Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ach jeetje. EEn longontsteking maar liefst!
    Wat heftig zeg.
    Dikke kus voor Daphie.

2. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Ach jeetje, longontsteking.... beterschap ermee!

Minni, ik vind het wel een leuk kleurtje hoor

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Gossie.......arme Daffie........dikke knufffffff

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Zo heb overal mn tickers en tekst aangepast. Ben dus op 30 mei 2008 uitgerekend. Dan ben ik vandaag 10wkn+1dag ipv 10w+3dgn.

Vandaag ff geen huishouden doen. Ben er zat van.
    Vanavond n etentje van een oom en tante van Elmar.
    Mijn moeder zou Giulian ophalen en naar Utrecht rijden (woont ze) en zondag zouden we hem ophalen zodat Elmar en ik de keuken klaar kunnen hebben voor woensdag (dan komt onze nieuwe keuken).
    Helaas oma (mn moeder) is ziek en mn vader wilde m wel ophalen. Maar kan zaterdag niet oppassen. Dus moeten we m vrijdag avond weer ophalen oid (ruim n uur heen rijden en dan weer terug). Ik was toch bang dat Giulian gekke toeren gaat uithalen nu ie gisteren zo overstuur was van de creche. Dus mn tante (mn enige fam in de regio) gevraagd en die wil ook wel oppassen. Geeft wel n partij drukte en ik vind het erg lastig voor haar. Bovendien hebben we nu een krummeltje rond klooien als wij juist ff door willen buffelen met de keuken. Dus ik ervaar dit allemaal wel als n fikse tegenvaller.

5. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Inky alles goed?

Balen minni.........als ik vrij was geweest dan had je hem hier wel mogen brengen.......

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Dankjewel Monique voor je aanbod evengoed.
    Ik moet bekennen dat ik er geen seconde aan gedacht heb.

7. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Als giul een beetje kan inpakken is ie hier ook welkom hoor:)..Daffie laat het namelijk qua inpakken een beetje afweten.....

We leven hier letterlijk tussen de dozen....niet echt gezellig, maar tot nu toe valt het me alles mee...Ik heb alles alleen gesorteerd en ingepakt en heb toch zeker 80% klaar. Alleen de kleding moet nog ingepakt worden, maar is al wel uitgezocht. Harry moet alleen nog lampen en schilderijen van de muur af rossen en dan zijn we echt klaar met inpakken.

Grote schommel met glijbaan is al naar het tussenhuis en staat al te prijken op het gemeenschappelijk veld.

Airco's hebben net nog een service beurt gehad, dus de nieuwe bewoners komen in een fris huis. Eerste grote afvalberg is al weg en zelfs de kerstspullen zijn uitgezocht....als alleen daffie ook snel weer beter wordt, loopt alles gesmeerd...dinsdag volgt dan de fysieke verhuizing...we hebben tijd over! hihi

Dadelijk vor controle naar de kindera. Daffie heeft geen koorts meer, maar is nog wel aan de kortademige kant. Soms heeft ze erg veel energie en dan is ze weer niks waard....hopelijk zit er verbetering in...ze hoest nog wel als een ketter

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik ben er weer!
    Hier ook weer ziekenboeg, het houdt niet op! Niels heeft een oorontsteking, dat manneke is mss 3 weken in zijn 6 maanden niet ziek geweest!
    En natuurlijk snotteren ze er met zijn 2e vrolijk op los, enorme snottebellen en hoestbuien zijn dagelijkse kost.

Maar goed met 3 dagen werken deze week en net met R. 3 uur in het ziekenhuis gezeten heb ik mijn portie wel weer gehad.

Verder gaat het wel goed hoor. Lars vond het geweldig op de PSZ en gaat maandag alleen.

Voor nu ga ik ff relaxen want Niels zal zich zo wel melden voor een laatste fles. Dit weekeind ook allemaal druk druk druk dus niet veel tijd om bij te lezen

Suus het stoeltje wil ik graag van je overnemen. Als je je bankgegevens PMt dan maak ik het geld zo snel mogelijk over.

9. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    en net met R. 3 uur in het ziekenhuis gezeten heb ik mijn portie wel weer gehad.
    ---------

wat dan Inky? toch niks ergs? maar je gaat niet zomaar naar het ZH

jeetje wat een gedoe met je mannetjes! ik vind het zoooo knap dat je staande blijft, al heb je niet veel keus..

in elk geval een dikke knuffel!

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Vanwege de medicatie, oid neem ik aan, Inky?
    (3 uur z-h)

Nou Sabrien, klinkt prima!
    Giulian kan nog beter uitpakken trouwens.:D:D

11. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ow sorry ik was niet duidelijk. Vanwege zijn voet. Hij heeft bij karate een schop uitgedeeld en nu deed zijn voet erg pijn al een week en hij was dik. De dokter stuurde hem door en toen konden we al een uur wachten voordat we aan de beurt waren en daarna moesten we een foto maken (ik had zelf bedacht dat het mss makkelijker zou zijn om die foto eerst te maken maar goed) en dus konden we ook bij de röntgen wachten en daarna weer wachten op arts. Dus een lekker einde van je dag.
    Ze konden niets vinden van breuken maar het zouden goed haarscheurtjes kunnen zijn die je op de foto niet ziet. Niets aan te doen dus.

Maar goed ik ga ff strijken en dan ben ik al klaar voor vandaag. heb net met Lars een cake gebakken voor opa en oma zodat ie die mee kan nemen vanmiddag als ze gaan logeren.

Heb nog veel meer te vertellen en ook wil ik nog op jullie verhaaltjes reageren maar denk dat ik daar morgen pas tijd voor hem en anders mss einde van de middag.

Minni, die kleur WOW. Ik ben echt van de kleuren. Wij hebben rood, groen, oranje, blauw, geel en paars in huis dus in iedere kamer een felle kleur maar als ik rose zou doen dan werd R denk ik gek. Ik moet zeggen dat ik het een beetje TE vind. Maar goed er komt een keuken voor te staan natuurlijk dus mss is straks het einderesultaat wel prachtig.

Tot snel

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik had n echt roze roze kleur in een keukenshowroom gezien en vond het echt gaaf. Met de keuken die we maandenlang op t oog hadden (en uiteindelijk is t dus n geheel andere geworden hahaha).
    Ik had Elmar omgeluld en hij had natuurlijk ook wel gezien dat t niet homofiel of truttig hoeft te zijn. Dit is een veel stoerdere kleur (ook veel warmer) en idd komt o.a. de US koelkast ervoor te staan. Grappig genoeg is Elmar meer overtuigd van deze kleur dan ik.:D

Gisteren n etentje gehad en vandaag payday. Ik ben echt kotsmisselijk en weet van ellende niet waar ik t zoeken moet.
    Elmar en zn vader zijn in mn keuken bezig en ik moet Giul bezig houden. Maar wat voel ik me ziek zeg.
    Die groene kleur staat wat flest bij mn rode haar.

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Beterschap Minni....

Inky, heb je pb gestuurd!

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik vind het wel ellendig voor je Inky. Geen fijne zwangerschap, het einde scheurde je letterlijk uit je lijf. En dan weer 7 maanden zonder rust (ja 6wkn, maar ongetwijfeld had je dan weer n lastige slapende puber en dan vergeet ik gemakshalve de ellende met je man.).
    Ik hoop dat het 2008 (of liever vanaf morgen natuurlijk) allemaal veel soepeler gaat verlopen.

Ps stuur me je nr nog es. Ik ben m kwijtgeraakt met toen mn mobiel aan diggelen ging. Kunnen we weer es bijkletsen, want das echt veeeeeeels te lang geleden.

15. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    even een kort bericht...het weekend is iets anders uitgepakt dan ik voorzien had............

Daphne is vrijdagmiddag opgenomen in het ziekenhuis ....antibiotica sloeg niet aan en KA vond het te riscant worden....Samen met Daphne heb ik daar geisoleerd gezeten tot aan zondagavond...gelukkig gaat alles nu goed en is ze dus uit het ziekenhuisontslagen.....

Wat een toestand....

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jeetje dat is even schrikken zeg.. gelukkig is ze nu weer thuis...
    Beterschap nog voor je meisje!

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jemig Sabrina. Wat schrikken!
    En hoe gaat ie nu?
    Geïsoleerd gezeten? Dubbele schrik.
    Heb je nu evengoed n paar dgn vrij om n beetje bij te komen van de schrik?
    Arme kinders, zolang zonder elkaar geweest.
    Godzijdank nu wel thuis.
    Dikke kus.

18. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    goh sabrina dat is wel even een naar weekeind. En in quaranteine nog wel, jeetje.
    Gelukkig gaat het nu beter, die kleintjes kunnen snel opknappen zeg! Beterschap voor je meisje en succes nog met overhuizen.

Ik heb niet alles meer onthouden hoor meiden maar wel even vlot alles gelezen.

Lars is net voor een hele ochtend naar de PSZ geweest. Hij vond het geweldig. Hij heeft een mooie verftekening gemaakt, buiten gespeeld, naar Dikkie Dik geluisterd en fruit gegeten. Iig dat vertelde hij dan. Volgens de leidsters is het erg goed gegaan. Hij was de enigste die heel netjes had geverfd en op het blad bleef *glim*.

Verder vandaag voor het eerst de poets gehad. Ze heeft in de 4 uur dat ze er was de 3 slaapkamers gedaan en een halve badkamer. Tjees wat een trage. Ze mag blijven tot ik iemand anders vind. Ik heb ook eerlijk gezegd dat ik iemand zoek voor 2 keer in de week en als ik die vind dat ze dan niet meer kan komen. Dit begreep ze wel. Hopelijk krijg ik nog snel een reactie want nu heb ik beneden nog alles alleen kunnen doen.

Verder zijn we zaterdag ouderwets gaan stappen na het familiefeest. Om half 4 lagen we in bed en de volgende dag hadden we echt een mega kater. Dus gisteren er om half 9 al ingedoken. Nu gaat het weer goed.

Vanavond een vergadering en dan ga ik weer lopen. Vorige week ben ik ook al geweest en nu wil ik het gaan uitbouwen.

Niels doet het al beter, zijn oorpijn is al minder. Helaas is 4 uur nog steeds de tijd dat hij wakker wordt. Verder is ie super lief en heeeeel vrolijk dus mag niet klagen. Hij eet ook goed en slaapt overdag ook prima.
    Hij rolt 2 kanten op, kruipt en trekt zich op ook gaat hij al zitten vanuit kruipstand alleen duwt hij zich nog niet op dus hij hangt zeg maar schuin met zijn handjes op de grond.

Lars is aan het mega puberen en zit weer in de gil en NEEEEEEE fase. Erg vermoeiend maar ook wel weer leuk om zijn eigen willetje zo te zien.

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Sabrina beterschap voor Daffie.....wat een schrik en wat een toestand........ik denk aan je......

Verder weinig te melden........

20. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    jeetje sabrina, wat een nieuws! beterschap

Deel Deze Pagina