Nachtrust niet echt. Maar geen gekkigheid. Gewoon hyper (kon niet geloven dat ik echt thuis was) en daarna onwijze nek en hoofdpijn. Tja, te verwachten, he?!
Ach jeetje Wendy. Wat vreselijk balen. Sterkte meid! Ik hoop dat je ontsteking inmiddels weg is. En arme Niels. Wat n ellende. Maar gelukkig gaat t dus wat beter. Sneu hoor zo'n moppie. En jij zal t grotendeels wel in je eentje moeten opknappen? Ik hoop dat R. snel baat heeft bij de psychiater. Morgen heen, toch? @Nancy: met jou ook wat beter? Goeie berichten Monique, maar die ingreep lijkt me evengoed weer spannend. Maar dat is nog ff weg, dus tot die tijd lekker genieten van je kleine draakje. Ik had meer willen schrijven, maar ben t echt alweer vergeten. Ik ga mn bedje in.
Jeetje Minni.. je liet me schrikken.. Kan me voorstellen dat je dacht dat het voorbij was. Gelukkig Is alles goed met jou en je kindje! Wat geweldig dat je een knipperend hartje zag.. Hoever ben je nu eigenlijk? Hier een leuke dag. Mischa is gisterenavond al thuisgekomen. Zijn baas vond het onzin om in Baarn te gaan zitten wachten tot hij wat kan doen. Hij is nu thuis en moet wat bijleren.. en dat mocht dus ook thuis.. Morgen heeft hij een gesprek bij KPN in Heerlen, hopelijk mag hij daar een paar maanden naartoe.. zou echt geweldig zijn! Heb ik hem tenminste iedere nacht lekker naast me liggen!
Ongeveer 6wkn. Ik krijg nog n termijn echo, hihihi. Wel lief van die gyn om het in het midden te laten, terwijl ze alhad gezegd dat t hartje begint met kloppen met 5w +5d en dat het nog maar net is begonnen met kloppen. Vanwege de onregelmatigheid.
Suus ik hoop dat M voorlopig weer lekker thuis is bij je. (ik postte ff snel, want ik hoorde de telefoon gaan.... Boven! Natuurlijk kwam ik te laat.)
Ik voeg me maar bij t gezelschap van alleenstaande mama's. Elmar belde net. Giulian is bij opa en oma en waren al aan t eten, toen Elmar hem zou ophalen. Hij belde net (teken dat ik de pizza in de oven kan doen), om te zeggen dat ik alleen mijn pizza in de oven hoef te doen. Hij eet bij zn ouders. Daarna komt ie Giulian thuis brengen om gelijk weer door te gaan hobbyen. Gezellig he?! Heb vandaag pilates, power yoga en dansen afgebeld. Echt balen, maar durf t niet aan. En de avonden ben ik gewoon moe, zit ik liever vet te worden op de bank, dan ik maar halve oefeningen kan doen op de sportschool. Maar nu alspijt, heb gelijk mn eigen avondje niet meer.... Dat is de consequentie en das echt balen. Snel iets nieuws verzinnen... (zwangerschap zwemmen?)
Ja Minni.. zwangerschapszwemmen schijnt leuk te zijn. Joehoeeeee morgenavond komt er iemand naar onze auto kijken... hopelijk wil hij hem kopen! En maandag komen er weer kijkers voor ons huis! Yessssss..... Wie weet gaat het toch allemaal tegelijk goedkomen! Ik ga nu badderen.. fijne avond allemaal!
jee dat zou wat zijn: M bij jullie werken en jij inmiddels naar Brabant verhuisd. Succes met je verkopen!
ja minni...zwangerschapszwemmen is erg leuk...en gezond! Heb het lang gedaan, hoewel ik er pas na 5 maanden ofzo mee begon.... Hier wel een sportavondje...hard nodig...vakantievetjes en gezeik/stress op werk (een nieuwe collega die niet functioneert....grrr) dus uitleven in belangrijk! Morgen middag moet ik helaas ook weer eens overwerken...en dat terwijl de verhuisdozen roerloos in de gang staan......oeps! morgenochtend gaan de dames naar de kapper...ikke mocht gisteren en heb vandaag veel complimentjes kunnen incasseren...! ik ga eens opbreken (lees: het kantoorpand per direct verlaten) Wen: hoe is ie nu?
Ik heb Wendy gesproken en vandaag komt de ha. De ontsteking is n stuk minder, maar nog wel aanwezig. Ze heeft er geen last van, wel van stuwing in dr andere borst (aiai). Ze krijgt geen lactatieremmers voordat dr ontsteking weg is en daarna is t waars niet meer nodig. Ik heb dr doorgegeven van dat inkapselen. Lijkt me ook niet fijn om te horen dat dat miss boven je hoofd hangt, maar natuurlijk gezegd zodat ze er alert op kan zijn.
mijn meisje moet 2 kiezen laten trekken... Om plaats te maken voor de rest van haar gebid. het staat een beetje vol en scheef, dus een dubbele blokjesbeugel... minimaal 2 - 2,5 jaar! Omdat er 2 melkkiezen op het punt staan te wisselen (de laatste) wacht hij nog even tot februari 2008 met het plaatsen van de beugel.. zodat op die nieuwe kiezen ook meteen blokjes kunnen. GELUKKIG, is het alleen een netheids probleem en zit er niks in de kaakgroei, dus kan ze besluiten te starten wanneer zij wil, als ze het wil. Toen ze hoorde dat er 2 kiezen uit moesten was het natuurlijk even slikken, is ook niet niks voor zo'n meisje. Toch heeft ze tot op heden besloten er wel voor te gaan in februari.. wij hebben onze mening gegeven, (dat ik als ik haar was het wel zou doen, omdat ik denk dat als ze groot is het er niet meer van komt... omdat het natuurlijk ook een behoorlijke kostenpost is die dan niet meer vergoed wordt) Komt namelijk op ongeveer 3000,- (vandaag de dag) * ik vind het natuurlijk zelf ook wel een heel naar idee dat ze haar kiezen gaan trekken! ik zal toch mee moeten waarschijnlijk en het aanzien.... pff gelukkig is het nog geen feb. ____ ga eerst even bijlezen, reageer dan op jullie____
@ Minni, ja hoor gaat allemaal oke.... @ Inky, hoe gaat het nu met je kereltje? Phaedra heeft dat een paar weken geleden ook gehad die dunne luiers, heel vaak op een dag... gelukkig niet zo spannend geweest als bij jou. las dat hetw el alweer wat beter gaat, is ook niks als zo'n klein manneke ziek is. @ Wen, sjee hopelijk knap je snel weer op! dit is ook geen fijne kraamtijd!
ff snel weer, Niels zit op 3 luiers per dag dus gaat heel goed, flessen gaan ook wat beter leeg. Nog wel naar de dokter op controle. Om 17:15 met Lars naar de dokter, 40 koorts en piepend benauwd! Dus die moet nog langskomen pffffffffffff Maar goed als hij het maar weer niet aan Niels door geeft!
Het zit je niet mee Inky. Beterschap met je knullen! Yessss Mischa mag voor tenminste 3 maanden in Heerlen gaan werken.. joepieee hebben we hem lekker thuis s'avonds! Vandaag weer gewerkt.. was erg prettig om weer wat te kunnen.. Morgen en zondag weer en dan 7 dgn vrij.. Tot later! Ik ga mijn haren verven!
Dezelfde kleur.. (blond dus) Wen.. hoe gaat het? Kan je toch nog wat genieten van je mooie meisje? Nancy.. Zal idd even slikken zijn voor je dochter.. maar goed zeg, dat ze het (tot nu toe) wel wil laten doen! Jeetje ik ben me rot geschrokken vanmiddag... Lisa was Noa (de poes) aan het vervelen. Ik had haar al vaak gewaarschuwd maar toch wilde ze niet luisteren. Dus toen Noa het zelf genoeg vond, haalde ze met haar pootje uit naar haar. Ze heeft haar net onder haar oog geraakt! (pfffew) Bloeden als een rund natuurlijk.. en lisa over haar toeren. Gelukkig viel het mee toen ik het schoongemaakt had. Heb nog even getwijfeld of het niet gehecht moest worden maar gelukkig is dat toch niet nodig. Die heeft haar lesje wel geleerd! (hoop ik!)
Jeetje schrikken met de kat. Pfff. Hier kennen we de uithaaltjes en t geetterstraal van en met de dieren wel. hihi Van de week n mini schraapje van de kat gehad en die wordt dagelijks tevoorschijn gehaald, want die maakte indruk hihihi. Zo zeg ik Giulian dan dat ie weer zo'n schraap krijgt als ie weer de kat aan t pesten is. (toch wel hardleers he) Wanneer ie dat plekkie weer ziet, laat ie de kat wel ff met rust hihi/
wat een kinderleed en dat zo vlak na dierendag... Sjee ink.....wat een lappenmand bij jou! Hoop dat er idd geen besmetting meer plaatsvindt. suus: weer lekker blond? Leuk voor jullie allen dat M. lekker dichterbij komt te werken. Maandag ff je huis verkopen? Suc6 alvast! wij houden een rustige zaterdag....een nawee van de vrijdagnacht......te veel gezopen...oeps...papa heeft een kater.....
gezellig, Sabrina. Hoe ist verder met je? Ik vloei weer sinds gisteren. Ik houd me er maar aan vastdat ik n hartje gezien heb woensdag. En dat ik niet heel veel bloed verlies. Maar echt super relaxed is t ook niet, hoor.
kan mij voorstellen minni....'t is net of je dan op eieren moet lopen he? Doe maar lekker nix hoor... Hier alles goed...heb nog een zooi rooie duivels te verwerken....dus vloei ik ff met je mee. Wilde eigenlijk afgelopen week de gyn bellen, maar ben er nog niet toe gekomen...moet ff een goed en rustig moment uitkiezen Verder ben ik druk bezig met puinruimen. Alle laadjes en kastjes worden uitgezocht zodat de inpak een peuleschil zal worden. nu ff paul de leeuw kijken....lekker