he Inky ja das waar ook! hoe was het geweest? lekker gezwommen en genoten? Alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen! 28 jaar alweer, op naar de 30, hihih
Haha, ik moest er vannacht ook aan denken. Jij bent morgen jarig en morgen is mijn eerste trouwdag (4jaar alweer). Alvast gefeliciteerd. en jemig ik ben zo jaloers! Ik zou ook wel n weekendje CP willen. Heerlijk. Waar waren jullie?
hihi heb ondertussen met Wen en Minni al bijgebept. MOrgen met jullie ook. Ik ga nu ff de foto'[s van het toestel halen.
ja prima hier, begin al aardig te tonen. mensen vragen zich nu verwonderd af of ik een iets te fijne vakantie gehad heb of dat er meer in mijn buik zit. Alleen durft nog niet iedereen het te vragen. Maar goed, verder voel ik me goed (dankzij floradix ook, blijft de ijzer op peil). Ik probeer nog 2 x per week naar de fitness te gaan om niet net zo uit te groeien als de vorige keer. De afspraak voor de 20 weken echo is gemaakt, eind oktober! nog 2 dagen! Spannend! Hoewel, zelf had je er niet al te veel vertrouwen in, tohc?
Inky gefeliciteeerd met je verjaardag... 28 jaar alweer... ! Minni, Jij ook gefeliciteerd met jullie 4 jarig huwelijk! Gisteren de kijkers gehad.. ze waren er eerder dan de makelaar. We hebben ze dus zelf al wat van het huis laten zien. Verschrikkelijk als ze dingen afkraken waar je bij staat.. Als de makelaar vandaag beldt dan ga ik hem meteen even vertellen dat hij de volgende keer wel eerder moet zijn als de kijkers.. Vandaag een rustig dagje.. Vanmorgen wat uitgeslapen terwijl Lisa naast me tv aan het kijken was. Tim lag ook nog te slapen omdat hij om 7 uur al zijn papfles gehad had. Morgen naar de bedrijfsarts. Ben benieuwt wat zij te zeggen heeft.
Zo daar ben ik weer. De tassen zijn uitgepakt en de foto's onderweg naar Kruidvat. We hebben een heerlijk weekeind gehad echt relaxd. We zijn iedere dag gaan zwemmen en wandelen. Niels heeft eindelijk de nachten doorgeslapen daar. Wel maar tot 6 uur maar goed dat is al wat. Lars heeft het helemaal geweldig gead. Hij vond het zwembad super en is ook nog een brandweerman geweest. Dit gaan we zeker vaker doen. Vandaag lekker ene niksdoe dagje. We vieren het zaterdag dus vandaag is een gewone dag. Mijn moeder komt straks even langs en Remon haalt frietjes maar verder niets bijzonders. Ik heb wel een super kadoo gekregen. Ik mag een digitale spiegelreflexcamera uitzoeken, helemaal naar mijn wensen.... Nou ik moet alweer stoppen omdat Lars wakker is. We gaan koekjes bakken hmmmmm. Suus, heb je nog wat gehoord van de kijkers? Ik zou trouwens altijd zelf weggaan bij een bezichtiging. Mensen met een anders smaak kunnen idd alles afkraken. Nancy, hoe is het met Pheadra? Spuugt ze al minder? Minni, zwanger? Monique goede uitslagen? Heb ik wat gemist? Ik neem aan van Isa maar ik weet niet meer waarvan. Beccaatje aan de sport. Ik heb met Lars tot 6 maanden 1 keer per week gefitnessed. Nou ik ga bakken, doei!
@ Inky gefeliciteerd met je verjaardag. Heijderbos daar gaan wij in de herfstvakantie heen De uitslagen deze keer betrof mijn moeder. Verder weinig te melden en als ik wat te melden heb zijn het teleurstelende berichtjes. Helaas weten ze ons altijd te vinden en deze keer betreft het Kim.
och ja, je moeder. He wat super dat het positief is. Wat een opluchting zeg! Jeetje volgens mij is er ene last van je schouders gevallen nu (en van je moeder) Gaat het niet goed met Kim? Het blijft maar bezig zeg. Wij zijn heerlijk weg geweest. Een camera kopen en lekker uit eten. Morgen begint mijn werkweek. Minni, HOE IS IE?
Nog niks. Maar toch n beetje (erg) mineur. Elmar is gebeld terwijl ik aan t sporten was. Ingrid mn vriendin is opgenomen in tVU sinds afgelopen donderdag en ze krijgt alleen wat pijnstilling en vocht toegediend. Voor zover de berichten wordt en geen voeding toegediend. KLote. Morgen hoor ik meer.
Ja gelukkig gaat het weer de goede kant op! spugen is over en gisteren nog maar 2 hele dunne luiers. de rest van de kinderen hebben inmiddels de zelfde klachten gehad (overgeven en diaree dus) hopelijk zijn wij er nu vanaf deze winter...
oh lekker! ben ook aan het snuffelen geweest bij die parken om mijn ouders kado te geven voor het oppassen (en wij zelf mee natuurlijk ) maar ik vind het stervens duur voor een weekendje. Je moet echt wel een aanbieding hebben.