He dat zijn idd leuke boompjes. Die zijn idd niet zo groot. Schiet het een beetje op met de keuken? Hier heeft Niels vandaag gewone Nutrilon gekregen. We moesten met 6 maanden gaan provoceren maar volgend de komende 2 weekeinden lukt niet dus hebben we het nu gedaan. Vooralsnogs gaat het erg goed. Geen krampen en geen uitslag. Spugen wel wat maar dat doet hij ook op de Nutramigen. Hopelijk is hij over de KMA heen gegroeid en kunnen we aan de gewone nutrilon. Is wel zo makkelijk en hij zit daar mss wat beter van vol omdat het niet zo makkelijk verteerd.
Wauw ik hoop dat t idd lukt met Niels. Scheelt toch weer geklooi, niet waar? Hier ligt er n kind op de bank. Hij wilde niet slapen, nou toe dan maar hij hoeft morgen toch niet naar school.
Hoi meiden Hier ik toch ook nog even.....drukke week achter de rug. Mijn moeder is er erg rustig onder.....as maandag de uitslagen....... Hier een mijlpaal.......Isa wilde uit zich zelf op de pot........flinke plas en ze hoeft geen luier meer om zegt ze zelf.....luier gaat wel om maar overdag ga ik meer proberen zonder. Vanmiddag onderbroekjes gehaald...... # Suus heel veel sterkte voor jou op dit moment. Het is niet niks alj je medicijnen moet slikken voor panniek aanvallen. Ik hoop dat je huis snel verkocht is en je gezin snel bij elkaar is. # Inky hoe is het met het lijnen? # Minni is je nichtje al bevallen?
Hoi hoi, Hier ben ik even.. Ik heb nog steeds ontzettende last van de bijwerkingen van de medicijnen. Gelukkig ben ik tot en met gisteren niet alleen thuis geweest. Mijn ouders zijn gisteren de hele dag hier geweest om voor Lisa en tim te zorgen zodat ik wat kan bijkomen. Vandaag ben ik samen met Tim thuis. Lisa is mee naar mijn ouders gegaan omdat ik even niet voor haar kan zorgen op het moment. (ai ai, wat was dat moeilijk toegeven!) Maar ze vraagt nu even iets teveel van me. Vanmiddag komt mijn schoonmoeder me ophalen om bij hen te eten vanavond. Zodat ik niet de hele tijd in huis zit. Verder gaat het met de potjestraining van Lisa goed! Ze heeft de hele vorige week op het potje geplast en maar 6 ongelukjes gehad. Gisteren is ze zelfs zonder luier naar de psz geweest en ook daar geen ongelukje! Ze vertelde dat ze , net als de andere kindjes, in de rij moest gaan staan voor de wc. alle kindjes kwamen dan aan de buurt om te plassen op de wc! goed he!
Wat een kanjers die Ias en Lisa. Lars is er weer even mee gestopt. Hij vond het wel goed zo denk ik. Ach ja na center parcs beginnen we wel weer. Monique, spannend zeg. Ga je met je moeder mee maandag? Ik zal duimen voor jullie. Suus je hebt het er maar moeilijk mee zeg. Balen dat je zo ver weg woont. Ik had je graag geholpen. Wel super lief zeg dat je schoonouders toch nog vragen of je komt eten. En Lisa vindt het waarschijnlijk hardstikke leuk bij oma. Hou vol hoor. Wij gaan na mijn verjaardag weer verder met cambridge. Nu nog even gewoon eten met af en toe wat lekkers en daarna weer op streng. Niels heeft trouwens goed gereageerd op de gewone melk. Dus vanmiddag meteen andere melk halen om te mengen zodat hij straks meteen op de opvolgmelk kan. Ik denk alleen dat ik voor Friso ga en niet voor Nutrilon.
Oh Suus wat moeilijk om dat toe te geven, alleen daarvoor al: petje af en een dikke kus van mij. Wat n bende die seroxat. Maargoed, jeslikt t niet voor de lol. Hoop dat t snel werkt en de bijwerkingen minder worden. @Monique: het schijnt heel goed te gaan. Ze ligt op zaal en de bevalling hoeft voorlopig niet opgewekt te worden. Gossie, mzzl voor hen, hoor. Mn aangetrouwde nicht was zaterdag opgenomen op de IC. 34 wkn zwanger en zwangerschapsvergiftiging. Zaterdag was t verhaal dat ze binnen 3 dgn moest gaan bevallen. Nu gaat t dus zo goed, dat beeb nog ff mag blijven zitten.
goh dat is ook spannend zeg Minni. Hopelijk blijft de kleine nog even zitten zonder gevaar. Hier heeft NIels zijn eerste fles Nutrilon Forte op. Hij ligt nu lekker te slapen. Even afwachten wat het gaat doen. Hopelijk gaat het goed en is hij wat verzadigder. De strijk is ook gedaan. Nu even aardappels schillen voor de zuurkool. Ik vind het echt zuurkoolweer.
Ik ga vanochtend naar mn beste vriendin. Ook net zwanger. Echt de hele wereld om me heen is weer zwanger, hoor.... (Nu wil ik!)
Hmm ja zuurkool.. Wij hebben gisteren gebbqd. Pfff ik mis Lisa.. het is zo stil in huis..Tim is wel lekker aan het spelen in de box maar het is toch anders. Hopelijk voel ik me van het weekend beter zodat we naar brabant kunnen. Heb gisteren mijn eerste hele dosis genomen.. hopelijk nemen de bijwerkingen nu snel af en kan ik weer de deur uit. Al is het maar een rondje om het huizenblok hier lopen. Ik voel me nu nog zo slap dat ik dat nog niet aan durf. Gisteren ben ik wel even snel met mijn schoonmoeder de Appie Heijn in geweest. Even een fles wijn halen voor mijn schoonvader omdat hij gisteren jarig was (net zoals mijn vader) Dat ging best goed. Volgende week woensdag moet ik al naar de Arbo-arts. Hopelijk geeft zij me tijd om het rustig op te bouwen.
Suus als jullie een goede arbo arts hebben dan zit het wel goed. De arbo arts van ons is wel heel direct maar gelukkig een mens. Toen Isa voor haar eerste verjaardag op de IC terecht kwam ben ik daarna weer gan werken.......leesik moest weer beginnen van mijn werkgever.....ik heb me op een gegeven momet ziek gemeld en kon binnen een week al naar de arbo......hij begreep me heel goed maar vond niet dat ik thuis moest gaan zitten......ik ben 2 weken thuis geweest en daarna is het opgebouwd.....daar had ik wat aan....... Hier weer een mijlpaal.........na een plas nu ook een poep opde pot en het gezicht van Isa was eigenlijk een foto waard...... Ga zo even naar de Hema een broek omruilen en even een koppie doen bij mijn vriendin..........verder een luie dag........ Isa is op het moment erg aan het puzzelen..........kan nu bijna alleen een houten puzzel maken....... Puzzels van 3 en 4 stukjes gaan nu ook prima........ Gisterenavond een doos foto`s uitgezocht met Kim.........ze hebben het over de babytijd en zehad foto`s nodig........wat zijn de 9 jaren van Kim eigenlijk hard gegaan......
ohh heerlijk vind ik dat, foto's kijken. Wij pakken geregeld een avond alle albums en bladeren ze lekker door. Echt genieten vind ik dat. Aaah Minni wat lastig voor je dat iedereen zo ineens zwanger is. Maar het gaat bij jullie vast ook lukken hoor. Ik duim heel hard dat je toch een positieve test hebt in september. De 24e is je NOD toch? Suus, goed hoor al naar de AH. En hopelijk is je arbo arts zo schappelijk dat je pas hoeft te beginnen als de medicijnen goed aangeslagen zijn. Dan kan je rustig gaan opbouwen. En goed dat je er toch af en toe uit gaat, anders durf je straks echt niet meer. De zuurkool was lekkerrrrr. Vanavond pasta met mozarrela en mascarponesaus. MOrgen maakt Remon pannekoeken en dan eten we lekker in CenterParcs. vanaf 25 sept. gaan we weer cambridge doen. Hoe gaat het met je schoonvader minni?
Yessss... de makelaar belde net..a.s maandag komen er weer mensen naar ons huis kijken. Duimen jullie aub?
Ik duim ook keihard, Suus. Succes met de medicatie. Deze ronde is weer niet raak. Die osteopaat kan t testen en vanavond was t weer niet raak, dus. Ik baal er zo van. Ik heb van de week een ontzettende rotopmerking om mn oren gekregen, diezelfde avond kwam k er per toeval achter dat mn beste vriendin ook zwanger is. Iedereen dus zo'n beetje, inmiddels. (hoe zou t met Sabrina zijn?) En ik had n filosofie over deze cyclus. Heel verhaal hoor, maar als ik zwanger zou zijn deze maand zou t psies zo lopen als 3 jaar geleden. Echt bijna wonderlijk zou dat zijn. (te dromerig over nagedacht) Ik ben 3 x zwanger geweest, vermoed zelfs een 4e zwangerschap. En alles was raak voor ik er erg in had en nu moet ik er "zolang" op wachten. We gaan volgende week ronde 4 in. (is helemaal zolang niet, maar het voelt vandaag wel heel erg lang) Ik ben er echt n beetje van van slag dat die Belg geen zwangerschap geconstateerd heeft, ookal voel ik me ook helemaal niet zwanger. Ik heb nog veel meer ideeën, hoor. Daar ga ik jullie niet mee vermoeien, maar ik ga binnenkort een tijdelijke stop inzetten, als t dan nog niet gelukt is. Maar ik wil gewoon voor die tijd hartstikke zwanger zijn.
Minni.........kop op meid......voordat je het weet ben je zwanger en het is je al meerdere keren gelukt..........misschien wat minder gefocust zijn op het zwanger worden.......makkelijker gezegd dan gedaan en ik kan er over mee praten......je ga nu toch al niet opgeven? En als je zwanger wilt worden lijkt de hele wereld om je heen wel zwanger behalve jij....zo hebben hun ook vaak gedacht........dikke knufffffffffffffffffff
Na een hele dag vol zelfmedelijden trek ik t wel weer. Sjonge jonge, dat zoiets zo diep zit, zeg. Maandenlange ellende van van alles en nog wat en nauwelijks een traan en ik hoor dat ik niet zwanger ben en ik jank de sterren van de hemel. Dankje voor je ecard Monique, echt lieve tekst. Vanavond verder verbouwen.
he maar misschien heeft je Belg het wel fout. Die kan ook fouten maken. Wacht ff af joh. En idd wachten duurt altijd lang. Ik ga heeeeeeeeeeeel hard duimen dat je niet lang hoeft te wachten. Geen stop in lassen hoor. Laat het gewoon gaan en kijk wanneer het lukt. Suus, spannend! Ik ga echt mega duimen voor je hoor. Mijn geluk ga ik jullie kant op sturen. Monique, hoe is je moeder eronder? Lijkt me slopend zeg om te wachten tot maandag. Nancy, alles goed met je? Hoe is het met de oortjes van Pheadra? Hier gewerkt, ben moe haha. Ik ga ff Niels kalmeren. De Nutrilon is toch niet goed gevallen. Terug naar de NUtramigen toe.