En Elvier? Hoe is het vandaag met Boyd zijn temperatuur? Is ie zomaar weer de oude of heeft ie nog steeds last?
whahahaha..... goeie aman! Hier weer een berichtje van mij.. Met mij en ons is alles ok. Geen zwangerschapskwaaltjes, lekker weer, heerlijke dochter die het prachtig doet.. Verder geniet ik gewoon lekker!
hahahaha, ja, zo lijkt het er wel op, he? maar al dat quoten en @ had ik ff geen zin in, dus daarom in 1 zin 2x een fijne vakantie, hihihi..
lekker deboor dat julle zo'n heerlijke vakantie hebben geniet er maar goed van.. hier alles rustig gewoon weer een warme dag en een kind dat bijna niets eet...we zweten rustig het weekend tegemoet
oohh ik ben jaloers ik wil ook vakantie maar moet nog even gedult hebben nog 4 weken en in die 4 weken nog zeven nachten werken het is trouwens wel lekker nu om snachts te werken alleen het slapen overdag is minder . hier gaat verder alles goed ons klein beebje laat steeds vaker van zich horen en Noah vermaakt zich prima in het zwembadje ik ook trouwens inky en Monique fijne vakantie(beetje laat) suzanne veel sterkte heb het met je te doen in deze hitte alles op orde maken voor je bevalling is nog alles rustig , ben je bij lisa eigenlijk overtijd gegaan kan het me niet meer herinneren.
Ja bij lisa was ik 9 dagen overtijd.. en als ik eerlijk ben, vind ik het nu niet erg als ik weer overtijd ga.. dan is het hopelijk minder warm!
Ik was op tijd. Heb mijn gweldige stiefmoeder 2 x nog kunnen zien. Helaas hebben medicijnen niet aangeslagen en is ze eigenlijk erg onverwachts gisterenavond ingeslapen.... Weer een begrafenis te regelen in Nederland. Met heel veel verdriet....Ik zal tot volgende week zat. blijven. Harry en Daphne arriveren morgen vroeg.... het is triest.......
Gecondoleerd, Sabrina. Heel veel sterkte met alles. Maar wel fijn dat je nog op tijd was om van je lieve stiefmoeder afscheid te kunnen nemen.
Gecondoleerd Sabrina... heel veel sterkte de komende tijd! @ Thea, met Boyd alles gelukkig weer beter! Was op dag vier weer zo goed als koorts-vrij... nu is ie zo goed als weer helemaal de oude, hij slaapt alleen nog wel erg veel, maar ook logisch denk...
rustig hier met allemaal die vakantiegangers, hier gaat alles zijn gangetje Noah is niet helemaal fit is aan de diaree kan natuurlijk van zijn doorkomende kiezen komen of van de warmte gelukkig drinkt hij wel goed eten is wat minder krijg er geen boteram in warm eten gelukkig wel