Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja het is hier idd rustig... veel op vakantie!
    Ik heb eigenlijk ook niks te vertellen..hihi

Toontje.: vervelend dat Noah niet lekker is, ik denk idd dat het ook door het warme weer komt.

2. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

May 15, 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    Heel veel sterkte Sabrina!! Wat vreselijk zeg!

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ff snel een berichtje uit Frankrijk:

Gecondoleerd Sabrina. Ik ,oet nog alles lezen wann ik weer thuis ben; over n week.

Sjee Inky jij dus ook zwanger. Gefeliciteerd meid!
    Ik word nu ongi en blijkbaar voor t laatst tot april als ik je pêndel geloven mag.

Ik moest dit ff weten en we heben stad en land afgezocht voor n internetcafe, want mn telefoon is in staking sinds we de grens over zijn gekomen.

Dikke kus dames, ik mis jullie vreselijk!

4. toontje

toontje Lid

May 24, 2006
    45
    0
    0
    ziekenverzorgster
    Swolgen (limburg)
    wij hebben vandaag onze echo gehad alles zag er goed uit en het is een jongen Noah krijgt dus een broertje wij zijn super blij
    al had ik zelf het gevoel dat ik een meisje kreeg omdat ik nu anders draag en andere klachten heb maar dat zegt dus niks

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wow Super.. een broertje voor Noah!!!!
    Gefeliciteerd !

Zo zie je maar dat , hoe je je kindje draagt , niets zegt over het geslacht!!

6. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Wauwie, straks 2 jochies in huis rondlopen, Wendy! Geweldig meid. Ik wens je met je 2 jochies straks net zo veel plezier als ik met mijn 2 meisjes heb, haha.

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hallo allemaal.......Wij zijn weer thuis........gisteren rond 5en zijn we thuisgekomen en hebben genoten van een heerlijke week met veel zon en hoge temperaturen. Kim heeft zich prima vermaakt met haar vriendinnetje en Isa deed het zeer goed en is in ene geen eenkennig meisje meer maar wordt een echte allemans vriend........

@ Sabrina gecondoleerd en sterkte met het verwerken van dit verlies.........

Ik lees 1 deze dagen wel weer even verder bij.........

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He Monique.. welkom terug!
    Wat fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! En wat goed van Isa dat ze niet meer eenkennig is!

9. Niet meer actief

welkom terug monique, enne toontje.. gaaf een broertje voor Noah! Toch ook wel erg leuk, 2 knullen. Ik voel me nu al heel anders dan bij Astrid! En toch krijg ik een meid (haha, pendel van inky, dus het zal wel kloppen)

Verder vermaken wij ons prima op de camping. As is ineens een echte peuterdreumes en gek op koude (lees ijskoud) douches, maf ding! Ze kan nu eindelijk echt goed van banken en bedden afklimmen. Nu de trap nog leren! EN!! Ze probeert te rennen en dat is de reden waarom ze de laatste dagen zo " lomp " was, want de wil is er maar de handigheid nog niet echt!

en.... IK BEN SOMS ZOOOO MISSELIJK. Gatver, had zo gedacht dat het mij voorbij zou gaan! Ook heb ik best veel hoofdpijn, maar dat zal ook gerelateerd zijn aan de warmte. Toch nog meer drinken. Ik ben nog niets aangekomen, dus het gaat goed! Met As was ik nu al een paar KG zwaarder!

ZO dat was het weer voor een week haha..

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hihi die As.. tja ze zal het ook wel warm hebben...kan ook niet anders toch?!

tja en dat misselijke.. ik hoop dat er niet zo lang last van hebt.
    Was je bij As nu al kilo's aangekomen? jeetje.

11. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Rustig in deze hoek! Ook wel verklaarbaar.

Hier is alles weer opgeruimd en zijn alle wassen gedraaid en weg gewerkt. Isa heeft gisteren een slaapdag gehad........Marco is eindelijk mijn bijkeuken aan het opknappen en mijn beloofde keukentje staat eindelijk. De wasmachine en droger staan op elkaar en de 2de koelkast staat er nu eindelijk naast. Nu gaan we de schuur opruimen.

Vanavond en morgenavond weer werken........ook wel weer lekker. Ik loop de deur uit en alles draait door.

Maandag met Isa naar het VU en deze keer moeten we er al om 09.00 zijn omdat Isa voor een dagje wordt opgenomen en als het goed is kunnen we rond 5en naar huis met zijn 3en!!!!!!! Kim gaat naar een vriendinnetje dus ook zij is onder de pannen.

@ Toontje leuk een broertje voor Noah.....
    @ Deboor vreselijk balen die misselijkheid.........wat bij mij hielp was voor het opstaan een cracker en een kop thee.........zet Lars maar aan het werk!

@ Susanne voor jou de laatste loodsjes.........hoe hou je het vol in die hitte!

Verder draait hier alles zo als het hoort.........

12. Elvier

Elvier Lid

Jun 21, 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    @ Toontje, gefeliciteerd met weer een jongen! Leuk zeg, twee knullen!

@ Minni, leuk even wat van je te horen! Geniet maar ff van die laatste ongi hihi

@ Suzanne, idd, hoogzwanger en die hitte, lijkt me geen feest...

@ Deboor, hihi, die Astrid! Dat rennen herken ik wel, de armen helemaal naar achter en de lucht, zo komisch om te zien!

@ Monique, fijn dat de vakantie zo geslaagd was! Ook fijn dat je were terug bent, komt er weer wat meer leven hier hihi

Hier alles ok, gelukkig gister regen gehad en is t in huis wat afgekoeld...
    Ik ontdekte vorige week een bultje net boven mn navel. Na bij de huisarts en chirurg te zijn geweest, blijkt dat het een navelbreuk is! Ben ergens blij dat dat het is, en niks ernstigs, maar toch... Nu moet ik over een paar weken onder het mes... BAH! Word de eerste keer dat ik geopereerd ga worden. Gelukkig geen algehele narcose maar een ruggeprik. Tot de operatie en daarna nog een tijdje, mag ik niet tillen. Een beetje lastig met een kind van ruim elf kilo ;) Maar goed, alles is te regelen, ben nu dus wel extra blij dat ie al loopt hihi.

Verders niks te melden geloof ik, vond dit ook eigenlijk wel genoeg ;)

Fijn weekend nog dames!

13. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Emelyne draait haar hand ook niet om voor een kouwe douche, hahahaha. 's Avonds wilde Nico nog wel eens ff afkoelen onder de douche en dan ging Emelyne mee. Eerst gewoon wat warm water maar ff later maakte hij het helemaal koud. Je hoorde Emelyne via de ademhaling reageren op dat koude water, maar ze lachte er ook bij. Ze vond het heerlijk. Hier dus ook zo'n maf ding, Gupsie, hahaha.

Geniet nog lekker van je campingleven!!

14. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Heeeeeeeee Elvier, dat heb ik ook, zo'n bult die een navelbreuk blijkt te zijn, alweer ruim een jaar ondertussen. Maar...ik hoef geen operatie. Gewoon doen wat ik altijd doe en ja, mocht het eens fout gaan dan merk ik het wel qua pijn en zo, maar tot die tijd hoef ik dus niet onder het mes. Heb jij er nu ook pijn aan en last van of valt dat wel mee? Bij mij valt dat allemaal dus heel erg mee. Die bult voel ik heel afen toe, vooral bij een strakke broek, maar verder eigenlijk nooit. Als jij nu wel last heb, kan ik me voorstellen dat ze er wat aan gaan doen.

Sterkte ermee, meis. Ik kan je uit ervaring (2x keizersnee) vertellen dat een ruggenprik heel erg meevalt.

En jij natuurlijk ook een heel fijn weekend toegewenst.

15. Elvier

Elvier Lid

Jun 21, 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Das ook wat, dat jij er ook 1 hebt!

Bij mij zit en zie je m continu!Bultje van denk iets meer dan een centimeter... De arts-assistent waar ik was, dacht dat een operatie misschien ook niet nodig was, maar de chirurg zelf vond van wel...

Heb er op zich geen last van, behalve dat ik het wel voel als ik bijv. toch veel getild heb of gister na het heen en weer rennen tijdens het watergevecht op mn werk. Is niet echt pijn, maar begint erop te lijken. Gewoon een vervelend gevoel, zoweiso voel ik wel dat er iets niet helemaal ok zit!

Ben daarom dus wel blij dat die operatie eraan komt, maar liever had ik het helemaal niet gehad natuurlijk!

Ik hoor dus van alle kanten dat zo'n ruggeprik enorm meevalt, ben ik echt wel blij mee! Onder narcose gaan vind ik nog erger, dus dan wel blij met die ruggeprik!

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @ monique en Elvier: Het is ook niet echt vol te houden.. maarja moet he.. heb geen keuze!

17. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

May 15, 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    Susanne; heel veel suc6 met de laatste loodjes! Schiet nu echt op zeg, het is aftellen voor jou!

Toontje; wat leuk zeg; een broertje voor Noah!

Monique; heel veel suc6 maandag bij 't VU! Wat fijn dat ze geen nachtje hoeft te blijven!

Gupsie; ik hoop dat je misselijkheid snel over is, balen zeg!!

Thea; wat grappig dat Emelyne haar hand niet omdraait voor 'n koude douche!

Elvira; je kan er idd maar vanaf zijn, wel vervelend dat je geopereerd moet worden, maar dan heb je 't ook gehad!

18. Niet meer actief

@ monique, wat fijn dat je bijkeuken eindelijk de goeie kant op gaat. Pff, dat weet ik wel alles van hoor, ruimtes in huis die eens afgemaakt moeten worden.

@ Elvier, sjee, een navelbreuk, doet dat eigenlijk zeer? Geen idee eigenlijk. Ik ben geen navel mens, ik vind het maar vieze dingen. En as die peutert graag in navels...jak!

@ Thea, tsja.. die 2 van ons hebben wel vaker dezelfde rare fratsen..hihi. Maar dat is wel super leuk!

Hier ben ik dus nog steeds misselijk.. jak. Het is niet dat ik misselijk op vaste momenten, of door iets. Het is voor het eten, na het eten, na het wakker worden, en voor het slapen gaan..haha.. GELUKKIG HOEF IK NOG NIET TE KOTSEN.

19. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    hoi hoi...ben weer op mijn eigen stekkie op curacao.

Het was een hectische en heftig weekje...Ans mijn Stiefmoeder is afgelopen woensdag begraven. Voor mij betekende Ans ontzettend veel. Vanaf mijn 13de heb ik na de scheiding van mijn ouders bijn mijn vader en Ans gewoond. En veel van wat ik nu ben en bereikt heb, heb ik aan haar te danken. De leegte die ze gevoelsmatig bij ons achterlaat is enorm....Ik denk momenteel elke minuut van de dag aan haar.

Vanmiddag weer een afscheid. 1 van mijn beste vriendinnen hier op Curacao zie ik vanmiddag voor de laatste keer samen met haar gezin op het strand. We gaan eten met zijn allen en daarna volgt voor hun een weg naar Toronto. Nauurlijk zullen we elkaar gaan opzoeken, maar da's toch anders.....

Zware tijden dus nog even voor mij......

Ik wil wel alvast iedereen bedanken voor alle lieve woorden. Dat doet een mens goed!!

20. Niet meer actief

DAn wens ik je nog evengoed weer sterkte meid, je hebt het er niet makkelijk mee...

Share This Page