Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jeetje Inky. Wat n ellende. Veel sterkte en vooral beterschap voor je ukken.

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    whaa zie net op tv dat er hier in de wijk een rattenplaag is.. jak!
    De straat die op tv was, is hier maar 250 meter vandaan.. Ik heb er zelf gelukkig nog geen zien lopen!

Ieuw!

(link naar dat filmpje wat op tv te zien was staat in de lounge)

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Zal zo es kijken. Jakkie.

Hoe ist met de kijkers van je huis? Heb je dr nog iets van gehoord?

Gisteren Wendy gesproken, ze klonk n stuk beter en ze zei dat ze zich ook veel beter voelde.
    Lotte heeft n krentenbaard. Sneu hoor.

Ik heb n wollen trui/jurk aan. Heb ik destijds gekocht dat ik zwanger was van Giulian. Staat leuk joh! Ik moet maar ff opzoek naar n positie legging of panty. Dan leuke lange laarzen eronder en ik ben weer helemaal de man.;)

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Inky.. hoe is het gegaan vannacht?

Ow gelukkig gaat het al een stuk beter met Wen! Vervelend zeg dat Lotte een krentenbaard heeft.. ik heb het vroeger ook een regelmatig gehad.

Klinkt leuk Minni! Helemaal in de mode met je jurk!

Van de kijkers van het huis hebben we nog niks gehoord. Het was wel een positieve bezichtinging.
    Het huis vonden ze wel leuk alleen de muur achter ons huis (geluidswal) vond de man wat minder, maar de vrouw niet. (was trouwens wel een jong stel.. net zo oud als wij zijn)
    Ze gingen nog meer huizen bekijken...dus ben benieuwt of we er nog wat van horen!

5. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Man o man wat kan een mens het druk hebben, maargoed vandaag een vrije dag dus zal hier eens uitgebreid reageren..

@ Inky, jeetje mina het schiet bij jullie ook niet lekker op zeg... mannetjes blijven aan het sukkelen met verkoudheid en grieperig zijn.
    Hopelijk is het met Niels goed gegaan vannacht en kan je mannetje gewoon thuis blijven.
    Is ook niks als zo'n klein kereltje zo benauwd is zeg!
    (thomas had daar toen hij zo klein was ook heel erg last van, sinds zijn 5de heeft hij gelukkig nooit meer aan de medicatie en puffers gehoeven, ze groeien er met een grote kans wel overheen)
    Jee jullie hebben wel heel gave dingen gekocht zeg van die zegels! wow dat is dan mooi meegenomen, als je toch je bouwmaterialen daar koopt..
    Hee wel stoer zeg van Niels dat ie al echte kruippogingen doet!
    hihi ik ben blij dat Fee zich nu net omrolt van buik naar rug (terug nog niet, hiih)
    Ik denk dat ik ook eens zal gaan kijken voor dat spul, plant..huppeldepup.

@ Sabrina, ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je heimwee hebt zo nu en dan, zeker als er dan ook weer een goede vriendin weg gaat.. (waarom gaan die terug, heimwee ook?)
    dan werk gezeik op je werk ook niet mee..
    hoe staat het met het huis? druk druk...

@ Suus, spannend he elke keer die kijkers?
    hoop voor je dat je het snel verkoopt...kun je lekker naar brabant komen, hihihi
    Gave verrassing zeg dat je dan opgehaald wordt door kinderen en man, is gewoon een klein iets, maar lijkt me ook helemaal leuk ja!
    enne die ratten, sjee ik zag het op tv, gatverdamme, ik zou niet meer beneden naar het toilet gaan!

@ Minni, hoe is het meid? weer thuis? is het mooi geworden? en was het gezellig met je zussie?
    shop ze voor laarzen! altijd leuk! (ik heb 2 weken geleden Gabor laarzen gekocht, kosten wat, maar ach...)

@ Monique, goede berichten! is natuurlijka altijd prettig!
    succes vanmiddag (neem ik aan) met Kim, spannend.

6. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    oh nog even....

Phaedra is zo'n lieverd! hahaha maar dat wisten jullie al he?

heeft het hele weekeinde zo lekker uitgeslapen, tot half 9 - 9 uur.
    gaat dan 's avonds om 21.00 naar bed toe.. krijgt nu 's morgens brintapap, smullen!

enne de potjes eet ze voortaan ook zonder mopperen.... de warme maaltijd wat tot kort geleden echt een drama, at ze dus niet.. tot ik er gewoon wat appelmoes door deed en toen was het goed, heb ik een dag of 3 gedaan en toen niet meer, geen probleem eet nu gewoon een warme maaltijd, met een kwark of yoghurt toetje na... hihih worden dan ineens zo groot..

doet nu ook de hele tijd iets na wat Matthijs haar geleerd heeft.... zo met die lipjes op elkaar en dan blazen, krijg je zo'n leuk geluidje (is vooral leuk met een mond vol eten......)

Klein minpuntje is... dat ze nu dus wel op haar buik kan draaien maar niet terug op haar rug.... nou ik wist werkelijk niet dat ze zooooooo hard kon gillen/krijsen..... sjonge niet normaal.
    hopelijk heeft ze dat ook snel door hoe ze terug kan, hahah

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ben überhaubt niet weggeweest. Ik ga morgen nog n poging wagen naar mn zus toe.

Ik moet zeggen, ik kon t altijd prima vinden met mn oudste zus, maar sinds n tijdje eigenlijk niet echt meer. Miss komt dat door mn zwangerschap deels. Maar zeker grotendeels door haar.
    Ze kan zich niet meer inleven in een ander en ze zit zelf boordevol met andere dingen. (ze is ook echt heel druk, maar ze doet ook dingen die ze beter kan laten naast haar toch al zo drukke leven)
    Zo komt ze al n jaarnauwelijks hier en als ik daar kom vindt ze dat ik bij hun in de buurt moet komen wonen. Is mijn idee ook, maar niet voor nu. De toekomst.En 3wkn geleden hebben we lekker;ijk tegen elkaar aan staan brullen. Echt vette ruzie.
    Zo belde ik haar vorige week om tevertellen van de gekke dinsdagnacht en de woensdag eraan vast. Toen zei ze: ja met jouw verleden moet je je niet zo ophangen aan deze zwangerschap. je kan er beter vanuit gaan dat het mis gaat en als het dan niet mis gaat, dan valt t alleen mee.
    Wat is dat nou voor antwoord? Vast goed bedoeld, maar volgens mij is dat n irreëel voorstel. (wat denken jullie?)
    En zo vertelde ik gisteren n akkefietje met mn buuv, Die ging eergisteren met mij boodschappen doen en halverwege kondigt ze aan dat haar zoon (die ook mee was) de waterpokken heeft. Ik reageerde met: lekker dan. Dat zeg je mooi optijd.
    (zij is hier zelf een keer briesend weggegaan, toen ik haar nog in de gang vertelde dat Giulian verkouden is, ze pakte haar etterbakken en zei datik dat gelijk moest vertellen. Want ze had geen zin in snotneuzen etc etc. Ze was dus nog niet eens binnen!) Als zij zo reageert op zoiets, dan vind ik t gek dat ze met n zwangere boodschappen gaat doen, terwijl ze een kind met kinderziekte mee heeft. Mag zij toch ook wel attenter zijn, vind ik.

Ik vertelde dus dit akkefietje en mn zus zegt: ja jij reageert altijd op die manier.
    Dan word ik alweer redelijk pissig op mn zus. Hallo, ik vertel je dit niet, zodat je die bal naar mij kan kaatsen. Je kan wel es meevoelen!
    En zo steeds van dit soort dingen. Ze lijkt verdorie de dingen wel steeds bij mij neer te willen leggen, terwijl ik gewoon vraag om een luisterend oor die hoogstens zegt dat ik gelijk heb.

Ik kan je vertellen dat ik echt heel veel dingen op zn minst onhandig vind van haar. Maar eigenlijk vind ik t ronduit stom en opnbezonnen. Ik houd mn mond, omdat ze volwassen is en geen boodschap heeft aan mijn mening. Daar is ze duidelijk genoeg over. (laat staan dat ze behoefte heeft aan mijn mening)

Maargoed, ik had beloofd te helpen en ik zal mn bord voor mn kop opzetten;) en hoop dat ik nietontplof de aankomende dagen. Ik ga nu wel lekker zelf rijden, want het gevoel opgesloten te zitten werkt absoluut negatief mee aan dit soort encounters. Dan heb ik tenminste het idee dat ik mn spullen elk gewenst moment weer kan pakken en er vandoor kan gaan wanneer het me te heet onder de voeten wordt.
    Zo dat moest ik ff kwijt.

Ik heb ook leuke laarzengezien van Gabor.
    Ik wil toch leren laarzen, dus ik ben al snel over de 100€ kwijt.

Doe jewel rustig aan, nancy?

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ik doe zo rustig als kan Minni.... liefvan je

9. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Wat ik nog wilde zeggen Inky, ik denk dat het ook wel een goede beslissing is om de kinderen naat het KDV te doen (klinkt een beetje vreemd zo)

de andere 3 zijn steeds bij mijn moeder geweest, maar nu ik zie hoe goed het gaat op het KDV denk ik ja, dat is toch wel heel prettig.

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
  11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wow ziet leuk uit Minni!
    Mooie laarzen ook... Helemaal mijn smaak!

hih waar kan ik zo'n leuke jurk/tuniek vinden...hahaha

Maareh.. "sterkte Marisje" heb ik wat gemist?

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hihihi Busted!
    Ik heb mn tekst gekopieerd van zenz. Was zoooo moe.:D
    Marisje is ook weer zwanger en voelt zich verschrikkelijk beroerd.

Die wollen jurk heb ik 3 jaar geleden (begin nov op de kop af) in Duitsland gekocht bij Benetton.
    Denk dat ze inmiddels wel weg zijn daar.;)

13. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    leuke setje ....helemaal top....zo toch nog een mooi slank figuurtje hoor! staat je goed...wat is je haar gegroeid zeg...prachtig!

hier een mijlpaal: ik ben de praktijk van de gyn binnengestapt......of te wel: ik ben de wereld weer binnengestapt van het echte zwanger worden...
    ass. van mijn gyn was er niet...dus ik word teruggebeld en dan zal een eerste afspraak gepland worden....spannend..hihi

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ben benieuwd Sabrina. (miss nog wel meer dan jijzelf.:D)

15. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    oeh spannend sabrina hopelijk gaat het lekker snel allemaal.

Ik ga morgenavond wel op iedereen reageren.

Niels is tot 4 uur vannacht wakker geweest en is daarna tot 7 uur gaan slapen. Hij heeft heel de nacht hoge koorts gehad. Pas vanmiddag nam het af. Hij is ook wel wat benauwd nog maar hij krijgt het nu opgehoest. De kinderarts belde nog om te vragen hoe het ging vandaag. Als hij het toch nog benauwd krijgt dan kunnen we altijd meteen naar het ziekenhuis. Maar ik heb goede hoop. Vanmiddag is Lars bij mijn moeder geweest en hebben NIels en ik van 12 tot 16 geslapen. Hij eet nog niet veel maar er zit al leven in.

Nu ga ik lekker even een wijntje drinken en dan douchen en naar bed. Morgen weer werken. Wel lekker even eruit. De ids zijn bij papa dus dat zit wel goed.

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Wat een tekst.............

Wen blij te horen dat het beter gaat.....sneu voor Lotte een krentebaard........

Inky beterschap voor Niels

Sabrina SPANNEND!

Vandaag heeft Kim haar gehoor test gehad. Links zwak en rechts matig........morgen terug bellen naar de HA en horen we weer verder!

Verder erg druk met van alles en niks........aankomende maandag heerlijk een midweek CP.........zijn we echt aan toe

17. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    fijn te horen dat het iets beter gaat Inky: hopelijk zet dit door....wat een zorgen meid! Dat wijntje moet goed doen!

Monique: sterkte bij de HA hoop dat het snel gevonden wordt

Minni: jij nieuwsgieriger dan ik hahaha zou bet kunnen.....

ik ga naar de creche....morgen trouwens hebben we gesprek daar over het wel en wee van onze 2...zouden ze mogen blijven? hahaha

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Spannend Sabrina... iig veel succes met de afspraak bij de Gyn.

Monique.. ben benieuwt wat de HA zegt.. hou je ons op de hoogte?

Hier niets bijzonders.. Lisa is voor de 4de nacht op rij nu ook droog.. ik denk dus dat we wel kunnen zeggen dat lisa helemaal ZINDELIJK is... joepieeeeeeee!

Misscha heeft haar vanmorgen naar de psz gebracht. Vond ze erg leuk, want normaal doe ik dat altijd. Maar omdat hij nu in Heerlen werkt hoeft hij pas om 09.00 uur te vertrekken en kan hij Lisa net daarvoor op de psz afzetten..
    Straks op de psz naar de foto's kijken en bestellen. Ze hebben vorige week een thema over de politie gehad en hadden foto's gemaakt.. eens kijken of er wat leuks van Lisa tussen zit.

Ik ga er nu vandoor.. De kast van Tim uitmesten.. meer dan de helft kan volgens mij in een doos. (of verkopen op marktplaats denk ik)

Tot later!

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    De HA heeft gebeld en Kim moet zo snel mogelijk naar de KNO arts. We konden aankomende dinsdag al terecht maar vanwege onze vakantie gaan we nu dinsdag de 23ste

20. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0

Deel Deze Pagina