Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ook hier zitten we vollop in de peuterpuberteit! Sjeee wat kunnen kleine kinderen je kwaad maken zeg.

@Sabrina: Jee eind oktober al uit jullie huis.. waar ga je dan wonen tot jullie huis klaar is?
    Lijkt me echt geweldig om je eigen huis te ontwerpen!

@Inky... Ik zou toch even je HA bellen.. nog 2 dagen wachten voor Niels is echt geen pretje... Elke arts weet wat hij/zij eraan kan doen... dus ik zou niet wachten!
    Je dvd's heb ik trouwens net op de post gedaan!

Owww heerlijk.. Tim heeft vannacht doorgeslapen!
    Pfff had ik echt nodig. Mischa heeft hem om 8 uur een fles pap gegeven en ik mocht blijven liggen.
    Ik werd pas om 10 uur wakker.. (nu heb ik een duffe kop van het uitslapen..haha is ook nooit goed!)

Vandaag komt Lisa weer thuis... dan is het afgelopen met de rust! hihi

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Wat een heerlijk weer........we zijn al de hele middag buiten aan de gang en de meiden vermaken zich prima........

Becca......hoe is het nu?

3. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    lekker hoor dat julie weer van de tuin enzo kunnen genieten....

Ik weet nog niet waar we tussentijds gaan wonen, zolang er niet getekend is kan ik nix regelen. ....We zien wel.....hotels gnoeg hier hihi

4. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    2,958
    0
    0
    nog steeds verlies, maar wel minder rood. Ik weet het niet hoor, ik wacht maar af tot overmorgen. Maar spannend wordt het wel steeds.

5. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hier zijn we weer aan de klus........kids zij de deur uit en ik mag helpen.....nou ja mag? MOET

Becca ik zal voor je duimen........

6. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ow Becca,...je klnkt zo lekker nuchter...waarschijnlijk vanwege eerdere ervarigngen.....hopelijk zit alles goed overmorgen..ik ga ook zeker duimen....

Arme Monique...........maar het is voor een goed doel....toch?

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    @Becca, vervelend hoor. Heb je er zelf nog steeds n goed gevoel bij?

@Sabrina, kom je toch hierheen?;)
    Heb vandaag mn Am koelkast gekocht hihihi. Aanbieding die ik niet kon laten lopen.
    Hoe is t met jou eigenlijk?

Ik heb nog maar 1 muur behangsteken te gaan en dan ga ik verder met mn volgende klus.

8. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    behang steken....hihi da's een tijd geleden voor mij. Hier kennen ze geen behang. Gaaf USA koelkast....dus de eerste aanschaf van keukenonderdeel is een feit..

Hoe het met mij gaat?: het zelfde als gisteren .....goed dus.

Wil best komen, maar ik ben bang dat mijn baas niet mijn reiskosten betalen gaat die ik dan dagelijks dien te maken.hihi

9. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    he Wen wij komen met zijn 4e! Gezellig

Wij zitten lekker in de tuin rond ons kampvuur te genieten. Het gaat heel goed met R.

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Fijn Inky.
    Ik moet steeds veel aan je denken. ~kus~

11. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    goeie berichten Inky: lekker genieten bij je vuurtje!

Ik ben op...gelukkig staat manlief te koken.....kids liggen op bed...mama zal snel volgen denk ik....

12. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Helaas weer een vroege dag vandaag. Niels wilde om 5 uur een fles. Ik snap er niets van. Hij krijgt overdag 5 flessen van 210 ml en in zijn laatste fles 2 eetlepels rijstebloem.

Ik ga vandaag maar eens een prakje banaan proberen hopelijk vult dat een beetje.
    Ik heb hem nu 2 dagen op nuchtere maag lactulose gegeven en daar poept hij goed op. Maar om dat nu standaard te gebruiken lijkt me ook niet de bedoeling. Maandag met hem naar de HA.

Straks babyzwemmen bellen. We gaan naar een ander zwembad zodat we op zaterdag kunnen. Dan gaat Remon met NIels en ik met Lars en dan tegelijk, een echt familieuitje haha.

Wen, ik moet donderdag over 2 weken weer werken. Hopelijk slaapt Niels dan door. Anders komen we er ook wel maar dan zal het zwaarder zijn. Tot nu toe krijg ik de Niels en Lars iig voor 1 uurtje samen op bed.

Monique, lekker geklust?

Beccaatje, spannend zeg. Wat zegt je gevoel? Meestal zit dat er niet ver naast. Hopelijk is alles vrijdag okè, wij duimen voor je.

Sabrina, lekker in een hotel is ook niet verkeerd voor een tijdje. Hoef je zelf je bed niet op te dekken en je ontbijt staat klaar.

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Inky... Niels geen banaan geven hoor.. dat stopt juist op! Hopelijk kan de HA wat voor jullie betekenen a.s maandag.

Ik ben vandaag weer vrij. Heb 2 wasmanden staan die ik moet strijken.
    Dus heb nog flink wat te doen. Ik haaaaat strijken!

Tim is volgende week donderdag jarig.. heb de taart al besteld.. we gaan het op 11 augustus vieren.. als iemand zin heeft om te komen.. bij deze zijn jullie uitgenodigt!

14. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hahaha, Suus, ik zeg alvast af. We hebben dan de buurt BBQ met springkussens e.d. voor de kids.
    En Wendy, miss gaan we op vakantie eind augustus. Dus ik weet niet of we dan komen.

Pff eindelijk zakt mn koppijn/nekpijn n beetje af.
    De hele week al nachtmerries en die ellende van die vriendin, vorige week is ze weer opgenomen geweest, de morfine helpt voor geen meter en ik weet me drgeen raad mee.
    dan mn schoonvader: zn wond is ontstoken en in2 dgn is er 7cm los gegaan. Ze zitten nu weer dagelijks in het zh. Verdorie!
    Hij sterkt maar niet aan, ook net met die astronautenvoer. Nu aan de roomboter en chocolade.... Ellendig joh.

15. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    he suus, heb de dvd's binnen, bedankt! Ga ze straks bekijken.

Niels wil nog niks van het lepeltje hebben dus bijvoeden gaat niet. Hij doet zijn mond niet open en ben toch niet van plan het erin te gaan proppen.

16. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    hier een vreselijk bericht: een vriendin van mij heeft haar 3de kindje gebaard met 28 weken...Bart....Hij heeft 2 dagen geleefd. Kreeg bloeding in mijn longetjes en is overleden...

Zaterdag begrafenis..........

vreselijk.....wat moet dat een enorme klap zijn....de oudste (dochter is 4 jaar) en vroeg alleen maar: waar is Bart nou?!..zielig he...zoiets breekt mijn hart....zelfs nu ik het aan het typen ben....

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    He getsie Sabrina. Gecondoleerd.

18. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Vreselijk...zo`n jong kind heeft helaas geen kans gehad.....ik voel met je mee Sabrina......sterkte en gecondoleerd....ook voor je vriendin

19. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ach jee, wat verschrikkelijk! Pff kan me niet voorstellen hoe het voelt maar het moet een enorme leegte geven.
    Gecondoleerd.

20. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    nee helaas.
    dat is een waar speelparadijs dus daar vermaakt ze zich prima. Kan de berging nog proberen maar dan moet ik wel eerst de stekker van de wasmachine eruit halen anders brengt ze de programma's steeds op hol :evil:

Oh vreselijk Sabrina! Je schreef pas nog dat ze om je heen allemaal met een derde bezig waren. Wat ontzettend verdrietig zeg. Sterkte!

Share This Page