he..Wen....heb je al ff live gesproken, maar nogmaals: ik denk aan je en wens je veel sterkte toe as. maandag. Als ik nog iets kan doen, zeg je het maar! Inky: ook jij veel sterkte as. maandag. Ik hoop dat 't allemaal loos alarm was! Kan me je onrust goed voorstellen Gupsie: ik vindt ook dat je veel leukere kleding hebt in mt. 80 en hoger...is dat bij jullie ook zo? Irri he zo'n stinkpoes.....ik baal dan ook zo.... Monique...getsie....kan me voorstellen dat de moed af en toe ff in je schoenen zakt...pff...ik hoop je as. maandag ff te spreken....afspraak Scheveningen??? Minni: doe 't nou eens rustig! hihi koopziek: da's toch een ongeneeslijke ziekte...die heb ik al jaren!! Het gaat goed zolang de omgeving (met name hubbie) de ziekte maar volledig accepteert....hihi Hier ben ik mijn koffertje weer aan het pakken. Vanmiddag vrhuizen we voor het wekkend naar een luxe lodge aan de anderen (rustigere) kant van het eiland. ff korte vakantie. tot maandag iedereen!
Pfff, stomme kids. Ik heb Giul op bed gelegd en hij begon al vrij snel met zn drama. Hij beukt sinds we terug zijn ook tegen de houten zijkanten van zn bed, doet zich pijn en begint dan echt te krijsen. Gezellig. Ik heb net een sprookje voor hem opgezet. Ik had nog een cd van de disneyboekenclub en dat lijkt te werken, nu maar hopen dat ie lang genoeg is, zodat Giulian in slaap is gevalln voor het eind van de cd (ik kon m GVD niet op repeat zetten).
WE hebben vannacht thuis geslapen en As heeft zelf aangegeven dat ze moe was (iets over 19.00) en we hebben haar op bed gelegd, geen probleem. Vandaag gaan we wel terug naar de camping. Morgen beetje inpakken, en dan gaan we alleen de weekende van Augustus nog. Ik heb zin om te klussen in huis, slaapkamers op orde, kasten kopen. Enne inky vragen hoe zij aan haar eettafel komt, want zoiets zou bij mij ook erg leuk zijn volgens mij. Owja, toch serieus overwege (drammen bij mijn vent) om de katten weg te doen. Hij heeft een maand lang niets nodig gehad en nu thuis heeft ie liggen piepen en doen. Weet iemand een goed kattenboerderij? Ik vind het heel erg jammer hoor, maar zo gaat het gewoon niet langer. Mijn kind doet niezen na omdat het zo vaak gebeurt hier!
Hier alles weer OK...........Isa is een paar dagen flink van de rel geweest en heeft veel gehuild en gedreind. Ze heeft ook een aantal dagen koorts gehad maar nu ze weer de oude is gaan we weer naar de 10 minuten regel toe. Dus in de box en als je gil heb je jezelf er alleen maar mee.......... Gelukkig hebben we hier geen problemen gehad met Isa na de vakantie al hebben we haar op de vakantie wel zoveel mogelijk in haar schema laten zitten......... Sabrina natturlijk ben ik maandag van de party voor een afspraak te maken in Scheveningen. Ik kijk er al zo`n tijd naar uit om eindelijk die mopjes van jou eens te mogen ontmoeten! En je kunt me ook altijd mailen???? Inky alles goed? Hoe gaat het met Elena? Ook al even niet gesproken! Minni sterkte weer in de strijd met Giul en je weet de aanhouder wint......... Fijn weekend allemaal
Giul heeft gewonnen. Ik denk dat het probleem er een beetje bij ligt, dat ie op de camping meer afleiding had. Overdag deed ie zn slaapjes ook en dan lag ie in zn bedje onder de bomen om zich heen te kijken tot ie in slaap viel. 's Avonds deden we m vrij laat pas op bed, omdat het te warm in de tent was anders. En dan sliep ie zo. Nu de stilte en het donker en een hard bed (niet het matras, maar de houten spijlen). Kwaad worden en jezelf in je bed werpen kan dan akelig aflopen. Om 9 uur ging ie lief slapen. Dan maar weer even zijn late ritme aanhouden en langzaamaan weer in mijn gewenste ritme dwingen. Hij zit ook weer enorm te klooien met tanden, hij heeft gisteren voor t eerst zn 5e tand (schiet niet op he) laten zien en hij poept en kwijlt als n achterlijke. Samen met het bijten weet ik wel genoeg. Ik denk dat dit ook debet is aan het slapen. Lekker Deboor, knutselen aan je huis. Ik heb er ook zo'n zin in hier. In sept gaan we eindelijk die lang beloofde aparte wc op de 1e verdieping maken.
Hoi hoi.. Goh Minni.. vervelend dat Giul nu niet zo makkelijk gaat slapen.. waarschijnlijk zal het wel door de vakantie komen. Hmm misschien is Elena op vakantie? Geen idee hoor.. heb haar ook al lang niet meer "gezien" pff de katten weg Deboor.. ik kan he niet over mijn hart verkrijgen.. ondanks dat ze hier het bankstel kapot krabben... Hier is alles rustig.. heb vannacht wel weer wat lichte krampjes gehad. Verder is hier eigenlijk nog niks te beleven. Maarja. he is dan ook nog steeds geen woensdag.. toch Ink?? Mischa is naar zijn werk, dus ik ga zo hier maar eens het gras maaien.. tja moet iets doen om de dagen door te komen! Wie weet komen daar de weeen wel van op gang!
hier modderen we ook door. heb vandaag alle babykleding uitgezocht en in kratten gedaan. Remon heeft de schuur opgeruimd en nu kan alles de schuur in. Dinsdag wordt de logeerkamer leeggehaald en maandag gaan we shoppen voor een nieuw bed. Dan gaan we 1 voor 1 alle kamers maken. Eerst de onze dan Lars zijn nieuwe kamer en daarna de babykamer. Als laatste pakken we de douche aan. Het verhuizen stellen we uit tot na de bevalling. Mijn ouders waren gisteren erg verrast. De eerste 10 min. hadden ze niets door. Mijn vader was aan het bellen en Lars stond aan tafel. Ik zag dat mijn moeder de tekst op zijn shirt aan het lezen was. Vraagt ze aan mij "wat is een brusje?" Dus ik zeg, "een broertje of zusje", "ohw" zegt ze. En ververolgens kijkt ze me glunderend aan, "ben je zwanger?" hahaha was wel lachen, dat gezicht vergeet ik niet meer. Mijn vader hing meteen op en kwam ook feliciteren. Remon en ik waren enorm gieberig omdat ze het eerst maar niet zagen. Verder gaat het met mij wel redelijk. Ik heb er eingelijk steeds meer vertrouwen in dat het wel goed zit, maar ben bang voor ene enorme klap als het straks niet zo blijkt te zijn. Dus morgen meteen bellen en hopen dat ik snel mag komen. Ben wel nog misselijk, moe, duizelig enz enz. Dus daar kunnen we niks van zeggen. Ik wordt wel enorm verwend door Remon, ik mag niks tillen, ook Lars niet en hoef niks te doen. Ik wordt bijna naar bed geschopt haha. Gisteren wel nog een rel gehad omdat ik naar prenatal wilde met deboor en hij dat niet leuk vond in zijn vakantie. Dus ik was ook over de zeik!! Zegt ie na een uur. "ja sorry hoor, maar je draaft zo door, je moet rusten en niet te veel doen" Dus hij bedoelde het goed. Af en toe is het zo'n botte boer. @ Suus, ik hoop voor je dat je woensdag mag bevallen. Ik hoorde dat er weer ene hittegolf aankomt dan ben je die nog voor haha. @sabrina, veel plezier maandag! Weet niet wat jullie gaan doen maar maak maar lekker veel foto's! @deboor, de tafel komt bij Beter Meubel vandaan. En heb je de kaartjes voor de lion kINg al binnen? Ik ben hubbie aan het bewerken om hem er ene nachtje hotel bij kadoo te doen maar weet iet of het gaat lukken hihi.
Hier heb ik ff geen babykleding op te ruimen, ben er steeds al bij als ie iets niet past, dan gaat t direct (na t wassen) naar zolder. We hebben vandaag een nieuw campingbed gekocht voor Giul. De andere is letterlijk op gebruikt. We gebruikten m voor de vakantie al als box als we buiten zitten en tijdens de vakantie als box en als bed. t Arme kind is nauwelijks uit zn bedje geweest, hihihi. (misschien verklaart het de weerzin van t slapen gaan, bedenk ik me nu) Het is een koelstra met wieltjes geworden, want we kwamen er al snel achter dat wielen wel ontzettend handig zijn!!! We hebben t ding direct opgezet. Aan 1 kant zit een rits (geen wens ofzo, maar ach) en die rits open en Giulian zit nu al sinds 5 uur in zn nieuwe bed. Dan rent ie er weer even uit, om er daarna weer in te klimmen. Over klimmen gesproken. Ik kom armen en ogen tekort bij t joch. Vandaag verzon ie hoe ie uit de box kan klimmen, dus daar is ook weer een aanpassing voor vereist. Wij gaan dus in sept aan de plee. Daarna wil ik de trap en de overloop aanpakken. Misschien een glazen schuifdeur in mn slaapkamer maken en met Elmar zn snelheid zal ik tegen de tijd dat we dat gedaan hebben een babykamer nodig hebben. (in het geval dat de pendel geen gelijk heeft, anders moet dat direct na de wc gaan gebeuren.) In Schagen is er popweekend en we gaan er zo met t hele gezin even heen. Altijd erg leuk. Monique is daar ook met vriendinnen, dus misschien zien we haar vanavond ook nog even. ps. Ik ben best n lekkerwijf vanavond! Ik heb me in n spijkerbroek kunnen hijsen en n leuk shirt er boven, mn haar zit goed. Jammer van mn pukkels.
haha ik zit in mijn lange nachtpon met natte haren en mijn bril op. en toch moet ik vna mijn vent bij hem komen liggen op de bank.
Hoi Minni, Ik las net op het weblog van je zoon, dat hij 30 mei 2005 om 2.08uur geboren is. Mijn zoon is van 30 mei 2005 00.46uur. Scheelt dus bijna niets. Grappig. Groetjes Mariska
Kris is dus n ietsiepietsie ouder, grappig zeg! Ik was gelijk benieuwd en wilde wel in je persoonlijke album kijken, maar helaas (nog?) geen foto. Is de jouwe ook zo'n lekker jochie? Gezellie Inky. Onvoorwaardelijke liefde... *zucht* Morgen naar je schoonouders?
Haha dat is idd nog eens liefde Inky.. Ik had vandaag ook weer eens uitgebreid gebadderd en liep in mijn pyama rond.. voel me alleen tegenwoordig net MA FLODDER gecombineerd met een kamerolifant....pfffff Ow echt , komt er weer een hittegolf aan.... onee het word echt tijd dat ik ga bevallen!!!
ja onvoorwaardelijke liefde hahaha. Morgen gaan we idd naar mijn schoonouders. Eerst de vk bellen en ik hoop eigenlijk dat ik meteen langs mag komen. Maar dat zal wel niet. Ahh ons ventje is weer helemaal gewend. Hij zit alweer een uur te spelen in de box, werd pas om 8 uur wakker en heeft lekker doorgeslapen. Hij loopt supergoed ana 1 hand maar los doet ie nog niet! Verder doet hij alles na wat wij doen. Sleutels gana in het sleutelgat. De afstandsbediening van de auto wordt op de auto gericht, slabbertjes doet hij zelf om zijn nek (nou ja op zijn hoofd) als er iets aan zijn handje zit zegt hij "bah"en komt hij naar je toe zodat je het eraf haalt, als wij lachen gaat hij overdreven meelachen, enz enz. een heerlijk jong. Driftbuien en gillen zijn nog wel steeds aanwezig in alle hevigheid maar we hebben "oei ik groei" doorgenomen en dat verklaarde alles weer. Alleen houdt het sprongetje deze keer 4 weken aan dat is minder. Eten gaat ook goed. Nou ja wij doen het goed haha. Hij eet 's avonds bijna niks maar wij houden vol. Hij krijgt af en toe een potje maar eet steeds vaker van ons mee. Hij is ook veel meer nieuwschierig naar ons eten en zodra wij iets eten zegt hij "aaaaahhh" en wil hij dus proeven. Radijs gaat er nu ook goed en. En we zijn tot de conclusie dat het zelf eten toch het beste werkt. Appel in stukjes eet hij niet maar ene hele appel gaat er zo in. Nu ga ik lekker met hem spelen. \ tot later dames.
Goedenmorgen meiden........ Gistereavond te poppen geweest ( poweekend ) en het was super.......veel bekenden gezien en veel drank gehad..........gelukkig waren de meiden vanochtend niet zo heel erg vroeg..... Vanmiddag weer naar Thea en haar familie toe...
Ja, was gezellig he, popweekend. Vonden wij ook. Ook veel bekenden gezien. Een handvol familie van ELmar (die mensen zie je anders ook nooit, dus erg leuk) en was exen van EL en wat vrienden en oude bekenden. Jou niet gezien, Monique, jammer. (doe Thea en fam de groeten van me) In jaren niet zoveel bekenden gezien daar. Om 11 uur kabouter in bed, om half 7 wilde ie er alweer uit. Dat was mij ff te vroeg. Bah. Die driftbuien heb ik hier ook weer gesignaleerd. Ik moet er (inwendig) ontzettend om lachen en ik laat m maar gaan hoor. Maar 4 weken??? Sjee, dan vergaat het lachen me nog wel. Wij merkten ook al een spontane verandering op. Misschien dat ie daarom zo dwars is met slapen. Ja, je zoekt toch altijd een verklaring, niet waar? Wij gaan vandaag naar t strand met vrienden, vermoed ik. Jullie ook leuke plannen? Kan me voorstellen dat je je een olifant Flodder voelt, Susanne. Dat had ik de laatste week ook ineens. D-day komt er rap aan,hoor.
Zeker jammer dat we elkaar niet zijn tegen gekomen. Het was ook best wel druk. Wij stonden aan de noord kant....... Wij zijn klaar om weg te gaan......hihihihihi.......als Isa wakker is en heeft gegeten gaan we richting Thea........Kim heeft er weer erg veel zin in en we nemen dan maar aan dat ook Isa er zin in heeft...
Of onze meiden er zin in hebben zou ik niet weten, hahahaha: we hebben ze niks verteld. Dus het komt, zeker voor Isabel, als een grote verrassing als straks hier de deurbel gaat.
He hoi.. even hier aan mijn meldingsplicht voldoen.. hihi hier is het nog steeds rustig..geen krampje te bekennen. We hebben net ons `nieuwe` tuinhuisje helemaal geverft.. ja echt waar...ik ook!!! Gelooft niemand dat ik met mijn dikke buik nog aan het verven ben dus we hebben er wat foto´s van gemaakt.... maargoed.. we wachten dus maar geduldig op de dagen die komen gaan. he leuk dat jullie weer bij elkaar op visite gaan Monique en Thea! Fijne dag toegewenst!!
hooi hooi, ik heb nietg alles gelezen. Ik wil alleen ff melden dat ik regelmatige krampen heb en helemaal niet blij ben op dit moment. Ik heb heel erg het idee dat het niet goed gaat.