Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
  2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Kind loopt nu nóg rond boven. Verdorie!
    Echt weer zo'n sprongetje, denk ik.
    Vorige week sliep ie om kwart over 6 al en wilde ie 2 x per dag slapen. Hij werd om 8uur wakker om om 11 uur alweer tevragen om een slapie (2uur) en later de middag weer.
    En nu slaapt ie 's nachts slecht, overdag n drama en 's avonds feest. Grrrrr!

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Lang leve de kids.........hier is er 1 poesje mauw aan het zingen boven.......

4. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hier weer 1 met zo'n scene als die ik je wel es door de foon heb laten horen.
    Ben er spuugzat van.
    Als je nog es naar die psycholoog gaat in t VU, vraag dan es naar zo'n noodgeval als Giulian. Die heeft t schijnbaar harder nodig.;)

De hele dag leven we hier al naartoe, trouwens. Dat belooft wat voor morgen.
    Ik denk trouwens dat t n sprongetje is, want ik versta de laatste paar dgn helemaal níks meer van wat ie zegt. En hij lult de hele dag door, dus daar ligt t niet aan. Volledig babytaaltje ineens gewoon.

5. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Lars werd de afgelopen 3 nachten ook steeds wakker. Dan riep hij om KLoes = is zijn knuffel. Die was dan uit bed gevallen. Nu heeft Remon zijn bed dichtgetimmerd hahaha. Dus nu hopen dat beide engeltje vanacht doorslapen.

Overdag trouwens nog steeds 2 uur gelukkig. En de laatste tijd samen met Niels (nog beter!)

6. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Verrot!
    Juist vanavond geen msn!
    Wat n ellendig gebeuren is dat ook.
    Ik heb Giul maar op de bank gezet, hij mag geen geluid geven en mag niet van de bank. Wacht ie maar tot zn vader thuiskomt en het es oplost. Mama doet t hier altijd alleen. (over n uur ligt ie natuurlijk te slapen; geen vuiltje meer aan de lucht)

7. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    hihi..minni...weet je 't zeker dat je voor een 2de gaat? ...grapje hoor....hou vol meid...maar je moet niet wachten op E. zelluff oplossen, want anders neemt hij je volgende x niet meer serieus...

Ik ga zo de meiden halen.....heb ze echt gemist vandaag!

Gaan we trouwens nog afspreken begin september in scheveningen

8. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Mandy......niet toegeven...nu is hij dus uit bed en kan zich zelf de WINNER noemen........ik weet dat het zwaar is maar je moet volhouden......jij bent de baas en jij bepaald de spelregels.......Dikke knuffffff voor jou

September.......wel even optijd afspreken......werk dan ook weer.......

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ff kijken wann we op vakantie zijn, maar ik wil wel afspreken, natuurlijk!

Hij is de winnaar vandaag hoor.
    En ik heb t tot nu toe altijd in mn uppie moeten oplossen (geloof toch al niet dat ie me series nam vanaaf haha). elmar is toevallig altijd pleite met dit soort avonden.

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    En zoals te verwachten: vannacht ook slecht geslapen.
    Giul heeft iig tot12 uur nog na liggen snikken (in zn slaap), volledig over zn toeren geweest.

Gaaf vakantie park gezien in Frankrijk, in de Ardeche, ga ik graag heen. Behoorlijk duur (ontzettend duur zelfs). Dus we zijn er nog ff niet uit.

11. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    jeetje Minni wat rot dat Giul zo moelijk slaapt. Is het ni zodat ie geen middagslaapje meer nodig heeft? Ik roep maar wat hoor.
    Als Lars 's avonds echt niet kan slapen dan ga ik met hem in zijn stoel op zijn kamer zitten en dan hou ik hem tegen me aan en dan bespreek ik zachtjes wat we allemaal hebben gedaan die dag. Ik neem daar echt de tijd voor en doe dat rustig. Daarna leg ik hem in bed en zeg dat we morgen weer leuke dingen gaan doen maar dat hij eerst lang moet slapen. Tot nu toe heeft dat gewerkt. Maar goed Lars is echt een kind waar je tegen moet lullen en dan komt het wel goed.

En Minni, heb je Kwekker van Hyves nog niet gedownload? Dan kan je ook kwekkeren ik heb die de laatste tijd altijd aan en msn eigenlijk nooit meer.

Sabrina, lekker van je kids genoten gisteren? Ik mis ze ook altijd na een dag werken. Ik vind begin september prima. Even afwachten wanneer Wen gaat bevallen. En natuurlijk moet ik kijken of ik niet hoef te werken. Misschien is het dan zo'n mooi weer dat ik in bikini kan haha

Ik heb net de Crocs van Lars binnen gehad. Hij is er helemaal verliefd op. Ik heb de croclings in het blauw (legervlekken zeg maar) en 2 jibbitz, ene krokodil en een zebra. Hij loopt steeds naar zijn voeten te kijken nu.

Ik zit alleen nog op onze naambordjes te wachten. Die heb ik ngo steeds niet binnen. Zal ze eens even gaan bellen.

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Yesssss Tim heeft ook de afgelopen 2 nachten weer doorgeslapen.. joehoeee zou het dan nu weer gewoon doorzetten? Hij heeft nu weer 4 nachten doorgeslapen dus dat is eindelijk weer beter!

Leuk de Ardeche Minni!

Ik wilde nog meer schrijven maar Tim zet het op een krijsen... tot later!

13. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    Inky wat is kwekker van hyves? klinkt leuk.. en waar heb je de crocs besteld?

Jee minni lastig van zulke dagen/nachten... succes, met je mannetje

14. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    de crocs heb ik besteld bij www.originalbrands.nl

en kwekker kan je downloaden op je pagina van hyves.
    Dan moet je naar CHAT gaan in je menubalk en daar staat een zinntje met "download Kwekker" dan klik je daarop en de rest gaat vanzelf.

15. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ja ik heb kwekker, maar de laatste x dat ikdaar was, was ik steeds in mn uppie, hihi. Ik zal m weer es aanzetten.;)

Nee ik denk niet dat ie echt zonder slaapje kan. Dit is een typisch Giulian-sprongetje. Het heeft 2 jaar geduurd voordat ik t ben gaan herkennen.:D
    Hij doet trouwens de hele dag door koprollen. Grappig hoor. Wat ze allemaal verzinnen...

Ik heb vandaag mn inbouw espresso-machine gehaald. Mooi joh!
    Leuke aanbieding ook. (whirlpool, dus knap merk)

Ik ga voorzichtig mn kind uit de auto halen. Die was in slaap gevallen (natuurlijk op de laatste meters voor thuis).

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hihi vondt Kwekker wel leuk klinken en ben ook eens gaan kijken..

Heb hem nu ook gedownload!

17. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    hoe stel ik kwekker zo in dat hij niet meteen opstart als ik de comp aanzet?

18. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    dan open je kwekker en op die pagina ga je naar EXTRA daar kies je INSTELLINGEN en daar ontvink (dus vinkje weghalen) automatisch opstarten.

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Iemand Sabrina en Wendy nog gespot?

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799