Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hihi zo kan ik zo erg van Lisa genieten als ze met haar pop speelt... luiertje aan geven, flesje geven, liedje zingen en vooral knuffelen!

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hoi meiden.

Omdat ik weinig hier te vinden ben door veel drukte en nu nog eens familieproblemen zal ik weinig hier te vinden zijn.

Mijn moeder heeft een aantal jaren terug borstkanker gehad en helaas is er gisteren bij controle gebleken dat er nu in de goede borts cellen zijn gevonden die er niet in horen. Aankomende maandag moet ze voor een punctie.

Dit nieuws hakt er behorlijk in en net nu we dachten dat alles weer een beetje goed verliep krijgen we dus weer een teleurstelling te verwerken.

De fut is er op het moment een beetje uit......ik zeg geen gedag maar ben dus weinig op dit forum te vinden.

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jeetje Monique, jullie krijgen het ook voor je kiezen zeg!
    Sterkte met alles en we zien je wel weer als je er behoefte aan hebt.

x voor je meiden!

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Sterkte Monique. Dikke kus.

Hier ook n kindje. Zn poppen praten niet, maar zn cars. Zo was de dvdspeler in de autokapot (lekker als je 1220km in 1 x rijdt met n peuter die de cars dvd echt wel heeft zien liggen) en heeft ie op 1 uur na helemaal niet geslapen onderweg (!).
    Hij zat in zn stoel te lullen tegen zn carsie: wil je hoog? Nee nameneno. (=naar beneden)
    Dan hield die zn cars hoog en keken ze elkaar aan. Zo ook andersom en de cars kletsen ook tegen elkaar. Echt n genot om naar te kijken.
    En zn Laalaa (nijntje) heeft ook veel mee gemaakt, bleek opde terugweg.:D
    Leuk he Inky, die conversaties.
    Zo krijgen de cars (en treinen trouwens ook) nogal es op hun donder, want dan zijn ze stout geweest en ik hoor regelmatig dat mama boos is. hihihi Heb ik t blijkbaar weer gedaan.:D

5. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    sterkte monique!

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Even een berichtje van me.

Gisterenavond heb ik een flinke paniekaanval gehad. Mischa is bij de HApost toen nog medicatie gaan halen zodat ik rustiger werd en kon slapen.
    Vanmorgen meteen bij de HA geweest en heb aangegeven dat ik weer therapie wil hebben. Ik ben even helemaal op!
    Waarschijnlijk krijg ik er weer medicatie voor om daarna weer met de therapie te beginnen.
    De Arts beldt me vanmiddag terug , of ik weer seroxat krijg of alleen maar rustgevende tabletjes.

Heb net naar mijn werk gebeld. Met de mededeling dat ik morgen iig niet kom werken.
    Mocht ik die tabletten krijgen dan ga ik 3 wkn niet. Daarna werkt de medicatie en kan ik weer gaan werken.
    Maargoed.. zo ver is het nog niet, eerst het telefoontje afwachten van de HA vanmiddag!

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Arme Suus.
    Weet je waar die angstaanvallen vandaan komen?
    Dikke kus hoor.
    *smak*

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    dikke knuffel voor jou suus!

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Waarschijnlijk worden ze veroorzaakt door de stress.
    Heb ook echt ontzettend veel aan mijn hoofd. wbt verhuizing, werk, mischa die naar brabant gaat enz enz.
    De ene krijgt Migrane en de ander krijgt wat ik heb.
    Maar leuk is anders!

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Sterkte Susanne!

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    yes yes yes !

alles was oke!, ik heb verder niet gevraagd hoe of wat, was allang blij dat het goed was.
    vraag volgende keer wel... ze zagen toch verschil..

zal denk ik wel goed komen naar mate ze gaat groeien.

ohhh ben BLIJ! zit namelijk toch in de familie aan Alex zijn kant (zijn moeder, zus en dochter van zus)

JOEPIE DE POEPIE !

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He Nancy..dat is een hele geruststelling!

13. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ow Monique wat naar. Hopelijk is het geen borstkanker. Sterkte!

Suus wat vervelend dat de paniekaanvallen terugkomen. Je moet idd ook wel veel regelen nu en er komt een spannende tijd aan. Hopelijk is er geen wachtlijst voor therapie en kan je snel aan de slag. Dikke kus!

Wen, jij ook sterkte met je zusje. Hopelijk blijft de kleine nog even zitten en stoppen de weeen zodat ze een beetje kan uitrusten.

Nancy, heerlijk dat de heupjes goed zijn. Scheelt weer een hoop zorgen.

Minni, alweer aan het verbouwen? Hoe is het met je schoonvader?

Hier een lange werkweek gehad met vergaderingen. Ben wel een beetje op.
    Niels slaapt ook weer niet door. Standaard om 5 uur wordt hij wakker en slaapt alleen maar verder als hij een fles krijgt. Dus we zitten nog volop in de gebroken nachten.

Als Lars straks gaat slapen duik ik ook mijn bed in. Remon zou met Niels gaan wandelen. Dus kan ik lekker even bijtanken.

Nu eerst maar even lekker de zooi hier beneden opruimen.

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik hoef voorlopig nog geen therapie. Waarschijnlijk is de medicatie voor mij voeldoende.
    Ik ben gisterenavond begonnen met 1/2 tabl. ik voel me echt verschrikkelijk. De bijwerkingen steken de kop al op. voel me slap op mijn benen, rillerig, zweten, en onrustig.
    Ik vind het zo rot voor Lisa en Tim dat ik nu geen leuke moeder kan zijn. Maarja.. als het goed is dan moet dit over een week of 2 beter zijn. \

Ik probeer jullie op de hoogte te houden!

15. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    dikke knuf Suus, is zo ook geen doen en ook in het belang van de kinderen dat je er iets aan doet (aan de medicatie gaat in jou geval)

hou vol

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    He bah zeg Seroxat. Heb ik ook gehad. Echt n jaar naar de knoppen voor mij. Ik kan er niet tegen en zelfs n kwart tablet was voldoende om mij onderzeil te brengen. Ik kan er nog kwaad om worden (en verdrietig).
    Sterkte Suus.

17. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    He suus, hoe gaat het vandaag met je? Heb je veel last van de bijwerkingen of valt het mee? Ik vind het wel rot voor je zeg, het ging zo goed de laatste tijd.
    Denk wel eerst aan jezelf he en dan pas aan je werk, dikke knuffels hoor voor je!

Hier een uitgeruste mama, voor nu dan. We hebben Lars gisteren bij oma laten slapen na een avondje kaarten. Niels was om 2 uur aan het spoken en was pas na ene half uur zingen stil! Daarna melde hij zich om half 8 voor een fles en ging gelukkig meteen daarna nog slapen tot 10 uur. Dus met een kleine onderbreking heb ik lekker bij kunnen tanken.

Vandaag bij schoonbroer geweest en morgen weer lekker met mijn mannetjes thuis genieten. Het huis hebben we zaterdag al helemaal gepoetst dus morgen alleen nog een strijkje en that's it. De boodschappen doe ik wel als Remon thuis is, zonder de kids.

Ik ga nog ff lekker in bed tv kijken en dan de laatste fles geven.

By the way, heeft Elena nog steeds internetproblemen? Ik mis haar wel hoor, ben benieuwd hoe het met haar rug gaat en met hub en eva.

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee hoi, ik ben er nog hoor.
    Wel onwijs druk. Heb veel op mn bordje en schrik er niet voor terug om nog wat op te scheppen.
    Heb o.a. een boom gekocht en ga een tuintje maken aan de voorzijde van mn huis. Tegen wil en dank en riskeer er een burenruzie en een echtelijke ruzie mee, maar dat pakken we wel aan als t zover is.
    Vanochtend is Elmar zn vakantie over gegaan en moest ie gaan werken, voor mij een reden geweest om de bovenverdieping serieus op te gaan ruimen. Ben erg tevereden met t resultaat tot nu toe.
    Ik moet zo boodschappen gaan doen, maar zit hier ff moed te verzamelen. Uurtje wandelen, heb geen zin. Kinderachtig he.
    De kat is v.a. woensdag ziek. Koorts en niet willen eten. Dus dwangvoeden, kat troosten en pillenproppen was veelvuldig aan de orde.
    Die vriendin met huidkanker gaat hard achteruit en ik heb zaterdag haar vriend gesproken en vandaag haarzelf gebeld. Volgende week beloofd om weer te bellen. Ze klinkt zo zwak...
    Ongelooflijk zo'n doodsstrijd!

Verder alles prima hier, ik ben goed gemutst en Giul en El ook. Er is maar 1 ding: ik voel me absoluut niet zwanger.... Zou ie weer misgeschoten hebben? Daar zou ik nu wel van balen.
    Zo niet dan is mn zwangerschap officieel begonnen in augustus en heeft je pendel tóch gelijk, inky.

Hoe ist met Becca?

Ik moetb vaak aan Semmie denken. Ik heb haar adres en nummer, zal ik haar es bellen?
    Aan de andere kant gaf ze aan dat contact met ons haar ff teveel is en dan wil ik me niet opdringen...
    Wat denken jullie?

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Heee gelukkig ben ik niet alleen haha.
    Jeetje je hebt het er maar druk mee minni. Een boompje dat voor een burenruzie en echtscheiding gaat zorgen moet wel een heel mooi boompje zijn haha.
    Ik zou semmie even niet bellen. Ik heb ook haar adres en ga denk ik wel een kaartje sturen gewoon dat ze weet dat ik aan haar denk. Als je belt voelt ze zich mss verplicht om alles te vertellen.

Hoe is het trouwens met je moeder Monique? Wanneer heeft ze onderzoeken? Ik duim hard dat het geen rotnieuws is wat jullie krijgen. Sterkte hoor.

Ik ga ff Niels uit bed halen. Lars zit lief te kleien.

Vanavond kom ik weer, hopelijk is het dan wat drukker hier, voel me een beetje remi boehoe

20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ben er alweer hoor. Moet zo mn kind wel opbed leggen.

Stilletjes hier steeds, he?

Dat boompje staat al n jaar in de planning. Dus zoals t altijd gaat: Elmar ging pas miepen en mauwen toen we al in t tuincentrum stonden en ik de boom had uitgezocht. Ja hoor es... Te laat hoor!
    En mn buurman is n klager. Die werkt niet, dus heeft daar zich een dagtaak van gemaakt. Prima dan.

Het is trouwens een catalpa. Mooie boom hoor, als t goed is wordt ie niet al te groot (volgens de verkoper iig).
    http://www.garden-picture.com/fotoseite ... 20Nana.jpg

Zelf goed snoeien en bijhouden en dan heb je n pracht boompje in je tuin.
    In de achtertuin wil ik er ook 1, maar dan een parasol variant.;)
    http://www.sankt-magnus.de/Webseite-Gar ... lpa-kl.JPG

Deel Deze Pagina