Monique, succes vandaag en veel plezier bij Thea, doe haar maar de groetjes van me. Idd een lekker dagje vandaag. Ik ga straks met de kids in de fietskar naar mijn ouders lopen. Daar kan je ook een jogger van maken. Even testen of Niels het leuk vind en of Lars de ogen van Niels er niet uitprikt. Daar kan Lars lekker even nog buiten spelen en dan optijd terug voor zijn tuk! Niels heb ik vandaag om 8 uur wakker moeten maken. Ik denk dat hij het doorslapen nu eindelijk door heeft. Hij geeft geen kik meer. Het 2 dagen laten huilen heeft toch geholpen denk ik. Zo wij duiken hier de tuin weer in tot Niels wakker is en dan gaan we aan de wandel. Ik ga deze week weer super streng aan de lijn!
goedemorgen meiden, mijn vakantie izt er weer op... vanmiddag werken. zijn gisteren terug gekomen uit zeeland, heerlijke vakantie gehad daar! ik heb een hele berg bijgelezen, maar geen idee meer wat allemaal.....
He Nancy.. welkom terug! Bah alweer aan het werk.. met deze hitte.. succes! Inky, wat goed dat Niels nu doorslaapt. Tim heeft hier ookal 2 nachten weer doorgeslapen. Nouja.. sowieso 1 nacht, want vannacht hadden we de ventilator op onze kamer aan en het kan dus best zijn dat we door dat gedraai Tim niet hebben horen huilen.. Misschien moeten we hem ook maar gewoon laten huilen als er niets is.. hopelijk kunnen we dan voortaan weer gewoon de nacht doorslapen. Sabrina: Wat goed dat het zo naar de kinderen toe uitgelegt werd. Klinkt als een hele "leerzame" dienst voor de kleintjes. Ja ongelofelijk hoeveel kracht mensen hebben.. heb ik ook echt bewondering voor! Zo we hebben de slingers weer uit de kast gehaald. We gaan die woensdag ophangen. Vandaag ook een slagroomtaart bij de winkel meegebracht die mag hij zaterdag oppeuzelen.. nouja of er mee kliederen .. we zien wel.. Hopelijk levert het weer leuke foto's op.
Jee Tim alweer zowat 1! Waar blijft de tijd, Suus? Officieel de USA Koelkast gekocht. Gaaf ding joh! Vraagt wel n bende ruimte, oei... Maar heeft ie ook. Hier begonnen met uitruimen van kastjes, want de bovenkasten gaan nu snel weg. OPzich staat het nog leuk ook: het glasservies en de ontbijtboel in mn grote kast (glazen deuren), wel n beetje rommelig, maar dat was t toch al n half jaar.
Ik lees allemaal lekkere dingen! Vanochtend bij de vk geweest, bloeddruk loopt ietsie op, uk wordt op groter dan gemiddeld geschat en ze ligt DWARS! Als ze over 2 weken niet vanzelf terug gedraaid is moeten we door naar de gyn voor echo en bespreking hoe verder.. Nu druk maar morgen tijd om lekker bij te schrijven dus tot morgen
Ze is nu al dwars?Oei, dat belooft wat voor de toekomst... hihi Hoop dat t allemaal mee gaat vallen, Wen. Gelukkig heb je nog (gemiddeld) een week of 6. Ik zal voor je duimen.
Goede berichten........de niertjes zijn nog wel aan de kleine kant.......was opzich niet vreemd gezien haar postuur....op de echo nog geen cysthes te zien en de nierfilters die verstopt zijn lijke niet verder verstopt..........
He goede berichten Monique! Super zeg! Wen, grote kans dat Uk nog draait hoor.. Tim heeft tot 34 wkn in stuit gelegen en is daarna zelf gaan draaien tot hij goed zat. Heb je een foto van je grote nieuwe koelkast? ben benieuwt wat je nu gekocht hebt!
Diddizzum dus. Luxe he?! Volgende week staat ie hier (in de weg vooral hahha). Ben wel n beetjebang voor de ruimte die ie gaat innemen.hahah. Maar ik krijg altijd de kriebels bij (grote) uitgaven. Vraag me niet waarom, want ik hoef er geen aardappel minder van te eten. Mn inbouw (bosch) koel-vriescombi op internet gezet. Hij is nog maar 4 jr oud en ik ben er netjes op. Zonde om zomaar weg te gooien. Iemand interesse?
Erg mooi Minni....helemaal mijn smaakt (maar dat wisten we al ...hihi) Die ijsmachine wordt hier regelmatig gebruikt...zo'n bak voor alle pakken en flessen is ook super practisch.... Monique: super berichten...nu kan je vakantie echt beginnen!...Wij zijn in scheveningen vanaf 3 sept t/m 9 sept. Daarna Erperheide..
Sjeee dat is een mooie Minni... Ongelofelijk.. dat kunnen wij niet betalen zonder WEL wat aardappels minder te gaan eten.. en dan verdienen we eigenlijk niet eens echt zo slecht!
Heb spaarcentjes. Dus ik heb er jaren minder voor gesnoept. (als je trouwens geen snoeperij en frisdrank koop, dan scheelt t echt veel in je portemonnee) Opzoek naar een huurtent oid in Frankrijk... Lastig. Tips?
tjees Minni wat een knoepert! Wat ga je daar allemaal in doen? Ik zou hem niet vol krijgen hoor. Wel een gaaf ding hoor en lekker ijsblokjes bij de hand. Wen, een groete dwarse beeb haha. Nou spannend zeg of ze nog gaat draaien. Anders wordt het zeker een keizersnede? @monique, goede berichten zeg. Hopelijk blijft het voorlopig zo positief! @nancy, hoe is het werken gegaan? Viel het een beetje mee. En aan het WW, zet hem op he, samen kunnen we de kilo's aan! @sabrina hoe gaat het met de tekeningen? Wil het al een beetje vorderen of niet? Mijn mannetje liggen op bed. Niels doet het zo super goed zeg. Sinds hij doorslaapt is hij helemaal happy (en wij natuurlijk ook) maar hij slaapt nu overdag ook veel beter. Hij heeft nu wel driftaanvallen omdat hij niet vooruit komt op zijn buik. Dan rolt ie om en trekt hij zijn knieën onder zich maar dan kan ie verder nog niks. Dus dan is het krijsen. Maar wat een moppie is het verder zeg. Ik heb al 3 wasmanden weggestreken en gevouwen en de benedenboel gepoetst, alleen de vloeren moet ik nog doen. Straks de nodige meters naar de winkel lopen om wat boodschapjes te halen en dan zitten mijn activiteiten er wel weer op.
nou Mandy ik heb voor je gependeld. Zwanger in augustus 2007. Een positieve test; in augustus onduidelijk in september duidelijk. UItgerekend op 12 mei 2008 van een jongetje. Nou afwachten maar haha. Ik heb met mijn trouwring gependeld, die heb ik een hele tijd niet aan gehad omdat hij niet meer pastte maar ik hoop dat het niks aan de resultaten onder zal doen.
goed man van Niels, mijn mopke draaid helemaal nog niet op haar buikje, doet zooooo heel af en toe een poging... hihi
Jemig Inky, wat is Niels Vlot zeg! Wil ie nu al meer dan dat draaien. Wat onwijs. Dankje voor t pendelen. Ikben er echt blij mee. Met n uitslag dat ik pas véél later zwanger zou zijn, zou mn moed me in de schoenen gezakt zijn, hihihi. Ik moet elmar maar aan t werk zetten om te zorgen dat die pendel voorspelling van je uitkomt. Dankjewel! ~kus~ ps mn uitrekendatum vind ik trouwens ook goed klinken.
hihi...die minni: zou wel mooi zijn als de pendel weer waarheid toont....spannend.....aan het werk jullie! Nancy; leuk dat je er weer bent.... Inky: tekeningen gaan gestaag...echt vlot gaat het niet, maar het is dan ook wel lastig...alles moet bekeken worden: waar komen stopcontacten, waar plaatsen we de airco's, etc.....hoop gedoe...en daarom iedere keer weer een hoop aanpassingen. 't komt wel goed, maar duurt dus even.