Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Oh what a night.
    We zijn tot laat bezig geweest en t is gewoon níet gelukt!
    Uiteindelijk naar bed, om 3 uur Giul wakker en klooien en tegen 5-en weer slapen. Om kwart voor 6 was Giul weer wakker en n zooi ellende.
    Oei oei oei... Moe!
    Elmar is alweer n uur aan t werk, tja we waren toch wakker. Hopelijk gaat t vanochtend nog lukken.
    Een bende dat t hier is. Zieke, vervelende peuter in huis. Vermoeide papa en mama. Ben benieuwd wat de dag ons brengen gaat.

2. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    gadver das geen leuke dag voor je. Hier is het ook geklooi in de nacht. Slaapt Niels eindelijk door begint Lars ineens. Maar ik moet zeggen dat negeren hier het beste werkt.

Wij hebben wel een lekker dagje (sorry minni). Lekker wat gerommeld en geruimd in huis. Wasje gedaan, vaatwasser en de kids in bad. Strakkies nog wat boodschapjes doen en wat was vouwen en dan kan ie wel weer voor vandaag.

Gelukkig schijnt het zonnetje hier heerlijk, daar word ik wat vrolijker van.

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Gisteren was t verder wel n lekker daggie, hoor. We liepen tot 7 uur (bijna) 2 dgn voor op schema, maar omdat t niet wilde lukken met de gevel, was dat wel ff balen.
    Vanochtend om half 9 is t alsnog gelukt. Elmar is nu bezig met de afwerking en heeft zojuist alle spullen om met de elektra aan de gang te kunnen aangeschaft. dus t gaat best goed eigenlijk!

Vanavond eten we pizza, maar ik zou graag weer es aardappeltjes met vlees en jus en bijv spinazie eten. mmmm! (heb ik vrijdag na de crematie bij mn tante gegeten en t was heerlijk. Ik ben erachter gekomen dat zoiets veel lekkerder wordt als je zout in de aardappels doet en eventueel ook bij de groenten. Dat doe ik alleen bij t vlees.)

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hoi, hier alles oke!

We zijn net naar de valkenier geweest (pretparkje) en nog even bij een tante en oom van Mischa op vistite.
    Gisteren hebben we trouwens een heerlijke wandeling van een uur gemaakt. Zelfs Lisa heeft gewoon het stuk mee gelopen.. zonder te zeuren..

Verder niet zo veel te melden eigenlijk.

5. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Gezellig suus. Klinkt heerlijk een niet zeurende peuter.;)

Vanaf nu gaat de verbouwing door zonder dat het hh er al teveel onder lijdt.
    De muur is verplaatst, afgewerkt, wind en water dicht.
    De keuken staat weer op zn plek en daarachter kan Elmar aan de gang de elektra, water en gas (en niet te vergeten de afvoer) aansluiten en de muren afwerken. als het goed is wordt morgen de keuken ingemeten en zal 1 dezer dagen de stuckadoor langs komen om te kijken wat wij van hem willen en een prijsopgave maken. Ben reuze benieuwd!
    Nog maar 10 wkn.;) hihihi

6. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    sjee minni....dat gaat snel.......

hier hard aan het werk...nog 5 werkdagen....dan vakantie.....

Suus: get...daar kan je ff moedeloos van worden he? Hopelijk is het een korte periode

ga weer ff door met werk druk druk druk

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ze zeurde níet, Sabrina.;)
    Ik denk dat Suus het juist wel lekker vond.:D

Hoe ist? Voel je je al zwanger? Ik zal je ff van je werk afhouden hihihihi.

8. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    aan mijn domme bericht te lezen zou ik zwaar zwanger kunnen zijn, maar ik ben bang dat het alleen maar dommigheid is....gewoon te snel gelezen.....Lisa kan 1 uur wandelen zonder te zeuren...nou ik ben bang dat ik hier dat niet voorelkaar krijg......maar zelf zou ik ook na 1 uur gaan zeuren...veel te warm....

Hier geen zwangertekenen......

Verder wel nieuws aan het familiefront: mijn broer heeft al of the sudden last van suikerziekte...Euhh? hij is pas 38 jr!. Hij gaat morgen naar internest en dan hoort hij meer....vreemd hoor! (ziekte is in de familie niet echt bekend)

Mijn papa heeft een vriendin.....hihi....Ik zal haar in de vakantie zeker ontmoeten. Ben wel niewusgierig hoor!

Minni: hoe is het met je hoofdpijn? Ik las dat dat ook een z. kwaal kan zijn ...hihi

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Inmiddels ook buikpijn, dat klinkt als ongesteldheidskwaal.:D

Das dus niet de vrouw die je al kent? (die vlam van je vader)
    Is je broer erg dik ofzo? Ik heb trouwens geen verstand van suikerziekte, hoor. Maar ik hoorde dat het ook door overgewicht kan komen.

Mmm hier n pittige (heel pittig!) mie-soep gegeten als ontbijt. (klinkt idd als PMS)

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Even een goed bericht over Isa........haar bloeddruk is nu 90/40 ipv 140/70.......we zijn super blij met dit bericht en zien het weer als een bergopwaarts teken........gewicht VET boven de 10 kilo en lengte 88 cm.....ze heeft weer de lachers op haar hand gehad vanmorgen en ligt nu heerlijk te slapen..........

Verbouwing schiet op........volgend weekend de vloer erin en dinsdag 3 september komt het bed........

Sabrina van harte met de verkoop van je huis.......

Becca ook alles goed?

Inky lukt het nog met lijnen?

Suus heb je je huis al verkocht?

11. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo dan dat zijn nog eens goede berichten Monique. Wat heerlijk, even weer onbezorgd ertegen aan. Mooie cijfers allemaal zeg, super.

Sabrina en Minni, kom op he. Ik wil jullie de komende 4 dagen niet op het forum zien! Jullie mogen alleen maar in bed liggen en kindjes maken haha. Enne Minni, neem je een test mee naar France? Ik weet niet of ze daar betrouwbaar zijn.

Suus wat goed zeg van Lisa zo lang lopen. Dat doet Lars alleen als er andere kinderen bij zijn die ook zo goed lopen. Alleen wil hij dat dus nooit. Ik loop nu regelmaitg met hem naar de A-H dat is 10 min heen en 10 min terug en dat redt hij net.

Nou ik had gisteren besloten om maar met het dieet te stoppen omdat ik zoveel aan het zondigen was. Maar toen ik bij de consulente ging wegen was er ondanks de BBQ en de shoarma toch 1.8kg af in een week!
    Dus nu gaan we maar gewoon door.
    Ik probeer steeds 4 dagen streng en dan zaterdag, zondag en maandag 2 keer een cambridge maaltijd en 1 keer een low-carb maaltijd.
    Vanavond ook weer sporten.

Gups is ook met het dieet begonnen en die is in 3 dagen ook al 3 kg afgevallen. Twee andere vriendinnen van mij gaan het ook doen. Leuk hoor dat ze het resultaat bij mij zien en dat ze dan zelf ook willen.

Nou ik ga eens wat puinruimen hier want na een ochtend waarbij ik moet werken is het een mega puinzooi haha.

12. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Kom op hoor Inky je bent juist zo goed bezig.......dat het moeilijk is begrijp ik heel goed......misschien helpt het om te zeggen dat Kim ( toen 8 ) ook heeft doorgezet en die had het ook vaak erg moeilijk......vooral met verjaardagen.
    Nu ze klaar is en weet dat ze weer wat kan hebben maar wel moet blijven sporten hoor ik haar weinig......en je kunt toch niet onder doen voor Kim? Kim zegt dat als je trek hebt een glas water moet nemen en dan denken dat het lekker is? En alle positieve reacties doen toch ook goed?
    Succes en heel veel sterkte nog.....

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wow Monique. het gaat echt goed he, met Isa.. super zeg!

Sabrina: hih geeft niet dat je niet goed gelezen hebt... kan de beste overkomen!

Inky.. Niet stoppen hoor! je bent net zo goed bezig.. ik vind het trouwens sowieso al hardstikke goed van je dat je je er de rest van de week wel aan kan houden. Ik ben niet zo gedisiplineerd als jij.. ga zo door joh!

Wow Minni... wat een klussers zijn jullie.. ik wou dat wij wat meer van dat hadden. Ikzelf vindt het wel eens leuk om te klussen, maar samen met Mischa loopt dat neit altijd goed af.

Ons huis is nog niet verkocht..Maarah.. staat pas 6 wkn te koop. Kan nog vanalles gebeuren!

Had net even naar mijn zusje gebeld.. ze had nl de voicemail ingesproken. Of ik straks met haar (als we in brabant wonen) met haar mee Pilates ga doen.. hihi achja.. lijkt me wel leuk.
    Zelf wil ik nog gaan kijken of je daar in de buurt aan hydroriding kan doen. We hadden dat gisteren hier in het zwembad gezien.. lijkt me erg leuk!
    Is gewoon spinning, maar dan in het water.

14. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    hydroriding? ...klinkt hip...hihi...volgens mij heeft deze hype ons eiland nog niet bereikt...leuk hoor...hoop dat je dat kunt gaan doen Susanne!

Monique: prachtig nieuws voor jullie zeg! Nu ook bijna je huisverbouwing klaar.....alles op rolletjes...lekker!

Inky: weer 1,8 kilo eraf...ja dat vraagt om doorgaan...zeker nu een paar vriendinnen mee gaan doen...jij bent hun inspirator....

Minni: nee het is niet de vrouw die ik al ken. Hoewel ik deze ook ooit ontmoet schijnt te hebben want ze is de moeder van 1 van de vriendinnetjes van mijn oud burmeisje.. (van van bijna 20 jr geleden hahaha). Mijn broer heeft zeker wel overgewicht, ook ik denk dat het ligt aan zijn eetpatroon en wellicht veel te weinig bewegen. Ik kwam veel te laat thuis en kan hem, vanwege het tijdsverschil, niet meer bellen. Morgen maar ff proberen

Nancy: nog steeds aan het hollen en vliegen?

ik moet nog een rapport in elkaar draaien...pfff...geen zin, maar morgen ochtend deadline en dan dien ik het geheel te presenteren....toch maar ff wat op papier krabbelen...hihi

15. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou succes Sabrina.

@Monique: wauw goeie berichten over Isa. Met deze snelheid groeit ze Giulian voorbij!

@Inky, ik heb al de hele tijd onwijze bewondering voor je. Ontzettend goed dat je nu doorgaat, maar ik zou je er niet minder om vinden als je er de brui aan gaf. Wat lijkt me dit n moeilijk dieet zeg. Pffff!

Hydroriding? Ff info-en hiero. Klinkt leuk!;)
    Maar pilates is iig heerlijk! Doen Suus!

@ algemeen: hoe ist met de kids?

@Inky, die test heb ik niet nodig, vrees ik. Ik heb er helemaal geen vertrouwen in. Pukkels komen ook ineens op, buikpijn... Klinkt niet best.

16. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0

Uhh ja zo ongeveer wel al moet ik zeggen dat ik wel meer mijn ritme erin vind hoor.

HEE SUUS dat klinkt hip, zou ik ook wel willen gaan doen!

Inky hou vol hoor meid, gaat zo goed.

Sabrina, hihiih ik dacht dat jij op zo'n hip eiland woonde, hihi maarja je kunt ook niet alles hebben he? jij hebt meestal al mooi weer.....

Nou Phaedra heeft denk ik veel last van haar tandjes... ligt de hele tijd met haar tongetje langs haar tandvlees en is huilerig en heeft ook hele waterige poep.

was vannacht al om 5.15 wakker en wilde niet meer slapen, alleen maar bij mij zijn, dus ik heb al in alle vroegte een docu op tv gekeken...
    half 7 ging de wekker eigenlijk, dus was wel vroeg vanmorgen.
    moest ook nog eens van 8.15 tot 18.00 werken... pfff

17. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb eens op het internet rondgeneust.. maar ik kom niet echt verder met het zoeken naar hydroriding. Er staat wel genoeg info over wat het is, maar niet waar in NL je het kan doen.. jammer.. dat wordt wat beter zoeken.

18. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    vanacht 2x eruit voor jammerende daphne....da's echt zeldzaam....vandaag allebei mega hangerig.....crechemoe of zit er weer een virus aan te komen? Het heerst weer hier momenteel. Veel mensen hebben uikgriep met overgeven.......hopen dat dat deze x ons huisje voorbij gaat.

Nancy: sjee....zo veel doen op 1 dag en dan ook nog es s' nachts wakker gehouden worden.....tandjes....sneu...doe je niks aan....was blij toen hier alle kiezen en tanden door waren....sterkte hoor

minni:....op naar volgende ronde dan toch?.....ook hier nog geen byzonderheden te melden....zit dan ook 8 dagen voor NOD.

19. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    pff hier is het lampje ff uitgegaan.
    Ik heb echt knallende ruzie.
    Hub belt om 16:30 op dat het iets later wordt, zo rond 16:30. Ik helemaal happy omdat ie belt dat is wel zo lief.
    Komt ie vervolgens om 19 uur aankakken. Ik was echt flink over de zeik. Vervolgens zegt ie dat ik niet naar mijn moeder kan om te kaarten omdat ie met iemand heeft afgesproken om in de loods te werken. Nou ik heb staan janken.
    Maanden sta ik voor hem klaar, hij heeft niets hoeven doen. Is er geen een nacht uitgeweest voor de kids zodat ie zijn rust kon pakken. Niks in het huishouden hoeven doen echt alleen maar aan zichzelf hoeven denken.
    En nu gaat het weer redelijk goed, blijft ie gezellig bij anderen hangen en spreekt vanalles af.
    Dus ik kan hier thuis weer puinruimen, kids in bed doen en voedingen geven.
    Ik ben het echt zoooooo beu nu. Hoe lang moet ik nog geduld hebben?
    Ik besta toch ook nog?

Sorry voor het gezeur maar ik voel me echt ff alleen en enorm belazerd.

20. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Oei Inky, dat voelt als stank voor dank. Je hebt Zolang hem alles uit handen genomen, dat ie t nu ff als gewoonte is gaan zien. Komt heel lullig over, maar als hem verteld is dat t niet zoheel vanzelfsprekend is, zal ie wel meer waardering voor je aan t licht brengen, denk ik.
    Dikke knuf hoor, want ik begrijp je klap in t gezicht gevoel wel.

Je pendel heeft helaas geen gelijk gekregen. Ik ben ongesteld.
    doeii meiden!

Share This Page