Nee huis nog niet verkocht.. helaas.. geeft niet we hebben de tijd. Heb wel weer een heeel leuk huis in brabant gezien.. met kookeiland! en een grindvloer in de woonkamer.. super joh! We hebben gisteren trouwens naar het werk van Mischa gemaild dat we meedoen aan de sinterklaasviering. Ben benieuwt hoe dat zal zijn... We mochten voor ieder een kado uit het bart smit boek kiezen. We hebben wel aangegeven dat LIsa niet op schoot bij sinterklaas wil.. Mag ze volgend jaar wel als ze dan wel durft. pff helemaal naar Baarn voor een sinterklaasviering.. achja.. is leuk voor de kinderen. Vandaag weer een vrije dag... morgen en het weekend werken. Wat gaan jullie het weekend doen?
Over n kwartier mag ik bellen voor n echo-afspraak. Giul ligt al vanaf 11 uurte snurken, ik heb mn slapie ookgehad, heerlijk.Wat zal ik nú es eten. Grote honger! ps ik mag ook al geen kaas meer. Balen zeg. (vanwege intollerantie, maar melk gaat wel beter)
daffie is weer beter...na een doktersbezoek en daarbij geleverd antibiotikcakuurtje en pufje. Gus..INK...da's ook wel een reden om ff in paniek te raken....hoop dat je het weekend wel rustig door zal komen Minni: heeft spagetti gesmaakt? Manlief is vanmiddag eerder van zijn werk terug gekomen....moe...ik zelf ben ook hondsmoe...oppas naar huis gestuurd, want die kon van de stress niet werken. Haar dochter heeft een baby van 8 maanden. Let niet goed op. Baby kruipt via de fan omhoog...fan valt om. Er zit geen bescherming op en baby krijgt een van de wieken in zijn oog. Oog draait weg in oogkas...moeder etc. in hevige paniek..... Ben naar haar huisje gereden, baby gezien...oog was gelukkig teruggedraaid. Was wel dik. Hopelijk zonder verdere schade...pfff...wel beetje dom om fan onbeschermd bij baby te plaatsen wij gaan vroeg naar bed....mijn benen zijn als lood....heb nergens zin in.....pffffffffff geen energie.... Monique: jij wel energie opgedaan op CP? Hoe was het? Werk ze Suus....
He getsiezeg, zulke paniek kan ik me ook voorstellen. Beetje dom idd, maar met onervarenheid kan zoiets gebeuren. Jammer dat t kind zo jong is, want die kan daar nog geen lering uittrekken. Hopelijk de moeder dan wel. GIul is met klei aan t spelen, die echt vreselijk plakkerig is en afgeeft. alles Blauw. Zelf zegt ie geel. Vannachtweer geklooi met ons monstertje. Alles wijst op nieuwe kiesjes, maar daar kan ik toch niks aan doen, dus laat me slapen (hihihi slechte mama). UIteindelijk n zetpil (120) gegeven en dat hielp ook nauwelijks. Okee, het ging van krijsen naar schreeuwen. Scheelt dat wat decibellen. Wat geven jullie voor sinterklaas?
de spaghetti was en is trouwens heerlijk! Helaas zit ik na n paar happen vol en ben ik gelijk doodmoe. De halve maaltijd zit ik dus niet aan tafel (anders word ik ook nog es misselijk van vermoeidheid) Ik kan niet klagen trouwens hoor, ookal leek ditmiss wel n klacht. Vandaag K3 in Rotterdam. Gaat er iemand heen?
Sabrina wat is een Fan? KLinkt igg erg eng een wegdraaiend oogje. Gelukkig is het goed afgelopen. Wat zijn die meiden van je trouwens lief zeg. Elkaar bellen als ze niet samen zijn, echt heerlijk. Gelukkig is Daphne weer beter, zieke kindjes zijn zooooo zielig. Minni, hier ook nog steeds bal 's nachts. Hij we moeten er 4 keer per nacht naar toe en om 5 a 6 uur wil hij eruit. Niels slaapt heerlijk door en Lars roept nu steeds. Je moet echt lullen als brugman om hem weer plat te krijgen. Wij zijn net even naar de Beekse Bergen geweest. Lekker gewandeld en dieren gekeken. Hoewel Lars de speeltuintjes en glijbanen het leukste vind. Vanavond lekker relaxen en morgen naar Joepie met zwager. KLeien is hier trouwens echt een hit. Maar ik ben er al achter dat ik alleen maar PlayDooh klei wil. Ik had een paar potjes KidsDough gehaald maar die blijft stug en taai en is veel te veerkrachtig. Ook geeft hij af en is vet. Dus vanaf nu alleen de PlayDooh. Nou het gasdrama is een beetje verwerkt. R. was dus in de kelder bezig om de waterleiding in de muur te freesen. Maar de slijptol sloeg vast en die sloeg hij los. Maar die schoot dus naar boven waar de gasleiding loopt. Dus een flinke jaap in de gasleiding. Het gas spoot eruit. THANK GOD heb ik netjes het papier van Essent bij de meterkast hangen zodat hij meteen kon bellen. Alles tegen elkaar open gezet en ik ben meteen met de kids vertrokken naar mijn ouders. We moesten 112 bellen en deze vertelde dat de Brandweer er aan zou komen. Ondertussen was na 10 min. Essent er maar geen brandweer. Ons blok moest namelijk ontruimd worden. Maar goed de man van Essent zat zelf bij de vrijwillige brandweer en belde naar zijn commandant. Die vertelde dat ze nooit een telefoontje vanuit Driebergen met een melding hadden gekregen. ondertussen hadden ze de gasleiding buiten afgeklemd en waren ze binnen aan het repareren. Na 3 uur was het huis gasvrij en mochten we naar huis. De brandweercommandant is nog langs geweest om excuus te maken en om te vertellen dat hij contact gaat leggen met Driebergen om het probleem te bespreken. Hij vertelde dat we goed en snel hadden gehandeld. Als we ook maar 1 apparaat hadden uit- of aangezet dat had het hele blok in de lucht kunnen vliegen. Natuurlijk kan ik nog heeeeeel lang op deze blunder van R. teren haha. Maar het was echt wel super spannend zeg.
Jeetje Inky.. een gaslek.. maar jullie hebben idd goed gehandeld en is het zonder problemen verder opgelost! En een FAN is trouwens een ventilator Inky..hihi Sabrina.. ai.. klinkt idd eng een weggedraaid oog.. jakkie..Hopelijk heeft het kind er verder niets aan overgehouden! Hier is Lisa inmiddels ook ziek. Ze had gisteren ,toen ik haar op het potje ging zetten om daarna zelf te gaan slapen, 39,4 graden koorts. Heb haar een zetpil gegeven en naar beneden gebracht naar Mischa.. later had ze 38,4 dus was wat gezakt. Vanmorgen moest ik om 7 uur al op mijn werk zijn dus heb niet meer naar haar gekeken. Toen ik om 11.30 uur thuiskwam en we al klaar stonden om naar de markt te gaan, voelde Lisa weer warm aan. Ik dus weer getempt..39,7 ! Pff ondanks de koorts merk je verder niets aan haar. Dus maar weer een zetpil gegeven en is de koorts weer gezakt en nu zit ze weer op 39,1. Zometeen gaat ze naar bed en dan geef ik haar weer een zetpil. Morgen maar even aan kijken en anders morgen maar even naar de huisartsenpost. Ow.. Minni.. ben je nog naar Ingrid geweest? Hoe is het met haar? Ik heb trouwens op de markt (ben nog wel even met Tim geweest) een nieuw soort fruit gekocht. Het heet KIRI maar heb wat op internet rondgesnuffeld en kan er niets over vinden. Nu ben ik er achter gekomen dat het ook: Perssimons heet. Lekkere vrucht joh! Zeer geschikt voor kinderen omdat er geen pit in zit en een zoetige smaak heeft! Even kijken of ik een plaatje kan vinden..
Jemig Inky, wat n verhaal zeg. En ze zeggen dat het huis van de schilder altijd slecht onderhouden is. hihihi Hier is klei ook fantastisch. Met 1 maar. Sommige klei geeft echt teveel af en is te zacht. Ik hebklei van de action. Giulian is er iig wauws van en dat vind ik heerlijk. Lekker laten rommelen. Als ik weer n plakpotje heb, zet ik het een tijd zonder deksel weg. Werkt prima. Jemig ik heb zulk onwijs gestuwde borsten, zou er n volwassen vent mee van zn fiets kunnen rammen.
Dit is het fruit: http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=32501 Lisa is trouwens ook helemaal klei gek. Heb ook een ontzettende hekel aan die smerige uitsmeerbare klei.. Hier komt geen playdoh of wat dan ook meer in huis. Heb nu op de website van Heutink.nl de echte schoolklei besteld die zacht blijft. Dit is de klei die ze op de peuterspeelzaal hier ook gebruiken. Je kan een emmer van 2 kg klei kopen..daar kan je voorlopig mee vooruit!
Ja ik ken die vrucht wel, vind m n beetje weeïg smaken, niet mijn favo. Ben idd naar Ingrid geweest en ben er de hele verdere dag ontzettend van van slag geweest. Ze ziet er zo anders uit. Onwerkelijk. Daarnaast is ze vreselijk mager en kan ze nauwelijks op dr benen staan. Giulian schrok ook van haar en was niet van plan om naar binnen te gaan. Ik zette mn pokerface op en zei dat ie net wakker was. Maar ik vond het wel genant. Hij is niet zichzelf geweest en deed alsof ie helemaal achterlijk was, dat gaf wel aan dat het niet helemaal aan hem voorbij ging. nouja, kan er wel eeuwig over uitwijden, maar het was ronduit naar en ik wens dit voor niemand. (ik bedoel natuurlijk de ziekte) Vooraf heb ik haar telefonisch willen bereiken, maar kreeg dr niet te pakken. Dus ik vond het al spannend om heen te gaan, want mogelijk lag ze wel dood op de bank oid. Gelukkig (voor mij) niet dus. Haar ouders, jonger dan mn sch-ouders en veel vlotter, kwamen nog even binnen en Giul klaarde op. Ik had willen zeggen dat ik het verschrikkelijk vind voor hen, hun enigskind zo ziek. Maar bedacht dat het klonk alsof ik hen condoleerde en hield mn mond. We hebben nieuwe afspraken gemaakt, zonder datum. Ze was ook echt blij dat ik ben geweest. Zodra ik mn echo gehad heb, wil ik naar hara toe en vertellen dat ik zwanger ben, wilde t nu in eerste instantie ook vertellen. Maar toen ik daar zat, voelde dat niet goed. Wil ik haar niet ook teleurstellen als t toch fout zou zijn. Inmiddels heb ik weer voldoende afstand en ben ik niet meer zo van slag.
Zo hier de vakantie bende weer opgeruimd...... Vanmiddag een paar uurtjes administratie.....vanavond visite en verder lekker niksen Gisteren een avonddienst gewerkt en vanmorgen een vroege dienst
respect hoe je dat doet Minni.....erg sociaal en zeer diplomatisch....je bent echt een schat! Complimenten .....ik weet niet of ik dit je na zou kunnen doen.... Suus: paar maanden geleden had Daphne ook zonder verdere kenmerken hoge koorts....die kwam boven de 40,5 uit! uiteindelijk bleek het een blaasontsteking te zijn.....hopelijk is de koorts bij Lisa al wat gedaald en is 't gewoon een onschuldig virusje....beterschap meid! Goh....wat een heftig verhaal Ink! maar wel erg raar dat driebergen de boodschap niet heeft doorgegeven...erg slordig, omdat het toch zaken op leven en dood zijn. Gelukkig is er niets gebeurd, maar idd...je hebt wel een kredietje opgebouwd bij R. hahaha Gisteren een Bn'er feestje gehad...zo'n feest van gezien en gezien worden. Het Paris Hilton gehalte lag erg hoog.....Golden Earring, De Bouvrie etc....ik ken ze gelukkig niet allemaal...hihi...heb me wel geamuseerd. Vandaag eters die ook komen zwemmen......het kan nog...over 2 weken is het daaaaaaaaaaaaaaaaaaag zwembad...snik ow en dan nog een misser van deze mama...gisteren boodschappen gedaan bij AH. Kids mee....die wilden gelijk het speelhoekje in...ik zei: prima, maar dan wel netjes hierblijven. Mama komt zo weer kijken.... na 5 minuten ik erheen, om te kijken...word ik halverwege al aangesproken door kennis. "Je kinderen staan overstuur bij de kassa!"...ik op een drafje erheen....schaaam schaam....staan er al meer mensen omheen...zelfs de security!...Laura geniet van de aandacht..Daphne is volledig de weg kwijt en snikt en snikt en snikt..........heb me nog nooit zo'n ontaarde moeder gevoeld.....dat gebeurt me geen 2de keer.....stoute mama.....! Fan is idd ventilator.....hier gebruiken we wel meer woorden die in NL anders zijn: Porch, Stoof; Chollers sushibak om er maar een paar te noemen...wie vertaalt?
choller= agressieve junk? http://www.nrc.nl/W2/Lab/Koninkrijk/overgoten.html ik moest t wel ff opzoeken natuurlijk hihihi. Dankje Sabrina. Een schouderklopje had ik wel ff nodig, want ik begin me zo langzamerhand af te vragen waarom ik de banden aangehaald heb sinds ik weet dat ze weer kanker heeft (nu dus alweer bijna 2 jaar geleden). Daarvoor gingen we wel es met elkaar om (verjaardagen en sinterklaas gevierd samen e.d.), maar echt vrienden waren we nog niet. Mijn idee was om haar leven n beetje leuker te maken, ff andere gezichten en iemand die miss wat meer afstand kon houden (ja niet meer dus), waardoor ze mogelijk ook meer open kan praten over haar ellende en dingen die haar 's nachts wakker houden. Ik klink bijna als n heilige. Maar 2 jaar geleden was t zo ernstig gesteld, dat ze de zomer niet zou halen en ik wist dat ze er nauwelijks mee kon omgaan dat haar ouders zoveel verdriet hadden. Dus zo heilig ben ik niet. En uiteindelijk heb ik er dus ook regelmatig moeilijk mee. Maargoed. Dat kan en mag. Ik ga naar mn bedje. Heb wat last van zwangerschapshyperventilatie, of iig hartkloppingen en dat is vreselijk irritant.