Hee hoi Semmie, daar ben je weer! Jij hebt wat meegemaakt, meid. Gossie! Gelukkig is t allemaal goed afgekomen. Pfjoew. En heb je evengoed wel genoten van je vakantie? Ja, Becca, weer n maand wachten. Als de volgende poging volgende week was, dan zou je me niet horen. Ik ga nog ff boodschappen doen en op internet zoeken naar de afzuigkap van mijn smaak.
ja hoor, leuke vakantie gehad, maar veel in het ziekenhuis geweest, kon het niet opbrengen jullie eerder op de hoogte te stellen, ze hebben mijn kleine ventje zo afgebeuld daar in het ziekenhuis, omdat ze het niet wisten...bah bah! en toen hij weer thuis was, was het geklepper met faye....pfffff geen vakantie om te gedenken....deze week heeft Sjoerd vrij....Luc moet wel naar school maar gaat voorlopig even halve dagen....zal dus weinig online zijn.... Fijne dag iedereen....
Wat naar zeg, je was zo toe aan n fijne vakantie. Goed dat Sjoerd nu n week thuis is. Geniet er maar van.
Zo Semmie dat heb jij weer. Gaat het nu goed met Luc en Faye? Wat zal je geschrokken zijn zeg om haar blauw aan te treffen. Pff dat lijkt me zo eng! En Luc, heeft hij ook een ruggeprik gehad enzo? Wat een nare ervaringen voor je mannetje zeg. Probeer te genieten van deze week en geef je kids een dikke knuf van ons. Suus wat een naar verhaal zeg, getsiederrie. Hopelijk kunnen ze het meisje helpen. Minni, lekker op dreef in de keuken? Ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat hoor. Wanneer wordt de keuken zelf geleverd? Becca, met jou ook alles goed? Ik hoop dat het bloeden gestopt is en je wat meer zekerheid krijgt. Wen, al voorbereidingen aan het treffen voor Lotte's feestje? Wanneer is ze nu precies jarig? En kan je pb-en wat ze voor haar verjaardag wil. Hier een heerlijk weekeind gehad. Mijn ouders zijn gisteren teruggekomen van vakantie. Ze wisten niet wat ze zagen haha. Wel leuk om complimentjes over je gewicht te krijgen. We hadden een BBQ hier voor 8 personen en ik heb op 3 wijntjes na NIET gezondigd. Alleen salade op die ik mocht en 2 kipspiesjes. Dus na de friet en shoarma deze week heb ik me netje gedragen. Nu gaan we er weer met volle kracht tegenaan zodat ik in oktober op mijn streef kan zitten. We hebben ook nog een lekker weekeindje weg geboekt naar center parcs. We gaan naar het Heijderbos die is zo leuk met de Jungeldome. We gaan half september al. Niels slaapt gelukkig al weer 3 nachten super door dus de nachtrust is hier ook weer toppie.
Zo mn kind op bed gelegd, kan ik ff tikken zonder afgeleid teworden. De keuken is nog niet besteld, Elmar zn ouders wilden a.s. donderdag wel ff oppassen(goed voor opa, dan voelt opa zich weer minder nutteloos) en dan zouden wij a.s. donderdag de keuken kunnen kopen, maarrrr.... Heel verhaal: Vrijdag gingen we naar Herman en Ans (mn schoonouders), daar hoorden we dat ome Theo (favo oom van Elmar, "beste" broer van Herman) zn vakantie afgebroken had, omdat ie zo ziek werd. Thuis naar het zh en daar bleek ie meerdere uitzaaiingen tehebben in zn lever. (heeft afgelopen winter prostaatkanker gehad en het ging de afgelopen tijd meer dan uitstekend met hem) Verdere info ontbreekt. Gisteren naar Herman en Ans en toen had Herman zojuist te horen gekregen dat ome Theo echt ver heen is en ook niet meer thuis vepleegd kon worden. De vriendin van ome Theo bleef hoop houden, dat ie er helemaal bovenop zou komen. Vanochtend ging de telefoon en ik wist al wie t was en waarom ze belde. Mn sch-moeder, ome Theo is overleden. Ik denk niet dat Herman donderdag kan oppassen nu, die zalwel n flinke terugval krijgen en mogelijk hebben we n uitvaart op donderdag. Daar gaan we ook heen. Nu staat het voor de 100e x op losse schroeven. We zien wel, ik kan me dr ook nog helemaal niet druk om maken, want die keuken zal wel n jaar of 20 staan en dan maken die paar extra weken ook niet uit. Ik heb wel ff mn agressie kunnen botvieren op mn keuken. Gisteren de bovenkastjes en de afzuiger weggehaald en vandaag kon ik dus lekker de tegels van de wand bikken. Ging Prima! Alles weer opgeruimd en eigenlijk vind ik dit allemaal echt nog geen ellende. Ik kan alles nog in mn keuken en echt n gore bende wordt het niet, want alles wordt steeds weer opgeruimd en schoongemaakt. Okay, de wanden zijn nu kaal en mn afzuiger is weg. Er kunnen lijmresten van de wanden vallen (alhoewel ik de losse stukken volgens mij weggeveegd en gezogen heb), maar het is dus nog geen afzien. Becca, ik ben ook benieuwd hoe t met je bloedingen gaat.
nou zeg het houd ook niet op bij jou in de familie. Sterkte hoor! En hopelijk geeft Herman de moed niet op na deze droevige gebeurtenis.
Hier een zeer bijzonder weekend gehad.... diepte punt viel al in nacht van vrijdag op zaterdag. Vrijdag middag ben ik met de kids naar het strand geweest. harry kwam wat later en loste mij af zodat ik naar personeels bowlen kon. Had eigenlijk geen zin, maar gelukkig was het toch wel gezekllig en kwam ik pas 1. 30 uur s' nachts thuis. Toen konden mij ogen niet geloven wat ze zagen....er was niemand thuis? geen man geen kids...nobody!. hart zat dus in mijn keel....hoe kan dit nu? Gelijk met harry gebeld: WAAT ZIT JE?....manlief bleef nog gewoon op het stand te zitten en de meiden vermaakt zich opperbest...OM 1. 30 UUr 's NACHTS!..ik hoorde aan de tel.foon dat har ook meer gedronken had dan goed is...zeker als je 2 peuters hebt...dus ik pakte onmiddelijk mijn auto en besloot naar hem toe te rijden. Helaas ben ik nooit aangekomen. Rond 2 uur s' nachts stond ik langs de kant van de weg met een lekke band...grrrrrr...har weer gebeld...die zou eraan komen. Gelukkig stopten wat nette jongens en tegen de tijd dat Har idd aan kwam, was mijn band al gemaakt... Zaterdag werd daarom een rustig dagje, hoewel ik nog behoorlijk pissed was op Har.....dat late thuiskomen vind ik voor een x niet zo erg, wel dat hij gedronken had....lul. De dames waren minder vermoied dan ik dacht....dat viel me 100% mee...zondag kregen we dan eindelijk het verwachte telefoontje vanuit Zwitserland....ONS HUIS IS VERKOCHT! Vandaag mijn lekke band laten maken en een woning geregeld waar wij vanaf 6 nov. in kunnen. Woning staat op park waar ook de creche is. Dus dat is heel handig. verder heeft het park een super gezellig zwembad, tennisbaan en is dus veilig. Huis heeft 3 slaapkamers dus groot genoeg. Hier moeten we het een jaartje kunnen volhouden. ik ga eens lezen wat er verder geschreven is...hihi ...
jeetje minni....pfoe he....da's net niet iets wat jullie gebruiken kunnen nu...maaj ...zeg nou eerlijk...wie wel?.... Suus: ook zo'n indringende teostand...vreselijk lijkt me dat...sterkte daar.... Semmie: ag gos...meissie...dit zijn niet de vakanties zoals we die voor ogen hebben he?...wat zullen jullie zorgen gehad hebben he...dat vreet dan echt aan je.....ik hoop dat jullie nu in rustiger vaarwater terecht zijn gekomen
minni: als jij de klus niet klaart, moet ik het dan maar doen? hihihi...mijn eitje moet nog komen hoor...volgens mij loop ik pcies 1 week achter jou...
waaaat 1:30 mensenlief ik zou ook link zijn. Gelukkig is het goed afgelopen. Enne super dat het huis is verkocht. Lekkere gedachten en weer een zorg minder.
Zet jij Harry maar aan t werk, maar zorg er wel voor dat ie niet teveel zuipt. Als ie dan zwemmende zaadjes heeft, zouden ze weer bij hem naar binnen proberen te zwemmen en das natuurlijk eeuwig zonde. Geinig dat je er nu toch helemaal voor gaat, ik vind je wel n geweldig gek wijf. Hoop dat het gelijk BINGO is. Gefeliciteerd met de verkoop van je huis. We zullen op jouw naam een flessie champoepel opentrekken. Ik heb hier de tegels van de muren gebikt vandaag, voel me net de hulk vandaag. Bere sterk. Heb oppas geregeld voor donderdag en vrijdag, 1 van die dagen een uitvaart en ik hoop donderdag een keuken kopen. 1 van de laatste offertes is niks geworden, maar daar voelden we ook niks voor.
hihi..minni...harry voelt zich heel schuldig..en eet zich sinds het weekend dood aan kiwi's.......ook hij weet wel dat 1 keer goed los gaan niet goed voor zwemzaad is...maar ja...na een biertje of wat denk je geheel niet meer aan zwemzaad.......aangezien hij toch al wat jaartjes de 18 gepasseerd is ga ik mbt tot dat die discussie niet aan....wel als daar mijn eigen peuters risico voor lopen .....dat tolereer ik niet....ook niet een klein beetje........... Aangezien hij best gemotiveerd lijkt zal hij waarschijnlijk wel minderen........ Goed voor je dat je alles al geregeld hebt voor van de week....niet alleen sterk, maar ook nog es organisatietalent......en misschien zwanger..hihihi
Is dat n zwangerschapsklacht dan, organisatietalent? Ik moet zeggen, dat ik normaal gesproken een echte ramp ben daarin. Kans is overigens akelig klein hoor, dus ik zie wel. Hoop dat die pendel meer krachten heeft dan alleen voorspellende kracht. (beetje extra hulp kan ik in dit geval wel gebruiken) Toen ik je verhaal las, werd ik zelf ook onwel: drinken en rijden met de kinderen. Rijden alleen al vind ik echt iets om vreselijk nijdig over te worden, maar met je kinderen in de auto.... Het leek me niet nodig om je dat te melden. (ik denk niet dat je zo te beïnvloeden bent, dat je hem door mijn mening het huis uit zal schoppen, maar extra boosheid is ook niet nodig) Maar nu vraag je erom. UItvaart zal vrijdag zijn. Morgen krijgen we de kaart wel. Nouja dan kunnen we donderdag iig een keuken kopen. En verder zien we wel.
Ik hoop dat jullie gewoon alletwee heftig zwanger zijn strakkies. Ik straal ff wat goede energie door de computer heen naar jullie. Hier voor de 3e keer in 4 maanden op een verkeerde dag naar een afspraak gegaan. Ik ben naar het cb gegaan terwijl dat volgende week pas is. Mensenlief ik word gewoon moe van mezelf. Maar goed de 30 min. bewegen zitten er weer op voor vandaag. Vanavond wegen bij de consulente. Er zal wel niets af zijn eerder iets eraan denk ik. We hebben best wel gezondigd. Nu moet ook echt de knop weer om. We kunnen niet iedere 10kg gaan vieren met eten natuurlijk.
Goeie energie ontvangen. Hoop dat ik ervan profiteer. Nu jij Sabrina. Ik hoop dat je weer goed bent afgevallen. Je werkt er knetterhard voor. Puur verdiend dus! Ik heb me toch n honger! Net2 boterhammen kaas op, maak nu toch nog maarn soepie. Giul wil niet slapen, dus blijven we nog maar ff beneden. Ga lekker bankhangen. Heb mn kost wel weer verdiend vandaag. Slaapkamer serieus onder handen genomen en Elmar zn kleding kast leeggetrokken. Hij heeft zoveel kleding met een herinnering, maar trekt het niet aan. 1 flinke stapel waar ie nog uit mag zoeken en 1 nog grotere stapel die zo weggaat. Die hoeft ie niet te zien (anders kan ik volgende week weer uitzoeken). Giulian in bad gezet en alles gestoft en gezogen. Geprobeerd n hardhouten deur met glas naar zolder te sjouwen, maar das vragen om ellende, dus al snel besloten die op de logeerkamer te zetten, tot ik Elmar zover krijg dat ie meehelpt. Alle kleding die ik op de rommelmarkt had willen verkopen (uiteindelijk alleen een meest suf jasje verkocht) heb ik weer opgeruimd en de zolder ook weer wat meer begaanbaar gemaakt. Als je dáár geen honger van krijgt? Deburen hebben nieuwe apparatuur gekocht en wij hebben hun oude midiset (dezelfde als de mijne, een heeldure bijna 10 jaar geleden), een videorecorder en een dvdspeler gekregen. Dat komt ff goed uit! Kan Giulian weer cars en k3 kijken en kan ik de video van junglebook bij mn ouders vandaan halen om inspiratie op te doen. We hebben al bijna 10 jaar geen videorecorder meer. En de dvd speler is nu 2 wkn kapot. Midiset kan naar boven, heb ik daar ook muziek. (leuk met cd wisselaar, toen nog vrij bijzonder)
1e foto met de inbouw espressomachine erop. 2e foto: met de homebar en links de ijs (crunch)blokjes machine en koud water.