Hier een rustige dag.......rond 11en Isa naar Oma brengen omdat we een vergadering hebben. De feestdagen moeten worden ingepland en bij afwezigheid wordt je gewoon ingepland........dat wil ik deze keer voorkomen.... Isa is met de litle people aan het spelen......erg pittig. Nancy heel veel sterkte voor je vader.........zag het gisteren op tv......vreselijk ongeluk.
Hey meiden, sorry kan net niet lang genoeg zitten om uitgebreid verslag te doen en te reageren. Heb nog veel pijn en conditie is beneden nul.. Fiene doet het goed, kraamhulp daarentegen is waardeloos geregeld. Moet nu bedje weer in maar probeer later wat te schrijven en een foto te plaatsen. Minni, heb je gisteravond nog geprobeerd maar kreeg je niet te pakken en jij mij ook niet. Van harte meid, ik probeer je vanmiddag nog even te bereiken.
He Wen.. idd doe rustig aan en geniet vooral van Lotte en Fiene.. we zien je wel weer als je wat meer opgeknapt bent!
He kijk aan, Fiene is er! Dat had ik nog niet meegekregen! Gefeliciteerd meid. K*t dat de kraamhulp niet goed is geregeld, maar doe vooral rustig aan!
hee wen, doe zeker nog maar even rustig, al ben ik zeer benieuwd naar de foto's! Suzanne en Monique, ja idd de beelden zijn verschrikkelijk.. de vooras van de vrachtwagen was gebroken dus geft al aan hoe hard de klap was. lief voor jullie sterkte wensen!
Fiene.......jee...ik wist van niks...hahaha gefeliciteerd Lotte met je kleine zusje...nu maar hopen dat paps en mams ondanks de geweldige kraamhulp ff op adem kunnen komne...gefeliciteerd meid! Inky: ben vandaag gewoon weer aan de bak geweest...geen vrije dagen meer.... Suus: lekker dat het weer een beetje beter gaat...rustig aan he? Nancy: sjee zeg, dat klinkt heftig....echt een nachtmerrie...brrr...rillingen Monique: en?....ben je wat feestdagen vrij? Ik hoop het... Beccatje...nu heb je minni als zwangermaatje....ik wil ook erbij! hihi alles goed met 't buikkie? al bandenpijn? meiden hebben 1ste dag creche ook weer achter de rug. Ik had me ingesteld op 2 erg vermoeide peuters bij afhalen, maar dat viel wonder boven wonder erg mee...jetlag lijkt al aardig overwonnen dus... ik ga mijn bedje eens opzoeken
Heb gisteravond met Elmar de beelden op HvN gekeken. Potver wat heftig zeg. Wat afschuwelijk voor je vader, Nancy. Ik vind het echt afschuwelijk. Heel veel sterkte voor je vader. Ik hoop dat ie zich er overheen kan zetten, maar dat lijkt me verdomde moeilijk. @Sabrina, ff iets meer seksen als je de afgelopen maand hebt gedaan, he. Jij bent binnenkort ongesteld (als ik me niet vergis)? Succes dan daarna he?! Vandaag krijg ik n vriendin op visiste. Leuk, heb er zin in. Ga lekker languit op de bank totdat ze komt.
smelt moment: een klein handje zit heelzachtjes mn rug te aaien. Ik blijf zolang als ie dat doet lekker hier zitten hihihi. Gisteren kwam ie naar me toe, terwijl ik op internetzat. Hij kroop op mn stoel, gaf me een gepassioneerde dikke zoen op mn wang en ging lekker achter me zitten. Heerlijk! (we hebben hele grote stoelen)
iemand vroeg hoe het met papa gaat nu, lichamelijk gaat het wel, geestelijk is het nog niet veel! gisteren weer een man van slachtofferhulp geweest en moet zeggen dat dat toch wel positief is hoor. Nu komt die man over 2 weken weer langs en dan na 2 maanden, hij zei dat als hij de laatste keer komt (die 2mnd dus) dat het dan toch al wel beter zou moeten gaan wat betreft het slapen. Papa is nu de afgelopen 2 nachten heeeeel veel wakker geweest en ziet dan steeds dat beeld van die auto weer. ook heeft hij het steeds over die familie, hoe erg en zou hij kinderen/kleinkinderen hebben? hij heeft ook besloten (omdat hij niet gezien heeft wie er in de auto zat, man/vrouw 1 persoon/2personen) dat hij geen contact opneemt met de familie, omdat het dan nog persoonlijker wordt en hij natuurlijk heel bang is dat ze hem verwijten maken (wat ze ook wel zullen doen, logisch). maar mochten die mensen er behoefte aan hebben, wil hij het wel doen. komt voor zei de man van slachtoffer hulp, maar omdat papa eigenlijk niks gezien heeft, kan hij ze waarschijnlijk ook weinig vertellen... nu 'moet' hij vandaag of morgen met een .... (moeilijke naam) weer samen de vrachtwagen in en dat zelfde stuk gaan rijden. wat dat betreft heeft zijn werkgever (AVR) wel heel goede hulp.
Jeetje Nancy... Wel fijn dat hij zo'n goede begeleiding heeft hoor.. is ook erg belangrijk om er weer bovenop te komen. Ik hoop dat die familie hem niets gaan verwijten.. hij kan er immers niets aan doen. Maargoed.. uit machteloosheid kunnen ze dat natuurlijk wel gaan doen. De buurman over wie ik laatst schreef , die dit ook meegemaakt heeft, heeft nu nog steeds contact met de familie van dat meisje. Ze hebben hem nooit verweten dat hun dochter en nu niet meer is. Hopelijk gaat dat ook zo met je vader. @Minni:ahhh leuk he .. die smelt-momenten. Ik zeg elke avond tegen Lisa als ze gaat slapen.."hou van jou" en vanaf vorige week zegt ze het nu zelf terug *smelt* Ze kan ook zo lekker tegen me aankomen hangen op de bank en dan lekker kroelen.. heerlijk!
ahhh Minni heerlijk he. Ik kan daar ook zo van genieten. Lars is ook een enorme kroelkont. Niels daar in tegen kan geen seconde stilzitten. Die wipt alleen maar op en neer op schoot. Wat zegt je Belg er trouwens van dat hij de voorspelling verkeerd had? Nancy wat een heftige tijd zal je vader nu doormaken zeg. En dat stuk opnieuw rijden zal heel moeilijk zijn maar beter dan uitstellen. Sterkte zeg. Hopelijk gaat het langzaam aan een stukje beter met hem. Sterkte! Suus hoe gaat het met je? Hier slaapt Niels nog steeds goed door. Lars is wel weer wat vroeger wakker maar die is nog niet helemaal oke. Ook heeft Niels al 4 keer 1 slag gekropen. Hij is er zo druk mee bezig echt leuk om te zien. Morgen starten we met cambridge. De afgelopen dagen hebben we alles wat we nog hadden opgemaakt. Vanavond nog 1 zakje chips en dan is alle verleiding weg. Morgen ook werken dus dan zal het vast beter gaan. R. zit nu aan weer andere medicijnen. Pff de 3e al. Ik begrijp dat het even duurt voordat ze de juiste medicijnen hebben gevonden maar dit schiet ook niet op zo. Verder is de wachtlijst voor de psychiater erg lang. En hij staat op 4 plaatsen ingeschreven. Ik heb Wen trouwens nog gesproken. Het gaat goed met Fiene, ze krijgt volledige bv die super goed gaat en ze komt ook goed aan. Lotte is erg lief voor haar zusje en wil steeds kusjes geven. De kraamzorg is waardeloos omdat ze maar 4 uur krijgt per dag terwijl je meer hoort te krijgen na een keizersnede en er zijn al 3 verschillende gekomen.
Jeetje wat goed van Niels! Balen voor R. en jou. KLote dat t juiste medicijn niet voorop de plank ligt. Ik heb n dreinkind en ga bij m op de bank zitten (met n handje chips).
Inky.. het gaat steeds beter met me.. ik moet morgen naar mijn teamleidster bellen en ik denk dat ik volgende week wel wat uurtjes kan werken. Woensdag moet ik weer naar de arboarts. Vervelend dat R nog steeds niet de goede medicatie heeft. Welke medicijnen heeft hij nu gekregen? Ow.. mijlpaal van Lisa.. ze is nu dus al overdag droog.. sinds eergisteren poept ze nu ook op het potje.. goed he?! Ook s´middags als ze gaat slapen, doe ik haar nu geen luier aan en dat is ookal 3 dgn goed gegaan. Mijlpaal van Tim.. Hij kan nu eindelijk goed kruipen en zelf gaan zitten.. en krijgt er 2 kiezen bij!
Zo en nu is t n beetje echterderder. Heb vandaag mega shoppen gedaan. Echt onwijs: 1positiebroek en 4 onwijs leuke positieshirts, waarvan de duurste voor 20, voor 26 saampjes. Gaaf he?! (de broek en t 1 na leukste shirt waren 1,50 p st, de allerlaatsten)
Minni, heb het badpak ook gevonden.. ik stuur het naar je op! Dan kan je je garderobe met positiekleding daar ook weer mee aanvullen!
Ooh gaaf! Je bent n schat! http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... n7zenz.jpg http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... n6zenz.jpg http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... n5zenz.jpg http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... n2zenz.jpg http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... n1zenz.jpg in mn album staat n plaatje van hoe ik eruit zag in juli. Heb ik daar al ff in staan. Ooit wil ik dit figuur weer hihihi, of iets in de buurt.