ik leerde haar kennen door mijn werk....ik moest een inboedel opmeten in het appartement waar zij tijdelijk verbleven...toen ik aan de deur stond deed zij open en wist niks van de afspraak...blijkbaar had de eigenaar van het app. 't vergeten te melden...gelukkig liet ze me binnen en hadden we een leuk gesprek.wat kan de wereld klein zijn zeg!...doe haar maar de groeten...als je refereert naar bovenstaand verhaal, weet zij vast wel weer wie ik ben ...hihi
Ik had al gezegd dat ik n vriendin op C. had wonen en dat jij werkt bij n bedrijf wat verschepingen regelt (heb ik t zo goed gezegd), toen noemde hij n naam (op dat moment begon iemand n toespraak en daarna zijn we er niet meer op terug gekomen).Maar ik weet niet hoe je bedrijf heet. En daarbij kon ik echt niet op je achternaam komen. (foeifoei) Ik denk dat ik ze 16 december weer zie (snertrit).
ik zit in wachtkamer minni.... moet een dezer dagen ongi worden....eigenlijk ben ik al overtijd, maar het ei meldde zich te laat dus hou ik morgen als NOD aan, geen byzondere symptomen....we zien wel...... zit voor het eerst in mijn leven magere kaas te eten...da's echt niet te nassen zeg!...lijkt wel rubber...blehhhhhh
wachtkamer is leeg..de duivels zijn gearriveerd.... volgende ronde weer.... Heb wel nu een afspraak bij GYN. op 11 dec. voor opstarten IUI...we kunnen dus nog 2 x uiterlijk zelf freubelen. Verders..druk met niks...(eeh...inpakken en werken)
Jammer Sabrina. Ben benieuwd of je 11 dec je gyn kan vertellen dat ie niet meer nodig is. De psz was leuk. Giul stapte binnen en ging gelijk aan een (leeg) tafeltje met puzzels zitten puzzelen. Daarna in n hoekje met auto's en daar 2x huilend vandaan gekomen omdat anderen ook met "zijn" auto's wilden spelen. Nou, dat leert ie daar dan wel. Gisteren n echo gehad bij de gyn. Kind lag netjes in mn buik. Joepie. Zo ongelooflijk. Ik zat angstig te zoeken naar dat happertje, maar ik kon niet goed op t scherm kijken, dus heel spannend voor mij, dat nog niet eens hele minuutje tot de gyn zei: En daar is t hartje. (Nog geen minuut daarvoor zei ze al: kijk es aan, jahoor keurig, alles doet t.) Ze heeft rustig aangedaan en daarna liet ze me t hartje horen. Toen begon ik te janken. Dat was t moment dat het ineens allemaal echt werd en eindelijk mn zwangerschap tot me doordrong. Toen zag ik ons kindje even zwaaien, eerst t ene armpje en daarna t andere. Ik bijna hysterisch: kijk daar was dat, dat was... (kon niet uit mn woorden komen en wilde zeggen: ik zie die armpjes bewegen, dat waren toch de armen?) En de gyn zei: ja dat zijn de armen. De gyn keek uitgebreid naar alles en heeft veel foto's gemaakt. Ze kwam er al snel achter dat ik weer n voorliggende placenta heb. Ik vroeg of dat betekent, dat mn kind al bezig was met ontsnappen ofzo, dat ik m weer zo laag heb. Toen zei ze: sommige mensen doen t zo, das niet zo handig, maar niks aan te doen. (was dus n grappie) Ze vond dat ik voorlopig bij haar onder controle moet blijven tot iig het vloeien gestopt is. Ze vroeg of ik bezwaar had, maar ik zei: als ie er dan toch zit, laten we dan maar zorgen dat ie blijft zitten. Ze kon daar evengoed geen garanties op geven. Over 3 wkn weer n echo en daarna worden mn kansen beter zei ze. Dan ben ik de 12 wkn voorbij. Echt n fijn mens die goed meedenkt. Ik zal nog ff bellen, want ze wilde meer info, maar dat hebben ze al. Ik was niet zo bijdetijd om dat te melden, maar ik ben de vorige keer ook in t zh geweest met echo's en over de info van die chromosoomafwijking die bij mn schoonfamilie voorkomt. http://smg.photobucket.com/albums/v722/ ... enz1-3.jpg http://smg.photobucket.com/albums/v722/ ... enz2-3.jpg http://smg.photobucket.com/albums/v722/ ... enz3-3.jpg http://smg.photobucket.com/albums/v722/ ... enz4-2.jpg Ben nu officieel uitgerekend op 30 mei 2008.
nou meiden hier ben ik weer..eindelijk, pff het halve gezin geveld door het griepvirus. blegh handig joh als papa en mama tegelijk ziek zijn, met kinderen in huis... maargoed we hebben het overleefd en weer aan de beterende hand. Joelle is de enige die niet ziek (nog) niet ziek is, hopelijk voor haar blijft dat zo. Sabrina, jammer van je ongi, maar idd op naar de volgende ronde.. Inky, hoe is het nu bij jullie? heb je de PSZ al kunnen bereiken?
Ohhh Minni, we waren tegelijkertijd... Hee wat goed van de echo! opluchting weer. nu volhouden zo.. en op naar de volgende echo over 3 weken. knuffel! fijn dat je mannetje het zo leuk vond op de PSZ
Dat verhaal van Liezelotje.....verzonnen.........wat een zieke mensen zeg! Heb er geen woorden voor........ Hier gaat alles zijn gangetje......veel meegemaakt maar niet om hier op het forum te gaan plaatsen......begin nu weer een beetje bij te komen.... Isa doet het super en eet als een bootwerker.....ze is een halve kilo aangekomen deze maand.....ze heeft sinds zondag een grote meiden bed......gaat prima en belangrijker nog ze komt er niet uit......
Ja echt.. was verzonnen.. wat een zieke mensen lopen er toch op deze wereldbol rond zeg! Echt ziek! Wow Minni.. morgen in zijn uppie.. maareh.. zal vast goed gaan! Ik ga aan de poets.. de hulp komt deze week nl niet dus moet ik het zelf doen... ach houdt me van de straat.
Hebben jullie vanavond toevallig "hart in aktie " gezien? Daar waren als laatste Remko en Natasha, met hun dochertje Fiona op wat erg ziek is. (heb ik jullie een tijdje terug over verteld) Haar ouders hebben ze over laten komen vanuit Macedonie. Pff was best raar om ze zo te zien. We hebben ze al zeker 2,5 jaar niet meer gezien maar nog wel af en toe gesproken. Fiona zag er goed uit , naar omstandigheden dan. We hebben het meisje nog nooit gezien, maar ik hoop echt dat ze geneest van deze verschrikkelijke ziekte..
Ik ben t ff kwijt... Sorry. Heb t ook niet gezien. Mn muren zijn net geverfd. Wat zeggen jullie ervan? http://img.photobucket.com/albums/v722/ ... /OKT31.jpg
lekker fris..! Heerlijk kleurtje...beetje carribisch... Fijn die Gyn en echo Minni! Lizelotje verzonnen...tssssss 't moet niet idoter worden hier...... Hier erg slecht nieuws...Daffie had eergisteravond weer koorts en weer veel hoesten. Dat terwijl ze net 1 week gestopt is met haar antibiotica kuur... dus gelijk naar de kinderarts gestapt...doorgestuurd naar ziekenhuis voor foto's van longen...en die waren niet goed. Daphne heeft een longontsteking......komt ook echt goed uit zo vlak voor de verhuizing...grrr...arme daffie...gaat nu wel wat beter....door kuur 2