het "parelstrand"........vrienden van ons komen lekker ons huisje verzorgen en wij gaan genieten van veel zon en veel warmte en niks doen.......

Susanne....sterkte nog even met de laatste loodjes...het zal vast geen pretje zijn om met deze temperaturen hoog zwanger te zijn.....(Met Kim had ik ook die temperaturen) en ik hoop dat je kleintje zich heel snel gaan aandienen.........

Inky.....ik hoop dat ook met jou alles goed gaat en de test wijst toch echt "zwanger" aan..... ik begrijp je gemengde gevoelens heel goed........als ik het goed heb gaan jullie ook eerdaags weg dus ook jullie heel veel plezier op de vakantie.....

Het eten van Isa is hier op het moment ook pet....zal ook wel door de warmte komen. Vanavond heb ik haar vers fruit gegeven met yoghurt en ze had het hele bakje leeg.....rond 8en nog een fles pap van 200 cc dus echt veel klagen kan ik niet en drinken doet ze als de beste....

9. Elvier

Elvier Lid

Jun 21, 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Zo dan... ben even niet in staat om te reageren en er gebeurd weer van alles!

@ Deboor en Inky, wat een nieuws! Gefeliciteerd allebei en wat leuk dat jullie nu weer zo goed als gelijk opgaan! Minnie dus ook weer binnenkort, want die pendel doet zn werk hihi

@ Sabrina, wat een vervelend bericht zeg! Natuurlijk duim ik voor je!!

Verder hopelijk niemand vergeten, het is nu wat te laat om Minnie een fijne vakantie, hoop natuurlijk wel dat ze dat heeft!

Hier is het wat druk op het moment en natuurlijk ook erg warm! Maar vervelendste is dat Boyd de laatste twee dagen hoge koorts heeft, hij zit steeds rond de veerig graden! S'ochtends haal ik m al uit bed met 39,5... daardoor natuurlijk erg dreinerig, wil alleen maar bij mij hangen, maar das met dit weer nou ook niet echt handig met die koorts. Weet niet waar t vandaan komt, maar volgens dokter moet t morgen echt minder worden, anders gaan we verder kijken. De waterpokken zijn nog steeds niet gesignaleerd, dus misschien is dat de boosdoener. Het arme ventje...

10. Elvier

Elvier Lid

Jun 21, 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Monique, alvast een fijne vakantie! Als ik het zo hoor, wordt dat volop genieten, en verdient lijkt me zo!!

11. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    @ Sabrina: een beetje laat waarschijnlijk, maar heel veel sterkte hier in NL. Ik denk aan je!

12. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Emelyne had dit ook, afgelopen weekend was ze 2 dagen lang erg heet qua temp, ook tegen de 40 graden aan. Ik heb geen idee waar het vandaan kwam, maar maandag was het gewoon zomaar helemaal weer over. Alsof ze het hele weekend geen koorts gehad had. Heel vreemd!

Ik hoop dat Boyd ook snel weer koortsvrij is, meis! Sterkte voor jullie beiden.

13. Elvier

Elvier Lid

Jun 21, 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Gek ook idd Thea! Vanochtend had Boyd weer 39,6! Dus toch maar weer paracetamol...

Even deze dag nog aankijken, anders weer naar de dokter! Eergister zag je de koorts ook helemaal oplopen als de paracetamol was uitgewerkt. Hij werd zelfs helemaal grauw! BAH! Daarna niet meer gezien gelukkig, maar jeetje zeg, je houdt je hart vast!

Gelukkig hebben we een hele fijne huisarts, die oprecht meeleeft en de dingen ook niet te lang aankijkt. Die gedachten schelen al een hoop!

14. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    Jeetje sabrina...weet niet of je het nog leest maar toch heel veel sterkte meid ...en ik zal aan je denken hoor..

Suzanne red je het nog een beetje??? gelukkig is het hier wat koeler nu want het REGENT !! yeahhhh...oh heerlijk zeg...alleen vind Eva dit absoluut niet leuk want nu kan ze niet buiten spelen...ja je kan niet alles hebben he...dus ze is nu lekker chagerijnig en roept iedere keer buitehhh buitehh en slaat dan op de voordeur...vandaag even niet hoor...komt hier met bakken naar beneden heerlijk !!! trok het gister echt niet meer zeg die hitte...bah...
    maar dit is even zo lekker....nu maar hopen dat ze weer wat beter gaat eten want het is momenteel echt een ramp...geef de warmte maar de schuld..drinken doet ze wel goed gelukkig en dat vind ik heel belangrijk...

nou ga nu maar weer even met haar spelen voor ze hier de tent af gaat breken..

Monique een hele fijne vakantie meid ga er lekker van genieten...hoop dat je goed weer hebt..maar dat gaat denk ik wel lukken...

Inky hoe was de reactie thuis?? ben heel benieuwd...

En deboor ook alles nog goed??? hoop dat je niet teveel kwaaltjes hebt...

15. Niet meer actief

Sabrina.. sterkte!

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @Elena: Ik redt het nog net. Vandaag is Lisa een dagje en een nachtje naar oma dus ik heb het rijk voor me alleen. Heb me voorgenomen om het hele huis vandaag op zijn kop te zetten. met natuurlijk wel veel rustpauzes ertussen.
    Voor mijn gevoel is het huis nog niet schoon genoeg.. (hoezo nesteldrang!)
    Morgen weer naar de vk.. ben benieuwt of alles nog steeds goed is. Maar dat zal allemaal wel.. voel me verder prima.
    owww was er regen bij jullie??? hier is geen druppel gevallen..

@monique: Fijne vakantie.. met het weer zit het iig wel goed!

17. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    nou er is hier 1 flinke bui gevallen heerlijk hoor maar nu schijnt de zon weer volop en is het gewoon weer smerig heet...bah...
    lekker zeg even een dagje voor jezelf....en nesteldrang ja behoorlijk zo te horen...hahahaha had ik met eva ook enorm veel last van...
    wel lekker dat het allemaal goed gaat...

ga hier nog even uitzweten bwehhh...eva doet haar slaapje dus ga ik maar even de schaduw opzoeken

18. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    Sterkte Sabrina!

Pff Susanne, ga eens gek doen zeg. Niet echt een dag om je huis binnenstebuiten te keren. Hier gebeurt al niks en ik ben niet eens hoogzwanger.

Monique en Inky, fijne vakantie!

Inky, ik ben ook erg benieuwd naar de reactie van Remon.

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @Aman.. nee is zeker geen dag voor, maar waarschijnlijk wel nog maar mijn enige kans om iets in huis te doen.. het blijft heet en lisa vraagt ook veel aandacht.. dus vandaag (nu dat lisa dus niet thuis is) kan ik nog iets doen.

20. giovanna

giovanna Actief lid

May 13, 2006
    129
    0
    0
    Sabrina, veel sterkte!!

Share This Page