Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    dank voor jullie wensen...het heeft geholpen hoor!. Daffie haalt weer kattekwaad uit en speelt er weer lekker op los met zus Laura....ze zetten de boel weer flink op stelten..zo zie ik het graag...pffffff

Ik ben idd wel wat geschrokken. hoewel ik nooit echt getwijfeld heb aan daffie's weerstand....die komt er echt wel...bedacht ik me in de isolatiekamer..en ja...ze kwam er idd....erg snel ook...zo kunnen we morgen in alle genot verhuizen..hahaha....

Ik hoop binnenkort op rustigere tijden.....weekendje weg?

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Goed zo daffie haal maar veel kattenkwaad uit......

Verder niks te melden.....druk druk druk

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Als je n weekendje wilt uitblazen, kom je maar hoor.;)
    Ruimte genoeg en morgen komt mn keuken, dus dan is alles voor elkaar.:D (aanrecht komt volgende week)

ps :
    De keukenboer vertelde (toen ik n afspraak maakte voor de plaatsing), dat we óf 1 dag van te voren t geld over moeten maken, óf wanneer ze om 7uur binnen stappen eerst moeten betalen. (ik was erdoor overdonderd en heb geen bezwaar gemaakt) Beetje gek, vinden jullie niet?
    Ik heb dus geen geld in huis en ook niks over gemaakt. Hallo, eerst plaatsen! Ze zouden met de verkeerde keuken komen en dan heb ik al betaald. Zie dan maar t geld terug te krijgen. Ben gekke Henkie niet.
    Maar ben wel benieuwd naar jullie mening/ervaring.

@Inky: lekker weekend. Heerlijk weer es stappen. Nog sjans gehad? Beetje flirten doet wonderen voor n vrouw, vind ik. (ach en Elmar flirt ook graag, voelt ie zich ook meer man door)

Over mannelijkheid gesproken. We mogen dus al 10wkn geen seks (zo'n beetje). Het hangt me de keel uit. Elmar ook.
    Nou zijn er andere manieren, maar geloof het of niet, ik word er kotsmisselijk van als ik eraan denk. Ik mag trouwens voor mezelf helemaal geen enkele stimulatie. (verdorie)
    Elmar is bang dat ie t verleert en man o man wat is ie vervelend. Gewoon aanhankelijk en plakkerig, zo ken ik hem helemaal niet.
    En als ik eerlijk ben: 's avonds wil ik met niemand enig vorm van lichamelijk contact en dan is ie helemaal zo vervelend. (word er misselijk van, ook als Giulian tegen me aanzit hoor)

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Hier niet veel nieuws

Minni vooraf betalen doen wij ook nooit. Eerst zien dan geloven is het motto.

En dat van die sex haha Als ik jou zo af en toe hoor is het voor Elmar echt afkicken dan nu. Zonde voor je manneke maar goed dat zal vast wel weer rechttrekken.

5. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Minni: Hier betaal ik ook alles van te voren, anders kan het niet naar Cur. verstuurd worden. Ik weet dat veel bedrijven nu eenmaal deze betaal policy hebben, omdat het bedrijf anders heel veel moeite moet doen om toch hun geld te zien. Volgens mij is het in de keuken wereld normaal dat je een flinke aanbetaling doet en een bepaald percentage achterhoudt voor na oplevering. Zo hebben zij alvast wat geld en zekerheid en jij toch een troef achter de handen om een goede aflevering te opteren.

Met Daffie gaat alles prima...ze gaat weer naar de creche en heeft veel lol

oh ja...we zijn verhuisd!

Verhuizing verliep erg soepeltjes....inmiddels zijn zelfs alle dozen alweer uitgepakt...zal later wel wat foto's maken van ons nieuw tijdelijk onderkomen.

Minnii: we moeten hier nog wel wat gaatjes boren....iets voor Elmar ter afleiding:)?

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Als ie er maar geen 2ling aan overhoudt.:D
    Een souvenir okay, maar t kan te gek, vindt ie.

Schrijf later weer bij.
    @ Inky: jammer dat ik je misgelopen ben. Had visite. Buikie buikie goed!;)

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He he , daar ben ik weer.. veel gewerkt de afgelopen dagen.
    Ben nu 7 dagen vrij!

Eergisteren een plasje weggebracht naar de HA van Lisa. was niets bijzonders in te zien, maar voor de zekerheid, 1 dag op kweek.
    Dus ik belde gisteren weer... en wat denk je.. Toch een blaasontsteking! Joepieeeee (nou niet voor Lisa natuurlijk maar wel voor mijn gevoel!)
    Ze is vanmorgen dus gestart met Augmentin. (antibiotica)
    Ze vindt het drankje heeeeeeeeerlijk! Dus dat gaat wel goedkomen.
    Over 2 wkn weer een plasje naar HA brengen voor nacontrole. En vanaf dan elke maand een plasje voor een half jaar lang. Dit schijnt normaal te zijn bij jonge kinderen.
    Het kweekje van Lisa is ook nog naar het ziekenhuis gestuurd om te bekijken welke bacterie het is.

Verder gaat het hier zijn gangetje. Helaas geen kijkers voor ons huis meer gehad.

Dinsdag ga ik mijn permanente eyeliner weer bij laten werken. Ai ai dat gaat weer pijn doen.

Ow.. vanmorgen toen ik Lisa ging oppikken op de psz vroeg ik aan de juf hoe Lisa het nu doet.
    Ze doet het prima, moet nog wel leren dat ze moet delen (vreemd want dat doet ze thuis juist wel prima) en het is een pittige dame!
    pff gelukkig is ze pittig.. ik was zelf altijd een bang vogeltje op de psz en de kleuterschool, dus je kan wel begrijpen dat ik erg blij was met dit nieuws! Liever pittig dan teruggetrokken!

Ik ga deze week eens bedenken wat we gaan tracteren op de psz als Lisa jarig is. Ze viert het de 26ste op school.
    Iemand tips of iedeeen?

Zo dat was het weer voor nu.. tot later!

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Mandarijntjes met een snor en oogjes van sliertjes drop en een chinees hoedje op van papier. (plakken met plakband)

Jonge kinderen kunnen "terugstroom" hebben en dan krijgen ze steeds een blaasontsteking. Met therapie kan t vaak verholpen worden. Anders krijg je incontinentie probleempjes (kan, hoeft niet).
    Hoorde ik toevallig laatst van mn buuv, want haar dochter heeft dus die terugstroom en moet nu (ze is al 7) een heel jaar aan de a-b. Dan hopen ze dat ze eroverheen gegroeid is, anders n ingreepje.

Suus, laat es voor en na foto's zien van je permanente make-up. Mn moeder wil t namelijk ook laten doen. Ik sta er zelf ook voor open.
    Je hebt t vorig jaar na je bevallingl aten doen, samen met je tattoe op je enkel?

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Nee, ik heb het al 4 jaar geleden laten doen. Heb helaas geen "voor" foto.
    Ik kan wel "na" foto laten zien als ik dinsdag geweest ben.

Het is echt een aanrader hoor!

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    4 jaar dus?
    Wauwie!
    En het zit dus 4 jaar bij je?
    Vervaagt het dan? Of verdwijnen erstukjes lijn?
    Foto van "voor", bedoel ik een foto van hoe t er nu uitziet.

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja het zit er dus al 4 jaar op en het vervaagt heel langzaam.
    Het advies is om het om de 4 jaar bij te laten werken. Is ook het makkelijkst want dan hoef je niet zo heel veel te betalen omdat het er nog redelijk op zit. Is er nog maar weinig pigment over van de vorige keer, dan betaal je weer het normale bedrag.

Ik zal dadelijk even een foto maken.. van mij ZONDER oogmake-up... Je kan zien dat er dan toch nog een lijntje boven en onder mijn ogen zit...

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
  13. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ik heb ook al een jaar of 3 een lijntje, alleen onder, hij zit er nog heeeel goed op.. vervaagt wel een beetje ja, maar kan er nog wel mee vooruit.

vind het ook superhandig!

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    stil hier,

Ik heb niet veel te vertellen en heb er weer een paar zware nachten op zitten.

Niels trekt zich nu op tot staan en weet niet meer wat ie dan moet doen dus ketst regelmatig met zijn hoofd op de grond.

Lekker druk dus.

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja zeker rustig hier!

Goh Ink.. je kereltje zal dus wel onder de blauwe plekken zitten?

Lezen jullie toevallig de "vriendin"? deze week staat mij zusje erin , met de metamorfose van Mari van de Ven. Leuk joh!

16. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    nee ik lees de vriendin niet maar heb toen wel de foto's gezien die had je gestuurd.

Leuk hoor echt iets om te bewaren.

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat leuk Suus. Heb ook geen vriendin. Maandag zal ik t vast vergeten, mezelf kennende.
    Goh en idd dat lijntje ziet er nog prima uit.

Drukkies Inky. Poeh.

Hier begint zometeen Sint Maarten. Heb de oude bestek bak gebruikt (uit n lade) om snoepies in te sorteren. Ons dorp schijnt de krant gehaald te hebben als het enige dorp in de regio waar vele mensen de deur niet open zullen doen ivm Sint Maarten die dit jaar op zondag valt.
    Sjonge, extremisten.... Kan zoiets niet volgen hoor, terwijl ik zelf katholiek ben.

18. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    hier ook St. Maarten gevierd.....daffie heeft de grootste buit....sjee...die durft echt alles...hihi...ze hebben zelfs ook met een lampion gelopen...gelukkig geen fikkende toestanden....

Mooi die lijntjes...ik zou 't niet druven...lijkt me erg pijnlijn/gevoelig!

We hebben familieuitbreiding: 2 kittens....de buren vonden ze in een doos langs de weg. 1 heet Nina en is van Laura en de ander Lobke en is van Daphne...zal dadelijk eens een foto nemen...echt leuke katjes hoor. Moet wel dus nog met de kittens naar de dierenarts...

pfff...nog steeds gebroken nachten inK? voel met je mee!...

Verders hier druk met huishoudelijke zaken: 2 nieuwe gordijen...sjee...hoe werkt zo'n ouderwets systeeem met haakjes? Boiler gekocht voor badkamer...blijkt weer niet de goede...grrr..Zeevracht uit Nederland aangekomen...ik mis de helft....grrrrr. Electricien komt langs....die dacht ff een klein klusje te hebben, maar ik kan hem wel een dag bezighouden...dus die is weer weg met onverrichte zaken.....grrr. Door zoveel verlpichtingen komende weken zal ons weekendje weg lastig worden....grrr hubbie moet werken deze zaterdag...grrrr

en toch ben ik best blij...het huis bevalt goed....de rest komt wel. .........ooit...

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ehm... Oeeeeeeps! :confused:
    Nou gelukkig maar.
    En wat schattig Nina en Lobke.
    Dankjewel voor je gesprek eerder, je bracht me op ideeën die eerder niet tot me door gedrongen waren...Hmmm!

Ik ga mn oven voor t eerst aan t werk zetten. :)

20. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    oeh Minni wat heb je gebakken?

Sabrina lekker zeg al die tegenslagen. Ben wel benieuwd naar het tijdelijke onderkomen.

En voor Laura en Daphne weer een geluk bij een ongeluk. Lief hoor 2 kittens erbij.
    Hoe gaat het verder met de gezinsuitbreiding. Spannende tijden of valt het wel mee?

Hier wordt er al wat minder op de grond gevallen. Niels heeft een beetje door dat hij na het staan weer door zijn knieën moet zakken en dan naar de grond toe kan. Vandaag maar 3 keer op zijn hoofd gebonkt. Wel een lekker ventje hoor hij doet echt zo zijn best en is apetrots als het hem lukt, lars trouwens ook.
    Alleen is nu niks meer veilig op tafel voor. Hij had al een beker sap op de grond gemikt en mijn tijdschrift aan flarden gescheurd. Maar ach ik was eigenlijk stiekem super trots op hem haha.

Helaas nog gebroken nachten. Ze worden wel wat korter de periododes dat hij wakker is. Nu kan hij vaak met een aai over zijn bol en zijn tut in weer een uurtje verder. Dus om 4 en 5 uur zijn tut en om 6 uur is hij echt klaar met slapen. Gelukkig gaat r. dan met hem naar beneden en kan ik nog ene uurtje pakken voordat Lars wakker wordt.

Dat is trouwens nog steeds drama met ophalen van de PSZ. Ik heb hem nu 2 keer gehaald en 2 keer krijsen en janken dat hij niet mee wil. Leuk dat hij het er super naar zijn zin heeft maar ik sta iedere keer mooi te kijken daar. Bij R. gaat hij na enig aandringen netjes mee.

Deel Deze Pagina