Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
  2. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    zo daar ben ik weer.
    Lange werkweek gehad en gisteren mijn verjaardag gevierd. Vanmorgen lekker naar de Beekse Bergen geweest.

Eigenlijk niet veel te melden.
    NIels heeft van 23 tot 6 geslapen das voor hem erg lang. En hij had ene piamapapje op en dat ging weer goed.

Nu ga ik de foto's van de camera halen.

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    We zijn vandaag naar Margraten geweest.
    Beetje lang verhaal , dus lees maar bij de "lounge" topic: "Graf Amerikaanse soldaat......."

Verder een lekker rustig weekend geweest. Heerlijk gewandeld en genoten van het mooie weer.

Heb je leuke verjaardag gehad Inky?
    enne fijn dat Niels zolang geslapen heeft.. .heerlijk kan je zelf ook even bijtanken.

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik heb je verhaal gelezen susanne en een reactie geplaatst

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja ik zag het!

Ik weet ook niet precies waarom ik het gevoel heb dat ik dit "moet" doen..
    Maarja ik woon dan ook niet zo ver van de begraafplaats vandaan.

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hihi Suus, grappig. Ik heb geen commentaar gegeven trouwens. Het zegt mij namelijk helemaal niks.

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    zo even bijgelezen.

Monique wat vervelend zeg van Kim haar gehoor. Hoe heeft de HA dat getest? Met zo'n piepjestest net als bij de schoolarts? Ik hoop dat er mss nog iets te verbeteren valt aan haar gehoor.

Suus als je voelt dat je zoiets moet doen dan doe je dat toch? Ik heb er niet zoveel mee. Ik zou graag een boom willen adopteren voor mijn overleden schoonmoeder. Je weet wel zo'n boom die in een groot bos staat waar alle bomen zijn geplant voor een overledene aan kanker.

Minni, hoe ist? Moe, misselijk? Vertel vertel. Heb je het nieuws al aan de familie vertelt of nog niet?

Nancy, druk in de weer zeker? Gaat het goed met Pheadra? Hoe is het trouwens nog afgelopen met het hele leesgebeuren op school?

Hier kijkt een mega berg was me tegemoet. Dus dat wordt ene dagje vouwen en strijken vandaag. Maar dat geeft niet ik heb genoeg energie vandaag. Niels heeft van 21 uur tot 7 uur geslapen. Wat een heerlijkheid zeg!

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat gaat dat goed met Niels!

Ik schrijf later bij, mn ouders zijn trouwens op de hoogte. Ik heb onwijze koppijn, dus ik ga boodschappen opruimen en dan niks doen.

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wat goed dat Niels zo lekker doorgeslapen heeft..
    Tim is nu alweer 2 nachten wakker geworden. Maarja kan ook niet anders, hij krijgt er 2 kiezen en 1 tandje bij.
    Maargoed... ik slaap sowieso erg slecht door de medicatie.. dus was er al wat aan gewend.

10. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    oh meisjes ik ben helemaal van slag!

mijn vader die al 40 jaar vrachtwagen rijd en nooit eerder een aanrijding heeft gehad heeft vanmorgen in Tilburg een ongeluk gehad, een automobulist zat 'ineens' op de verkeerder rijbaan en dus pal onder het linkervoorwiel van mijn vaders auto, die kantelden en verder schoof.

gelukkig heeft mijn vader geen lichamelijk letsel, MAAR de automobilist is overleden ter plaatse.

dus drama alom! voor de nabestaande, maar ook voor mijn vader en ons verdere gezin...

als ik zie hoe mijn gebroken vader op de bank hangt.. in shock en zegt alleen maar dat gezin dat gezin..

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Vreselijk sneu voor je paps, Nancy./ Dikke kus hoor.

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jeetje Nancy.. heel veel sterkte gewenst voor je vader (en de rest van jullie gezin)
    Ik weet dat het een hele grote impact op het leven van je vader is en nog gaat worden.
    Een oud-overbuurman van me heeft het ook ooit meegemaakt... hij loopt er nu nog mee terwijl het al jaren geleden is.

13. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ben er weeeeeeeeeeeeer!

Allereerst: MINNI:...............GEWELDIG! mooi mooi....gefeliciteerd meid (en Elmar en Giul natuurlijk ook)

Suus: werken de medicijnen een beetje...?

Monique: pfoe....wel blij dat het met je moeder beter gaat...Hoop dat de oorzaak van gehoor vermindereing van kim snel gevonden zal worden

hier geen zwangerschap...dat weet ik zeker, want we hebben 't niet gedaan.....te drukke vakantie...de kids lagen vaak bij ons op de kamer, of 1 van ons was zo snipverkouden dat er geen houden meer aan was..hihi....ik vind het op zich ook ff rusitg om eens 1 maand niet die onzekerheid te hebben..hihih

vakantie was super,....wel soms wat koud maar gelukkig heel weinig regen gehad. We hebben een keueken voor ons nieuwwe huis uitgezocht en ook de vloeren ...sanitair moeten we nog wel bestellen, maar we hebben al een goed idee

CP was voor de dames 1 groot feest. Heerlijk om zo ens in de bossen te vertoeven. We hebben heel veel konijntjes en eekhorentjes gezien. Laura was bijzonder goed in ponyrijden en Daphne genoot van alle glijbanen...echt een succes!

14. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    nancy: (lees het nu pas) heel veel sterkte voor jou en je vader meid!

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Sabrina welkom terug......klinkt goed je vakantie in het koude Nederland...........jammer dat we niet tot een meeting zijn gekomen..........

Heeft iemand al weer eens wat van Semmie gehoord?Ben namelijk erg benieuwd hoe het nu met haar en haar gezinnetje gaat........

Ik heb Elena een mailtje gestuurd helaas nog niks gehoord.......

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Heee Sabrina.. Leuk dat je er weer bent.
    En om je vraag even te beantwoorden: Ja de medicatie begint langzaam aan te werken.
    Ik moet volgende week woensdag weer naar de bedrijfsarts. Daarna zal ik hopelijk weer wat uurtjes mogen gaan werken.

Nee nog niets van Semmie gehoord.. Ze zal zich vast wel weer melden als ze eraan toe is.

Hmm heeft Elena misschien nog steeds pc problemen?

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Dankje Sabrina. Ik voel me eigenlijk prima. Kan niet anders zeggen.
    We hebben vanavond Giulian n shirt aangedaan met de tekst: ik ben stoer, want ik word n grote broer.Zo naar mnsch-ouders gegaan. (die hadden Giulian al n tijd niet gezien)
    Ik rekende op: "was er geen voetbal op tv?", als reaktie.
    (de vorige keer zette mn sch-moeder de tv op n oefenwedstrijd die heel aandachtig bekeken werd terwijl ze normaal moet spugen van voetbal) Maar deze keer waren ze allebei geemotioneerd bijna zo blij. Geweldig zeg.

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    idd een leuke reaktie Minni.. valt gelukkig voor je mee!

@Nancy.. hoe gaat het met je vader? Komt hij al een beetje uit de shock?
    Heb net het krantenartikel gelezen wat morgen (denk ik) in het Brabants Dagblad komt. Jeetje zeg.. de vrachtauto van je vader is zelfs ook gekanteld, zag ik.

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    jeetje Nancy wat erg. Ik kan me voorstellen dat jullie er allemaal van in shock zijn zeg. Wat vreselijk voor dat gezin maar zeker ook voor je vader. Volgens mij is dat de nachtmerrie van iedere vrachtwagenchauffeur. Sterkte!

Heee Sabrina, welkom terug. Enne door naar de volgende ronde dus. Gelukkig heb je wel lekker genoten van centerparcs. Nu weer aan de bouw van het huis gaan denken? Heb je nog vakantie of mag je meteen weer aan de bak?

Minni, wat leuk dat je schoonouders zo blij waren. Jullie zijn mss ook wel dichter naar elkaar gegroeid tijdens het hele gebeuren met je schoonvader.

Hier weer een supernacht voor NIels. Van 21 uur tot 8 uur. Alleen was Lars niet helemaal lekker. Die had gisteren als 5 keer de racekak en vannacht had ie steeds dorst en buikpijn. Dus nu moesten we er 3 keer voor hem uit. Maar goed mij hoor je niet klagen.
    Ben vandaag ook weer met cambridge begonnen. De laatste 10kg er ook af krijgen zal lastig worden maar we gaan er weer voor. Ik ga het weer 6 weken doen en dan zien we wel wat er af is.

20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wauw Inky, Niels heeft t helemaal te pakken, wat goed!
    Sneu voor Lars, is ie nu opgeknapt?

Helemaal niemand op msn, das stil zeg...

Ik heb mn meegroeibh aan. Beetje groot nog. Maar wel comfi hoor. Niet charmant trouwens.

Deel Deze Pagina