Elena had problemen met internet toch? Ik ben er wel maar nog te lui geweest om te schrijven Wil iig Suus alvast feliciteren met Tim...hele fijne dag morgen!
Elena is er weer......... Becca.......jjas keert weer terug naar het oude honk.....ik zag jou ook nog online...kun jeook weerposten?
Tim...gefeliciteerd! Hele fijne dag toegewenst....kus van de meiden hier! ben er nog hoor...heb middag doorgebracht bij de belastingdienst...en eindelijk mijn teveel betaalde uit 2005 terug ontvangen. Om dat te vieren heb ik een leuk tas (voor naar de creche enzo van kits kitchen) een hele gave ketting en voor de kinderen oililytasjes gekocht.....en dan hou ik waarschijnlijk genoeg geld over om de gehele vakantie in Nederland te bekostigen....ik heb mijn slag geslagen ....
Dank jullie wel voor de felicitaties! Tim keek vanmorgen zijn ogen uit toen hij de kamer in kwam. Overal ballonnen en slingers..hihi We vieren het vandaag verder niet hoor, maar slingers horen en toch al bij!... Mischa is nu werken en als hij thuis komt , dan moet ik gaan werken. Dus ook zaterdag krijgt hij de kadootjes.
zag je mij online? Ik heb een mail gestuurd of mijn ban niet gelift mocht worden, dorien (xara) heeft dat ook gedaan. We zien wel. Eerlijk gezegd weet ik nog niet goed waarom, waarschijnlijk omdat 'iedereen' nu weer terugkomt. 'Ons' topic is toch niet meer, de meeste nieuwtjes doen we toch op ons eigen forum. Maar goed, het zal wel de ergenis zijn van geen toegang mogen he Maar inderdaad, ik had gelezen dat marinka en esther er weer waren. Monique deed altijd wel even wat korts posten. En nijntje natuurlijk, die is ook altijd gebleven.
Jaaa GEFELICITEERD Tim. Geniet van je ballonnen en slingers vandaag en zaterdag van je taart en kadootjes. Hier was Niels weer om 5 uur wakker boehoe. Het is een week goed gegaan en nu ineens weer 5 uur. Maar goed ik open net mijn mail en krijg van Oei ik groei een sprongetje aangekondigd. Dus meneer zit weer in de bekende donderbuien. Overigens wordt hij nu pas wakker dus hij heeft wel zijn slaap te pakken. Hier giet het weer wordt dus weer een dagje binnen hangen.
Van Harte Tim (en susanne). Alweer 1 jaar... Ben benieuwd wat je allemaal krijgt vandaag. Smul lekker van je taart en dan mag je t zaterdag nog es dunnetjes over doen.
Hihi nogmaals dankjewel voor de felicitaties! Inky.. leuk kaartje.. heb hem meteen bij de andere kaarten gezet!
@beccaatje, wauw dat jij nog een mail kan sturen naar zenz. Bij mij hadden ze zelfs mijn IP van de mail geblokkeerd.
via de webmaster kwam het wel over geloof ik. Maar goed, niet toegelaten hoor. Ze vinden zichzelf nogal wat want ze hebben het zelfs over strafbare feiten. Het is een internetforum Maar ik las dat MArinka ook haar eerste slotje al wel weer te pakken had, dus die is waarschijnlijk ook teveel persvrijheid ( ) gewend
nee, dat is er nog. Het wisselt tussen erg en een een beetje. Erg is natuurlijk ook subjectief. Het is geen menstruatie, maar ja, het hoort niet. Gister de vk gebeld, en die maakt zich nog geen zorgen. Als het bloeden is gestopt mag ik voor een echo komen. Nu heeft dat niet zoveel zin.
Marinka haar topic was gesloten omdat er aleen topic van was........ jammer dat je nog steeds niet terug mag komen
..hier nog ff een half uurtje werken en dan......WEEKEND!......ik ga mijn bureau eens leeg maken....en dan lekker de meiden halen..daar kan ik maar even van genieten, want ik ga spinnen....zolang ik niet zwanger ben, is het buikje niet gewenst.... sjee...dat gedoe met zenz......ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik er nooit meer op kijk....als je niet mee mag kletsen vind ik de lol er snel afgaan...Ik vind het wel jammer dat ik daardoor een aantal persoenen waaronder thea niet meer spreek.... Inky: sterkte met het sprongetje....
Ik zou ook nooit meer kijken, als ik niet gewenst was. Zou zelfs niet eens meer komen, al zouden ze me smeken. (op zenz) Inmiddels is Johan uit t beheer gestapt en doen Cindy en haar man de hele boel. Waarom was jij eigenlijk geband Sabrina?Ik wist niet eens dat jij ook n ban had (ben ik dan vast vergeten). Prettig weekend Sabrina! (en jullie allemaal en Monique een fijne vakantie) Morgen hier rommelmarkt, maar weet nog niet wat ik kan aanbieden. Wil alles weer gebruiken en wat ik niet meer wilde gebruiken, dat heb ik gewoon niet meer. Al weggegeven of weggegooid.