Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeetje Semmie. als je es met n "onbekende" wil praten, heb je mn nr he.
    Klinkt als n afscheid. Ontzettend jammer, maar ik wens vooral dat alles op zn pootjes terecht gaat komen, meid. Dikke kus.

@Sabrina, sneu voor je buuv zeg. Wat stom he, zoveel jaar aan het opbouwen geweest en dan alles in 1x in de plee.

Vandaag n uitvaart gehad van elmar zn oom. Zn vriendin was echt ontroostbaar. Heb heel wat uitvaarten meegemaakt, maar nog nooit zo'n hevig snikkend en huilende vrouw gezien. Echt zo sneu, ze zag t ook echt niet aankomen.\Wel fijn om te zien hoe iemand die zoveel dingen niet goed heeft gedaan in zn leven alles weer recht heeft weten te breien. Ik vond het een heel warme man, het was Elmar zn favo-oom.

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    @Monique, welkom thuis babe.

3. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ja...idd...monique...hoe was het in scheveningen? Was het gezellig met Thea? Ik zal haar eerdaags een mail terug sturen, maar door verkoop van huis en al het geregel erom heen ben ik daar nog niet aan toegekomen...erg lieve mail....

hoe ging het met de kinders?

het is hier echt windstil...door de orkaan die nu ergens bovenlangs raast valt hier de wind compleet weg.eruggg benauwd...blehhh

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    De vakantie was super........met de kids ging het prima en het weer was ook prima. Hebben eigenlijk veel buiten vertoefd. Emelyne is echt een schatje en Isabel wordt ook groot met haar 6......gaat na de vakantie ( as Maandag ) naar groep 3.

5. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Inky alles goed ?

Minni mooie keuken........

Lees later verder bij en reageer hier en daar nog wel.....moet eerst Isa eens aanpakken die maakt er namelijk een potje van.....

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    stilletjes hier. Op t forum dan, in dit hoekje.
    Want thuis is t herrie en n bende. We hebben nu alleen nog 2 aanrechtkastjes staan en n vaatwasser. (boven de vaatwasser zit de kookplaat en 1 van de kastjes is de gootsteenkast, dus we kunnen de 10wkn doorkomen);)

7. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    waar is iedereen? en Inky waar ben jij? krijgt Niels ookal fruithapjes?
    Phaedra vind het heerlijk, mondje gaat echt open, zo lief

8. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    idd is het stil hier....Inky......waar ben je nou meis?

Ik kan alleen maar melden dat ik een lange heerlijke nacht gehad heb.....

Dadelijk weer bezoek van de architect ...vanavond gaan we bij vrienden eten....boodschappen zijn al binnen dus ik kan ff op adem komen....da's wel nodig....heb last van mijn buik...ff liggen

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hoe waren de foto`s van Niels inky?

Hier een offfffffff day.........ruzie in de tent

10. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik ben er nog maar mijn schoonzus is over uit Norrwegen en gaat dinsdag al weer terug. We zijn dus veel samen met de kids en mijn broer en schoonzus.
    Vanavond familie BBQ dus vandaag ook veel weg.
    Maandag reageer ik weer op iedereen.

Zit wel met mijn gewicht weer in de 70 en ik kwam van 91kg dus dat gaat goed.

Tot maandag

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wauw Inky, ik vind je echt n topper hoor. Zo'n zwaar dieet.

@Monique, hoe gaat ie vandaag?
    Lekker weertje he?
    (vakantiedag 2)

12. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Inky petje af..........succes nog even

Hoe waren de foto`s van Niels?

Hier een top dag......we gaan samen aan de klus...kids gaan zo weg.......

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wow Inky.. wat goed zeg.. alweer in de 70.. super!
    Ik heb me gisteren gewogen en ik dacht dat ik wel aangekomen zou zijn.. heb niet echt op het eten gelet en zat nog steeds op 72,8
    Na de vakantie begin ik met Weight Watchers..Dat Sonja B is toch niets voor mij.. Ik wil zelf kunnen bepalen wat ik kan/mag eten.

Ik ben waarschijnlijk morgen niet online en de rest van de week ook niet.

Fijn weekend nog!

14. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    wat een afvalenergie hier...ik zou er bijna door aangestoken voelen...mijn gewicht is 68 kilo...daar mag ook best weleens een kleine 5 kilo van af....maar dat gaat erg lastig.....ik zou eigenlijk meer moeten bewegen....daar waar we gaan wonen (tijdelijk) heeft ook een tennisbaan....misschien helpt dat?

gisteren trouwens ook echt een off day...de dames waren echt super vervelend...ze kregen ruzie of hadden ruzie....(het was onweer binnen en onweer buiten....hihi)bij jou monique is de lucht dus ook geklaard?

Minni: al z. verschijnselen? hihi...hier is ei vertrokken...ik voel me weer normaal...

Veel plezier met je zus..inky: echt quality time dus......leuk!

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wel wat klachtjes maar alles kan wijzen op een normale reaktie van mn lichaam op bijv de verbouwing, of in t algemeen een normale reaktie.
    Vervelend vaag dus.
    Zo heb ik best last van vooral mn r borst en ik ben gisteren weer tegels aan t bikken geweest, dus ik verwacht eigenlijk ook wel iets van spierpijn. Rechts was mn hamer-arm.
    Verder weinig eigenlijk.

Vandaag weer n klusdag. Lekker opgeschoten.
    Elmar kreeg n ingeving en wilde naar zn ouders, bellen, niet opgenomen. Na n paarx gewoon in de auto gestapt en heen gereden.
    Bleek dat zn vader zn dagelijkse ommetje deed en dat zn moeder nu ziek op bed lag.
    Flinke koorts dacht ze, maar na meten bleek t 38graden. Maar ze voelde zich er niet zieker om. Haar zoveelste blaasontsteking van de afgelopen weken. Potverdikkie.
    Herman zag er wel goed uit. Maar tegen de tijd dat we weggingen was ie goed op.
    Giulian was ook echt n vervelende draak daar, voor t eerst. Ongelukjes gebeurden,die daar nooit gebeuren, Giulian uitproberen, nee, zeuren, janken en uiteindelijk moest ie maar ff uitrazen in de bijkeuken.
    We besloten eten te halen, anders zagen we de bui wel hangen:
    Opa is echt te zwak om te koken en oma te ziek, dus dan had opa gewoon n boterham gegeten die niet eens smaakt. Dus dan zou ie echt te weinig binnen gekregen hebben.
    Nou die beslissing hebbenwe moeten bekopen met n drammerige peuter aan tafel die uiteindelijk niks meer wilde, niks at en de hele tijd heeft zitten huilen. Best sneu vond zelfs ik.
    Maar oma kan rustig uitzieken omdat ze weet dat opa goed gegeten heeft en opa is blij dat ie zn kleinkind weer gezien heeft en niet n flauwe boterham heeft moeten smeren.
    Nog wat (minimale) huishoudelijke klusjes gedaan en met toch n goed gevoel zijn we weer naar huis gereden.

We gaan na t voetbal nog ff wat klussen aan de keuken.

Over klussen gesproken. Heb je Harry voor de zekerheid nog n x extra aan t werk gezet, Sabrina?

16. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo daar ben ik weer. Wat een heerlijke dag gisteren. De familie BBQ was erg geslaagd. Dit was de eerste keer zonder mijn oom en het leek wel of de groep nog hechter was! We hebben echt genoten. De kinderen hebben het ook super gedaan. Lekker met elkaar gespeeld en een beetje gegeten. OM 21 uur waren we thuis. Ik heb zelfs niet gezondigd met mijn dieet. Alleen groene groenten op en 2 kipsate. Zaterdag hadden we wel gezondigd, toen hadden we shoarma op. Maar goe mijn doel deze week was 79.5kg te wegen en dat voor dinsdag en daar zit ik nu op.
    Morgen weer wegen en een nieuw weekdoel.

@monique, de foto's waren goed.

Net weer met NIels naar het cb geweest. 7800 gram en 68cm. Wat een bink weer zeg! De kinderwagenbak gaat dit weekeind weer naar zolder.

Verder alles goed.
    Met jullie ook zo te lezen.

Wie zie ik van het weekeind bij Wen?

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik denk niet dat wij komen, ik hoop al in Frankrijk (of iig in t zuiden ergens in t zonnetje) te zitten. Zodra er ingemeten kan worden, vertrekken we hier.

18. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Weinig tijd om te reageren........ben aan het schilderen op zolder en het MOET af.......

Lees later bij.....

@ Inky fijn dat de foto1s goed waren

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ow nancy, Niels krijgt geen bijvoeding over een maand of 2 denk ik

aaah lekker minni naar de zon. Wel jammer had je wel weer willen zien

20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Oh wat lief.;) Dan moeten we maar afspreken bij Wendy wanneer ze bevallen is.:D Samen op kraamvisite.

Deel Deze Pagina