goed zo beccaatje....buikkie komt vast wel op gang...ga zo door Nancy: misschien keelpijn of een wondje in de mond? ik ga naar bed (manlief is nog op de zaak....)
He goede berichten Becca! Hier ook een heerlijke dag gehad gisteren. Lekker heel het huis gepoetst en wat gestreken. Grote opruiming in het kantoor gehouden en lekker gekookt. We hebben gezellig samen aan tafel gegeten (dat miste ik zo met het dieet!) en daarna de kids op bed gelegd. Remon is naar karate gegaan en ik heb lekker liggen relaxen. De nacht is ook nog eens gezellig verlopen Alleen Niels begon nadat ik hem had verschoond te huilen op een rare manier. Dus ik schoot uit bed en ik zie hem allemaal wild draaien en schuiven in bed en hij snikte ook heel raar. Bleek dat hij zijn linkeroogje niet meer open kreeg. Met zijn vinger in geprikt of mss wat zinkzalf in zijn oogjes gewreven. Hij maait altijd met zijn handjes door zijn luier heen en ik probeer het tegen te houden. Zijn andere handje had ik al gepoetst omdat er zalf aan zat maar de linker niet. Nou heb ik het zelf ook een keer gehad en ik zat op de HA-post toen en kreeg zalf dus zag de bui al hangen. Ik heb toen een heel nat spuugdoekje boven zijn oogje uitgeknepen een paar keer en steeds naar binnen gewreven. Na een half uur was ie bedaard en deed zijn dikke oogje helemaal open. Nog een klein flesje en toen is ie gelukkig weer gaan slapen. Maar dat was wel even minder. Vandaag booschappen doen en wat lekkere verantwoorde snacks maken voor de rest van de week. Oh ja de ramen kan ik ook wel gaan zemen. Dit weekeind is het corso bij ons in het dorp.
Hoi meiden........ Hier ben ik ook weer even.......helaasweinig tijd omdat we erg drukzijn met de zolder maar het schiet nu wel op........ Vanavond wordt het plafond gedaan en de schuine kant......morgen en donderdag behangen en vrijdagavond gaat de vloer erin. Omdat ik een late dienst heb mogen de kids een nachtje eerder naar oma........als het even meezit kunnen we zaterdagmiddag schoonmaken.......zaterdag avond gaan we even genieten van een etentje voor 2 bij de mexicaan en zondag komen de kids weer thuis....... En dan komt dinsdag ons nieuwe bed....... Met de meiden gaat het prima.......Kim heeft er weer een week schoolop zitten en vind het geweldig......krijgt nu ook aardrijkskunde en geschiedenis.........heeft een leuke klas met oude en nieuwe kinderen........ Isa gaat ooksuper en praat de hele dag..........ze gaat echt super en is goed te verstaan.......4 en 5 woorden zinnetjes en jemoet uitkijken wat je zegt......het is net een pappagaai..... Als het meezit gaat ze na de herfstvakantie 2 ochtenden naar de PSZ en als ik heel eerlijk ben zie ik er erg naar uit........misschien dat ze zich ook wat beter alleen thuis gaat vermaken ipv vermaakt worden.........verder is ze erg ondeugend en ondernemend.........heeft weer een nieuwe uitvinding om telkens op de salon tafel te gaan staan........ @ Becca ik ben blij te lezen dat het bloeden over is. @ Inky ben jij al weer aan het werk? En hoe gaat het lijnen? Gaan jullie nog een weekendje weg met zijn 2en? @ Wendy met jou ook alles goed en Lotte? @ Sabrina? Regent het nog bij jullie? Ik hoop dat je vakantie in Nederland een beetje mooi wordt.....vergeet geen warme truien mee te nemen?
Monique, ik ben alweer aan mijn 2e werkweek begonnen en het is HEERLIJK! We zijn met cambridge aan het afbouwen en doen nu even een maand Southbeach. Daarna pakken we het weer op. Deze maand hebben we zoveel leuke dingen dat we niet op een shake wilden zitten. We gaan een weekeind voor mijn verjaardag naar centerparcs met zijn 4e. Wanneer we met zijn 2e wegkunnen is nog even afwachten maar het gaat wel weer lekker nu zo thuis. Ik heb de hele dag gekokkereld. Allemaal Southbeach snacks en ontbijtjes gemaakt die in de koelkast kunnen. en Remon vind alles heerlijk haha. Dat komt wel goed. Morgen nog een groentensoepje en wraps maken en dan kunnen we er een week tegenaan. Ik vind het koken zelfs leuk. Lars is nu helemaal van de klei. Hij heeft vormpjes en een oktopus met vanalles erbij waar hij heel zoet mee is. Volgens mij wordt hij erg artistiek met zijn knutsel, verf en kleiwoede. Morgen gaat NIels een dagje naar oma en ga ik met Lars naar Joepie, een overdekte speeltuin. Kan Lars even heerlijk bewegen en kan mama een boekje lezen. Monique, strakke planning hoor. Hopelijk komt het helemaal goed. Lars mag pas in november naar de PSZ. Volgens mij gaat hij het helemaal geweldig vinden. Nou ik duik mijn bed in. Tot morgen
Ja zeker stil hier... Ik weet niet of het eraan ligt dat Mischa nog vakantie heeft, of dat ik gewoon wat forummoe aan het worden ben, dat ik minder hier schrijf. Maak eigenlijk ook niet zoveel mee.. alles gaat zijn gangetje hier. (behalve dat we dan nog geen verdere kijkers voor ons huis hebben) Ook heb ik al een poosje de weblogs van Tim en Lisa niet meer bijgehouden... heb er allemaal even geen zin in. Hoe is het jullie allemaal?
Hier nog 1 die wel leest maar weinig tikt........ook weinig tijd en eigenlijk is de fut er ook wel een beetje uit!
lieve foto suus....lekker samen rommelen.... wat wordt Lisa lang! Ik heb de koffer voor de meiden gepakt...daar heb ik anders geen tiijd meer voor...morgen moet ik tot laat in de nacht werken en vrijdag zijn de kinderen allebei thuis en dan kan ik koffer pakken wel vergeten...ze trekken dan alles eruit en dat schiet niet echt op. Heb nog heel veel te doen.....tottaan zaterdag...dan kan ik in het vliegtuig wanneer de meiden slapen ff bijkomen hihi....
@Sabrina.. ik denk dat ze ongeveer 98 cm is.. (denk ik hoor... heb haar niet opgemeten) Jou meiden zijn ook net zo lang denk ik hoor! @Inky, ja graag schrijf maar raak....hihih
hahahah ja als iedereen leest en niemand schrijft zijn we ook zo uitgelezen..... maar eerlijk = eerlijk ik weet ook niet zoveel te schrijven, Phaedra gaat een stuk beter gelukkig. grotere speen gaat als een trein! beetje TE, dus weer kleinere erop. di naar het CB ben wel benieuwd wat ze weegt en hoe lang ze is. Sabrina, fijne vakantie! Suus, gaaf die foto!
Ja dan moet je wel schrijven he?! Wat ik net toch meemaakte.. domme koe dat ik ben.. Ik wilde net nog even naar de Hema.. wat sokjes voor Tim halen. Sta ik bij het baby/peuter schap, zie ik daar oefenbroekjes liggen. Hmm makkelijk dacht ik nog.. dat is wel wat voor Lisa om met potjestraining te gebruiken.. Ik verder nog niet nagedacht... Even later (we waren toen nog bij de Hema) zie ik Lisa in het kruis van haar broek grijpen.. zegt ze dat ze heeft geplast.. tja eh.. dat kan...Helaas ook haar hele broek nat... ik dacht er nog niet verder bij na. Eenmaal thuis gekomen haar broek omlaag... onderbroekje omlaag.. huh? Luier weg? De muts die ik ben... voordat we naar de Hema gingen heb ik Lisa verschoont.. en bewust haar luier uitgelaten omdat ze op het potje wilde... Toen ik naar de winkel ging waren we dat al weer vergeten en dus zonder luier haar meegenomen.. De lieve schat.. ze liep wijdbeens door de winkel!
hihi....helemaal niet vreemd hoor....zo schijnen de kleintjes wel sneller zindelijk te worden, want die natte kauwe pies langs je benen is geen pretje...ag gos.. Ik heb zo al 2 maal vergeten de dames van een luier te voorzien wanneer ze ff een middag dutje gaan doen....dus dat was 2 x het bed verschonen...hihi...merk nu wel dat ze vaak s middags droog blijven dus ook dat gaat de goede kant op, verder overdag hebben ze dus een echt meisjes onderbroekje aan en krijg ik steeds minder te maken met kleine ongelukjes.... Nog hier zo'n domme koe: heb ik voor Laura waarvan de voeten blijven groeien volgens mij, een paar nieuwe lelly kelly's gekocht...met glitters...daphne heeft nog genoeg schoenen en hoeft in principe niet....hahah...ik ik dom denken dat daphne dat accepteert....kan dus op mijn laatste werkdag nog ff naar de schoenenwinkel om nog een paar te kopen.....zelfs pap (die is accountant) vond het zielig voor daphne...... Nancy: wat een spenen feest bij jou...'t lijkt wel een kroeg hahaha...lekker dat het weer beter gaat Monique: de fut eruit...ben je helemaal gek?! door typen en snel! ...dat geldt ook voor WENDY!
Ik heb niet zoveel zinnigs bij te dragen eigenlijk en wil ook niet de hele tijd zitten klagen Owh Sabrina..hoor dat er op het eiland een Prenatal is geopend! Moet nu eerst ff bammetje eten en dan zal ik wat bijschrijven..