Ooit worden de nachten beter Inky......hier is dat pas vanaf 15 maanden gelukt maar het gaat over...... Hier een ziek meisje.....overgeven en diaree en vooral hoge koorts.......het schijnt te heersen. Verder erg druk met alles.......weinig tijd om echt mee te kletsen.
Beterschap voor Isa. Hier geen overgevend kindje, maar de rest wel en een dikke snotneus en hoesten. Wel n goeie nacht gehad. Helaas was mn kind niet om 5 uur wakker, maar was t batterijtje van de rookmelder leeg. Wat n irritante piep zeg. Ik op mn tenen door t huis om uit te vinden welke rookmelder ik moest uitschakelen. Kon daarna niet meer slapen. Irritant he als de kids ineens beter naar papa lijken te luisteren. Ik ben dan helemaal voor de chantage. Giulian krijgt wat lekkers als we thuis komen. Nou dan loopt ie wel mee hoor. En thuisgekomen is dat lekkers een heerlijk boterhammetje met hagelslag. Zo eet ie zn boterham ook beter trouwens. hihihi Als ie trouwens weer wat slechter eet,dan noemenwe zn boterham een koekje en dan eet ie weer veel beter. Dat doen we al n jaar zo. En heerlijk zeg dat samen trots zijn op de jongste. Ik vind het zo vertederend om te lezen. Ik kan trouwens ook trots zijn op Giulian zn streken. Doe dan wel alsof ik boos ben, want anders is t hek van de dam. Maar dat heb je met een 2jarige.
Hoi Meiden.. Ik wilde jullie laten weten dat ik wel meelees hoor... maar ik begin weer een beetje forummoe te worden. Heb niet zo veel zin om op het forum te schrijven. Heeft trouwens iemand van jullie nog iets van Wen gehoord? alles goed met haar en Fiene? Ik wilde ook nog even laten weten dat het kindje van die vrienden van ons (met die 5 tumoren in het hoofdje en die laatst op tv was) opgegeven is door de artsen in het ziekenhuis. Ze kunnen helaas niets meer voor haar doen. Ze krijgt evt pijnbestrijding en nu is het dus maar afwachten.. Verschrikkelijk! Dit gun je echt je ergste vijand niet toe! Denk er ook de hele dag aan.
Nee ik blijf wel hoor... maar zoals ik nu ookal doe... ik reageer niet zo heel veel. Heb even geen puf om het op te brengen. Het gaat verder prima met me hoor! Voel me nog steeds als vanouds met de medicatie. Afgelopen weekend heb ik zelfs opeens plotseling zelf naar brabant moeten rijden. Mischa was wat licht in zijn hoofd onderweg en toen ben ik achter het stuur gaan zitten. Dus het gaat hartstikke goed! Mischa moet morgen wel weer naar de HA voor de uitslag van de rontgenfoto van zijn pols. Hij gaat dan meteen weer vertellen dat hij toch weer last van duizelingen heeft en licht in zijn hoofd is. Hij is daarvoor een tijdje terug al voor naar de neuroloog geweest (weten jullie misschien nog wel) en daar uit die test kwam niets uit..maar hij wil het toch verder laten onderzoeken, vooral omdat hij die duizelingen en licht in het hoofd zijn, vaak heeft als het donker is en hij moe is en in de auto zit. Door alle scherpe lichtje van andere auto's krijgt har daar dus last van. En omdat hij toch straks weer naar Baarn moet voor zijn werk is dat natuurlijk niet veilig. Ik maak me er wel wat zorgen om, maar probeer positief te blijven! kortom; ik blijf wel hoor!
Ik ben er wel maar heb een erg drukke tijd achter de rug. Met Fiene ging het allemaal niet zo lekker, ze heeft 5 weken lang alleen maar gekrijst, echt oorverdovend! Bij osteopaat geweest, die zei dat ze blokkade in d'r nekje had en teveel spanning op haar borstkas. Bij kinderfysio geweest i.v.m. voorkeurshouding en afplatting van haar bolletje en die zei dat Fiene erg prikkelgevoelig is.. De wijkverpleegkundige is diverse malen langs geweest om mee te denken maar we konden het steeds niet vinden waarom ze nou zo overstuur was, zelfs ingebakerd krijste ze nog. Nu heb ik haar afgelopen zaterdag overgezet op Nutrilon Pepti en we hebben een compleet ander kindje terug. Ze krijst niet meer, overstrekt niet meer, slaapt goed (gewoon in een slaapzakje), de uitslag en schrale plekken op haar gezicht beginnen te vervagen en ze is nu een vrolijk rustig meisje wat naar je lacht en tegen je brabbelt. Weken terug had ik het gevoel dat ze niet lekker reageerde op de gewone voeding maar echt zeker weten deed ik het ook niet. Ben daarom blij dat ik alsnog de beslissing heb genomen om haar over te zetten op Pepti. Waarschijnlijk is ze dus gewoon gevoelig voor koemelk, heb volgende week afspraak bij de huisarts om te kijken wanneer we provocatietest kunnen doen. De fysio is gisteren nog langs geweest, ook zij vond de verandering heel duidelijk, over 2 weken komt ze weer omdat we nog wel met Fiene moeten oefenen voor haar hoofdje. Verder is R. sinds maandag in Parijs, de meisjes zijn net opgehaald door mijn schoonzus en ik ga zo pakken om morgen ook naar Parijs te kunnen gaan. Lekker met de auto en ff wat tijd met zijn 2-tjes.
Ook hier 1 die alleen mee leest en weinig tikt.....weet eigenlijk niet zo goed meer wat ik moet neerzetten. De meiden doen het prima en ook Isa lijkt haar griepvirus te hebben gehad......nog niet helemaal fit maar is wel weer duidelijk aanwezig. @ Wen gelukkig dat het beter gaat met je kleine meisje....en geniet van jullie dagen samen...... Wij hadden ook een weekendje weg gepland voor zijn 2en maar helaas moeten we die uitstellen. Mijn moeder wordt dinsdag opgenomen in het ziekenhuis en zal een tijdje uit de running zijn......gelukkig heb ik kunnen regelen opmijn werk dat ik avonddiensten kan draaien en niet met de kids hoef te leuren. Marco heeft het erg druk op de zaak en ze hebben een goeie klant weten binnen te halen. Werk genoeg voor de komende maanden en zelfs jaren......een hele zorg minder....... Wel is hij vaak bezig en onderweg en zijn de momenten samen erg kostbaar..... Als het meezit komt er per 1 januari een medewerker bij en kan Marco wat meer thuis zijn..... @ Suus...knap hoor dat je het hele stuk gereden hebt......hoe gaat het met de kijkers van je huis? Hoort iemand nog wel eens wat van Semmie? Ben eigenlijk benieuwd hoe het met haar en haar kids gaat....... Tot later.......
Niemand volgens mij. als zometeen de teringzooi hier opgeruimd is hoop ik haar kaartje weer te vinden en zal ik gewoon brutaal ff bellen. Ik hoop dat alles okay met haar is. Jeminee Wendy. Ik had er geen weet van. Eerst leek de osteopaat zulk goed werk verricht te hebben. Maar daarna bleek er dus nog een voedselintollerantie probleem bij te komen. Wat n ellende zeg met je kleine mooie meid. Veel plezier dit weekend en ik hoop dat jullie lekker tot elkaar komen in Parijs. Geniet ervan!
Ik post ook minder maar ik post wel anders hebben jullie niks te lezen Verder heb ik mijn handen echt vol aan die 2 geiten van me dus kan ik gewoonweg niet lang aan de computer.
blijkbaar posten we allen wat minder...ach...scheelt ook wat leestijd zo..we hebben het allen druk zat...maar er moet idd wel wat te lezen overblijven. Hier alls goed...ben nog wel wat verhuismoe. De katjes maken het prima! Nu Laura weer aan de antibiotica vanwege een blaasontsteking...ik had beter artsenbezoeker als beroep kunnen kiezen... He Wen.....wat een toestand...wat een voedselallergie teweeg kan brengen zeg! Intuitie zegt vaak veel he? Geniet maar lekker in Parijs wetende dat Fienne het goed maakt! Monique: hoe is het nu afgelopen met de oortjes van Kim? Heb ik daar overheen gelezen? Suus: wat een vreselijk bericht over dat kindje..idd dit gun je niemand... Goed dat je gereden hebt! Wanneer kom je op Curacao rijden?haha Minni: leuk dat ik je op ideeen heb kunnen helpen...ik hoor wel of 't lukt ....zou mooi zijn!
@Wendy: je zult je auto nodig hebben in Parijs, zie ik net (op t journaal). Veel succes morgen. @Monique: sterkte voor je moeder. @allen: sterkte met welke druktes dan ook. Jemig idd iedereen maar druk. Ik hoopte ooit n moment te krijgen dat we even n weekend op onze kont konden zitten. Maar ik geloof dat dat nooit meer mogelijk is, als ik jullie zo lees. Vandaag Ingrid gebeld. Nu nog n kwestie van max n paar weken. Haar vriend is nu tot haar dood thuis. Sinds afgelopen donderdag. Zij is nauwelijks tot niet meer bij en aanspreekbaar. Idd een opleving geweest de laatste x dat ik haar zag. Maar dat was te verwachten. Laten we bidden dat haar lijden niet langer verlengd wordt.
Ik steek een kaarsje voor haar aan dat het toch snel en vooral pijnloos mag gaan. Sterkte ook voor jou Minni! Mischa is bij HA geweest. Kon niets vreemds op de foto van zijn pols vinden. Ook gelijk weer zijn andere klachten verteld en hij moet nu inderdaad een afspraak maken bij de optometrist. (bedankt voor de tip Minni)
@ Sabrina Kim moet volgende week vrijdag voor een uitgebreide test en die week erop krijgen we te horen hoe en wat..... Wij gaan straks Sint inkopen doen.......zal nog een hele klus worden.....Kim vraagt erge dure kado`s.....ze weet trouwens wel dat de Sint niet echt is...... Voor Isa gaan we voor het litle people gebeuren..... @ Minni sterkte en dat het niet lang meer gaat duren.....
Dankjullie wel. Ik zal ook ff n kaarsje branden. Je weet maar nooit. Miss helpt het. Vroeger mochten mn zussen en ik de plaatjes uit t Bart Smit boek scheuren van speelgoed dat we mooi vonden. We hadden dan zoveel dingetjes, konden we ook makkelijk in gestuurd worden trouwens hihihi. Als mn moeder aanwees: vind je die niet mooier? Dan kreeg ze gelijk van ons en mn moeder had n mzzltje met shoppen. Dure wensen hadden we ook wel, maar ook meer bescheiden dingen hoor. Ik was zowiezo tot mn 12e blij te maken met n barbie of een M L pony. Zojuist: Ik had vorige week al zo'n zin in feestverlichting. Vorig jaar eenmiddag met zo'n lichtslang door mn tuinhek en de deur ervan gevlochten. Pfff wat n werk zeg! Vorige week wilde ik m aandoen: 1/10 deed t nog. Dus toen ben ik aan de slag gegaan om t weer los te halen. Maar ook dat was n heidens karwei. Vanochtend na sporten moest ik ff wat boodschapjes doen voor ik weer mn bedje in kon. Toen heb ik van die twinkelverlichting gekocht. Zojuist heb ik de lichtslang helemaal verwijderd en weggegooid en mn twinkelverlichting opgehangen. Ook om mn boompje heen. Echt leuk! Die doet t volgend jaar ook niet meer, maar dat weet je met die verlichting. Maar dit was nauwelijks werk. Zo'n stugge zware lichtslang is nauwelijks te doen en dit was met 10min gefikst. Ga binnenkort nog zo'n ding halen voor de deur van mn hek. ziet t er weer helemaal feestelijk uit. (ben normaal niet van de kerstsfeer, hoor. Ben de rommel al zat voor t goed en wel staat normaal, of hangt zoals vorig jaar. Vorig jaar heb ik die lichtslang ook pas met mn verjaardag ingevlochten; eind januari. hihihi)' En tussen de boodschappen en t klooien met mn verlichting in, heb ik de hele dag op bed gelegen. Ga zo weer, denk ik. Stont verkouden en grieperig.
nou minni...voor een grieperige/snotverkouden broedkip doe je nog veel hoor...pff...kerst verlichting....ik heb er niet over nagedacht...eerst de verjaardag van de meiden en dan die Sint nog. We gaan echte fietsjes kopen voor Laura en Daffie...geen idee hoe duur dat is...zal wel tegenvallen... Verder heb ik samen met vriendinnen een sintfeest geregeld op 2 dec...dan mogen ze op schoot... Nu nog een verjaardagsfeest regelen....die moet volgende week zaterdag plaatsvinden...pffff...een mens krijgt zo toch nooit rust? Morgen ff borrel regelen voor aannemers/binnen en buitenhuisarchitecten....waarschijnlijk zijn alle contracten namelijk morgen middag geregeld en getekend...de bouw kan beginnen! joeppie....! Weer extra drukte! hahaha. Gelukkig...nog een paar uur en ik heb weekend....de tijd heb ik hard nodig...morgen komt de electricien het nodige aansluiten...de dierenarts komt langs voor inenting en ontworming van een zooitje jonge katten en dan die contracten tekenen natuurlijk! Soms vraag ik mij af of iedere moeder mer 2 kids en 50% baan het zo druk heeft...of zou ik ergens iets fout doen? Herkennen jullie het gevoel dat je niemand durft te bellen, omdat je bang bent dat daar een afspraak aan verbonden wordt waar je geen tijd voor hebt? Of is dit iets van Curacao? Ik zou weleens een weekje helemaal niks willen...
Dat is psies wat ik bedoelde hierboven. We worden nu al n eewigheid gek van alle druktes. En idd als je even iemand spreekt over de foon, dan willen ze afspraken met je maken. Kan deze maand niet, maar ik zie nog n gaatje volgende maand op dinsdag middag. Ja dan wordt het dinsdagochtend wel ff harder lopen... Gék worden we ervan. En die anderen die maar n afspraak maken willen, lijken wel zeeën van tijd te hebben, nooit enige drukte. Hoe kan dat? Dus vandaar dat ik mn verrassing erover uitte dat jullie hetzelfde ervaren als wij.
Ik begrijp je helemaal Sabrina...... Ik heb me voorgenomen om het in het nieuwe jaar rustiger aan te doen en wat minder een druk druk druk leven te hebben......ik denk nu al dat het niet gaat lukken..........2 banen en 2kids en een huishouden! Ik krijg weleen hulp in de HH als het meezit......