Balen Inky.........vind het erg sneu allemaal.Dikke knufffffff Hier gaat het top........na mijn uitbarsting van vorige week zitten we weer op 1 lijn.......schilderwerk is klaar.......morgen de laatste loodjes voor Marco en volgend weekend de vloer erin...........en dan komt dinsdag 3 september ons nieuwe bed..........EINDELIJK....... Hoe is het verder met iedereen......... Ket Isa gaat het echt toppie......ze kletst de oren van je kop en lijkt wat liever te worden alleen heeft zich nu een nieuw probleem voorgedaan........zodra ze naar bed moet wordt ze hysterich en wordt vreselijk boos.........gillen en krijzen......na 5 minuten ga ik naar haar toe en blijf op haar kamer totdat ze weer wat normaler doet daarna weer naar bed en gilt mevrouw zo`n 5 minuten en dan is het stil........Wat dit nu weer is? Ikga Kim naar bed brengen...........zit stil op de bank met haar DS in de hoop dat ik vergeet! Prettig weekend allemaal
Jeetje Inky.. dat is erg lullig van Remon. Ik denk idd ook dat hij het als gewoonte is gaan zien.. vandaar dat hij zomaar wat afspreek enz. zonder het eerst te overleggen. Goed dat je hem hebt laten weten dat dat zo niet kan en dat je je niet langer laat wegcijferen. JIJ bent net zo belangrijk als hij.. dus dit hoef je niet te pikken. (pff nu schrijf ik dat zo terwijl ik mezelf ook regelmatig wegcijfer) weer wat anders.. Net als jullie heb ik dus ook een hyves pagina. Nu heeft een oud klasgenootje me daar via een ander klasgenootje teruggevonden en ben ik met haar aan het babbelen. Zeg ik nog dat ze een leuk kindje heeft(met een gecorrigeerd hazenlipje ) zegt ze dat ze er al 3 heeft! Dus ik mail haar weer terug dat mij een derde ook wel leuk lijkt maar dat we het bij 2 kindjes laten.. zegt ze... owww maar we laten het niet bij 3 kindje hoor.. ik ben alweer zwanger van nr 4! (de jongste is 5 dagen ouder dan Tim) Pffff die heeft het druk hoor.. één kindje van 4 jaar, één van 2,5 jaar, één van 1 jaar en nu alweer zwanger.. Ze is maar een paar maanden tot max. 1 jaar ouder dan ik.. jeetje.. hoewel ik het leuk voor haar vind.... toch bedank ik daarvoor. nog wat anders: We kwamen gisteren thuis van vakantie, ligt er een uitnodigingskaartje van het nieuwe werk van Mischa in de brievenbus. In mei gaan ze 5 dagen op vakantie met het hele bedrijf.. Whaaaaa en wij mogen dus ook mee.. alle personeelsleden (ongeveer 275) en alle partners daarvan mogen mee. Op zich wel leuk natuurlijk.. maar het is 5 dgn naar het buitenland... Ze zijn al eens naar Malta geweest en een keer naar de Sinaï. Deze keer willen ze het overtreffen... Van 1 kant leuk dus.. maar ik weet niet of ik zo ver weg wil gaan zonder de kids.. Wat vinden jullie?
Wauw Suus dat zijn nog eens leuke personeelsuitjes........het is maar 5 dagen maar wel buitenland........ik zou niet gaan.... Inky is de lucht al geklaard?
@Monique.. Ik twijfel dus ook.. van 1 kant een gratis vakantie (vooral omdat we volgend jaar geen vakantie zelf kunnen betalen) en de andere kant vind ik het wel erg ver weg, naar het buitenland.. kijk Belgie en Duitsland oke, maar met het vliegtuig... ik weet het echt niet. Mischa verklaard me voor gek als ik niet meega. Van 1 kant voel ik me dan ook weer schuldig tegenover hem. En van de andere kant ook weer tegenover Lisa en Tim als ik wel ga. Ondanks dat ik weet dat ze het goed naar hun zin zullen hebben bij opa en oma.. Moeilijk, moeilijk! @Inky: Hopelijk klaard de lucht toch snel op bij jullie Inky.. maar je mag het hem best laten voelen dat je dit niet langer pikt! Knuf voor jou!
oei Inky wat vervelend, ik snap helemaal dat je over de zeik bent! dikke knuffel! enne Suus, tjee ja moeilijk, wel een mooie kans, maar idd zonder de kinders... MIJN MEISJE AL 5 MAANDEN VANDAAG! sjee wat gaat dat hard
Inky: terecht dat je boos bent! @suus: ik zou gaan. waarom niet even de kans pakken op wat momentjes met zijn tweeen? Voor wie zou je het niet doen? Waarschijnlijk worden tim en lisa bij opa en oma lekker verwend, dus dat zijn al 4 blije mensen. Je man vindt het leuk dat je meegaat. En als jij dan ook nog wilt....waarom niet? Goed, 5 dagen is veel, maar als jij vertrouwen hebt in de oppas dan kan het je eigenlijk alleen maar goed doen. Er is niks mis met een paar dagen (hemel, wat is nu 5 dagen?) weer even lekker 'op jezelf'. En is ook zeker niet slecht voor de relatie. En last but not least, ben je zelf ook even uit de dagelijkse (opruim-/verzorg-)sleur! Helemaal als er volgend jaar geen vakantie inzit!
helemaal met beccaatje eens....GAAAn Suus...zoals je misschien nog wel weet ben ik vaker weggegaan naar buitenland zonder kids. 5 dagen is voor mij een prima tijd, langer ga ik ze wel missen... Al is het misschien ver weg....er gaan vele vliegtuigen waarbij je binnen 12 uur weer terug kunt komen (in geval van calamiteiten). ALs je met de auto naar Frankrijk gaat, heb je ook die tijd nodig om terug te keren. Net als misha zou ik je voor gek verklaren wanneer je niet mee zou gaan! (maar 't blijft natuurlijk jouw beslissing, jij moet je er goed bij voelen.) Als je specifiek iets wilt vragen hoe het is...........weet je me te vinden he? Inky:.......goed dat je nu je grens hebt aangegeven. Dat sociale wat wij standaard geleverd krijgen bij geboorte moet bij de man vaak aangeleerd worden. En dan dienen ze ook vaak op herhalingscursus te gaan, want het is zo weer uit hun systeem...... Nu wel 1 dingetje: het feit dat jij jezelf voor hem vaak wegcijfert is jouw keuze.....je kan hem dat eigenlijk niet aanrekenen. Ik denk dat jij ook jezelf in bescherming moet nemen en misschien moet realisreen dat je ook gewoon een mens bent die haar beperkingen heeft....geef aan hem door dat je een andere weg inslaat.....nl...dat je ook je eigen grenzen bewaakt.....als een ander niet sociaal is voor jou...wees het van wel lekker voor jezelf! iemand moet dat toch doen? dikke kusssss jammer minni...maar wel wat je verwachtte...dat scheelt misschien iets in de teleurstelling...ondanks de pendels....op naar de volgende ronde....(dat geldt waarschijnlijk ook voor mij volgende week) Voor jullie allemaal ter vermaak: het weer is hier vreselijk! vanmorgen hadden laura en daphne weer eens een verjaardagsfeestje...zonde, want het hele feestje is weggespoeld...het dondert en het blikemt en het regent (geen meters bier maar liters water...hihi) Toch wilde laura en daffie graag springen op het (door de ouders gehuurde) luchtkasteel. Zo kwamen we als 3 verzopen katten weer thuis. Leuk! was Lauraa's reactie.......ach, kunnen we alvast wennen aan het weer over 1,5 week....hihi
Hahahahaha......Sabrina ik moest even heel erg hard lachen om jou verhaal over regen.......nu ben jij even aan de beurt.......hier is het al een aantal dagen mooi weer........ Wie weet zie ik je nog als je in Scheveningen bent....ik beloof niks......Kim moet weer naar school en ik werk in de late dienst...... Hier liggen we 2 dagen voor met de zolder.......morgen een dagje Ikea met mijn moeder en de kids......ben benieuwd hoe het gaat met Isa anders ben ik vroeg thuis.....Ik heb net op internet gekeken en ik denk dat we een boedelbak moeten gaan huren....
Inky, fijn dat alles weer oke is! Sabrina en Becaatje..: Jullie hebben eigenlijk ook wel gelijk. We moet idd gewoon lekker even een tijdje voor onszelf hebben, zonder de kinderen. Die vakantie is daar prima geschikt voor! Vooral als ons huis dan nog te koop staat en ik Mischa alleen maar in de weekenden zie, omdat hij dan al bij zijn nieuwe baas werkt. De kinderen zullen zich idd wel vermaken bij opa en oma. Het is dan nl ook kermis in het dorp daar. En Sabrina wat je ookal zegt.. er zijn vliegtuigen genoeg die je binnen 12 uur naar huis brengen!
Monique: je kan door lachen, want het dondert en het blikemt en het regent nog steeds....hihi...en daarbij viel gisterenavond het stroom uit voor 4 uur.....hihi...net voordat we de kinderen op bed wilden leggen....het lullige was: we hadden ook eters....ook met kinderen zelfde leeftijd......het werd dus een donker zooitje....we hebben alle spullen en kinderen opgepakt en zijn verhuisd naar huis van onze visite die in een andere wijk wonen waar (nog) wel stroom was....zelfs de fondueset ging mee....laura en daffie vonden het allemaal prachtig...isss nie ergggug...zei laura tegen daffie.....toen daffie ff wennen moest aan het donker.....
@suus: maar natuurlijk hebben wij gelijk! Ik hou er immers niet van om geen gelijk te hebben en probeer dat daarom zo veel mogelijk te voorkomen
Hihihih..Becaatje... iig bedankt! Mijn zusje belde daarnet. Ze is uitgenodigt voor de metamorfose door Mari v/d Ven. Jullie kennen hem vast wel! Ze mag 4 sept. komen en alles word voor haar betaald. Krijgt een fotoreportage en alle reiskosten en eten wordt vergoedt. In het najaar komt dan de voor en na foto in tijdschrift "Vriendin" hahah grappig he?!
Wauw.............leuk suus............ En ben je er al uit wat je gaat doen? Ik heb er even over nagedacht maar met een goedeopvang zou ik ook gaan........Helaas kan ditbij ons niet zo heel erg gemakkelijk vanwege de medicijnen die Isa krijgt maar in jou geval zou ik zeggen DOEN......tegen de tijd dat je ze heel erg ga missen ben jij al weer onderweg naar huis.....
Zo ik ben er ook weer. Suus, gelukkig heb je al besloten om te gaan. Nu hoef ik je niet meer over te halen haha. En wat gaaf van je zus, mag je niet mee? Sabrina, leuke acties bij jullie thuis haha. En idd jullie mogen ook wel eens regen en ondweer hebben. Maar 2 dagen is wel weer genoeg van het goede. Wat zijn die meiden trouwens toch heerlijk lief voor elkaar zeg! Voel je je al zwanger? Monique ook druk bezig geweest zo te lezen. Ben wel benieuwd naar het eindresultaat van de slaapkamer. Zal vast prachtig zijn! Nancy ook druk druk druk. Beccaatje gaat ook lekker lees ik. Hoe is het met de zwangerschap? Wen, ja jou heb ik gisteren nog gezien dus wij zijn al bijgepraat. Is Lotte nog lekker gaan slapen 's avonds? Nou hier is de lucht geklaard. Meneer heeft zich echt uitgesloofd afgelopen dagen en dat was ook nodig ook! Hij heeft de hele voortuin gesnoeid, gespit, schoongekrabd en geveeg. Het naambordje opgehangen, boekeplank en klok bij Lars opgehangen. Beneden nog klussen afgemaakt. De was weggewerkt, vaatwasser gedaan, boodschappen opgeruimd en de BBQ gisteren verzorgd. Dus het gaat weer goed hier. Vanavond mag ie weer naar Karate dus kan ie ook nog ff woede afblazen en dan is alles weer okè.
goh...Ink...waar een ruzie al niet goed voor is.....elke nadeel heb zijn voordeel .....fijn dat hij je iig enigszins begrepen heeft... Hier is dag 3 van regen ingegaan......moet ik nu eind van de week naar NL vluchten vanwege het weer?..... Ik heb nog geen buik Inky..... hahahaha Hoe is het met jou buik Becca? en Minni: heb jij nog pijn in je buik vanwege ongie?...ergste zal bij jou alweer voorbij zijn? Monique: hoe gaat het met het klussen? Is marco nu helemaal klaar? Wendy: Alles goed? ik ga ff koffie drinken.....
Raar, Phaedra huilt de laatste dagen ineens tijdens haar fles... heeft al maanden dezelfde soort speen en ging altijd goed (difrax maat Small). Ik dacht eerst dat het van haar tandjes af kwam en dat het zuigen op de speen dus pijnlijk was, maar ik heb eigenlijk ook geen idee of dat echt zo is/kan zijn. Donderdag en vrijdag heeft ze verschrikkelijk veel gehuild, ook gewoon overdag, sinds zaterdag is het alleen tijdens de fles... Iemand een idee wat het kan zijn? -- sorry dat ik ff niet reageer op jullie, maar ik moet nog koken ben net thuis van mijn werk.. (kindjes hebben al wel gegeten hoor)
misschien wil ze een grotere speen? Niels heeft vanaf 2 maanden de speen vanaf 3 maanden en sinds 3 maanden heeft hij de speen van 6 maanden. Snap ie? Dus een maatje groter proberen misschien? Anders geen idee. Hier heerlijk gezellig aan tafel gegeten. We hebben een dieet stop ingelast omdat er zoveel weekeinden aankomen met gezellige dingen dat we niet steeds op het water willen zitten. Nu eten we 's avonds volgens het south beach principe en overdag cambrigde of south beach. We zien wel wat het ons gaan brengen.
ff snel dan: bloeden is weg, placenta is denk ik opgeschoven. Buik mag geen naam hebben, lijkt een lichte verdikking.