Nee echt niet. Ik kan wel testen nu, maar hij zal waars negatief aangeven. En daar schiet ik nu geen drol mee op. Nog n paar daagjes.
Spannend Minni! Hopelijk toch een + voor jou hoor! Monique.. toch niets ergs met Kim? Fijn dat je moeder goede uitslagen heeft! Hebben jullie het koud? Ik heb het alleen in de avonden koud en dan pak ik een lekker warm plaid voor op de bank.. heerlijk! Ik ben vandaag bij de arbo-arts geweest. Ik moet nu over 2 wkn weer op het spreekuur komen. Tot die tijd mag ik thuisblijven, maar als ik me goed genoeg voel, dan mag ik max 2x4 uur per week werken. Over 2 weken bekijken we dan verder hoe we gaan opbouwen!
Oh fijn Suus, je wordt nergens toe gedwongen waar je niet aantoe bent. Beterschap hoor. (dat mag ik zo wel stellen, toch?)
Zo en nu de rest. Suus, wat een fijne arbo-arts zeg. Heel goed dat je het zo mag gaan opbouwen. Doe rustig aan en neem je tijd. Zijn de bijwerkingen al minder? Aman, het was ook een flink bedrag ja. Maar goed het zo super makkelijk daar en wij gaan graag voor comfort. Het Heijderbos was wel leuk maar we wilden in eerste instantie naar ene andere. Met een piratenboot en een overdekt strandje. Ik was in de veronderstelling dat dit in het Heijderbos was maar dat was dus niet zo. Minni, spannend! Ik hoop toch dat je Belg geen gelijk heeft en ik wel haha. Wel rot zeg van je vriendin. En balen dat ze zo moet lijden. Denk je af en toe niet..... mss is het beter als.............? Nancy de buikgriep is dus voorbij? Bij Deboor is ook iedereen aan de beurt geweest. Deboor heeft het nu. Alleen Eef nog niet. Maar ze bekijkt het zonnig, ze valt lekker af zo haha. Ik ben een beetje mijn camera aan het proberen. Het is de digitale spiegelreflex van EOS geworden. De 400D. Ik mocht er ook een externe flitser bij kopen. Van het verjaardagsgeld koop ik een tas en we sparen nog even voor een hele goede lens. Maar voorlopig kan ik nog wel even door. We hebben ook nog lekker gegeten gisterenavond dus ik voelde me echt jarig. Helaas liet NIels zich vannacht weer horen dus ben wel brak nu. Nog 2 dagen werken en dan weer lekker weekeind.
Hee gefeliciteerd vriendinnetje! Ik heb vandaag de vloer wel gesleten rond de telefoon, want ik d8: laat ik dr ff bellen. Maar ik weet dat ze afgelopen week liever geen belletjes kreeg. Dus ikwilde dr ookniet lastig vallen. Ik heb me dr zo rot om gevoeld dat ik idd d8: jeetje meid, ga nu toch ajb snel sterven. Want dit is geen leven! Maar ik ben over t punt heen van me er rot onder voelen. Ik lig er niet meer wakker van en ik hoop echt dat het niet veel erger wordt voor haar. Jeminee wat is zo'n lichaam taai zeg. En ik hoop ook dat jij gelijk hebt!
jajajaja Minni is ZWANGER hahaha. Ik kan toch wel een beetje pendelen dan haha. Gefeliciteerd meid geniet er van. En ook Elmar en Giul natuurlijk gefeliciteerd!
Inky bedankt voor de PM.....alleen begrijp ik het niet helemaal. Er stond namelijk ook een bericht elders. Ze zal haar redenen er wel voor hebben. Hier rust.........4de avond alleen en er volgen er vast nog wel meer.......
Marco heeft het inderdaad erg druk met de zaak.......als het goed is zalerper 1 oktober meer rust komen omdat hij dan bij zijn werkgever weg is. Nu is het en voor de baas en voor zichzelf........ik wist dit van te voren maar op sommige momenten baal ik hier echt van.......sta er dus eigenlijk grotendeels alleen voor........ Wat Kim betreft. We zijn bij de HA geweest ivm gehoor problemen.Wij dachten aan oren uitspuiten maar niks was minder waar. Kim schijnt voor 80% haar gehoor kwijt te zijn en wij staan voor een raadsel. Het verklaart wel heel veel. Ik snap er nog steeds niet veel van en zit met heel veel vragen.Dankzij de HA kunnen we 10 oktober bij de KNO arts terecht. Eerlijk gezegd zit ik er een beetje doorheen er komt steeds meer op ons afen niet in positieve zin........deemmer is eigenlijk VOL........ Ik heb een beetje het idee dat ik geleefd wordt en niks zelf kan bepalen. Als ik denk dat het weer goed gaat komt er weer wat anders op ons pad.......ik kan zelf de regie van mijn leven niet bepalen omdat deze bepaald wordt.
ik kan me wel voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit hoor Monique.. net wat je zegt op een gegeven moment is de emmer vol en kun je er gewoon even niet meer bij hebben. hoe gaat het met Kim? heeft ze er zelf ook erge last van? op school enzo, of is het zo dat ze er zo aan 'gewend' is geraakt?
Jeetje dat is niet niks Monique. Kan me idd voorstellen dat je er niet nog meer bij kan hebben. Sterkte !
Aan Kim zelf merk je niks.....ze blijft het vrolijke meisje die ze altijd al is...... Hier nog 3 werkdagen en dan eindelijk 2 vrij...... Mijn moeder komt morgenochtend oppassen omdat we weer beide moeten werken.....baal er wel van..... Vanavond de 4de alleen zijn avond........ Ga douchen en met de "groter groeien" op de bank......
Hoi ben ik weer. Ben n paar dagen bij mn ouders, zodat Elmar de tegels van de vloer kan rammen en daarna nog n gedeelte vloer kan storten. Mis Elmar echt vreselijk! (hormonen, denk ik)