nee nee....heb de zee nog amper gezien...daar gaat vanmiddag verandering in komen.... Moest ff wat stapels werk verwerken. Daarnaast loopt ons bouwproject ook door...vergunningen op hekwerk na zijn rond. Ook weet ik wie mijn buren worden. We hebben afgelopen week de eerste leden vergadering van de vereniging van eigenaren gehad inclusief aangeklede borrel (ooit een uitgeklede borrel gehad?) Deze buren zijn nu net 3 weken aan het bouwen...echt zo op het eerste gezicht hele leuke lui. geen poe ha. Hij weet alles over security en veiligheid, dus da's een goeie meevaller. Zo wordt het park nog veiliger hihi. Kinderen hebben echt geen spat last gehad bij terug keer van enige vermoeidheid. De eerste week creche is prima verlopen, de dames zijn in erge goeie doen. Je merkt dat ze, door de vakantie, ineens stukken wijzer en weer langer zijn geworden Sta op punt om weer eens flink ongi te worden. Ik ben de keukenlades aan het uitzoeken en dat soort werk doe ik eigenlijk alleen voor zo vlak voor ongi. Ik ben al over tijd, maar doordat de vakantie geen kluswerk heeft opgeleverd, weet ik ik toch zeker dat ik niet zwanger ben, anders moet ik direct mijn naam veranderen in heilige maria. Ik verwacht dus een weekend van buikpijn ...blehhh... Gaan jullie nog iets leuks doen?
ow ow wat erg.. ik heb nog geen klap uitgevoerd vandaag! Gisteren hebben we nl de gegevens gekregen van de soldaat waar we het graf van hebben geadopteerd. Ik ben dus meteen aan het spitten gegaan op het net of ik iets kan vinden over hem of zijn divisie waar hij in zat. Maar jeee dat kost tijd zeg.. (is niet erg hoor) Zijn natuurlijk allemaal sites vanuit Amerika.. Gelukkig is mijn engels wel goed dus ik kan al een heel eind komen. Ben er inmiddels wel achter dat hij , toen hij sneuvelde, net zo oud was als ik nu ben en dat hij getrouwd was. Ook weet ik vanwaar hij het leger in is gegaan. Best interresant om dat allemaal op te zoeken. Verder gaat het wel oke! Mischa belde net. Hij heeft van zijn nieuwe werk de huurauto al gekregen (hij begint daar maandag) Het is een Fiat Bravo met 200 km op de km teller.. dus hagel nieuw! Ik ben zeeeer benieuwt hoe hij rijdt! Waar is iedereen eigenlijk? Ik ga maar weer even naar Tim kijken.. hij huilt alweer...pff al de hele dag is hij aan het jengelen. Tot later!
ik ben er nog hoor....ik loop nog in mijn huispakkie rond...ijd voor een douche dus... Spannend zeg dat uitzoeken van die adoptiesoldaat..... veel rijplezier in de Fiat....komt wel goed denk ik hihihi
Wel geinig zo in de tijd terug kijken in t leven van iemand. Giulian is ook wat vervelend. He bah. Een uitgeklede borrel. Hoeft niet vervelend te zijn, maar ik moet er echt niet aan denken met mijn buren. En op dit moment zie ik er ook niet zo strak meer uit, n maandje geleden was ik ervoor in geweest Leuk om de vorderingen zo te lezen, Sabrina. Hier hebben we "mn dochter" over de vloer. Meisje van 9jr, Laura, komt hier dagelijks en met t eten schop ik dr naar huis. Zeis hier in de zomervakantie komen wonen, vanuit de andere kant van t land. Nog weinig vriendjes en dr oudere zus pubert al, dus heeft ze weinig mee en dr moeder werkt overdag. Dus thuis heeft ze weinig te zoeken overdag. Best sneu. Ik laat dr ook maar lekker komen, wantze laat de hond graag uit. Als ik daar zometeen geen zin meer in heb,dan komt Soetsie er toch nog uit, als ze tegen die tijd de interesse niet verloren heeft natuurlijk. Tijd om t eten warm te maken. Bleeh, heb dus ook nog niks gedaan vandaag (en gisteren en volgens mij ook niet eergisteren) en heb ook echt geen zin. Nouja ff n schop onder mn kont, want er ligt ook n was op me te wchten. Moet gevouwen worden. Wel stil hier steeds hoor. Jammer.
ach minni....energie komt vanzelf wel weer terug, en die was loopt niet weg... Hier staat voor de derde x teletubbies op. Ze blijven wild enthousiast. Zeker na 3 weken teletubbieloos...ze weten 't weer te waarderen net als weer hun eigen speelgoed. ben blij dat het weekend bijna begnt, want ik heb nog wel last van vakantie heimwee....lekker uitslapen en gezellige dingen doen met het gezin.....
hier moe van het werken en een spokende Niels. Zo slaapt hij 3 nachten heerlijk lang door en nu al weer 3 nachten bal. Pffff VERMOEIEND. Maar goed, ik drink nog ene kopje thee en dan duik ik mijn bedje in. Morgen of overmorgen praat ik bij. Dit weekeind afscheidsfeestje van mijn broer. Die is nu geslaagd voor fysiotherapeut en emigreert volgende week definitief naar Noorwegen. Hij heeft wel een retourtje geboekt omdat dit goedkoper is dan een enkeltje:~ Zijn terugkomst is op 22 dec. dus gezellig met kerst bijelkaar. Morgen meer
Even snel een foto van Fiene, 1 dag oud Het gaat verder de goede kant op hier, binnenkort meer updates. Fijn weekend allemaal!
ahhhh Wen.. wat een schatje.. mooi kindje hoor! Nu krijg ik ook weer heimwee.. maar dan niet naar de vakantie maar naar een baby! hihi Hier is het verder rustig.. vandaag wat puinruimen en vanavond komt een vriend van ons langs.
Hoi meiden, Hier alles goed........de rust begint hier weer terug te komen. Ik ben al de gehele morgen bezig werkbonnen te creeeren voor de mannen en bezig geweest met offertes. Vanavond een werkplanning maken voor de komende tijd. Omdat alles een beginnend bedrijf betreft is er nog geen plaats voor iemand die deze dingen regelt an ga ik per 1 oktober voor 5 uur aan de gang binnen het bedrijf en wel in loondienst. Mocht er meer werk en uren bijkomen ga ik uren inleveren bij mijn houdige baas zodat ik meer thuis ben en thuis kan werken.Erg leuk allemaal. De meiden doen het prima...........
ow lekker Monique.. veel succes met jullie bedrijf.. zou heerlijk zijn als je minder bij je huidige baas kan gaan werken! Ik zou het ook wel willen maarja.. ik blijf nog maar even werken zoals ik nu doe.. straks gaan we toch verhuizen. Op mijn werk schijnt het een zooi te zijn..Er gaan buiten mij nog 2 collega's weg (fultimers) en de teamleidster legt binnekort ook haar functie neer.. Ze trekt het allemaal niet meer, met al die nieuwe regeltjes...(kan me voorstellen)
Bij ons is het op het moment rustig op het werk en loopt alles weer zoals het hoort. Ga je in je nieuwe plaats ook weer in de zorg werken. En hoe gaat het met de verkoop van jullie huis?
Ja ik ga wel in de zorg werken. .of dat voor altijd is, weet ik nog niet. Ik denk soms wel eens eraan om wat anders te gaan doen.. maarja, dan heb je daar ook weer een diploma voor nodig. Ik denk dat ik straks in de thuiszorg ga werken.. althans solliciteren bij de thuiszorg. Ik ben het hele afdelingsgebeuren eigenlijk een beetje zat! Ik ga niet meer solliciteren bij een verpleeghuis... Er zijn tegenwoordig teveel agressieve bewoners en ook daar heb ik geen zin meer in. We hebben tot nu toe 2 kijkers gehad voor ons huis. Helaas zonder resultaat, maargoed.. het huis staat pas 2,5 maand te koop. Ik verwacht ook niet dat het snel gaat.
Ooh Wendy, wat n mooitje! Kon ook eigenlijk niet anders, he?! @Susanne. Super ik heb m binnen! Ziet er ook gewoon als nieuw uit. Nou ik ben van plan om m te slijten hoor. Heel erg bedankt en als je wilt bewaar ik m weer voor jou. Goeie plannen, Monique!
@Minni: Hij is ook nieuw.. alleen een kaartje eruit geknipt en maar 1 (misschien 2x) gebruikt! Maareh.. voor mij hoef je hem niet meer te bewaren hoor!
jee wat zijn Amerikanen behulpzaam zeg! Ik ben dus op zoek naar info over die soldaat. Heb naar verschillende instanties gemaild en ik weet nu dat hij 5 broers/zussen had. Ook weet ik nu hoe zijn ouders heten en dat de Thompson families al heeeeel lang in Haralson ,Georgia leven. Nu heb ik het email adres gekregen van iemand van een of andere instantie die veel kan uitzoeken over evt nog levende familieleden.. Ze hadden zelf al contact opgenomen met die man en hij wil me graag helpen met mijn zoektocht! Geweldig joh! Hihi moest dit even kwijt.. misschien niet interresant voor jullie maar ik ben helemaal in mijn nopjes! Morgen ga ik weer 4 uurtje werken.. hopelijk gaat dat weer goed. Dan heb ik eindelijk weer wat anders te doen dan voor Tim en Lisa te zorgen en thuis te zitten..
Nou suus dat is zeker wel leuk. Het lijkt me voor de familie echt super dat er iemand in Nederland is die regelmatig bloemen op het graf van hun geliefde laat leggen. Wie weet ontstaat er een leuk mailcontact. Spannend zeg morgen weer werken. Gelukkig heb je de medicatie. Succes. Enne knap trouwens zeg van Lisa overdag helemaal zindelijk. Ik begin met Lars in de herfstvakantie weer. Dan heb ik een volle week. Wen, wat een poepie. He Nancy en Beccaatje kwamen ook even voorbij geflitst. Hoe is het met jullie? Minni, lekker zwanger aan het zijn? Ik heb ook nog wel een zwangerschapsbikini voor je als je interesse hebt, mag je zo hebben. Alleen had ik hem met 7 maanden aan en toen pastte hij net. (beetje groot) Monique jij hebt je draai ook al gevonden binnen het bedrijf lees ik. Goed hoor. Hopelijk kan je snel meer uren gaan maken zodat je thuis kan blijven bij je kids. Sabrina ook weer helemaal in het werkritme? Wat heb je toch een makkelijke kinderen zeg. Die hebben nergens last van haha. Wonen jullie nu al in het tijdelijke huis of nog niet? Nou hier een rommelweekeind. Wel lekker gegeten met de familie bij de Griek, als afscheid van mijn broer maar ook 2 ziekige kids. Niels is enorm verkouden en flink aan de diarree, vandaag al 8 luiers! Ook heeft hij luieruitslag. Het kan van een doorkomend tandje komen natuurlijk maar ik voel niks. Ik verbaas me iedere dag weer over het verschil met Lars. Op de vorm van het gezicht lijken die 2 dus echt niet op elkaar op alle fronten. Het slapen is dus bij beiden een drama en iedere nacht zijn we zo'n 4 keer eruit. Niels zit weer aan een nachtvoeding, maar met die diarree vind ik dat niet zo erg. Mijn broer is vandaag nog komen helpen hier thuis en samen hebben we heel het huis grondig gepoetst. Morgen alleen de vloeren benenden nog dweilen. Soms zou ik willen dat we in een kleiner huis wonen. Als ik sommige mensen hoor die hun huis in 1 dag helemaal spik en span kunnen krijgen dan wil ik dat ook wel. Maar goed ik ben driftig op zoek naar een hulp dus wie weet is de redding nabij. Voor vanavond ga ik lekker niets meer doen. Straks Lars naar bed en hopelijk blijft Niels tot een uurtje of 21 slapen.