Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Becca,

Fijn hoor!. Ook van mij de hartelijke felicitaties.....hoop echt dat je een beetje genieten kunt nu....

2. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @Inky: inderdaad, voor mij geen roze wolk, ik vind zwanger zijn echt geen ruk aan. Nu valt het nog wel mee, maar straks als ik dikker ga worden.....En dan nog over het ontzwangeren maar niet te spreken :D.
    Nou ja, over 18 maanden ben ik weer mezelf zal ik maar zeggen, en dat blijf ik dat fijn voor de rest van mijn leven.

@sabrina: zijn je meisjes ook via IUI gemaakt?

3. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Becca: ja want de meeste zwemmers hebben hier geen zwemdiploma...dus een beetje de goede richting ophelpen werkte stukken beter...hihi

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Beetje aanmoedigen dan:

Go Harry, Go Harry, go Harry, go!

Zou leuk zijn als we deze keer samen zwangeren maar dan moet je wel net alsof doen dat je t leuk vindt.;)
    (en jij ook Becca;))hihihi
    Ik ben wel van de roze wolk, zodra ik van die groene af ben, tenminste (na 16 wkn).

Beton gestort vandaag. Daarna na een jaarlijks terugkerend muziekfestival (dit hele weekend) geweest met Giulian en Elmar. Super gezellig, heerlijk zonnetje en het weer was ook heerlijk! hihihi
    Giulian was (dus) echt ons zonnetje vandaag. Lekker tussen t publiek doorstruinen in zn uppie, zingend, dansend, zoekend ook wel (naar papa en mama en wij naar hem), springend en rennend... Echt geweldige-noten.:D

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ps Sabrina, nog gecondoleerd met Bart en vreselijk sneu hoor. Veel sterkte vanmiddag.

6. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    @sabrina, was het een mooi afscheid? Lijkt me erg emotioneel. En hoe je het de meiden vertelt lijkt me heel goed. Sommige mensen zeggen wel eens tegen de kleintjes dat opa of oma nu heel lang slaapt en niet meer wakker word. Daarna vinden ze het gek dat de kleine niet meer wil slapen.
    Ik vind het idee van een sterretje ook altijd erg mooi, ook nog voor mezelf hoor.
    Wat gaaf dat jullie voor een 3e gaan. Het zou wel super zijn als het op de natuurlijke manier lukt zeg. Succes!

@minni, ook voor jou komt je tijd wel weer. Ik schaam me diep maar moet nog steeds voor je pendelen. Ik ga het deze week doen hoor. Wat gezellie een muziekfestival. Wij hebben de hele dag in de tuin gezeten/gelegen.

Hier ie een wonder geschied! Niels heeft tot 7 uur geslapen. Waarschijnlijk had hij een sprongetje met dat rollen en nu hij het door heeft dat hij dan beter slaapt. In ieder geval hoop ik dat het niet tijdelijk was.
    Hij is echt helemaal los nu, liggen op zijn rug doet hij dus niet meer. Zodra je hem neerlegt rolt hij om. In bed is het ook gillen als ie merkt dat hij niet kan draaien met zijn slaapzak aan. Ik heb het ook op film, zal het snel op ons log zetten.

Vanmiddag naar vrienden. Lekker Lars zijn zwembroek mee en met water laten klooien. En Bram en Niels kunnen zich samen wel vermaken op een kleed in de tuin.

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Wij gaan vanmiddag richting het strand.........eens kijken wat Isa er van vind.......

* Minni........wat vond je van de muziek? Wij hebben ons ookprima vermaakt op het muziekfestival........waren er rond6en ( marco ) en rond 12 en weer thuis........

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He leuk nieuws Sabrina.. dat jullie toch gaan proberen voor een 3de!
    Succes! Hoop dat het zonder IUI lukt!

Becca.. Marinka is idd zwanger alweer 23 wkn en ook Dorien geloof ik (van de JJAS mama's) of was het nu Eshter? Nouja weet het ook niet meer precies..

Hier is het al snikheet in de tuin.
    Ga zo verkassen naar binnen. Moet straks nl weer werken tot 22.00 uur. Dus wil wel nog een beetje fris aankomen op het werk!

Fijne dag allemaal !

9. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Marinka ja, maar dorien en esther niet hoor :D. Wel Demi, die loopt hier ook op dit forum rond. Die is ook al bijna klaar!

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Al bijna uitgerekend?
    Wauwie! (die durft)

@Inky. Is goed hoor. Ik weet dat je daar ff de tijd voor moet nemen, dus ik hoor t wel van je.
    Klussen is weer begonnen.;)

heet vandaag zeg, heerlijk!
    Wij gaan ook naar vrienden en daar daarna BBQ-en. Nu zijn we druk: opruimen, wassen, laatste bende van het betonstorten opruimen en schoonmaken, grasmaaien en eigenlijk moet de heining nog geknipt, maar vandaag liever niet. (elke dag druk)

11. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    klusze zou ik zeggen! Wat doe jij nu te internetten als je zulke andere goede dingen kunt doen :D

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jaa Demi bedoel ik..

Maareh.. is die ook hier op het forum?

idd Minni... ga KLUSSEN! hihi

13. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik ga het zwembad maar weer eens vullen

14. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    zo met die mooi weer verhalen is het net of jullie hier ff vlakbij wonen. Wij krijgen zwembezoek en gaan bqq'en.

De brafenis was heel indrukwekkend. Papa droeg het kleine, door hun eigen kinderen beschilderde, kistje het kerkje in. Tijdens de dienst mochten alle kinderen vlakbij de dominee zitten bij het kistje en werd het verhaal van de kikker verteld (over een vogel die dood ging en dat het leven gewoon doorgaat...) echt een verhaal voor kleine kinderen. Op hun manier hebben daphne en laura dus heel veel meegekregen. er werden ballonnen opgelaten en de kinderen mochten een bloem in het grafhuis leggen (graven liggen hier vaak boven de grond)

Heel ontroerend allemaal en zo mooi om te zien hoe kinderen er mee omgaan...

en wat heb ik een respect voor de kracht en de moed die het gezin uitstraalde......

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Een emotioneel dagje Sabrina........krijg het er koud van ondanks de warmte hier........

De kracht en de moed die het gezin uitstaalde........daar heb ik ook bewondering voor.....het ergste wat je als ouder kan overkomen is je eigen kind begraven.....Bart* zal een grote leegte achterlaten......wie weet worden Bart* en Mark* dikke vriendjes hierboven en zien we ze ooit weer terug........

hier dus prima weer..........ik heb de tas voor het strand klaar........Kim ingesmeerd met factor 30 en zodra Isa wakker is vertrekken we.......

Nog heel even en we gaan genieten van een weekje zon zee en strand........

* Sabrina waar ging jij heen in September?

* Inky hoe gaat het met je dieet.........is het nog vol te houden

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    *jaloers!*

Erg warmpies vandaag, is mn in-en-in witte lijf niet gewend. hihi

17. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    haha het zwembad van Lars hoor! Maar daar heb ik dan ook geen kind aan. Die loopt in zijn blote reet van zijn zwembad naar de bellenblaas en weer terug.

@monique, ik heb steeds vaker dipjes zoals nu haha. Ik lees overal over BBQ-en. Dat wil ik ook! Ik wil gewoon lekker gezellig met zijn allen BBQ-en met vlees en salades en stokbrood boehoe. Maar ja het is voor een goed doel
    Omdat ik ongesteld moet worden is het nog moeilijker. Normaal snaai ik er dan lustig op los.

@sabrina, dat verhaal van Kikker is een erg mooi verhaal. Max Velthuijs heeft allemaal van die prachtige verhalen. Wij hebben er veel boeken van. Wel goed dat ze de kinderen er zo bij hebben betrokken.

18. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Inky het is inderdaad afzien..weet ik van Kim maar uiteindelijk zul je trots zijn op jezelf.......succes nog even

Wij hebben erg genoten op het strand.......Isa vond het eerst helemaal niks maar uiteindelijk vond ze het geweldig.....en de zee was echt top.....miep liep gewoon rechtdoor en werd pislink toen ze eruit moest

Morgen een afspraak in het VU.....een echo laten maken en rond 15.00 een afspraak met de psycholoog........tussentijds zitten we bij Thea.....

19. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    heel veel succes Monique...en wil je de lieve groetjes doen aan thea?....hoop dat het een makkelijk dagje voor jullie wordt.....

Hier net de puinhopen van een gezellige bbq opgeruimd....de vaatwasser kan het niet meer aan...sjjee...veel afwas dus...

ff buiten zitten in een koel windje...

20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Lekker daggie weer.
    Ik ga naar de markt en daarna naar de mediamarkt en wie weet waarheen nog meer;).

Lijkt me idd lastiger met ongesteld zijn. Ik vind je echt n topper! Onwijs knap.

Succes vandaag Monique, groeten aan Thea en Nico.

Deel Deze Pagina