wil even kwijt dat mijn verlangen naar nog 1 kindje wel groot wordt.... maar we twijfelen wel... hebben nu 4 gezonde kinderen... en we hebben nu geen slaapkamer meer leeg (is dat het grootste probleem zal je denken, maar ik vind het echt een moeilijke.. wil ik dat de kinderen op 1 kamer moeten?!) en als ik nog 1 kindje wil, wil ik het snel (ja he je snapt me wel) omdat fee nu bijna 8 maanden is en degen die daarop volgt al 7.5 en dan weer 2 dicht bijelkaar is voor hun wel leuk... ach zo loop ik al de hele dag te lummelen.... hebben jullie ook niks aan om te weten hiihhi maar ben ik het ff kwijt.
lees maandag bij. Ga nu een weekeind met mijn moeder weg. Hopelijk kan ik lekker bijkomen en gaat het thuis allemaal goed! Minni, gecondoleerd. Gelukkig voor haar maar vreslijk moeilijk voor de nabestaanden. Sterkte!
Goh Lastig Nancy.. ikzelf vind het ook belangrijk dat kinderen een eigen kamer hebben. Maar van de andere kant, die hebben Fee en de baby dan voorlopig nog niet nodig.. pas als ze wat ouder zijn. Kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt!
Wij hadden slaapkamers zat, maar ik wilde nooit alleen op n kamer en er was altijd wel een zus die er op dat moment hetzelfde over dacht. Dus ieder een eigen kamer is echt niet altijd noodzakelijk of zelfs wenselijk.
gecondoleerd Minni: fijn dat verder lijden bespaard is gebleven.... Nancy: goh meid! Join the club.....wie weet samen zwanger (terwijl minni 't al is!) Inky: rustig in de tent? VANDAAG NIET! ER ZIJN ER 2 JARIG HOERA HOERA!....... de meiden voelen zich echt jarig...echt heel leuk om te zien...de dag is nog jong, maar ze zijn al flink verwend. Het grote feest zal 1 december plaatsvinden. Ik heb een groot luchtkussen gehuurd in de vorm van een enorm kasteel van roze....er worden suikerspinnen gemaakt...lekker kleffe zooi...en een grote pinjata die ze moeten kapot slaan in de vorm van een kasteel. Iedereen een tiara op....en echte royal birthdayparty dus... Vandaag komt papa eerder thuis en gaan we leuke dingen doen..de dames mogen dat uitmaken... Gets Suus...nog steeds die bacterie? Hopelijk is 't loos alarm..(kan toch zijn dat de bacterie is gekomen nadat 't plasje is opgevangen? Monique: Hoe is het nu met ISA? Het is wel oortjes tijd bij jou!
Ochjee sorry Sabrina. Helemaal vergeten en ik schaam me diep! Gefeliciteerd met je mooie meiden! Hoe was t ? INmiddels iedereen bijgekomen van de drukte? Volgende week het grote feest, wauw! Ik besprak net met Elmar de mogelijkheid om es n poffertjes kraam te huren voor Giulian zn verjaardag (mogelijk ook de verjaardag van mn andere kind). Maar dat schijnt toch wel over de top te zijn voor hier (en vooral voor mn budget). Dus waars komt zoiets er nooit van. Maar wat gaaf zeg een luchtkussen en suikerspinnen. Mmmmm! Geef de meiden een dikke zoen van Giulian en mij en ik hoop dat ze inmiddels genieten (waars slapen) van hun kado's. (of geven jullie ze pas hun kado's op 1 dec?) Wel foto's laten zien, he?! Wij gaan zometeen naar de condoleance. Elmar blijft in t huis van vrienden op de kinders passen en ik ga met die vrienden mee (of eigenlijk zij met mij, omdat ik n auto heb). Daarna zullen we nog wel met zn 4en napraten en eten oid.
Aan de andere kant, wanneer heb je een eigen kamer nodig?! op je 14e? dan is joelle al 26 en Matthijs 24 en Tommie 22 misschien woont 1 van die dan als niet meer thuis... (ikke toen tenminste al lang niet meer)
Sabrina van harte gefeliciteerd met je meiden.......een echt gaaf feest gaan jullie geven.... Isa gaat prima heeft er gelukkig weinig last van gehad....... Kim heeft gisteren haar testen gehad wat haar gehoor betreft......helaas mog ze nikszeggen en moeten we de arts dinsdag afwachten....... Hier vandaag de Sint en zijn pieten verwelkomd.....Isa vond het geweldig voordat we heen gingen en zingt steeds Sinterklaas BONE BONE BONE......totdat piet Isa even te uitbundig begroete........huilen en krijzen en helemaal over haar toeren......ze wil het winkelcenrtum niet meer in....... Wij gaan weg.......lekker een hapje eten.....tenminste als de oppas komt opdagen wat die had er al moeten zijn!
en? Is de oppas nog geweest? Dank monique en minni voor de felicitaties... De kinderen fietsen het park hier rond op hun nieuwe fietsjes...super blij....Het weer is behoorlijk afgekoeld dus dat fietsen gaat goed... Ook met de poesjes gaat het goed...kortom....een gezond huis...nou...daar geniet mama ff van... Ik probeer uiteraard wat foto's te maken as. zaterdag...Ik verwacht zo rond de 40/60 man (incl. kids hoor) dus zal wel ff drukkies worden Vandaag de laatste uitnodigingen de deur uit doen Arme Isa...een zwartepietenwinkelcentrumtrauma...........dat vraagt om veel geduld van mama...oef! Hier is Sint gisteren aangekomen. Per boot uiteraard....Laura en Daphne hebben hard gezwaaid naar de Pieten en de Sint. Volgende week zondag houden we met een paar andere stellen een heus Sinterklaasfeest. Ben benieuwd. Voor cadeus zullen de meiden echter niet wakker liggen...die zijn dan al bedolven de dag ervoor op hun eigen feest... Zo krijg je verziekte kinderen.... Zetten jullie kids ook de schoen? Ik wil daar eigenlijk vandaag mee beginnen
Ja hier wordt er "dagelijks" de schoen gezet. We vergeten het net zo vaak als we eraan denken, dus vandaar de aanhalingstekens. Wel leuk hoor, de ene keer een pepernootje erin en de andere keer een kadootje. Helemaal niks, daar is ie nog te jong voor, denk ik. Dat hebben we dus nog niet gedaan. (het is al steeds een zoeken geblazen naar de bortel en Sinterklaas. Bortel=wortel.)
hee shit, waar is mijn felicitatie gebleven? had dat toch gedaan ?! SABRINA, nogmaals dan GEFELICITEERD met je meiden!
We hebben heerlijk gegeten......dus de oppas is op komen dagen.......we waren rond 00.15 thuis en hebben nog even nagezeten....... Vandaag Thea en fam op bezoek gehad.........ze zouden om 12.00 aankomen maar dankzij de NS werd dit 13.00 Kim en Isabel zijn naar de fim geweest "Waar is het paard van Sinterklaas" en Isa en Emelyne waren aanwezig.......heerlijk gegeten van de CHINEES....... Met kerst zien we elkaar weer........we vieren dit jaar de 2de dag bij hun.... Hier mogen ze op zaterdag hun schoen zetten en verder niet.......op 5 - 12 krijgen ze nog genoeg en wil ze niet overladen.......ze krijgen hier geen snoep in de schoen maar echt een kadootje......Isa had een baby popje en Kim een tekenpakket......
gus..leuk zeg dat jullie elkaar met de kerst ook zien! 't Klinkt erg gezellig jullie dagje ...en is dat paard nog gevonden? Of heeft Isa 't paard weggestuurd door te aanwezig te zijn...?hihi...ow...maak me gek...hollandse chinees...da's wat ik ook wel op z'n tijd erg lan waarderen. Vandaar dat mijn mama altijd ons op chinees tracteert de dag dat wij altijd aankomen in NL Schoen zetten is vandaag mislukt. Ik was ff vergeten dat we nog een avondprogramma hadden. Een soort Las Vegas avond met Vera Mann...we hadden een tafel vooraan. Best aardig..zeker na een paar flessen wijn...oeps...ontaarde ouders dus.. Morgen wil ik wel aan de schoenzettraditie beginnen. Net wat Monique zegt: ik wil ze ook niet tot het bot verzieken (als dat al niet geberud is tenminste...) ze zijn ook gek op "gezonde dingetjes" zoals een mandarijntje. Of iets voor hun poesjes...een speeltje...'t moet wel leuk blijven... Vandaag hebben ze BOLO op! (taart) ze zeurden al dagen...en ze zijn jarig geweest, maar we hadden gewoon geen tijd op die verrekte taart op te eten. Vanmorgen dus eindelijk wel...de kids werden gek en schreeuden: BOLO ...BOLO ...BOLO.....ze hebben genoten.....zij liever dan ik. Ik vind taart niet te eten...brrr....de rest at papa op....van hem hebben ze dus die taartbehoefte...hahaha Ik ga mijn feestjurk uittrekken en mijn bedje eens opzoeken....'s mooi geweest.... Nancy: bedankt hoor.....ik zal de felicitaties morgen doorgeven aan de meiden.. Nu ik mijn lap tekst bekijk, merk ik zelf op dat er idd wat wijntjes in gegaan zijn....klepperde klep! ga SLAPEN!
hahaha je laatste zin... Psies wat ik d8. Weltrusten dan maar, Sabrina. Elmar zn familie is ook een bolo-gekken-bende. Ik ben er zelf niet zo wijs mee. Elmar zn moeder is voor Giulian "oma taart". hihi (1 van zn eerste woordjes trouwens) Wat geinig met Vera Mann, al ben ik er niet zeker van dat je zo dicht op haar wilt zitten. Ze is niet de knapste. Gemeen grapje. En dan nu het grote nieuws haha: http://content.windkrachtinternet.nl...23112007121205 (uiterst links een boel kleding en wat rood haar, dat ben ik op de set van de film) http://content.windkrachtinternet.nl...23112007121311 (Elmar) http://content.windkrachtinternet.nl...23112007121420 (uiterst rechts, in t zonnetje) Het was even zoeken op schagenvandaag.nl maar bewijs is nu toch geleverd. hihi Erg leuk om te doen en zeker dit weekend een welkome afwisseling van wat we meegemaakt hebben.
@Monique: dezelfde Chinees? Oei! Waren jullie wel weer welkom na de vorige keer? Was wel erg gezellig, he de vorige keer. Ik had nog langs willen komen met Giulian (wist niet eens datThea er ook was), maar Giul poepte in zn luier en ik had geen doekjes bij me. Dus snel naar huis gereden. Elmar was pas om 9uur weer thuis. Lange dag hoor. Maar miss wordt ie er beroemd mee.
Hier even weer een snelle update (voordat de verbinding weer wegvalt) Gisteren met Lisa naar de huisartsenpost geweest. Ze had 40 graden koorts en hoestte heel erg. Had ookal een paar keer gespuugd. Urine was schoon maar moest vandaag nog een keer laten controleren bij de HA. (terwijl er al een kweek naar het ziekenhuis is, waar ik a.s donderdag voor moet bellen.) Lisa ligt nu weer met 40 graden koorts op de bank. We hebben gisteren trouwens haar verjaardagfeestje wel door laten gaan omdat ze dat zelf graag wilde. De waren toch alleen maar de opa's en oma's en tante's en oom's . Vannacht heeft lisa bij ons in bed geslapen (geheel tegen mijn principes in, maargoed) Gelukkig hebben we met zijn allen redelijk geslapen. Helaas kon ze dus vandaag niet naar de psz toe voor haar verjaardag te vieren... maar dat doen we een andere keer wel weer. Misschien dat de huisarts haar toch nog gaat doorverwijzen naar de kinderarts. Maar dat hoor ik vanmiddag of anders morgen.
Gefeliciteerd Suus met de zieke...ag...gossie....zo is het 4de levensjaar niet goed begonnen hoor! Hopelijk knapt ze snel vanzelf op....beterschap.. de wijntjes zijn gezakt...gelukkig geen hoofdpijn of verder katerig gevoel....
Het gaat redelijk. De urine was (nog steeds?) niet goed. We moesten weer op het spreekuur komen. Huisarts heeft haar nog even onderzocht... De blaasontsteking kan komen doordat Lisa nu zindelijk is en soms ook zelf naar de wc gaat. Ze poetst zich dan niet op de goede manier schoon (niet van voren naar achteren dus) Het zou kunnen zijn dat dit nog steeds dezelfde blaasontsteking is als van 2,5 week terug. Ze heeft nu een andere antibioticakuur gekregen en als deze ook niet aanslaat moet ze naar de kinderarts. Lisa is trouwens morgen pas echt jarig... maar dat hebben we van het weekend alvast gevierd.. Het verjaardagsfeestje van de peuterspeelzaal houdt ze dus nog tegoed. Sabrina.. jij ook nog gefeliciteerd met je meiden... alvast een fijne dag gewenst voor a.s zaterdag! Minni, hoe was de uitvaart van Ingrid? Ben je de dag een beetje goed doorgekomen?