Hihihi Inky, ja even een flits, ik heb het verschrikkeljk druk, net terug van mijn werk en de kinderen op clubjes gehaald, gisteren koopzondag werk ik normaal nooit maar had wat minuren morgen of woensdag kom ik langer..
*flitst nog eens voorbij* gaat toppie. Heb het niet zo in de gaten, van dat zwanger zijn. Moet ook steeds denken hoever ik ben en zo...Maar goed, mag dus ook niet klagen en hoop dit gevoel nog een week of 20 te hebben
Had al eerder een berichtje geplaatst...maar blijkbaar heeft ie niet gepakt... Wen: wat een dot! zo wil ik ook wel een derde..! Suus: suc6 met je eerste werkdag weer....kan me voorstellen dat je de afwisseling wel weer ziet zitten! Rustig aan wel he? Wat waanzinning dat je zo snel al zo ver bent gekomen in je zoektocht naar fam. leden....Bijzonder allemaal! Inky: grappig he die verschillen, jammer dat dat niet voor het nachtritueel geldt....hoe is het met R? en zijn nieuwe mediciijnen? de verhuisdozen zijn binnen....ik ben dus nog niet in het tijdelijke huis inky: eerst de zooi geheel inpakken en selecteren wat naar opslag gaat en wat gelijk meegaat....echt een leuke klus....grrrrrrrrrrrrrr wie helpt? Vandaag hadden de dames een offday...net nu ik ongi geworden ben.....was een gezeliige boel....nee niet echt. Wen: heb je kaart binnen wat een lief kaartje!...thanks! Minni: hoe is het eigenlijk met je schoonvader? monique: hoe is het met je moeder? ik ga eens kassie kijken...hubbie op Aruba, kids in bed....lekker....
@Sabrina met mijn moeder gaat het goed. @ Suus succes vandaag........ Wij gaan rond 12en richting VU.......uitslagen van de echo`s zijn bekend en van het chromosonen onderzoek. Nu maar eens hopen dat ze eens weten wat Isa heeft........tenminste of het nu al eens een naam heeft. Ook naar de dieettiste........ben benieuwd......
Wen, hoe gaat het daar? alles weer een beetje in het ritme? lekker genieten hoor! Inky, wilde idd al eerder vragen maar vergat het, hoe gaat het met je man? en vreemd he hoe verschillend de kinders kunnen zijn... Monique, succes vandaag!
Tja ff vlug een berichtje want Niels is nog niet happy. Vandaag maar 100ml op. Morgen even naar de HA toe na mijn werk. Met R. gaat het redelijk. Hij moet nog minstens 2 weken de medicijnen slikken om te kijken of deze wel aanslaan. Dus afwachten. Maaaar vrijdag kan hij eindelijk bij de psych. terecht.
Hier goede berichten.......Isa doet het super en de artsen zijn tevreden. Gewicht is bijna bij de gemiddelde lijn alleen haar lengte haalt net niet de onderste lijn. Eigenlijk is ze nu te zwaar voor haar lengte ? Haar hartruis is nog steeds te horen met het blote oor. In februari hebben we gesprekken over een eventuele oprekken van de vernauwing of een operatie. De artsen zijn er van overtuigd dat alles goed gaat verlopen en Isa dit kan hebben wat haar gezondheid betreft. Als we niks doen kan dit later lijden tot ernstige complicaties. Tot nu toe doet ze het perfect........
Goede berichten Monique... goed zeg! Ik duik zo mijn bedje in..heb gewerkt vandaag en ben kapot.. pff ik ben er 6 wken uitgeweest (eerst 3 wkn vakantie daarna 3 ziek) en dat was te merken ook. Jee wat zijn de bewoners druk, was ik niet meer gewend. Nouja.. vrijdag zaterdag en zondag weer 4 uurtjes werken... ik zie wel hoe het gaat. Hier goede berichten.. misschien dat Mischa tijdelijk in Heerlen kan werken.. ik hoop het zo.... dit doordeweekse single mum gebeuren kan dan even gestopt worden... Ik hoop het zo!
Ook even snel want het gaat helemaal niet lekker hier :cry lag in de nacht van zaterdag op zondag te rillen van de kou en had een enorm pijnlijke borst, begon zondag ook koorts te krijgen..resultaat -> borstontsteking. HAP gebeld en antibiotica gekregen. Zondag en maandag hele dag koorts gehad maar de pijn in mijn borst werd minder en borst voelde ook weer soepel aan. Maandag avond toch weer enorme pijn gekregen en ook weer vuurrode plek op borst. HA is vanmiddag langs geweest en heeft me een zwaardere kuur voorgeschreven. Had het nog even over een ziekenhuisopname maar omdat ik haar verzekerde dat ik niet zodanig misselijk was dat ik ervan moest spugen durfde ze de zwaardere kuur ook zo aan. Ik moet me nu wel elke dag telefonisch melden om te zeggen hoe het gaat. Helaas werkt de antibiotica ook door op Fiene, ze krijgt er enorme darmkrampen van. Mede daardoor (en nog heel veel andere redenen) ben ik per direct overgestapt op flesvoeding en moet ik nu kolven tot de ontsteking weg is.. Ik schrijf later bij..
ow Wen ik heb met je te doen zeg. Het lijkt mijn kraamweek wel. Ik zou als je per direct stopt om destinox vragen. Ik kreeg die ook zodat de melkproduktie werd gestopt. Hierdoor hoefde ik nog maar 1 dag de spanning weg te kolven. Ik zal je morgen weer eens bellen. Hou je taai!
Wen, beterschap! sjee is heftig zo. Inky, ja het in 1 dag poetsen van je huis, zo dat klinkt niet verkeerd, maar ook hier gaat dat helaas niet lukken.. Oh wat lijkt het me heftig zeg zo vaak je bed uit 's nachts... sterkte ermee, hopelijk slapen ze snel weer lekker door. Monique, klinkt allemaal goed zeg! wel spannend dat gesprek in februari..lijkt me
nou doorslapen is nu helemaal niet aan de orde. Ik kom net met Niels van de HA vandaan. Hij heeft waarschijnlijk het RS virus. Net zijn diarree op kweek laten zetten en moet nu iedere dag bellen. Hij mag niet meer dan 900 gram afvallen dus ook iedere dag wegen. Gelukkig heeft hij net 20ml ORS op dat is al goed. Maar meteen daarna een flinke spuitluier. Hopelijk gaat het over 2 dagen beter met hem ander moet hij opgenomen worden. Das niet zo heftig maar goed ik heb hem liever thuis. Nu slaapt hij dus ik duik er ook maar meteen in. Lars is bij oma nu en ik heb mijn werk afgebeld.
Beterschap Wen.. Jee Inky wat vervelend.. hopelijk knap hij snel wat op en valt hij niet meer dan 900 gram af. Knuf voor je ventje!
dan is het niet doorslapen ook niet zo erg nee, ik vind dat ze dan een 'goede' reden hebben.. (snap je me?) maar van nachten wakker wordt ik niet blij... (maar wie wel)
wen: als 2de kuur na 30 uur geen verbetering geeft, klop dan weer aan....zo ben ik na dik 1 week borstontsteking in het ziekenhuis beland. Als een ontsteking te lang zit wordt deze ingekapseld en dan heb je een abces die alleen maar operationeel te verwijderen is. ( 4 a 5 dagen ziekenhuisopname!) Alert blijven hoor! Ik weet hoe moedeloos je nu voelt....'t komt goed...hoe dan ook! Ook ik ben met melk geven gestopt tijdens ontsteking. Pas na operatie kreeg ik echter medicijnen om melkproductie te stoppen... Inky: wat een zorg!..hopelijk droogt hij niet uit en hoeven jullie niet naar het ziekenhuis. ORS doet vaak zijn werk wel! Ik zal voor je duimen meid! Hou je taai! Hier weinig nieuws...ik ga eens naar de kapper...begin al echt grijs te worden....ouwe bok
Het gaat gelukkig wat beter met hem. De ORS dronk hij goed op! Ik dacht dat dit niet smaakte maar hij zoog het weg. In plaats van 11 dunne luiers zitten we nu pas op 5 dus dat scheelt al meer dan de helft. Drinken is nog niet geweldig maar goed als de dunne luiers weg blijven dan is dat nog niet zo heel erg. Hopelijk brengt de avond en nacht ons wat meer rust dan gisteren. Toen heb ik maar 4 uur geslapen. Niels heeft 3 uur achter elkaar gekrijst toen en is in mijn armen in slaap gevallen, dat heeft hij nog nooit gedaan. Ik hou jullie op de hoogte. Als het beter gaat reageer ik ook op jullie hoor maar daar is even geen tijd voor.
Wat n afschuwelijke nacht! Ben zó bang geweest. Om kwart voor 3 kwam Giulian weer naar ons toe en maakte me eigenllijk pas wakker toen ie om water vroeg (commandeerde eigenlijk). Ik zeg: ja is goed, loop maar mee. Water gegeven en hem onder luid gebrul weer in zn eigen bed gelegd. Voordat ik in mn eigen bed lag, voelde ik mn buik ineens. Toen ik lag, werd t steeds heviger, de pijn, en mn rug en borsten deden leuk mee. Ik voelde dat dit geen darmkrampen waren en mn hele lijf en bewustzijn voelde dat dit wel es einde feest kon zijn. Ik heb gebeden en gevraagd om hulp, in mezelf, want ik durfde niet te bewegen want dan werd t allemaal erger. Soms zakte t wat af en vervolgens kwam t weer erger terug. De hond en de kat mochten niet meer snurken en Elmar mocht niet meer bewegen. In de tussentijd was Giulian heel boos en moest Elmar maar naar hem toe. Rond kwart voor 4 dacht ik dat t normaal begon te voelen en ben ik flauw gevallen (in bed). Even later was ik er weer. Ik heb wakker gelegen tot ongeveer 5 uur en steeds had ik wel wat krampen, maar niet zo erg mee. Ik heb gedroomd over de pijn en dat ik n mini-bevalling deed en dus n mk kreeg. Elmar heeft me vanochtend wakkergemaakt om te vragen hoe t nu gaat. Giulian en ik zouden een paar dagen "onderduiken" bij mn familie, omdat er hier weer hard geklust gaat worden. Dus hij wilde nog wel weten hoe t ervoor staat. Mn zus net gebeld (en gejankt) en verteld hoe en wat. Zegt ze dat ze denktdat ik er teveel mee bezig ben. Ik zou n andere instelling moeten hebben, gezien iktoch meerder mken heb gehad. Ikzou moeten denken: we zien wel als t deze keer lukt en er eigenlijk vanuit moeten gaan dat t waars niet lukt. Ik zei dat zo'n instelling mi niet de juiste kan zijn. Beetje vertrouwen moet je wel hebben, toch? Anders ist al n verloren zaak voordat ie gewonnen had kunnen worden. Maargoed, t is lief bedoeld. Zodra ik kan bel ik mn vk. -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Dit postte ik vanmorgen. Daarna heb ik Renske gesproken en die zei: benen omhoog en plat op de bank liggen. Geen garanties, maar krampen mogen en kunnen. Dus t hoeft niks te zijn. Ik ging op bed liggen en heb mn zus afgebeld, mn sch-ouders gebeld om Giulian te halen. Daarna mn vriendinnetje (voor sommigen bekend hier: Kayleigh) gebeld en mn hart gelucht en gejankt. Zij zei:waarom ben je je vk niet? Ik zei dat die er toch niks aan kan doen als t mis gaat. Zij haalde me over om toch te bellen, al was t om miss gerustgesteld te worden. Mn vk gebeld. Ik weer huilen en ze zei dat ze eraan kwam. Hier hoorde ze mn verhaal aan en zei dat ze vermoedde dat het om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gaat. Ze vroeg nog wat dingen en de antwoorden die ik gaf bevestigden haar vermoeden. Ze zei dat ze wilde dat ik n echo kreeg en zsm. Ze belde vervolgens een gyn op en die zei dat ik meteen naar t zh moest en een tas met kleding moest meenemen. De vk vertelde me dat (ik weer janken) en ze vond dat ik beter niet zelf moest rijden. Elmar kon niet weg en Kayleigh is met me mee gegaan. (ben dr eeuwig dankbaar) Uiteindelijk bij de gyn, zag zij direct dat mn kindje netjes in mn baarmoeder zat. (JOEHOEEEE vlag uit!) Ze heeft n tijdje gezocht, maar kon niks in mn eierstokken zien. Wel zagen we een heel onregelmatig knipperend lichtje: het hartje dat nog maar net was gaan kloppen, vertelde ze me. (weer JOEHOEEEEE!) De gyn vertelde me dat ze vermoedde dat er een *** (juiste woord ben ik ff kwijt) ,een omhulsel van een eicel, geknapt is in een eileider en dat dat ontzettend pijn kan doen en kan lijken op een BBM zwangerschap. Het gebeurt wel es vaker. Ik vind het n prima uitleg, zolang mn kindje niks mankeert. En mijzelf ook niet. Een vreselijke dag en nacht, maar met n geweldige afloop. Ben zo blij, had niet meer verwacht vanavond op mn eigen bank te zitten, met n knipperend happertje in mn buik. ~sorry dames heb ff niks bijgelezen, lees binnenkort wel bij, ben nu echt gesloopt~
wat een verhaal minni! pfffffffffffffffff.....bij mij stond ff mijn hartje stil toen ik halverwege je verhaal was. Gelukkig geen regelrechte ramp, maar kan me goed voorstellen dat de schrik nog wel ff in je benen zit.... ik hoop dat je vannacht een hele goeie nachtrust zult hebben meid! weltrusten!